En ik ook niet danquote:Op maandag 19 november 2007 10:04 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Kim hahahulde! Ik ben dus heus zo erg nog niet
![]()
Sja, je kunt er ook moeilijk omheen bij mijquote:Op maandag 19 november 2007 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Fijn ook dat ze zich daar zo mee bezig houdt.
![]()
quote:HIer is de baby volgens mij overduidelijk gezakt. Ik voel mijn buik bij het traplopen bijvoorbeeld echt tegen mijn benen aanhangen. Net als toen hij nog dwars lag.
Oh, en ondanks dat ik me al vanaf de eerste dag voorgehouden heb dat hij te laat geboren wordt komt ook voor mij die 37 weken valkuil eraan.Stiekem zou ik het nl. ook wel heel erg leuk vinden als hij toch wat eerder zou komen.
Ik heb hem hem gisteren zelfs heel lief gevraagd.
![]()
Kreeg daar sowieso gisteren wel even wat schrik over. Stel dat hij wel met 37 weken of zo al komt, dan is dat over 2 weken al!
Er staat dus ook een hoop poets- en waswerk op de agenda voor vandaag.
Jaja Saffier en Sugar... met dat waspoeder wat ik gekocht had.![]()
* DeLiedje schrijft beschuiten en muisjes op haar boodschappenlijstje...quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had dit weekend vooral last van 'wat moet er in huis zijn voor het geval dat...
Dus ik heb allemaal sapjes en frisdranken in geslagen.Binnenkort ook maar eens een voorraadje beschuit en muisjes aanleggen.
Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouwquote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Dat doe ik nu namelijk ook met mn man. Als hij een keer stofzuigt dan moet ik me echt inhouden om niet nog een keer te stofzuigen, of aan te wijzen dat hij plekken overslaat. Hetzelfde is met de was, die mag hij niet eens opvouwen van mij, omdat hij alles zo raar vouwt... )
Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijkenquote:Op maandag 19 november 2007 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je echt dringend, heel dringend willen adviseren dit af te leren. Op een gegeven moment denkt ie 'bekijk het maar' (zou ik doen als mijn vriend zou zeggen dat ik de was raar opvouw) en word jij een mopperende 'ik-moet-het-huishouden-en-de-kinderen-helemaal-alleen-doen-tante'. Op je handjes zitten en je mond dichthouden, raar is niet per se slecht
Het was een flash-back compilatie van alle voorgaande afleveringen en er is dus nog steeds geen winnaar.quote:Op maandag 19 november 2007 09:44 schreef klein_spookje het volgende:
-knip-
Om half 9 lag ik in bed om te kijken naar de finale van Hell's kitchen maar helaas waren mijn luiken al dicht voordat het begon dus mocht iemand weten wie gewonnen heeft hoor ik het graag.
-knip-
Ik was altijd een vreselijke koukleum (schrijf je dat zo?) Thuis moest de verwarming echt wel op 21 anders had ik het gewoon niet naar mn zin....quote:Op maandag 19 november 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er trouwens meer meiden die het zo vreselijk warm hebben steeds?
De verwarming staat hier op 19 maar zo af en toe breekt het zweet me echt aan alle kanten uit. Heel vaag...
quote:
Nou ja, je kent het resultaat, je kent je tic, da's al heel watquote:Op maandag 19 november 2007 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken het resultaat, ik hoef namelijk alleen maar naar mn vader te kijken![]()
Ik ben gewoon een vreselijke muts... en ik geef ook onmiddelijk toe dat het gewoon een tick is...
Pas op dat je geen extra botvorming krijgtquote:Op maandag 19 november 2007 15:30 schreef Ticootje het volgende:
En dit soort meldingen mogen alleen met foto!!
Verder gefeliciteerd!!
Ik heb wel een echte melk verslaving... Ik ben sowieso al gek op melk, maar dat lijkt alleen maar erger te worden. Het is gewoon niet aan te slepen. Ik drink bijna 2 liter melk op een dag...Zeker in het weekend, ik drink dan ook geen fris ofzo, maar alleen maar melk. Op mn werk valt het wel mee, ik kan geen melk meenemen.... ik drink dan een pak met sap...
Maar per week gaat er dus zo'n 10 liter doorheen.... niet normaal...
Dat lijkt mij ook heerlijk, een hulp in huis!quote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!![]()
Gefeliciteerd iig!![]()
Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.
Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben![]()
Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebbenquote:Op maandag 19 november 2007 15:38 schreef E.T. het volgende:
idd, foto!![]()
Gefeliciteerd iig!![]()
Voor het schoonmaken heb ik miv a.s. donderdag een stagiaire voor twee dagen per week
Zij moet leren hoe je een gezin draaiende houdt en schoon houdt als dat zelf om wat voor reden ook, niet meer kan. Zij moet dus leren hoe je schoon moet maken, maar ook tijd inplannen om met de kinderen te spelen oid.
Wel erg prettig voor de grotere klussen om daar nu een extra handje bij te hebben![]()
Nou, ja veel is het wel. Maar als je alle voorlichting moet geloven dan moet je toch wel zo'n 1,5 tot 2 liter vocht drinken.... Ik drink dus alleen melk...quote:Op maandag 19 november 2007 15:39 schreef Pruk het volgende:
[..]
Pas op dat je geen extra botvorming krijgt
2 liter melk op een dag is echt wel heeeeel veel hoor! Vraag me af of dat wel zo gezond is
Ik dacht altijd dat dat met de hoeveelheid kalk te maken had.... Nou weer een illusie minder..quote:Op maandag 19 november 2007 15:44 schreef Pruk het volgende:
Nou, geloof me, dat witte randje heeft echt COMPLEET niets met melk te maken
Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"quote:Op maandag 19 november 2007 15:41 schreef Pruk het volgende:
[..]
Da's handig, is dat een thuiszorgstagiaire ofzo? Zouden ze dat hier in de buurt ook hebben
ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?quote:Op maandag 19 november 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Van een MBOopleiding "Helpende Zorg en Welzijn"
Het lijkt mij ook erg prettig idd![]()
Mibos had ooit bij haar in de krant gezien dat de opleiding stagegezinnen zocht in de regio en toen heb ik aangemeld per mail.quote:Op maandag 19 november 2007 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ET, zeg eens hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Kan je je ergens opgeven als stage adres?
Ik heb alles gewoon in de droger gemieterdquote:Op maandag 19 november 2007 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zooo, beschuit met muisjes zijn ook in huis.![]()
En dit vond ik toen zo'n lieve foto van Slaapmeisje dat ik het niet kon laten er zoeentje ook te maken:
[ afbeelding ]
Check. Maar ik bestel hem dan wel lekker alvast meequote:Op maandag 19 november 2007 17:00 schreef E.T. het volgende:
Kim op een moederfiets kan je best goed met zitje fietsen.. maar zonder fietst toch echt lekkerder![]()
Ik zou 'm er dus gewoon nog even aflaten tot je mini mee kan op de fiets![]()
Oh, dat gaat hier ook wel gebeuren hoor. Maar ten eerste wilde ik dus deze fotoquote:Op maandag 19 november 2007 17:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon in de droger gemieterdGa het straks ook echt niet uithangen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |