abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2007 @ 12:28:33 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54713997
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:04 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Kim haha hulde! Ik ben dus heus zo erg nog niet
En ik ook niet dan . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 19 november 2007 @ 12:28:53 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54714006
sterkte meiden die nog even mogen wachten
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 19 november 2007 @ 12:42:35 #203
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54714358
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Fijn ook dat ze zich daar zo mee bezig houdt.
Sja, je kunt er ook moeilijk omheen bij mij
quote:
HIer is de baby volgens mij overduidelijk gezakt. Ik voel mijn buik bij het traplopen bijvoorbeeld echt tegen mijn benen aanhangen. Net als toen hij nog dwars lag.
Oh, en ondanks dat ik me al vanaf de eerste dag voorgehouden heb dat hij te laat geboren wordt komt ook voor mij die 37 weken valkuil eraan. Stiekem zou ik het nl. ook wel heel erg leuk vinden als hij toch wat eerder zou komen. Ik heb hem hem gisteren zelfs heel lief gevraagd.

Kreeg daar sowieso gisteren wel even wat schrik over. Stel dat hij wel met 37 weken of zo al komt, dan is dat over 2 weken al!
Er staat dus ook een hoop poets- en waswerk op de agenda voor vandaag.
Jaja Saffier en Sugar... met dat waspoeder wat ik gekocht had.
Be careful what you wish for Maar heel herkenbaar hoor, de nieuwsgierigheid naar je beebje en tegelijkertijd gaat het allemaal ineens zo snel!

Ticootje Hoe doe je dat straks als je kindje alles onder gaat smeren?

Luna, ik heb deze keer ook zo erg last gehad van die steekjes en krampjes en dus ook het broekloeren naar bloed Het hoort erbij, maar ik snap je ongerustheid

Deliedje, fijn dat je ouders en zus in de buurt zullen zijn zeg, en nog fijner dat ze een eigen stekje hebben Hebben ze goed rekening mee gehouden

Had ik al verteld dat ik ons beebje heb gevoeld? Vorige week zondag al, maar zo'n eerste keer weer twijfel je toch. Donderdag voelde ik het weer en wist ik het zeker en gisteravond ook weer Ik vind dat echt de heerlijkste momenten van zwanger zijn
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_54714507
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had dit weekend vooral last van 'wat moet er in huis zijn voor het geval dat...
Dus ik heb allemaal sapjes en frisdranken in geslagen. Binnenkort ook maar eens een voorraadje beschuit en muisjes aanleggen.
* DeLiedje schrijft beschuiten en muisjes op haar boodschappenlijstje...
pi_54715335
Ticootje als je dan toch je badkamer schoonmaakt, doe het dan met raam wijdopen.

Ik ben ook zo'n doos die alles graag schoon heeft, maar laat nu toch echt heel veel liggen. Doe eigenlijk hele kleine beetjes af en toe. Net genoeg om het hier allemaal redelijk eruit te laten zien. De badkamer is hier ook een doorn in het oog. Heb ook last van damp dat blijft hangen en dus veel schimmel. Het ziet er niet uit, maar ik zou het nu beslist niet kunnen om schoon te maken. Maar goed die badkamer is ook zeer ernstig aan vernieuwing toe hier, want het is echt te erg voor woorden.

BE en DeLiedje, ik denk nu ik voor de derde keer zwanger ben dat ik eindelijk een beetje doorheb wat voorwerk is of niet. Met je eerste is dat zo moeilijk om te volgen.

Ik en husby zijn nu echt wel zenuwachtig aangezien het toch wel heel erg dichtbij is allemaal. En husby werkt hier ook een eindje vandaan en moet de kinderen ophalen als hij opgeroepen wordt. Dus dat maakt het ook wel erg spannend. Gelukkig is mijn schoonmoeder de hele week thuis. Dat is wel een hele geruststelling.

Zo en nu ga ik nog maar eens wat nuttigs doen.
  † In Memoriam † maandag 19 november 2007 @ 13:47:10 #206
43556 miss_dynastie
pi_54715703
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat doe ik nu namelijk ook met mn man. Als hij een keer stofzuigt dan moet ik me echt inhouden om niet nog een keer te stofzuigen, of aan te wijzen dat hij plekken overslaat. Hetzelfde is met de was, die mag hij niet eens opvouwen van mij, omdat hij alles zo raar vouwt... )
Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouw ) en word jij een mopperende 'ik-moet-het-huishouden-en-de-kinderen-helemaal-alleen-doen-tante'. Op je handjes zitten en je mond dichthouden, raar is niet per se slecht
pi_54715794
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouw ) en word jij een mopperende 'ik-moet-het-huishouden-en-de-kinderen-helemaal-alleen-doen-tante'. Op je handjes zitten en je mond dichthouden, raar is niet per se slecht
Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijken

Ik ben gewoon een vreselijke muts... en ik geef ook onmiddelijk toe dat het gewoon een tick is...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 19 november 2007 @ 13:54:38 #208
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54715869
Sombie van harte met je zwangerschap!
pi_54715877
Oh de baby heeft trouwens de hik.... kleine schokjes... lief vind ik dat...
  maandag 19 november 2007 @ 13:56:05 #210
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54715900
En straks met een kleintje in huis, mag je blij zijn dat het uberhaupt gebeurt. Dan zul je blij zijn dat het welliswaar op zijn manier gebeurt, maar dan gebeurt het in elk geval en zit jij niet tegen twee of meer weken was op te kijken en/of een huiskamer diep onder het stof, omdat je ooit gezegd hebt dat ie het niet goed doet. Tegen de tijd dat je je eigen ritme weer gevonden hebt en niet meer brak bent van alle slapenloze nachten, (k)rampnachten enz. dan kun je de teugels weer aantrekken en er zelf tegenaan gaan. Tot die tijd voorkomen dat het een ergernis wordt en genieten van de dingen die je hebt (en dat is tegen die tijd een schat van een baby en een behulpzame man).... want een half uurtje knuffelen met je kindjes is echt veel meer waard dan een klinisch schone badkamer.
  maandag 19 november 2007 @ 13:56:11 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54715901
Zijn er trouwens meer meiden die het zo vreselijk warm hebben steeds?
De verwarming staat hier op 19 maar zo af en toe breekt het zweet me echt aan alle kanten uit. Heel vaag...
  maandag 19 november 2007 @ 13:56:31 #212
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_54715908
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:44 schreef klein_spookje het volgende:
-knip-
Om half 9 lag ik in bed om te kijken naar de finale van Hell's kitchen maar helaas waren mijn luiken al dicht voordat het begon dus mocht iemand weten wie gewonnen heeft hoor ik het graag.
-knip-
Het was een flash-back compilatie van alle voorgaande afleveringen en er is dus nog steeds geen winnaar.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 19 november 2007 @ 13:57:33 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54715928
Dat hoort er inderdaad bij BE. Je maakt meer bloed aan voor je beeb en dat stroomt ook nog eens lekker hard bij jou door je lichaam.... geniet er van.
pi_54715995
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden die het zo vreselijk warm hebben steeds?
De verwarming staat hier op 19 maar zo af en toe breekt het zweet me echt aan alle kanten uit. Heel vaag...
Ik was altijd een vreselijke koukleum (schrijf je dat zo?) Thuis moest de verwarming echt wel op 21 anders had ik het gewoon niet naar mn zin....

Nu staat de verwarming vaak op 18 of 19 en ik heb nergens last van. Ook de radiator op mn werk heb ik een stuk dichtgedraaid.

Er zijn ook een flink aantal momenten dat het zweet mn kontnaad uit loopt zonder dat ik nou iets bijzonders doe, een soort opvliegers zeg maar....
pi_54716171
Ik heb juist ontzettend koud. Of komt dat omdat vandaag weer de monteur voor de ketel langs moest komen
  maandag 19 november 2007 @ 14:21:52 #216
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_54716450
Ik heb het ook warm sinds ik zwanger ben. Ik heb het anders echt altijd koud. Quilts op de bank, verwarming op 22 graden en sinds ik zwanger ben loop ik vrolijk rond in een t-shirt terwijl de verwarming op 19 staat. Maar ik klaag niet hoor, het is nu toch koud dus ik vind het wel best!
pi_54716499
Ja ik loop thuis ook vaak in een korte broek of de boxer van mn man (echt wat zitten die dingen lekker) en dan lekker vroeg mn slaap shirt aan... heerlijk.
  maandag 19 november 2007 @ 14:25:02 #218
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54716529
Ik heb het juist ontzettend koud sinds ik zwanger ben. Ik zit 's avonds met pyjama, trui en pantoffels met de verwarming op 21 graden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 19 november 2007 @ 14:32:21 #219
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_54716708
En nog even over schoonmaken .

Ten eerste is al die wc eend/harpic echt ontzettend slecht voor je sanitair (om nog maar niet te spreken van je gezondheid),
en ten tweede, het is hier schoon, maar ook niet meer dan dat...

Wat ik zelf heel erg zou vinden is dat ik zo'n moeder ben die alleen maar kan zeuren over of de vloer niet vies wordt, zand in gang ligt, modder op de vloer, en vult u zelf maar verder in .

Tuurlijk, ze moeten echt hun voeten wel vegen, en hun spullen opruimen, maar ik weiger mijn huishouden de hoofdrol te laten vervullen hier in huis.
Kinderen herinneren zich echt niet hoe schoon het vroeger thuis wel niet was (of wel, maar dan ben je volgens mij wat doorgeschoten), die kijken als het goed is wel fijn terug op een redelijk relaxte moeder die niet bij ieder stofje liep te kijven.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 19 november 2007 @ 14:32:58 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54716723
Ik had laatst zo'n Harpic blok in mijn toilet hangen en dat liet een hele gore grauwe zeeplaag achter. Zag er echt smerig uit. Die heeft dus heel snel het veld geruimd.

Ik loop nog in mijn pyjama nu.
Op blote voeten, die wel koud zijn, maar dat doet me dus helemaal niets want mijn bovenlijf heeft het echt superwarm. En ik heb toch echt alleen een t-shirt aan.

Mijn collega zei al dat het geen wonder was aangezien we allemaal ons eigen kruikje op onze buik hebben hangen.

Hier zit de eerste baby-was in de machine.
Ik ben zo bang dat ik het verklooi ofzo! Dus maar op 30 graden gehouden. Terwijl het vrijwel allemaal katoenen rompertjes zijn enzo.
  maandag 19 november 2007 @ 14:35:10 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54716770
Wat is de lijst met 2008 zwangeren trouwens enorm lang!
Volgens mij hebben we nog nooit zoveel zwangeren tegelijkertijd gehad hier!
Gevalletje van 'kleine FOK!kertjes worden groot'?
pi_54716893
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
  † In Memoriam † maandag 19 november 2007 @ 14:42:58 #224
43556 miss_dynastie
pi_54716946
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijken

Ik ben gewoon een vreselijke muts... en ik geef ook onmiddelijk toe dat het gewoon een tick is...
Nou ja, je kent het resultaat, je kent je tic, da's al heel wat Gewoon heel hard oefenen met je mond dichthouden, lukt best
pi_54717054
Mijn oma had vroeger zo een bordje met een spreuk er op in de gang hangen; ken de spreuk niet helemaal meer maar was iets als "ons huis is schoon genoeg om in te leven, vies genoeg om gezond in te zijn .....etc". En dat voor een vrouw die erg was doorgeslagen in het huishouden. Wij riepen altijd "truus de mier". Als we een koekje aten zat ze al klaar met zo een handstofzuiger. Was wel een schat van een vrouw maar eentje die nog net geen smetvrees had.

Mijn positie jeans zit niet eens lekker meer deze laatste weken, zit zo strak om mijn buik. Als ik thuis ben loop ik eigenlijk in een joggingbroek. En ik heb het zo warm! Mijn man zat gisteren te blauwbekken op de bank (kachel stond op 21 graden) dat ik de kachel voor hem maar op 23 heb gezet maar bah wat is dat vies warm.
  maandag 19 november 2007 @ 14:55:06 #226
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_54717214
is het de bedoeling dat ik hier meld dat ik mijzelf met ingang van 2 november jl vader van een zoon mag noemen?
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_54717242
Gefeliciteerd, maar dat kan je waarschijnlijk beter in het kleine babietjes topic doen, daar zitten alle ouders van de pasgeboren kindjes

Vertel nog wel even hoe de kleine heet enzo
  maandag 19 november 2007 @ 14:57:11 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54717248
Nou ja, de bedoeling... Het moet niet, maar het mag natuurlijk altijd!
Gefeliciteerd! Mogen we ook weten hoe hij heet?
pi_54717994
En dit soort meldingen mogen alleen met foto!!

Verder gefeliciteerd!!

Ik heb wel een echte melk verslaving... Ik ben sowieso al gek op melk, maar dat lijkt alleen maar erger te worden. Het is gewoon niet aan te slepen. Ik drink bijna 2 liter melk op een dag... Zeker in het weekend, ik drink dan ook geen fris ofzo, maar alleen maar melk. Op mn werk valt het wel mee, ik kan geen melk meenemen.... ik drink dan een pak met sap...

Maar per week gaat er dus zo'n 10 liter doorheen.... niet normaal...
  maandag 19 november 2007 @ 15:38:10 #230
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54718153
idd, foto!

Gefeliciteerd iig!

Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.

Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54718187
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Ticootje het volgende:
En dit soort meldingen mogen alleen met foto!!

Verder gefeliciteerd!!

Ik heb wel een echte melk verslaving... Ik ben sowieso al gek op melk, maar dat lijkt alleen maar erger te worden. Het is gewoon niet aan te slepen. Ik drink bijna 2 liter melk op een dag... Zeker in het weekend, ik drink dan ook geen fris ofzo, maar alleen maar melk. Op mn werk valt het wel mee, ik kan geen melk meenemen.... ik drink dan een pak met sap...

Maar per week gaat er dus zo'n 10 liter doorheen.... niet normaal...
Pas op dat je geen extra botvorming krijgt
2 liter melk op een dag is echt wel heeeeel veel hoor! Vraag me af of dat wel zo gezond is
pi_54718193
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!

Gefeliciteerd iig!

Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.

Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben
Dat lijkt mij ook heerlijk, een hulp in huis!
pi_54718224
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!

Gefeliciteerd iig!

Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebben
pi_54718244
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:39 schreef Pruk het volgende:

[..]

Pas op dat je geen extra botvorming krijgt
2 liter melk op een dag is echt wel heeeeel veel hoor! Vraag me af of dat wel zo gezond is
Nou, ja veel is het wel. Maar als je alle voorlichting moet geloven dan moet je toch wel zo'n 1,5 tot 2 liter vocht drinken.... Ik drink dus alleen melk...

Een klein voordeel van veel melk (ik drink dus altijd al veel melk, alleen is het wel meer geworden nu) is dat als je nagels mooi lang zijn dan hoef je het witte randje niet te tekenen, dat zit er dan al.

Verder denk ik dat ik me over botontkalking geen zorgen hoef te maken
pi_54718298
Nou, geloof me, dat witte randje heeft echt COMPLEET niets met melk te maken
pi_54718359
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Pruk het volgende:
Nou, geloof me, dat witte randje heeft echt COMPLEET niets met melk te maken
Ik dacht altijd dat dat met de hoeveelheid kalk te maken had.... Nou weer een illusie minder..
  maandag 19 november 2007 @ 16:01:32 #237
3011 E.T.
pi_54718574
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef Pruk het volgende:

[..]

Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebben
Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"

Het lijkt mij ook erg prettig idd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54718713
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"

Het lijkt mij ook erg prettig idd
ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?
  maandag 19 november 2007 @ 16:42:51 #239
14746 k_i_m
pi_54719288
Jeeee! Ik kan via het fietsenplan van mijn werk een nieuwe moederfiets met zitje regelen . Is het trouwens lastig fietsen met zitje erop? Of kan ik die beter later laten monteren??
In my life
Why do I smile
  maandag 19 november 2007 @ 16:54:28 #240
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54719432
k_i_m
Een moederfiets met zitje meteen doen. Het is niet lastig fietsen zeker niet met een moederfiets die vind ik veel stabieler dan een gewone fiets.
Moet ik wel zeggen dat ik met een gewone fiets ook meer opstap moeite had dan met de moederfiets.

Mara zit nu nog voor in en is 1meter en 14 kilo en past nog prima en kan nog makkelijk sturen en evenwicht bewaren.

Ik heb trouwens sinds een uur de hele tijd harde buiken en behoorlijk veel pijn mijn lichaam is zo heel erg bezig op het moment. We zijn er van uit gegaan dat de tweede rond de 17e komt. Maar toch morgen maar eens klossen halen.
  maandag 19 november 2007 @ 16:58:41 #241
3011 E.T.
pi_54719489
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?
Mibos had ooit bij haar in de krant gezien dat de opleiding stagegezinnen zocht in de regio en toen heb ik aangemeld per mail.
Gezinnen die aan de voorwaarden voldoen (twee kinderen thuis, de oudste max. 6 jaar oud, en/of een jong kind en 'hulpbehoevende' ouder) hebben op een informatieavond alle vragen kunnen stellen etc. En nu dus tot begin februari 2 dagen per week iemand die stage komt lopen

Tussen de aanmeldingen waren ook mensen die op deze manier goedkoop aan een huishoudelijke hulp dachten te komen, tweeverdieners en alleenstanden zonder kinderen die gewoon dachten te gaan werken als de stagiaire zou komen.. Tja, het is een stage, dus zo'n meisje moet wel begleiding hebben.
Ze moet leren schoonmaken, bedden opmaken, luiers verschonen, hulp bij het eten geven en maken, de was en opvouwen/strijken, etc..
  maandag 19 november 2007 @ 17:00:30 #242
3011 E.T.
pi_54719509
Kim op een moederfiets kan je best goed met zitje fietsen.. maar zonder fietst toch echt lekkerder
Ik zou 'm er dus gewoon nog even aflaten tot je mini mee kan op de fiets
pi_54719544
Oh ik wil ook zo`n stagiare
Saartje
  maandag 19 november 2007 @ 17:20:13 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54719823
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.

En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:

pi_54719864
Dat duurt nog wel even voor ik in aanmerking kom Ik heb hier toen van de verzekering uit wel een meisje gehad wat ik zelf nog een heleboel moest uitleggen, maar tja, luiers verschonen kan ze hier nou eenmaal nog niet oefenen natuurlijk.
pi_54719896
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.

En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:

[ afbeelding ]

Ik heb alles gewoon in de droger gemieterd Ga het straks ook echt niet uithangen hoor
  maandag 19 november 2007 @ 17:28:19 #247
14746 k_i_m
pi_54719972
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:00 schreef E.T. het volgende:
Kim op een moederfiets kan je best goed met zitje fietsen.. maar zonder fietst toch echt lekkerder
Ik zou 'm er dus gewoon nog even aflaten tot je mini mee kan op de fiets
Check. Maar ik bestel hem dan wel lekker alvast mee . Ik vergis me ook steeds in wanneer je wat nodig hebt. Zo wilde ik gisteren bijna een voetenzak voor een maxicosi kopen, totdat iemand me hielp herinneren dat het zomer wordt als mijn kind geboren is, en je een voetenzak dan niet echt veel gebruikt .
In my life
Why do I smile
  maandag 19 november 2007 @ 17:31:58 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54720035
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik heb alles gewoon in de droger gemieterd Ga het straks ook echt niet uithangen hoor
Oh, dat gaat hier ook wel gebeuren hoor. Maar ten eerste wilde ik dus deze foto en ten tweede ben ik als de dood dat ik het verziek nog voor hij het aangehad heeft. 1 keertje dus wat extra werk en verder niet hoor.
pi_54720077
Oh, gelukkig

Kim, ik heb pas later de voetenzak erbij gekocht, het enige wat ik me afvraag is of ik wel een warm genoeg vestje/truitje/jasje ofzo heb. Maarja, jasjes heb ik echt gewoon nog niet gevonden in die hele kleine maten, dus ik denk dat het gewoon laagjes worden
pi_54720141
Pruk, die kleintjes hebben ook nog niet echt een dik jasje nodig.
Buiten liggen ze in de kinderwagen met dekentje erover. Of zitten in de maxi-cosi met voetenzak, of zitten in een draagdoek.
Je hebt voor die hele kleintjes wel van die teddybeerpakken die erg warm zijn en als jas voor buiten kunnen dienen. Bij zo'n heel kleintje zit een echte jas ook nog helemaal niet lekker.

Pepijn heeft nu een donkderblauwe rib houtje-touwtje jas in maatje 68 voor komende winter
In de draagdoek draagt hij een dun vestje/jasje wat hij de hele zomer als zomerjas gedragen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')