abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54652857
Hey, ik moet morgen voor een bijbaantje (koerier wit/bruin goed) een bakwagen rijden.

Dit heb ik nog nooit gedaan, heb alleen in m'n eigen wagentje gereden (3 deurs hatchback). Heb je dit snel onder de knie, en waar je moet je goed eventueel op letten? Hoe check je de dode hoek, en hoe hou je rekening met de zwaardere lading?

Iemand tips voor me ?

Ik wil namelijk niet meteen op m'n eerste werkdag zo'n wagen in de prak rijden
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:48:29 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_54652894
veel meer met je rechterbuitenspiegel spiegelen en de binnenspiegel vergeten Ook ben je een stuk langer en is het vaak lastig inschatten hoe lang je precies bent.
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:53:49 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54653000
tvo
Huilen dan.
pi_54653002
Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me dat je ook een stuk langzamer bent. En ik denk dat je niet te veel de binnenbocht moet nemen, maar de wagen verder vooruit moet laten lopen (zoals met een bus/vrachtwagen).
(en ik neem aan dat het over zoiets gaat: http://www.autorent.nl/images/repository/wander/bakwagen.JPG )
pi_54653053
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:53 schreef Piles het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me dat je ook een stuk langzamer bent. En ik denk dat je niet te veel de binnenbocht moet nemen, maar de wagen verder vooruit moet laten lopen (zoals met een bus/vrachtwagen).
(en ik neem aan dat het over zoiets gaat: http://www.autorent.nl/images/repository/wander/bakwagen.JPG )
Ik heb de wagen zelf ook nog niet gezien, maar ik neem aan dat het zo'n ding is inderdaad
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_54653110
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:55 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Ik heb de wagen zelf ook nog niet gezien, maar ik neem aan dat het zo'n ding is inderdaad
Onder bakwagen versta ik eerder dit: http://www.elkkoeriers.nl/images/bakwagen_groot.jpg
Maar daar mag je niet mee rijden denk ik
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:58:54 #7
5673 heijx
Qui que boue
pi_54653135
Denk aan deze drie regels:

1 Hoogte!
2 Hoogte!!
3 Hoogte!!!

Je kan NIET onder een viaduct door als je cabine er net onderdoor kan, je bak torent daar vet boven uit.

Verder goed spiegelen en bij twijfel tijdens achteruit rijden eerst uitstappen en achter je wagen kijken.




[ Bericht 13% gewijzigd door heijx op 16-11-2007 16:10:13 (plaatje) ]
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_54653145
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:58 schreef Piles het volgende:

[..]

Onder bakwagen versta ik eerder dit: http://www.elkkoeriers.nl/images/bakwagen_groot.jpg
Maar daar mag je niet mee rijden denk ik
Er zijn verschillende bakwagentjes, ik geloof dat ik in de kleinere versie moet rijden.

Deze denk ik:

[ Bericht 6% gewijzigd door Calibrero op 16-11-2007 16:09:35 ]
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_54653315
Pas op voor windvlagen als je (bijna) leeg bent. In stormachtig weer gebeurde het regelmatig dat ik ruim een meter opzij gegooid werd door een windvlaag.

En je formaat, ff een U-turn maken is er niet bij en ff een in een parkeervak schuiven ook niet echt

Gewoon rustig rijden, relaxed muziekje op, beetje chillen en vooral rustig en oplettend rijden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:15:00 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54653501
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:08 schreef PeuRac het volgende:
Pas op voor windvlagen als je (bijna) leeg bent. In stormachtig weer gebeurde het regelmatig dat ik ruim een meter opzij gegooid werd door een windvlaag.

En je formaat, ff een U-turn maken is er niet bij en ff een in een parkeervak schuiven ook niet echt

Gewoon rustig rijden, relaxed muziekje op, beetje chillen en vooral rustig en oplettend rijden
ik zie ze altijd scheuren iig
Huilen dan.
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:28:19 #11
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_54653846
vergeet geen foto's te posten morgen van je ongeluk
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:36:36 #12
127232 Quint24
Just follow the star
pi_54654053
Mag je daar wel eigelijk met Rijbewijs B mee rijden?
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_54654314
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:36 schreef Quint24 het volgende:
Mag je daar wel eigelijk met Rijbewijs B mee rijden?
Tot 3500kg totaal toegestaan gewicht toch?
pi_54655066
Moets ik ook op mn eerste werkdag bij mn huidige baas doen, soortgelijke situatie. Niet zo heel moeilijk, wel wat meer op de strepenop de weg letten ivm de breedte.

En onder 99 van de 100 viaducten pas je gewoon door... En anders ram je eerst wel zon balk met kettingen aan gort...
pi_54656007
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:28 schreef Buschetta het volgende:
vergeet geen foto's te posten morgen van je ongeluk
Als ik schade rij moet ik er sowieso een foto van maken, dus dan upload ik hem hier ook wel ff
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Moets ik ook op mn eerste werkdag bij mn huidige baas doen, soortgelijke situatie. Niet zo heel moeilijk, wel wat meer op de strepenop de weg letten ivm de breedte.
Bochten wat ruimer nemen neem ik aan?

Verder hoop ik niet te veel achteruit te hoeven rijden, aangezien ik dat in m'n eigen wagen altijd doe dmv door de achterruit heen te kijken.. ik denk dat ik het met alleen buitenspiegels moeilijk ga vinden
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_54656042
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Als ik schade rij moet ik er sowieso een foto van maken, dus dan upload ik hem hier ook wel ff
[..]

Bochten wat ruimer nemen neem ik aan?

Verder hoop ik niet te veel achteruit te hoeven rijden, aangezien ik dat in m'n eigen wagen altijd doe dmv door de achterruit heen te kijken.. ik denk dat ik het met alleen buitenspiegels moeilijk ga vinden
wijst zichzelf, je zit wat meer boven de wielen, dus het sturen gata hoe dan ook wat anders, went echt na 2 of 3 bochten al, zelfs bij een belaberde bestuurder als ik.
pi_54656157
Dit is mijn "auto van de zaak" (de onderste helaas niet de bovenste)

16,5 meter lang, rijbewijs BE, bij een bakwagen vooral opletten met bochten en achteruitrijden.



pi_54656304
gewoon ff de eerste dag rustig aan doen , ff goed kijken , niet direct het stuur om gooien en dat soort dingen .

heb je zo onder de knie , met de 2e dag al .
pi_54656405
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:28 schreef siekman het volgende:
gewoon ff de eerste dag rustig aan doen , ff goed kijken , niet direct het stuur om gooien en dat soort dingen .

heb je zo onder de knie , met de 2e dag al .
Ik hoop het..

Als er maar geen fietsers/brommers rechts naast me komen rijden als ik rechtsaf wil
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_54656552
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:33 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Ik hoop het..

Als er maar geen fietsers/brommers rechts naast me komen rijden als ik rechtsaf wil
Hou van te voren, als je rechtsaf wil, alvast het fietspad of de fietsers in de gaten, eenmaal bij de bocht goed in je spiegels kijken uiteraard, maar als je van te voren al weet of er wel of geen fietser aankomt maakt dit wat makkelijker.
Bij twijfel, gewoon even stoppen en over de bijrijders stoel hangen en kijken.
pi_54656574
Ik heb m'n zusje afgelopen zomer verhuisd met een bakwagen.
Was voor mij ook de eerste rit op zo'n ding (Rotterdam naar Noord-Oost Groningen) en dan gelijk ook 700km totaal.

Het went erg snel.
In het begin heb je het idee dat je iedere boom gaat raken die langs de weg staat en moet je wennen aan het hoog zitten.
Op tijd remmen bij kruizingen en rotondes, goed met spiegels werken en altijd op je dode hoek letten ivm fietsers en brommers die naast je blijven kleven in de stad.
pi_54656918
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef MaGNeT het volgende:

Op tijd remmen bij kruizingen en rotondes, goed met spiegels werken en altijd op je dode hoek letten ivm fietsers en brommers die naast je blijven kleven in de stad.
Hoe check je het beste de dode hoek? Iets naar voren met je hoofd en dan in buitenspiegel kijken?
Of moet je echt helemaal over de bijrijder gaan hangen (ik denk niet dat hij dat relaxt vind )
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_54656939
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Hoe check je het beste de dode hoek? Iets naar voren met je hoofd en dan in buitenspiegel kijken?
Of moet je echt helemaal over de bijrijder gaan hangen (ik denk niet dat hij dat relaxt vind )
Grote sticker plakken met de text "optiefen uit mn dooie hoek, kutfietser, of ik rijd je plat!"
pi_54656975
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Hoe check je het beste de dode hoek? Iets naar voren met je hoofd en dan in buitenspiegel kijken?
Of moet je echt helemaal over de bijrijder gaan hangen (ik denk niet dat hij dat relaxt vind )
Misschien zit er wel een speciale spiegel/camera op
En laat je bijrijder anders ff in de dode hoek staan voor je gaat rijden
pi_54656991
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Hoe check je het beste de dode hoek? Iets naar voren met je hoofd en dan in buitenspiegel kijken?
Of moet je echt helemaal over de bijrijder gaan hangen (ik denk niet dat hij dat relaxt vind )
Als het goed is, is de bakwagen naast een gewone spiegel ook voorzien van een dodehoekspiegel.
Als die goed gericht staat (dus niet net als je gewone spiegel) hoor je zonder grote inspanning te kunnen zien wat er rijdt op de plek waar je normaal geen zicht op hebt.

pi_54657186
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Grote sticker plakken met de text "optiefen uit mn dooie hoek, kutfietser, of ik rijd je plat!"
Goede reclame voor het bedrijf ook
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Misschien zit er wel een speciale spiegel/camera op
En laat je bijrijder anders ff in de dode hoek staan voor je gaat rijden
Hoop dat er inderdaad wel een speciale spiegel op zit.. Camera waarschijnlijk niet
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als het goed is, is de bakwagen naast een gewone spiegel ook voorzien van een dodehoekspiegel.
Als die goed gericht staat (dus niet net als je gewone spiegel) hoor je zonder grote inspanning te kunnen zien wat er rijdt op de plek waar je normaal geen zicht op hebt.

[ afbeelding ]
Ik moest lachen. Hoop dat het na morgen niet een herkenbaar stripje is geworden
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:01:14 #27
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_54658462
heel ver door rijden in de bocht is mij verteld toen ik met een bakwagen ging rijden voor de post.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:31:36 #28
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_54659223
Mijn ervaring:
Pas op! Verkeersborden zijn breder aan de bovenkant.
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 16 november 2007 @ 20:42:17 #29
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_54659508
Bochten idd ruimer nemen anders pakt 't midden van je bak eventuele stoepjes/verkeersborden.
pi_54662268
Idd je bochten iets ruimer nemen , opletten met scheefstaande boompies .

tip : Ik zette mijn spiegel altijd zo dat hij te ruim stond zeg maar , dat je aan de binnenste kant van de spiegel net een randje van je bak ziet , en dan is de grootste dode hoek al gedekt

succes morgen
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:38:17 #31
53151 T42
Pinball Wizard
pi_54678940
meeste hebben achterwiel aandrijving dus je kunt er mee driften
  zondag 18 november 2007 @ 08:38:55 #32
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_54688792
Bochtjes en dergelijke zijn geen probleem, je hebt een goed overzicht door je hoge zit. Wat echter in mijn ogen het kutste is, is het achteruitrijden. Dan heb je in één keer geen overzicht meer...
pi_54688835
Met zo'n meubelbak op een bestelautochassis is het vergelijkbaar met een vrachtauto.
1: Ken de maten van je auto. Er kunnen situaties voordoen (geslotenverklaringen op verkeersborden, of je auto past domweg ergens niet in). dat je moet weten waarmee je rijdt.
2: De wielbasis is altijd een stuk korter dan de totale lengte. Gevolg is dat je een enorme achteroverbouw hebt, die behoorlijk naar buiten kan steken als je een bocht neemt. Neem je bochten daarom een beetje ruim bij het afslaan.
3: Anticipeer. Motorisch gezien zijn die bakwagens altijd onderbemeten. Zorg ervoor dat je goed kunt inschatten hoe snel je bent als je gaat invoegen of afslaat.
4: Je ziet geen steek als je achteruit gaat rijden. Het is geen schande als je een keer uitstapt om de situatie te kunnen overzien. Zet je alarmlichten aan bij het achteruitrijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_54692398
Achteruitrijden d.m.v. de buitenspiegels is extreem moeilijk! OEFENEN!!!

Het helpt niet als je een krappe straat inrijdt die doodloopt, dat is lachen zonder ervaring! Als je niet zeker bent of het kan, ga dan lopend een stukje kijken.

Als je niet zeker bent of er iets achter je zit, ga dan verdomme kijken of er iets is of niet, maat van me heeft een kleine auto zo helemaal aan gort gereden! Een auto kan vlak achter je parkeren dus....

Neem bochten RUIM, en ga in het begin niks lopen schatten, geloof me je neemt zo een geparkeerde auto mee met alle gevolgen van dien.

Je hebt een dikke dode hoek, wat je daartegen kan doen is gewoon met je hoofd bewegen totdat je wel je dode hoek kan zien, ik weet het is verre van ideaal, maar zo rij ik (of heb gereden want ik doe dat niet meer) met bakwagens zonder dodehoekspiegel.

Dit geldt ook voor bestelwagens: pas op dat je niet te dichtbij lage opbjecten parkeert. Gegarandeert lachen, ik heb op de Kalverstraat in Amsterdam weleens vol zo een brede paaltje geraakt. Hele voorbumper aan gort

Pas ook op voor de remmen, meestal zijn die niet zo echt goed.

De achterkant van zo een ding kan uitzwaaien, pas op de je geen: geparkeerde auto's, fietsers, voetganers of andere uitstekende of wandelende objecten meeneemt :-)
pi_54701917
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef T42 het volgende:
meeste hebben achterwiel aandrijving dus je kunt er mee driften
Met lage snelheden en in z'n 1, ja
Je kan er overigens niet mee burnen

OT: Je bent breed, hoog en lang.
Laat insturen bij bochten, je bak zwenkt een stuk uit, omdat de bak en flink stuk uitsteekt na je achterwielen.
Verder zijn de bussen vaak iets van 3 meter hoog en bij viaducten staat 99% aangegeven hoe hoog je er max onder kan rijden.
Probeer verder voor je gevoel zoveel mogelijk in het midden van de weg te rijden en check hiervoor regelmatig je spiegels.
Dode hoek is heel groot, dus blijf constant letten op fietsers en ander ongemotoriseerd grut.
En laat, zeker in het begin, even iemand kijken hoe je uitkomt als je achteruit inparkeerd.

Alstu en laat even weten hoe het is verlopen
pi_54702769
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef Malle_beer het volgende:

[..]

Met lage snelheden en in z'n 1, ja
Je kan er overigens niet mee burnen

OT: Je bent breed, hoog en lang.
Laat insturen bij bochten, je bak zwenkt een stuk uit, omdat de bak en flink stuk uitsteekt na je achterwielen.
Verder zijn de bussen vaak iets van 3 meter hoog en bij viaducten staat 99% aangegeven hoe hoog je er max onder kan rijden.
Probeer verder voor je gevoel zoveel mogelijk in het midden van de weg te rijden en check hiervoor regelmatig je spiegels.
Dode hoek is heel groot, dus blijf constant letten op fietsers en ander ongemotoriseerd grut.
En laat, zeker in het begin, even iemand kijken hoe je uitkomt als je achteruit inparkeerd.

Alstu en laat even weten hoe het is verlopen
Echt wel, je kan er best mee driften.. beetje een zanderige plek opzoeken en gaan met die banaan. Verder is het achteruit rijden helemaal niet moeilijk, je moet alleen weten dat er neits ACHTER je auto zit.. verder kan je heel precies met zo een bak achteruit rijden.. inparkeren gaat ook prima, je moet alleen weten waar de paaltjes en andere auto's staan.. goed opletten, meer niet.. ik rij makkelijker in zo een bakwagen dan in een fiat panda..
  zondag 18 november 2007 @ 22:09:00 #37
53151 T42
Pinball Wizard
pi_54704673
onze bus (werk) heeft een turbo en heeft geen moeite met burnen en glijden in bochten
5cil diesel vw LT dit gaat wel alleen als hij leeg is
pi_54706262
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Echt wel, je kan er best mee driften.. beetje een zanderige plek opzoeken en gaan met die banaan. Verder is het achteruit rijden helemaal niet moeilijk, je moet alleen weten dat er neits ACHTER je auto zit.. verder kan je heel precies met zo een bak achteruit rijden.. inparkeren gaat ook prima, je moet alleen weten waar de paaltjes en andere auto's staan.. goed opletten, meer niet.. ik rij makkelijker in zo een bakwagen dan in een fiat panda..
Ik rijd er ook goed mee, maar ik werk ook met die dingen.
Driften lukt mij meestal alleen als ik de auto iig hoog in z'n toeren heb en keihard aan m'n stuur ga sjorren, maar een mooie lange drift heb ik nog niet mogen meemaken.
En ik doe dit trouwens op de openbare weg, niks zand, niks water, just me and the asphalt
pi_54708486
Mên, hij's klein ...maar ik zeg je 1 ding. Als je het vaker gaat doen ga je zeker schade rijden om het te leren
  maandag 19 november 2007 @ 08:43:30 #40
5673 heijx
Qui que boue
pi_54710147
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:56 schreef Calibrero het volgende:

[..]

Hoe check je het beste de dode hoek? Iets naar voren met je hoofd en dan in buitenspiegel kijken?
Of moet je echt helemaal over de bijrijder gaan hangen (ik denk niet dat hij dat relaxt vind )
Als je een bijrijder hebt, dan mag je toch verwachten dat HIJ even uit het rechter raampje (dat bedoel je hier toch?) kijkt.
En zonder bijrijder, inderdaad even naar rechts hangen, ja.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_54711517
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Kanjer het volgende:
Dit is mijn "auto van de zaak" (de onderste helaas niet de bovenste)

16,5 meter lang, rijbewijs BE, bij een bakwagen vooral opletten met bochten en achteruitrijden.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat je dat met BE mag rijden zeg
  maandag 19 november 2007 @ 13:12:08 #42
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54714977
Bakkies zijn tof.
De hoge zitpositie vond ik altijd erg fijn, en dankzij de diverse spiegels miste ik eigenlijk nooit iets of iemand. Ook een kwestie van een beetje vooruitdenken, voor je rechtsaf moet al het fietspad in de gaten gaan houden en zo.
Inhaalmanoeuvres en invoegen is ook even wennen, meestal trekken ze niet al te rap op. Leeg trouwens wel, tenminste met de motor die ik altijd had.
120 halen ze wel, maar 100-110 vond ik comfortabeler rijden. Minder herrie sowieso.
Dankzij de geveerde stoel en ruime cabine heb ik er heel wat toffe Europaritjes mee gemaakt .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 21 november 2007 @ 07:49:31 #43
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54753273
Zeg TS, is het nog gelukt?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 21 november 2007 @ 10:20:22 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54755153
Volgens mij heeft TS zich om een boom gevouwen, heb em al zo lang niet meer gezien .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54755755
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:40 schreef yup het volgende:
Achteruitrijden d.m.v. de buitenspiegels is extreem moeilijk! OEFENEN!!!
Wat een onzin zeg. Achteruitrijden met buitenspiegels is juist makkelijk, zolang je maar weet dat er geen obstacels zijn die je normaal met je binnenspiegels laten zien.

Ik zal vanavond even foto's uploaden van de bakwagen die ik in de poeier gereden heb Auto achter me zag niet dat ik ineens vol moest remmen en klapte met 50/60 achterop me.
pi_54755953


Op het erasmus. Goed op die bordjes letten dus
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:22:33 #47
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_54756296
2,8. Die heeft echt zitten slapen . Een beetje bakkie is 3,25 hoog.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_54756354
Haha. Die bij de Erasmus is ook smerig laag ja. Rij zelf ook met een bakwagen van 3.20 hoog bij mn zaterdagbaantje. Bijna zo'n zelfde geintje 1x gehad, maar kwam er net op tijd achter.

Ik rijd met een Ford Transit met meubelbak erop. Spiegels zijn prima van die dingen, dode hoek heb je totaal geen last van als je in de onderste balk van je spiegel kijkt. Verder is achteruit rijden wel wennen, maar daar krijg je vanzelf handigheid mee. Heb 1x de hele zijkant langs een stijger gehaald, omdat de weg schuin afliep en die stijger net over de weg helde . Verder weinig bijzonders.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_54756390
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:24 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dat je dat met BE mag rijden zeg
Bizar idd.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:32:12 #50
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54758025
Tot max 3500 kilo is dat dan gok ik?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 21 november 2007 @ 12:44:39 #51
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_54758340
houdt er rekening mee als je vlak langs gevels rijd van gebouwen dat je bakwagen goed kan overhelt en je dus het de bak aan gort rijdt.

denk aan drempels deze zijn moordend voor je ladding. bochten rustig nemen.

ik rijd zelf ook wit en bruingoed maar dan met een H100 hyundai (schruft hok). dat ding is net een bots auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')