abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54652857
Hey, ik moet morgen voor een bijbaantje (koerier wit/bruin goed) een bakwagen rijden.

Dit heb ik nog nooit gedaan, heb alleen in m'n eigen wagentje gereden (3 deurs hatchback). Heb je dit snel onder de knie, en waar je moet je goed eventueel op letten? Hoe check je de dode hoek, en hoe hou je rekening met de zwaardere lading?

Iemand tips voor me ?

Ik wil namelijk niet meteen op m'n eerste werkdag zo'n wagen in de prak rijden
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:48:29 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54652894
veel meer met je rechterbuitenspiegel spiegelen en de binnenspiegel vergeten Ook ben je een stuk langer en is het vaak lastig inschatten hoe lang je precies bent.
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:53:49 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54653000
tvo
Huilen dan.
pi_54653002
Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me dat je ook een stuk langzamer bent. En ik denk dat je niet te veel de binnenbocht moet nemen, maar de wagen verder vooruit moet laten lopen (zoals met een bus/vrachtwagen).
(en ik neem aan dat het over zoiets gaat: http://www.autorent.nl/images/repository/wander/bakwagen.JPG )
pi_54653053
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:53 schreef Piles het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me dat je ook een stuk langzamer bent. En ik denk dat je niet te veel de binnenbocht moet nemen, maar de wagen verder vooruit moet laten lopen (zoals met een bus/vrachtwagen).
(en ik neem aan dat het over zoiets gaat: http://www.autorent.nl/images/repository/wander/bakwagen.JPG )
Ik heb de wagen zelf ook nog niet gezien, maar ik neem aan dat het zo'n ding is inderdaad
to ma head
pi_54653110
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Ik heb de wagen zelf ook nog niet gezien, maar ik neem aan dat het zo'n ding is inderdaad