abonnement Unibet Coolblue
pi_54648597
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers! In de Wiki! van Klussen en Wonen kun je jezelf in de OP van dit topic in de lijst zetten met 'klussers met voorpret'

Geef even aan in welke stage van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer nog moeilijk? Of zijn alle data al rond?


Eigen topics van klussers met voorpret:

  • wonderer gaat verhuizen! Oplevering 26 oktober, bezig met hypotheek
  • phluphy heeft een huis gevonden! Verhuizen in februari 2008?

    Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:

  • Dash-X Heeft een huis reeds voor de tweede keer bezichtigd en is nu zijn budget aan het bekijken. Spannend dus (en reeds een keuken gekocht onder voorbehoud van aankoop van het huis: dit gaat goed!! ).
  • Deirtje Heeft woning gekocht, overdrachtsdatum nog niet bekend.
  • Diesz: Heeft een bestaand huis gekocht. De overdracht is op 4 februari 2008
  • CarOnline Gaat bouwen in Duitsland.
  • leonieke: De muren van de kelder zijn gemetseld. Onze eigen blog
  • snoopy: Heeft een nieuwbouwhuis gekocht dat eind 2007 /zo goed als zeker februari 2008 wordt opgeleverd.
  • Rottdog: op zoek naar een eigen huis. Volgende week: bezichtiging

    Vorige topic:

    Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 6

    [ Bericht 5% gewijzigd door leonieke op 16-11-2007 16:11:30 ]
  • pi_54648656
    Ben benieuwd hoe de bezichtiging van Dash is afgelopen.

    Als het goed is krijg ik straks mijn nieuwe bank...
      vrijdag 16 november 2007 @ 13:14:35 #3
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54648764
    Staat in het vorig topic!

    Leonieke, dank je wel voor het nieuwe topic.
    Wil je in de OP nog even de "status" van Dash-X aanpassen?
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 16 november 2007 @ 13:15:22 #4
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54648788
    dubbel
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54648933
    Had het nog niet gelezen, excuses
      vrijdag 16 november 2007 @ 14:17:08 #6
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_54650441
    Komt hier dan ook maar eens om het hoekkie gluren ook wij zijn op zoek naar een leuke koopwoning Gaan dinsdag voor het eerst kijken bij een huis
      vrijdag 16 november 2007 @ 14:21:42 #7
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54650589
    Oh Rottdog wat leuk!

    Welkom in dit oh zo gezellige en vaak heel spannende topic!

    Veel plezier volgende week!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54653200
    Het nieuwe topic was me nog niet opgevallen vanmiddag

    Ben dus ff naar de keukenboer geweest om een indicatie te krijgen van de prijs.. en wat denk je...

    Ik heb gewoon een keuken gekocht onder voorbehoud van de koop van de woning

    Ik had natuurlijk al showroomkeukens bekeken en dat was allemaal rond de 4500 en 5000. Ik heb nu een superkeuken met alles naar mn zin voor 5700 Mams was mee en die gaat de 700 voor haar rekening nemen

    Daaarvoor heb ik:

    1 deel van 3 meter met een gas op glas 5 pits , vaatwasser, vierkante (duur!) spoelbak en design afzuigkap.
    1 "kast" van 1m20 met superluxe combimagnetron, koelkast en vriezer

    Cremekleurige deurtjes en grijs/zwart blad van 6!! cm dik

    Nu alleen het huis nog
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 12:55 schreef phluphy het volgende:
    Ik ga een weekendje weg, ik zal kijken of ik morgen ergens een pctje kan vinden!
    In elk geval blijf ik voor je duimen voor een goede afloop!
    Ik ga ook duimen en als ik ooit nog overweeg mn huis een naam te geven zal Phluphy de eerste zijn waar ik aan zal denken
    pi_54654225
    Net een niet onderhandelbaar bod gedaan en als het goed is dan hoor ik het vandaag nog

    de stress
    pi_54654664
    ennn ik heb een huisssssssssss
    pi_54657371
    GEFELICITEERD

    Daar hoefde je dan toch niet al te lang over in de stress te zitten. Is het gelukt voor jouw niet onderhandelbare bod of heb je toch nog iets toe moeten geven?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54659392
    Ben ik weeer!!! Maandag de 26e gaan we tekenen bij de notaris voor onze nieuwe huis!! Ik hoop de 26e t/m de 30e vrij te kunnen krijgen van mn werk, is nog maar even afwachten of ik t ook echt krijg... We zijn begonnen met de kleine dingetjes in te pakken, dit weekend gaan we alles inpakken (behalve de spullen die we van de week nog nodig hebben). En volgende week verhuizen!!!! Ik heb er echt zin in!!

    We zijn een beetje aan t rondkijken voor dingen die we willen gaan veranderen aan het huis. We willen het liefst de volgende dingen veranderen:


  • Badkamer vernieuwen
  • Van de kleinste kamer een inloopkast maken
  • Hoofdslaapkamer behangen
  • Woonkamer verven
  • Bij slaapkamers behangen.
  • Trap schuren en opnieuw verven + trappengat
  • Verwarmingen op de bg wegwerken doormiddel van bouwpakketjes (weet niet hoe die dingen heten )

    De meeste dingen die we willen doen zijn kleine dingentjes. De badkamer willen we eerst een beetje rondkijken en ideetjes opdoen. We hoeven de badkamer niet meteen te doen, maar dat zou wel beter zijn.

    De inloopkast komt in loop van de tijd wel, dat heeft absoluut geen haast! Eerst verhuizen en de badkamer vernieuwen
  • ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
    pi_54670432
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 19:17 schreef Nanook24 het volgende:
    GEFELICITEERD

    Daar hoefde je dan toch niet al te lang over in de stress te zitten. Is het gelukt voor jouw niet onderhandelbare bod of heb je toch nog iets toe moeten geven?
    Thnxx

    Het is gelukt voor mijn bod. En dat was ook het maximale bod wat ik in gedachten had toen ik voor het eerst ging kijken
      zaterdag 17 november 2007 @ 15:16:33 #14
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54673895
    Ow ow ow ow ow ...!!! Sprakeloos ben ik! You did it! You dit it!!

    Geweldig joh! Gefeliciteerd!

    Echt zó leuk, dat je -ietwat eigenzinnige- manier goed uitgepakt heeft voor je!
    Wie het laatst lacht, lacht het best!!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54676529
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:
    Echt zó leuk, dat je -ietwat eigenzinnige- manier goed uitgepakt heeft voor je!
    pi_54678291
    tvp alvast, met een beetje geluk medio januari de sleutel in handen van een andere woning.
    pi_54678699
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 17:49 schreef Dash-X het volgende:

    Daar moet je niet zo boos om kijken, daar moet je gewoon lekker trots op zijn. Je had ook uiteindelijk akkoord kunnen gaan met het laatste bod van de verkopers en dan had je dus mooi te veel betaald!!!

    Deirtje, Nog iets meer dan een week en dan zijn jullie de trotse eigenaren van jullie nieuwe stulpje. Heel veel klusplezier gewenst!

    Alicey, Ik ga duimen dat het lukt allemaal.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54678941
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef Nanook24 het volgende:


    Alicey, Ik ga duimen dat het lukt allemaal.
    Dank je! Kan denk ik geen kwaad, het begin heeft al wat hobbels opgeleverd.
      zaterdag 17 november 2007 @ 23:04:46 #19
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_54684663
    Dash van harte met de aankoop

    Alicey januari is niet meer ver weg

    Deirtje klinkt goed

    Ohw kan niet wachten tot het dinsdag is gaan 2 huizen bekijken maar eigenlijk begint huis 1 steeds meer overbodiger te worden omdat ik meer en meer verliefder wordt op huis 2 .

    Vanmiddag door het straatje gereden van huis 2 en ff stil staan en smelten met in je hoofd nou hier zie ik mezelf echt wel wonen. Enige nadeel aan het huis is dat het twee grote slaapkamers heeft dan 3 gemiddelde maar daar is misschien zelf wel iets van te maken.
      zondag 18 november 2007 @ 10:14:13 #20
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_54689313
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 23:04 schreef Rottdog het volgende:

    Alicey januari is niet meer ver weg
    Nee Maar de aankoop moet nog wel even helemaal geregeld worden.
    pi_54692185
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef Nanook24 het volgende:

    [..]

    Daar moet je niet zo boos om kijken, daar moet je gewoon lekker trots op zijn. Je had ook uiteindelijk akkoord kunnen gaan met het laatste bod van de verkopers en dan had je dus mooi te veel betaald!!!
    Das waar!
    pi_54692195
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 10:14 schreef Alicey het volgende:

    [..]

    Nee Maar de aankoop moet nog wel even helemaal geregeld worden.
    Heull veul succes
      zondag 18 november 2007 @ 19:37:22 #23
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54700723
    Even een tvp. Er heeft hier veel ellende gespeeld de afgelopen 6 weken en ik heb mijn koppie dus nog niet helemaal bij het voorbereiden voor het nieuwe huis. Hoop het wel snel weer op te kunnen pakken!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      zondag 18 november 2007 @ 19:38:19 #24
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54700747
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 17:03 schreef Dash-X het volgende:
    ennn ik heb een huisssssssssss
    Gefeliciteerd!!!!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
    pi_54701735
    gefeliciteerd, Dash....
      zondag 18 november 2007 @ 20:24:16 #26
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54702029
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 17:49 schreef Dash-X het volgende:

    Wat Nanook ook al zei, eigenzinnig zijn met dit soort "deals" is juist goed!
    Kijk maar wat het je opgeleverd heeft!
    ... ♥ ik mis je ♥
      zondag 18 november 2007 @ 20:27:47 #27
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54702122
    Welkom (terug) Diesz! Nog 77 dagen voor jullie (3 meer dan wij).
    Heb je wel (nog) zin om te verhuizen? Begint het weer wat te "leven", de gedachte?

    Alicey, welkom! Heb je wat meer gegevens van je huis? Bij voorkeur ook foto's of zo?

    Rottdog, nog 2 nachtjes slapen. Zenuwslopend, hé?

    [ Bericht 2% gewijzigd door phluphy op 18-11-2007 20:34:41 ]
    ... ♥ ik mis je ♥
      zondag 18 november 2007 @ 20:32:55 #28
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_54702262
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:
    Welkom (terug) Diesz! Nog 77 dagen voor jullie (3 meer dan wij).
    Heb je wel (nog) zin om te verhuizen? Begint het weer wat te "leven", de gedachte?

    Alicay, welkom! Heb je wat meer gegevens van je huis? Bij voorkeur ook foto's of zo?

    Rottdog, nog 2 nachtjes slapen. Zenuwslopend, hé?
    Foto's heb ik niet. Het betreft iig een benedenwoning met soutterrain en tuin. Op grondniveau zijn een voorkamer en achterkamer, door een schuifdeur gescheiden (ik ben van plan dat als één kamer te gaan gebruiken). Naast de achterkamer is een kleine gesloten keuken en in de gang zitten nog een toilet, badkamer en trap naar het soutterrain. In het soutterrain zijn 2 kamers gemaakt, is nog één hele kleine kamer en een een hoop ruimte die niet verder is afgewerkt. De grootste van die twee kamers wil ik als slaapkamer gaan gebruiken. De 2 kamers hebben een deur naar de tuin en ook vanaf de achterkamer is er een trap naar de tuin.

    Foto's volgen nog als ik het allemaal weet rond te krijgen en ik de sleutel heb.
      zondag 18 november 2007 @ 20:35:46 #29
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54702349
    Klinkt leuk Alicey! Is het je eerste eigen woning?

    Sorry dat ik in mijn eerdere post je naam fout had geschreven, ik heb het aangepast!
    ... ♥ ik mis je ♥
      zondag 18 november 2007 @ 20:44:58 #30
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_54702624
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 20:35 schreef phluphy het volgende:
    Klinkt leuk Alicey! Is het je eerste eigen woning?
    Ja, ik woon nu in een huurwoning.
    quote:
    Sorry dat ik in mijn eerdere post je naam fout had geschreven, ik heb het aangepast!
    Geen punt
      maandag 19 november 2007 @ 08:30:29 #31
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54710051
    Oeh leukleuk, wij gaan vrijdag als het goed is ook een tweede bezichtiging doen!
    tvp dus
    disclaimer
    pi_54713799
    10 december krijgen wij ook de sleutel
    Trots van het Noorden!
      maandag 19 november 2007 @ 12:51:40 #33
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54714582
    Zeker leuk, Stormqueen. Wat gaan jullie precies (voor de 2e keer) bekijken?

    Kriebbel, gefeliciteerd! Foto's? Details?
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 19 november 2007 @ 13:24:17 #34
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54715230
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 12:51 schreef phluphy het volgende:
    Zeker leuk, Stormqueen. Wat gaan jullie precies (voor de 2e keer) bekijken?

    Kriebbel, gefeliciteerd! Foto's? Details?
    Wij gaan een leuk jaren '30 huis bekijken aan de rand van Eindhoven centrum
    disclaimer
      maandag 19 november 2007 @ 20:44:14 #35
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_54724259
    Oeh hier gewezen door Phluphy

    Ik heb ook een huis sinds kort, drie kamer woning van 72m2

    Vandaag ook een bank gekocht samen met vriendinnetje
      maandag 19 november 2007 @ 20:50:40 #36
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54724418
    Welkom JortK!

    Je moet nog even vertellen wanneer je gaat verhuizen en hoeveel zin je erin hebt!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54727801
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 20:50 schreef phluphy het volgende:
    Welkom JortK!

    Je moet nog even vertellen wanneer je gaat verhuizen en hoeveel zin je erin hebt!
    Je vergeet het belangrijkste!! foto's!!

    Welkom JortK!
      maandag 19 november 2007 @ 23:51:55 #38
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54729373
    Ik ga woensdag het koopcontract tekenen voor mijn allereerste eigen stekje . Een 2 kamer appartementje van +/- 70 a 75 m2 (met een eigen parkeerplek in de parkeergarage eronder). Vorige week donderdag wezen kijken en vanochtend geboden en nu dus "gekocht". Waarschijnlijk kan ik er ergens halverwege december al in .

    Ben nu al druk bezig met meubels uitzoeken en zo en blij zijn .

    Er hoeft (gelukkig) qua vloer niets te gebeuren en de muren hoeft ook niet veel aan gedaan worden. Keuken is wel wat versleten, maar dat zie je niet dus die kan nog wel een jaar of 2 mee . Badkamer is niet helemaal mijn smaak , maar ook die is best netjes en mag blijven (ligbad ). Daarnaast heb ik niet meteen het geld om de badkamer en keuken aan te passen dus dat is natuurlijk ook een reden om ze niet meteen te verbouwen .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      dinsdag 20 november 2007 @ 00:29:45 #39
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_54730083
    DaMook gefeliciteerd met je eigen stekkie
    Helemaal gaaf natuurlijk
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      dinsdag 20 november 2007 @ 00:34:28 #40
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54730164
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 00:29 schreef MissHobje het volgende:
    DaMook [afbeelding] gefeliciteerd met je eigen stekkie [afbeelding]
    Helemaal gaaf natuurlijk [afbeelding]
    Dank je Hobje .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54746179
    Wat leuk al die nieuwe mensen en Dash-X gefeliciteerd Wat is het opeens snel gegaan

    Ik heb een nieuw bericht op onze blog geplaatst De keldermuren zijn ondertussen volledig af en de metsers zijn ook al aan de garage begonnen
    De welfsels... dat wordt een verhaal van lange duur waarschijnlijk. Mijn schoonvader is deze week voor de tweede keer op twee weken tijd aan zijn linkeroog geopereerd (gisteren spoedopname). Ik denk dat hij morgen contact zal opnemen met de leverancier van de welfsels en een transporteur. Alle agenda's naast elkaar leggen en dan zien wanneer ze allemaal vrij zijn.
      dinsdag 20 november 2007 @ 20:50:46 #42
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54746590
    Deirtje, ik zie net dat jullie op dezelfde dag gaan tekenen als wij! In tegenstelling tot ons neem ik aan dat jullie gelijk de sleutel krijgen? Zo ja, veel plezier! Nog minder dan een week!

    Dash-X, hoe gaat het nu verder? Voorlopig koopcontract in de maak of zo? En is de overdrachtsdatum eigenlijk al definitief bepaald?

    DaMook, gefeliciteerd alvast! Spannend dagje morgen! Zijn er ook foto's beschikbaar?

    Wat een gigantische kelder(s) Leonieke! Nu ze allemaal opgesplits zijn is het pas goed te zien! Beterschap voor je schoonvader, en hopelijk gaat het snel lukken met de welfsels!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54747595
    Whoei, ik heb een achterstand hier

    Dash-X, van harte gefeliciteerd!

    En Rottdog, spannend en leuk

    Wij zijn afgelopen zaterdag eens wezen kijken naar wat er te koop is aan meubels en vloeren etc. Dus een dagje Villa Arena in Amsterdam gedaan. We hebben in iig een mooie bank gezien (bruin leer, en ik wilde helemaal geen leer ) en een hele mooie houten vloer. Wordt toch licht denk ik.

    En dit vinden we zo mooi voor de ramen (maar het is wel erg prijzig):
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54747684
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef phluphy het volgende:
    Deirtje, ik zie net dat jullie op dezelfde dag gaan tekenen als wij! In tegenstelling tot ons neem ik aan dat jullie gelijk de sleutel krijgen? Zo ja, veel plezier! Nog minder dan een week!

    Dash-X, hoe gaat het nu verder? Voorlopig koopcontract in de maak of zo? En is de overdrachtsdatum eigenlijk al definitief bepaald?

    DaMook, gefeliciteerd alvast! Spannend dagje morgen! Zijn er ook foto's beschikbaar?

    Wat een gigantische kelder(s) Leonieke! Nu ze allemaal opgesplits zijn is het pas goed te zien! Beterschap voor je schoonvader, en hopelijk gaat het snel lukken met de welfsels!
    Helaas gaat niet alles zoals we willen. Onze adviseur krijgt de papieren niet optijd af... dus hoogstwaarschijnlijk pas over 2 weken echt klote als je alles al geregeld hebt!
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
      dinsdag 20 november 2007 @ 21:53:21 #45
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54748166
    Oh Snoop dat is echt prachtig! Moet je doen hoor! Dan maar prijzig. Anders verkoop je toch gewoon de boot eh een parkeerplaats de familiejuwelen?
    Echt supermooi. Geeft een heel bijzonder woongevoel, lijkt me.

    Deirtje, da's inderdaad zwaar k*t. Helaas hoor je heel vaak over dit soort vertragingen.
    De adviseurs beloven meer dan ze waar kunnen maken, of een bankmedewerkers zet er niet genoeg vaart achter, etc. Hoe dan ook, erg vervelend allemaal. Ik hoop dat het snel goed komt.

    Rottdog, jij gaat morgen kijken hé?! Have fun!
    ... ♥ ik mis je ♥
      dinsdag 20 november 2007 @ 22:25:12 #46
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_54748894
    Ik zit al tot over mijn nek in de kriebels en we hebben nog niet eens een huis gekocht
    Zijn nu al aan het kijken of we het budget passend kunnen maken, zelfs bij een huis dat eigenlijk al af is komt er nog best veel aan kosten bij kijken.
    En nu maar hopen dat het huis vrijdag nog net zo tof is als vorige week
    disclaimer
    pi_54749024
    Mooi snoopy, die shutters . Die wil ik graag tzt ook voor de openslaande deuren in de slaapkamer


    Op een beurs heb ik ooit een stand bezocht van dit bedrijf http://www.euroshutters.info/ Geen idee of die in dezelfde prijscategorie liggen, maar je kunt via de website in ieder geval een gratis brochure aanvragen
    Eeuwig vijfentwintig
      dinsdag 20 november 2007 @ 23:30:17 #48
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54750701
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef phluphy het volgende:
    DaMook, gefeliciteerd alvast! Spannend dagje morgen! [afbeelding] Zijn er ook foto's beschikbaar? [afbeelding]
    Nee, ik heb helaas nog geen foto's, was zo slim mijn camera niet mee te nemen tijdens het bezichtigen.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54753124
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 22:30 schreef Reese het volgende:
    Mooi snoopy, die shutters . Die wil ik graag tzt ook voor de openslaande deuren in de slaapkamer


    Op een beurs heb ik ooit een stand bezocht van dit bedrijf http://www.euroshutters.info/ Geen idee of die in dezelfde prijscategorie liggen, maar je kunt via de website in ieder geval een gratis brochure aanvragen
    Die zijn al heel duur ja. Toevallig heb ik daar ook een folder van. Maar bedankt voor je tip
    We moeten maar even kijken of het kan allemaal lukt en anders kunnen we altijd Phluphy nog verkopen
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      woensdag 21 november 2007 @ 07:08:19 #50
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54753126
    !!!

    Kameraden, te paard! We zijn verraden!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54753272
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef phluphy het volgende:
    Wat een gigantische kelder(s) Leonieke! Nu ze allemaal opgesplits zijn is het pas goed te zien! Beterschap voor je schoonvader, en hopelijk gaat het snel lukken met de welfsels!
    Het was inderdaad niet de bedoeling dat de kelder zo groot ging zijn. Maar dat krijg je als je anders een kruipkelder van 1.5m ging hebben
    De kelder is nu even groot als de gelijkvloerse verdieping. Boven gaat er achteraan 2 meter af
    pi_54753307
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
    Dash-X gefeliciteerd Wat is het opeens snel gegaan

    Ik heb een nieuw bericht op onze blog geplaatst De keldermuren zijn ondertussen volledig af en de metsers zijn ook al aan de garage begonnen
    De welfsels... dat wordt een verhaal van lange duur waarschijnlijk. Mijn schoonvader is deze week voor de tweede keer op twee weken tijd aan zijn linkeroog geopereerd (gisteren spoedopname). Ik denk dat hij morgen contact zal opnemen met de leverancier van de welfsels en een transporteur. Alle agenda's naast elkaar leggen en dan zien wanneer ze allemaal vrij zijn.
    Thnx! I is inderdaad weer snel gegaan

    Mooi Dat ze zo lekker opschieten. Wel jammer van de tegenslag met je schoonvader. Hopelijk gaat alles daardoor niet enorme vertraging gaat oplopen voor je.
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:50 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X, hoe gaat het nu verder? Voorlopig koopcontract in de maak of zo? En is de overdrachtsdatum eigenlijk al definitief bepaald?
    Hoe nu verder.. Nogmaals het huis bekijken en alles opmeten. Keukenmeneer laten inmeten, ramen opmeten voor de gordijnen, etc. Ben nog druk in de weer met een notaris te vinden.. dan krijg ik binnenkort als het goed is het voorlopige koopcontract. Ben ook (nog steeds) budget aan het plannen. Beetje uitrekenen hoeveel het bouwdepot moet worden enzo. Verwacht al deze dingen deze week wel rond te maken (behalve het inmeten). Overdrachtsdatum is nog niet definitief. Hij wordt in het koopcontract op 2e week januari gezet met optie tot eventueel eerder wanneer mogelijk.
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 21:31 schreef snoopy het volgende:
    Dash-X, van harte gefeliciteerd!

    Wij zijn afgelopen zaterdag eens wezen kijken naar wat er te koop is aan meubels en vloeren etc. Dus een dagje Villa Arena in Amsterdam gedaan. We hebben in iig een mooie bank gezien (bruin leer, en ik wilde helemaal geen leer ) en een hele mooie houten vloer. Wordt toch licht denk ik.
    Bedankttt!

    Wij gaan zaterdag shoppen in woonmall alexandrium. We gaan er echt een dagje van maken en ik ga shoppen voor een bank, eettafel, eettafelstoelen, audio/video meubel en een dressoir. Ook ga ik me nog even orienteren wat een inloopkast kost
      woensdag 21 november 2007 @ 12:08:30 #53
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_54757452
    Waarom is een huis kopen toch zooooooooooo moeilijk

    Ben flieft op het huis wat we gisteren hebben gezien enorm supergaaf gewoon maar er zitten maar 2 slaapkamers in oke ze zijn te delen zo groot zijn ze dan ook wel weer. Moet toch een nieuwe keuken in en ach dat overleven we ook wel. Lekker in de binnenstad overal dichtbij maar verstandelijk denken maakt het beeld toch weer iets anders.

    Voor kind en hond is het allemaal niet zo praktisch niet echt een uitlaatplaats(hond) en alleen buiten spelen (kind) zit er niet eerder in dan dat ze een jaar of 6/7 is.

    *Zucht*

    Nu gaan we vrijdag kijken naar een burgelijk gezinswoning in een kindvriendelijke buurt omdat we toch ook die kant willen zien. Mijn kop loopt om en weet het nu al niet meer en we zijn nog maar net begonnen

    Huis 1 (maar enorm geweldig) is ook niet echt een investering voor later het huis staat nl in een "foute" buurt en als je eenmaal zo'n naam hebt tja dat blijft wel volgen.

    Dillema's, dilemma's dilemma's
    pi_54758112
    Heb hier nog niet veel gepost, maargoed..

    Overdracht voor mijn vriendin en ik wordt 31 januari ipv 1 februari (wat we eerst dachten), dat klinkt een héél stuk dichterbij!
      woensdag 21 november 2007 @ 20:39:29 #55
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54767918
    Hehe Jape, dat is bijna een hele maand eerder!

    En, DaMook, hoe was het? Alles rond, getekend en zo?

    Rottdog, ik herken je gevoel heel goed. Wij hadden een soortgelijk dilemma een tijd geleden met een enig huis in Dieren. Toch best wat nadelen, en we bleven maar twijfelen.
    Ik denk dat je niet moet denken dat het óf het een, óf het ander is. Er is nog heel veel wat onder geen enkele 'standaard categorie' valt!
    Je moet het nog niet opgeven, hoor! Goed blijven zoeken, misschien iets meer geduld hebben dan je graag wil, en misschien ook nadenken over mogelijkheden waar je eerder niet aan dacht (andere plaats, etc.).
    Succes, en vergeet ons niet op de hoogte te houden.
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 21 november 2007 @ 23:40:40 #56
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54773154
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
    En, DaMook, hoe was het? Alles rond, getekend en zo? [afbeelding]
    Jup, vanmorgen 33x mijn paraaf/handtekening moeten zetten .

    Nu de hypotheek en notaris zo snel mogelijk regelen. Overdracht gaat iig tussen 3 dec en 3 jan plaatsvinden .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54791315
    Jaaaaa wij gaan maandag verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!

    Deirtje gaat weer verhuizen!!!
    ♥..Every day I love you more..♥
    Moonwell.nl
    ♥ Aileen 25-09-2008 ♥
      vrijdag 23 november 2007 @ 06:34:23 #58
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_54794665
    Even gluren hoor. Hoe gaat het met iedereen hier?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_54794735
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 06:34 schreef wonderer het volgende:
    Even gluren hoor. Hoe gaat het met iedereen hier?
    Ben aan het wachten op acceptatie van de hypotheek (of afwijzing, kan natuurlijk ook nog ) of andere berichten van de hypotheekverstrekker c.s.
    pi_54796909
    Hehe ik was dit topic een beetje kwijt. Heb alles wel net even bijgelezen maar het enige wat is blijven plakken is dat Snoopy Phluphy wilde verkopen (eerlijk delen he! ) en dat Dash een keuken heeft gekocht, met bijpassend huis! Gefeliciteerd!

    Verder ben ik nogal hyper waaaaaaaant tadaaah ons huis is verkocht!
    Helemaal officieel! Vanaf 28 Feb zijn we dakloos
    Maar de makelaar gaat op zoek naar een stulpje voor ons.
    Lief he

    Owwwwwwwww EINDELIJK gaat het hier beginnen.
    Woensdag naar de architekt en volgende week zaterdag maar eens kijken naar een keuken
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54797043
    CarOnline wat een heerlijk nieuws Er verscheen direct een glimlach op mijn gezicht door jouw enthousiast bericht
    Lieve makelaar inderdaad
    pi_54800324
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 10:26 schreef CarOnline het volgende:
    Hehe ik was dit topic een beetje kwijt. Heb alles wel net even bijgelezen maar het enige wat is blijven plakken is dat Snoopy Phluphy wilde verkopen (eerlijk delen he! ) en dat Dash een keuken heeft gekocht, met bijpassend huis! Gefeliciteerd!

    Verder ben ik nogal hyper waaaaaaaant tadaaah ons huis is verkocht!
    Thanx Jij/jullie ook gefeliciteerd met de verkoop. Ga je er wel vanuit dat jullie snel iets gaan vinden? Is er veel aanbod?

    Mijn voorlopige koopcontract is binnen en ziet er goed uit. Passeerdatum 15 januari of zoveel eerder als koper en verkoper overeenkomen
      vrijdag 23 november 2007 @ 16:55:16 #63
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54804882
    CarOnline! Super!! Van harte gefeliciteerd. Heerlijk, weer een zorg minder!
    Heb je al wat lekkers onder de kurk klaarstaan?
    Maar jullie moeten nu dus 2 x gaan verhuizen?

    Deirtje ook al goed nieuws! Tof!

    Bij Dash-X loopt het ook soepeltjes zie ik. Uiterlijk 15 januari klinkt goed!

    Wonderer, leuk je weer eens te zien. Ik zal zo nog eens even je topic een schop geven!
    "Hier" gaat het goed. Wij hebben ook een huis gekocht! Zie OP!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54820109
    Normaalgezien komen ze morgenochtend de welfsels op de kelder leggen Dan hebben we bijna een échte kelder (van de trap is er nog geen sprake )
      zondag 25 november 2007 @ 11:48:55 #65
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54821089
    Da's goed nieuws Leonieke!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54821181
    Wat goed Leonieke! Is het al zeker dat deze vrachtwagen ook echt de straat in gaat komen of is dat nog even spannend?

    Ik zag trouwens vrijdag de kelderfoto's...dat is echt een kelder om jaloers op te worden hoor!!!
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_54821288
    Thx Phluph
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 11:54 schreef Nanook24 het volgende:
    Wat goed Leonieke! Is het al zeker dat deze vrachtwagen ook echt de straat in gaat komen of is dat nog even spannend?
    Dat is voor ons alleszins nog heel spannend (ik ben het vrijdag in alle haast vergeten te vragen )
    quote:
    Ik zag trouwens vrijdag de kelderfoto's...dat is echt een kelder om jaloers op te worden hoor!!!
    Thx Iemand anders noemde het al een doolhof Ik vraag me al af wat we er nog allemaal gaan in plaatsen
    Waar ik nu al supertevreden mee ben is de gepolierde vloer We zijn dinsdagnamiddag wat gaan poetsen (meeste aarde wegdoen) en ik vond het al spijtig dat ik geen dweil mee had Het is echt een heerlijke vloer om te poetsen
    pi_54837158
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 12:08 schreef Rottdog het volgende:
    Nu gaan we vrijdag kijken naar een burgelijk gezinswoning in een kindvriendelijke buurt omdat we toch ook die kant willen zien. Mijn kop loopt om en weet het nu al niet meer en we zijn nog maar net begonnen
    ...en morgen gaan we voor de tweede keer, even met onze eigen makelaar kijken.
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      maandag 26 november 2007 @ 07:21:36 #69
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54840789
    Ik vroeg me al af hoe de bezichtigin was geweest, (Rottdog en) Berkery!
    Blijkbaar goed dus, als je al meteen voor een 2e bezichtiging gaat?
    Succes!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54840855
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 07:21 schreef phluphy het volgende:
    Ik vroeg me al af hoe de bezichtigin was geweest, (Rottdog en) Berkery!
    Blijkbaar goed dus, als je al meteen voor een 2e bezichtiging gaat?
    Succes!
    Yep. We konden maar weinig minpuntjes vinden aan het huis. Behalve de vraagprijs dan.
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      maandag 26 november 2007 @ 08:37:06 #71
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54841151
    Gisteren naar meubels wezen kijken (wordt waarschijnlijk toch ikea aangezien dat méér dan de helft scheelt met woonwinkels), maar heb wel veel ideeën opgedaan. Morgen naar de bank om de hypotheek rond te maken en dan ná 10 december naar de notaris (ik ga uit van de week van 10 december, veel later zal het niet zijn. Zodra we daar geweest zijn kan ik er direct in, want vanaf 1 december staat het leeg.

    Denk dat ik er zo rond kerst of oud en nieuw in ga.


    EDIT : deze week of begin volgende week ga ik er nog een keer kijken om maten op te nemen en waarschijnlijk ook foto's maken .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54841343
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 07:37 schreef Berkery het volgende:

    [..]

    Yep. We konden maar weinig minpuntjes vinden aan het huis. Behalve de vraagprijs dan.
    Dat laatste hadden we ook altijd als minpunt als we een huis gingen bekijken
    pi_54841360
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
    Gisteren naar meubels wezen kijken (wordt waarschijnlijk toch ikea aangezien dat méér dan de helft scheelt met woonwinkels), maar heb wel veel ideeën opgedaan. Morgen naar de bank om de hypotheek rond te maken en dan ná 10 december naar de notaris (ik ga uit van de week van 10 december, veel later zal het niet zijn. Zodra we daar geweest zijn kan ik er direct in, want vanaf 1 december staat het leeg.

    Denk dat ik er zo rond kerst of oud en nieuw in ga.


    EDIT : deze week of begin volgende week ga ik er nog een keer kijken om maten op te nemen en waarschijnlijk ook foto's maken .
    Man man, ik biljf versteld staan van de snelheid bij jullie
    Hypotheek nu nog niet rond en dan toch al in de week van 10 december naar de notaris. Hier in België KAN dat administratief praktisch niet wegens bepaalde opzoekingen.
      maandag 26 november 2007 @ 18:43:42 #74
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54851767
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 08:59 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Man man, ik biljf versteld staan van de snelheid bij jullie [afbeelding]
    Hypotheek nu nog niet rond en dan toch al in de week van 10 december naar de notaris. Hier in België KAN dat administratief praktisch niet wegens bepaalde opzoekingen.
    Nou ja, morgen de hypotheek rond als het goed is en dan heeft de notaris 2 weken de tijd om alles wat hij moet doen te doen . Kan natuurlijk een weekje later worden, maar daar ga ik niet vanuit .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54851902
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 08:37 schreef DaMook het volgende:
    Gisteren naar meubels wezen kijken (wordt waarschijnlijk toch ikea aangezien dat méér dan de helft scheelt met woonwinkels), maar heb wel veel ideeën opgedaan.
    Ik ben dit weekend ook wezen shoppen. De woonmall in rotterdam, wat winkels in sliedrecht en de ikea gezien. Heel veel mooi spul maar ook allemaal erg prijzig. Ook ik ga wat dingen bij de ikea kopen. Bank + eettafelstoelen ga ik waarschijnlijk bestellen bij Pronto wonen. Eettafel en dressoir vind ik tot nu toe het moeilijkste om iets moois voor een betaalbare prijs te vinden.
    pi_54852840
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef DaMook het volgende:

    [..]

    Nou ja, morgen de hypotheek rond als het goed is en dan heeft de notaris 2 weken de tijd om alles wat hij moet doen te doen . Kan natuurlijk een weekje later worden, maar daar ga ik niet vanuit .
    Bij ons is dat standaard een maand ofzo (voor het krediet) de aankoop 3 maand (en ik kan het weten aangezien ik 2 jaar bij een notaris heb gewerkt).

    De welfsels liggen er trouwens op Morgen ijzer en beton en dan is het in orde.
    Een beetje slecht nieuws: er zal in 2007 waarschijnlijk niet meer echt gemetseld worden aan het gelijkvloers. Het beste is om niet direct groot gewicht op de welfsels te laten rusten (2 weken wachten) en dan is het al bijna bouwverlof (nog 4 weken vanaf nu) Stom he
      maandag 26 november 2007 @ 20:51:30 #77
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54854601
    Dash-X, een eettafel is bij ons ook een redelijke zoektocht. Op marktplaats heb je best veel aanbod (kijk vooral ook bij "antiek"). Voor ons vaak ongunstig qua afstand, maar woonde jij niet in het westen ergens? Dan is het zeker de moeite waard. Soms worden er ook nieuwe tafels te koop aangeboden.

    Leonieke, ik snap je teleurstelling, dan ligt het gewoon 6 tot 8 hele weken stil! Zijn er geen andere dingen waar ze alvast wat aan kunnen werken?
    Wel heel fijn dat de wefsels erop liggen! Toch weer een obstakel overwonnen!

    En wij hebben vandaag de hypotheekofferte en het koopcontract ondertekend!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54854700
    Phluphy, gefeliciteerd
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      maandag 26 november 2007 @ 20:59:26 #79
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_54854841
    Heel stom
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_54854998
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 20:59 schreef wonderer het volgende:
    Heel stom
    Wat is heel stom?
      maandag 26 november 2007 @ 21:10:15 #81
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54855124
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef Alicey het volgende:

    [..]

    Wat is heel stom?
    Ik denk dat ze reageerde op Leonieke's post.
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 26 november 2007 @ 21:18:41 #82
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_54855405
    Inderdaad
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_54855758
    Ow okeej is idd wel stom.
    pi_54855965
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
    Dash-X, een eettafel is bij ons ook een redelijke zoektocht. Op marktplaats heb je best veel aanbod (kijk vooral ook bij "antiek"). Voor ons vaak ongunstig qua afstand, maar woonde jij niet in het westen ergens? Dan is het zeker de moeite waard. Soms worden er ook nieuwe tafels te koop aangeboden.
    Ik wil graag deze tafel waarschijnlijk:


    Meestal kosten deze zo'n 1000 euro. Heb deze net boven Adam (wel een uur met de auto ) gezien voor 525 euro. Dat kan ik wel opbrengen. Ook kom ik voor tv kast + dressoir shoppen in de goede richting. Ook helaas wel weer aan de andere kant van NL (nijmegen)




    Ik moet nog een keuze maken
      maandag 26 november 2007 @ 21:52:00 #85
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_54856368
    Dash nice

    Pluphy van harte

    Leonieke belachelijk

    Hier is vanmiddag alleen Berkery wezen kijken bij het huis de dames lagen nl geveld op de bank met een griepje. We gaan ervoor morgen gaan we een bod uitbrengen en zien we wel waar het schip strand spannend
    pi_54856499
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 21:52 schreef Rottdog het volgende:
    Dash nice

    Hier is vanmiddag alleen Berkery wezen kijken bij het huis de dames lagen nl geveld op de bank met een griepje. We gaan ervoor morgen gaan we een bod uitbrengen en zien we wel waar het schip strand spannend
    Ik wens jullie veel succes!! Ik ga voor jullie duimen
    pi_54863311
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
    Leonieke, ik snap je teleurstelling, dan ligt het gewoon 6 tot 8 hele weken stil! Zijn er geen andere dingen waar ze alvast wat aan kunnen werken?
    Wel heel fijn dat de wefsels erop liggen! Toch weer een obstakel overwonnen!
    Zo lang Ik had het op die manier nog niet uitgerekend Ik had al wel 2 weken + 4 weken gedaan, maar nog nooit de echte som gemaakt
    Ah blah dat is inderdaad wel gigantisch lang

    Ik herinner me nog dat we vorig jaar hoopten om met oudejaar 2007 in ons eigen huis te zitten. Nu mogen we nog een jaartje extra op de bank bij de schoonouders zitten

    (ik heb een kutdag... en hij is nog maar net begonnen )
    pi_54863321
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 21:37 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Ik wil graag deze tafel waarschijnlijk:
    [ afbeelding ]

    Meestal kosten deze zo'n 1000 euro. Heb deze net boven Adam (wel een uur met de auto ) gezien voor 525 euro. Dat kan ik wel opbrengen. Ook kom ik voor tv kast + dressoir shoppen in de goede richting. Ook helaas wel weer aan de andere kant van NL (nijmegen)

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ik moet nog een keuze maken
    Ik zou voor kast 1 of 2 gaan Ik hou nogal van lage kasten
      dinsdag 27 november 2007 @ 08:02:23 #89
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_54863343
    Mooie tafel Dash-X. Hoe groot is die?

    Even ontopic: Ik heb vanavond een bezichtiging. Ik hoop dat ik na vanavond kan zeggen dat ik me binnenkort ook weer kan storten op het verhuisgebeuren. Ik ben mijn sloopflat-in-een-pauperbuurt-woning nu wel zat namelijk.
    pi_54863364
    Wat leuk, Vork. Veel succes!

    Welk huis ga je bekijken?
      dinsdag 27 november 2007 @ 08:07:49 #91
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_54863373
    Het is gewoon huur, nabij het centrum van Arnhem. Als dit een topic voor koophuizen is, dan zit ik hier verkeerd

    (het is nog vroeg).
    pi_54863411
    Neenee, sorry. Verhuisvoorpret en kriebels hé

    (en aangezien het idd zo vroeg is, had ik jouw vorige post een beetje verkeerd begrepen )
    pi_54863840
    Rottdog, wat spannend! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met bieden.

    Leonieke, 6 weken is idd wel weer een erg lange pauze

    [ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 27-11-2007 10:41:33 ]
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_54863857
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 08:02 schreef Vork het volgende:
    Mooie tafel Dash-X. Hoe groot is die?
    Als ik het me goed herinner is de tafel 1 meter breed en 2 meter lang. Dacht dat hij ook korter en langer te krijgen was tegen meer/minderprijs maar dat weet ik zo even niet uit mn hoofd.
    pi_54867718
    hey hier

    meteen nadat ik uitgeklusd was kon ik meteen beginnen met studeren dus niet veel meer aan mijn eigen topicje gedaan, ondanks dat er nog wel wat gebeurd is (mooie schutting met deur, schoolbordstickers, schilderijtjes die hangen) ..

    en ik lurk nog wel mee in allerlei topics van hier om even te spieken hoe het gaat zoveel leuke dingen

    maar nu gaat er wéér wat veranderen hier, want mijn komt bij mij wonen totdat we een groter huis samen hebben, dus er gaan dingen van mij in de tijdelijke opslag (mijn of zijn ouders ) en er komen spullen van hem bij, dus we gaan herinrichten en allerlei oplossingen bedenken voor al zijn spullen

    en dan hopelijk over een half jaartje wéér verhuizen maar dan groter huis, in Nijmegen

    dus hopelijk snel weer een nieuw topic, maar tot die tijd ga ik wel mijn oude topic weer heropenen, omdat er weer redelijk wat gaat veranderen
    Ja doei.
    pi_54867751
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 08:07 schreef Vork het volgende:
    Het is gewoon huur, nabij het centrum van Arnhem. Als dit een topic voor koophuizen is, dan zit ik hier verkeerd

    (het is nog vroeg).
    he buurman, jij ook hier?

    enneh.. als je nog hulp nodig hebt, je belt maar (aan)
    Ja doei.
    pi_54872314
    Oh waauw Dash die tafel is geweldig!
    Waar heb je die gezien als ik vragen mag? Hij is namelijk echt spotgoedkoop

    Jammer Leonieke, nog langer wachten dus. Nou ja, t begin is er iig. Wij zitten ook al voor het 2e jaar kerst in ons oude huis te vieren dus ik snap een beetje je teleurstelling.

    Berkery en Rottdog, dat gaat snel, leuk. Hopelijk gaan de onderhandelingen een beetje snel

    Fluf, gefeli met weer een stap dichterbij! Hoe is het met de spanning?

    Hier afwachtend op wat komen gaat. Heb iig de zolder van mn zusje gereserveerd voor al onze spullen. Nou ja, tot zover het past dan
    Gaan binnenkort maar eens uitzoeken wat we écht mee willen nemen en wat al naar haar zolder kan en wat we echt echt echt nog nodig hebben. Maar goed, de vraag is natuurlijk: waar gaan we strax een maand of 3 wonen! Woensdag gaat Man naar de architect, ik kan niet mee, heb nachtdienst helaas. Maar goed, het gaat alleen om een muurtje, en daarna zullen we wel wat horen van de Baufirma, of dat wij ze zelf even bellen. Denk het laatste
    Screw them.
    We're going home.
    pi_54872940
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 16:50 schreef CarOnline het volgende:
    Oh waauw Dash die tafel is geweldig!
    Waar heb je die gezien als ik vragen mag? Hij is namelijk echt spotgoedkoop
    Ik ben stiekum ook wel een koopjesjager wat de inrichting betreft. Kan gelukkig wel alles nieuw kopen maar helaas niet het duurste van het duurste

    http://www.4udesigned.nl/ en dan bij tafels. Afmetingen zijn idd 2m x 1m.

    Ben vandaag nog langs de keukenmeneer geweest om een nieuwe opzet te maken. Het idee hiervoor was om bij de muur (waar de tv tegenaan komt) wat meer ruimte te hebben. Dit was omdat ik in eerste instantie de tafel nog dwars op die muur wilde hebben. De keuken is nu wel 40cm minder diep geworden maar dat was niet genoeg om op een mooie manier de tafel te plaatsen. Vandaar dat ik hem nu zo heb ingedeeld als op de plattegrond hieronder.



    Owja dit wordt de lamp boven de eetkamertafel:



    En dit worden de lampjes aan de muur:



    En de lampjes op het dressoir en de staande lamp enzo heb ik even geen foto van bij de hand

    [ Bericht 11% gewijzigd door Dash-X op 27-11-2007 17:37:13 ]
    pi_54873047
    wat is die waaier achter de eethoek? een bank-iets? of de trap?

    ziet er goed uit, overigens!
    Ja doei.
    pi_54873097
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
    wat is die waaier achter de eethoek? een bank-iets? of de trap?

    ziet er goed uit, overigens!
    Is een spil/wenteltrap inderdaad Die wilde ik er eerst ook uitknallen en een gewone inzetten maar daardoor zou ik en ruimte en veeeeel geld (+/- 4k) verliezen. Die laat ik er dus in zitten
      woensdag 28 november 2007 @ 07:49:32 #101
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54884314
    Zo, gisteren de hypotheek geregeld, en maar meteen mijn rekeningen ook van de abn naar de rabo verhuist, heb ik mooi alles bij hun. Nu is het wachten wanneer de notaris alles geregeld heeft. .

    Vrijdag naar de ikea, meubeltjes uitzoeken. Heb al goede ideeën wat ik wil, dus dat moet goedkomen .

    Spannend .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54884399
    Wat super DaMook dat de hypotheek ondertussen ook al geregeld is En het is idd handig om alles bij één bank te hebben.

    Veel plezier vrijdag in Ikea
      woensdag 28 november 2007 @ 08:07:27 #103
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54884429
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 08:02 schreef leonieke het volgende:
    Wat super DaMook dat de hypotheek ondertussen ook al geregeld is [afbeelding] En het is idd handig om alles bij één bank te hebben.
    Dat dacht ik ook ja .
    quote:
    Veel plezier vrijdag in Ikea [afbeelding]
    Zal wel lukken .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54884737
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Is een spil/wenteltrap inderdaad Die wilde ik er eerst ook uitknallen en een gewone inzetten maar daardoor zou ik en ruimte en veeeeel geld (+/- 4k) verliezen. Die laat ik er dus in zitten
    ok, tof

    ik vind 't iig wel leuk
    Ja doei.
    pi_54889545
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:
    Welkom (terug) Diesz! Nog 77 dagen voor jullie (3 meer dan wij).
    Heb je wel (nog) zin om te verhuizen? Begint het weer wat te "leven", de gedachte?
    Thnx Leuk dat we zo'n btje gelijk op gaan!!! Wanneer denken jullie er in te gaan?
    Nog steeds zin om te verhuizen, eindelijk weer iets leuks om naar uit te kijken!! Dus die gedachte is gelukkig wel blijven leven, alleen even op de achtergrond.

    Vandaag de bouwtekeningen opgehaald, die zijn nodig om de bouwvergunning aan te vragen. Zijn nu aan het wachtern op de offerte vanuit Duitsland.
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      woensdag 28 november 2007 @ 20:51:40 #106
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54903590
    Oeps! Leesachterstand..

    DashX, ik ben niet zo thuis in die stijl, en weet de prijzen ook niet echt. Waar je je ook op hebt laten vallen, ziet er in elk geval wel smaakvol uit!
    Volgens mij ben jij wel iemand die precies weet wat hij wil, en dan nog een pietje precies ook.

    Berkery en Rottdog, hebben jullie een bod uitgebracht gisteren? Hoe ging het?

    Lieve Leonieke, tuurlijk klinkt het heel lang, zoveel weken. Maar je moet maar zo denken: ze kunnen het ook weer inhalen, die verloren tijd. Als er bij bepaalde werkzaamheden extra mensen ingezet worden, zit je zo weer op schema.
    Wishfull thinking, I know, maar het zou toch kunnen?

    Welkom Vork! Hoe was de bezichtiging gisteravond?

    En Motorbloempje blijft ook lekker bezig zeg! Wederom welkom!

    CarOnline, ik ben erg benieuwd waar jullie ondergebracht gaan worden. Wat zoeken ze eigenlijk voor dat soort situaties? Tijdelijke huur via de particuliere markt? Veel andere mogelijkheden zullen er niet zijn, toch?

    DaMook, het gaat lekker voortvarend bij jullie. Leuk dagje voor de boeg vrijdag, veel plezier!

    Diesz, hoezo een offerte uit Duitsland? Komen daar de bouwers vandaan? Of gingen jullie ook in Duitsland wonen? Sorry hoor, ik ben het even helemaal kwijt.
    Ik weet nog wel jullie streefdatum: 4 februari. Klopt dat nog?
    Wij hopen op 1 februari. Zoals het er nu uit ziet, gaan we dat redden. Nog 66 dagen.

    Snoopy, hoe gaat het bij jullie? Welke datum denken jullie dat haalbaar is? En hebben jullie al besloten of jullie die prachtige raam ******? (kom echt niet op de naam) gaan kopen? Ik hoop het, wat vond ik dat mooi!

    Zo, dat was een lange post!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54906953
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:

    Berkery en Rottdog, hebben jullie een bod uitgebracht gisteren? Hoe ging het?
    We zijn aan het onderhandelen

    ...maar we hebben via via gehoord dat in hetzelfde rijtje nog een huis te koop komt te staan en daar gaan we ook even naar kijken. Altijd handig om iets achter de hand te hebben.
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
    pi_54907204
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:

    Snoopy, hoe gaat het bij jullie? Welke datum denken jullie dat haalbaar is? En hebben jullie al besloten of jullie die prachtige raam ******? (kom echt niet op de naam) gaan kopen? Ik hoop het, wat vond ik dat mooi!
    Shutters heten ze Phluph. En ja, ik denk wel dat het ze gaan worden
    We hebben verder nog niets officieel gehoord van de bouwer dus we blijven voorlopig maar even hopen op opleveren in februari en verhuizen eind maart of begin april.

    En hoe is het bij jou? Ben je al spullen aan het uitzoeken? Behang? Verf? Vloeren?
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      woensdag 28 november 2007 @ 23:09:12 #109
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54908234
    Spannend, Berkery! Wanneer gaan jullie kijken dan?

    Snoopy, foei! Jij hebt niet goed opgelet. Maar ik vergeef je.
    Vloeren zijn tip top in 't hele huis (beneden eiken, boven laminaat) .Verven of behangen is eigenlijk ook niet nodig. Of we dat doen (voor de kleurtjes) is nog helemaal niet gezegd.
    Vind je het niet jammer dat het pas maart of april wordt?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54908466
    Nee hoor Phluph, ik maak me op het moment niet zo druk over dingen.
    Voor je het weet is het zover

    Sorry dat ik niet goed heb opgelet Maar je had het toch over een andere kleur op de muur ipv alleen maar wit? Of ben ik nou in de war? Iig, ik wil gewoon weten of je al aan het inrichten bent in je hoofd.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      donderdag 29 november 2007 @ 07:06:51 #111
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54912111
    Nou maak je me aan het twijfelen!
    Oh ik weet het weer! Volgens mij ben ik pas deze week gaan nadenken over kleurtjes op de muur, na het doorspitten van de VT wonen.

    Doet er verder niet toe, ik zal mijn plannen toch nog wel 100 keer veranderen eer het zo ver is.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54912268
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
    Oeps! Leesachterstand..

    DashX, ik ben niet zo thuis in die stijl, en weet de prijzen ook niet echt. Waar je je ook op hebt laten vallen, ziet er in elk geval wel smaakvol uit!
    Volgens mij ben jij wel iemand die precies weet wat hij wil, en dan nog een pietje precies ook.

    Zo, dat was een lange post!
    Heb je een opleiding psychologie gedaan ofzo je weet me in ieder geval goed te omschrijven

    De stijl is helaas wel een dure stijl (maar dat heb ik helaas met alles) al probeer ik het overal zo goedkoop mogelijk vandaan te halen. Ik zie wel eens voor dezelfde soort kastjes verschillen van 3000 euro. Tja.. dan ga ik toch wel voor de goedkoopste. Liever had ik vaak de duurste gehad (toch net iets betere afwerking en materialen) maar voor nu voldoet de "budget variant" prima. Gaat helemaal goed komen
    pi_54913554
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
    Lieve Leonieke, tuurlijk klinkt het heel lang, zoveel weken. Maar je moet maar zo denken: ze kunnen het ook weer inhalen, die verloren tijd. Als er bij bepaalde werkzaamheden extra mensen ingezet worden, zit je zo weer op schema.
    Wishfull thinking, I know, maar het zou toch kunnen?
    Mits goed weer kunnen ze het misschien nog inhalen. Alhoewel 6 weken echt wel veel is (zeker omdat we dan midden in de winter zitten ) Ik ben een beetje de moed kwijt eerlijk gezegd Als we rekenen dat de ruwbouw er op anderhalve maand staat is dat ten vroegste eind februari (en dan moet het echt goed weer zijn constant). Dan nog dak, ramen, elektriciteit, sanitair, vloeren, pleisteren, keuken, badkamer... En dat op 4 maand? Ik weet het niet hoor
    Misschien al best niet meer hopen op begin juli om de teleurstelling wat minder groot te maken. Ik weet het niet
    En dus schuiven we ook maar al onze plannen een paar maand op zeker? Bah
      donderdag 29 november 2007 @ 16:15:10 #114
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_54921938
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
    Welkom Vork! Hoe was de bezichtiging gisteravond?
    Ja hoi. Eh goed, leuk, groot huis, mooie buurt. Helaas waren er ook andere kandidaten, waarvan minimaal 1 die beter geschikt werd geacht.
      donderdag 29 november 2007 @ 20:45:50 #115
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54928880
    Niet de moed opgeven Leonieke. Als er tegenvallers bestaan, bestaan er ook meevallers.
    Ken je de spreuk: "een mens lijdt het meest, van het lijden dat hij vreest" ? Oftewel: probeer je nu nog niet druk te maken om iets (naars) wat misschien niet gebeuren gaat, of minder erg zal zijn dan je denkt. Je druk maken kan altijd nog, als echt gebleken is dat het nodig is.
    Laat die meevallers maar komen!

    Vork, da's lullig! Frustrerend lijkt me dat, als je op zo'n manier afhankelijk bent van anderen.

    Dash-X, ik heb geen psychologie gestuurd, maar blijkbaar beschik ik over enige mensenkennis. Grappig, dat ik het echt juist had!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54937706
    Maandag om 10:00 wordt het huis getaxeerd, komt de keukenboer inmeten, kunnen we zelf nog wat meten ennnnn wordt het koopcontract getekend
      vrijdag 30 november 2007 @ 07:00:53 #117
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54937776
    Lekker snel!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54937960
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 07:00 schreef phluphy het volgende:
    Lekker snel!
    zeker!

    Wat een regel- en planningswerk om dat allemaal voor elkaar te krijgen op 1 tijdstip
      zaterdag 1 december 2007 @ 00:27:14 #119
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_54960447
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef phluphy het volgende:
    Spannend, Berkery! Wanneer gaan jullie kijken dan?
    Mmm, dat gaat niet door. Ik weet er het fijne niet van maar ze hadden hun vraagprijs nog een stuk hoger dan het huis waar we nu op aan het bieden zijn. En onze aankoopmakelaar heeft deze week aardig lopen tennissen met boden over en weer zodat we nu nog maar een paar duizend euro uit elkaar liggen dat ik denk dat er snel uit zullen zijn

    Ik was deze week druk bezig met cursus zodat ik alles via SMS heb mogen meelezen maar we vinden het allebei ineens wel erg snel gaan. Nu gelukkig weekend
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      zondag 2 december 2007 @ 17:28:04 #120
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54994277
    Hopelijk zijn jullie het weekend goed doorgekomen, Berkery. Ik zou denk ik geen oog dicht hebben gedaan van de zenuwen. Hoe kun je zoiets nou over het weekend tillen? De Horror!

    Sterkte met al het geregel en geplan Dash-X!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_54995054
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef Vork het volgende:

    [..]

    Ja hoi. Eh goed, leuk, groot huis, mooie buurt. Helaas waren er ook andere kandidaten, waarvan minimaal 1 die beter geschikt werd geacht.
    hè gets

    balen

    weet nog wel een kamer in Nijmegen die vrij komt 300 euri, grote kamer en 1 vega aanwezig
    Ja doei.
      zondag 2 december 2007 @ 18:41:07 #122
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_54995851
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
    hè gets

    balen

    weet nog wel een kamer in Nijmegen die vrij komt 300 euri, grote kamer en 1 vega aanwezig
    Maar ik heb helaas niets aan Nijmegen. Dan zit ik nog liever in Wageningen. Maar er komen nog genoeg kamers vrij, alleen zijn er weinig die aan mijn eisen gaan voldoen vrees ik
    pi_54996008
    was je gisteren om kwart over 1 nog wakker/thuis?

    dacht dat ik licht zag branden toen we voorbij fietsten
    Ja doei.
      zondag 2 december 2007 @ 19:03:14 #124
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_54996400
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
    was je gisteren om kwart over 1 nog wakker/thuis?

    dacht dat ik licht zag branden toen we voorbij fietsten
    Ik was niet thuis, maar ik had mijn licht aan laten staan.
      zondag 2 december 2007 @ 19:50:12 #125
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54997453
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:

    Diesz, hoezo een offerte uit Duitsland? Komen daar de bouwers vandaan? Of gingen jullie ook in Duitsland wonen? Sorry hoor, ik ben het even helemaal kwijt.
    Ik weet nog wel jullie streefdatum: 4 februari. Klopt dat nog?
    Wij hopen op 1 februari. Zoals het er nu uit ziet, gaan we dat redden. Nog 66 dagen.
    Mijn paps gaat in Duitsland wonen, laat daar zijn huis verbouwen door een bedrijf wat het ook al bij vrienden daar én in Nederland heeft gedaan. Het zou de helft schelen als we het via hun laten doen. Alleen een langere wachttijd Het is nu afwachten of ze inderdaad zo veel voordeliger zijn en wanneer alles zou kunnen. De overdracht is inderdaad 4 februari en ik wil er in april toch wel in kunnen!!

    Bij jullie de overdracht 1 februari of verhuizen jullie dan??
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      zondag 2 december 2007 @ 19:57:02 #126
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_54997649
    Ah, ik snap 't Diesz. Dus het is nog enigszins onzeker bij jullie, jammer! Ik zal in elk geval duimen op een snelle en voorspoedige voortgang. April is een heerlijke periode om te verhuizen, met de zomer voor de boeg!

    Overdracht en verhuisdatum is voor mij hetzelfde! Ik neem de eerste aanhanger met spullen gewoon vast mee naar Duitsland, de 1e!
    ... ♥ ik mis je ♥
      zondag 2 december 2007 @ 20:00:50 #127
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_54997767
    Yups. Wat wij willen laten doen kost hier in Nederland zo'n 40.000 Een behoorlijke smak geld dus. Vandaar dat we willen kijken of het op deze manier kan, anders doen we voor nu alleen even de dakkapellen

    Stiekem hoop ik er sneller in te kunnen, maar ik heb mezelf voorgenomen om er pas in te gaan als alles af is, omdat het anders nooit meer af komt

    Dat is ook lekker!! En dan nog wel klussen?? Begreep dat je toch wel wat dingen wilde doen toch?
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      zondag 2 december 2007 @ 22:18:13 #128
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55001794
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef phluphy het volgende:
    Hopelijk zijn jullie het weekend goed doorgekomen, Berkery. Ik zou denk ik geen oog dicht hebben gedaan van de zenuwen. Hoe kun je zoiets nou over het weekend tillen? De Horror!
    Veels te druk en te ziek om er ook maar over na te denken maar morgen zullen we het wel horen verschil is nu iets van 4000 dus das niet veel en anders vul ik mijn principe lijstje gewoon aan
    pi_55009197
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef Vork het volgende:

    [..]

    Ik was niet thuis, maar ik had mijn licht aan laten staan.
    maar goed dat we niet aangebeld hebben dan stonden we daar voor niets
    Ja doei.
    pi_55009638
    Zo, net het huis laten taxeren (morgen heb ik de getaxeerde waarde al ) en de keukenboer heeft wat maten opgenomen. Zelf her en der ook nog wat maten opgenomen en aantekeningen gemaakt van wat er moet gebeuren. Best nog wel een hoop Ik zal als het zover is zal ik de lijst nog wel neerzetten
      maandag 3 december 2007 @ 16:51:50 #131
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55015745
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Diesz het volgende:
    Yups. Wat wij willen laten doen kost hier in Nederland zo'n 40.000 Een behoorlijke smak geld dus. Vandaar dat we willen kijken of het op deze manier kan, anders doen we voor nu alleen even de dakkapellen

    Stiekem hoop ik er sneller in te kunnen, maar ik heb mezelf voorgenomen om er pas in te gaan als alles af is, omdat het anders nooit meer af komt
    Ik ben benieuwd of (en ik hoop dat) het jullie lukt, want ¤ 40.000 is inderdaad een smak geld zeg!
    Wanneer denk je dat er duidelijkheid komt over alles, zodat je weet waar je aan toe bent qua termijn?
    quote:
    Dat is ook lekker!! En dan nog wel klussen?? Begreep dat je toch wel wat dingen wilde doen toch?
    Ja, maar niet zo gek veel, en dat doen we terwijl er wel al wat spullen zullen staan. De slaapkamer bijv. kunnen we al meteen helemaal inrichten, dus slapen gaat lukken!
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 3 december 2007 @ 16:52:59 #132
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55015773
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Rottdog het volgende:


    Veels te druk en te ziek om er ook maar over na te denken maar morgen zullen we het wel horen verschil is nu iets van 4000 dus das niet veel en anders vul ik mijn principe lijstje gewoon aan
    Beterschap dan!
    Maar is er vandaag nog onderhandeld? Met welk resultaat?
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 3 december 2007 @ 16:53:41 #133
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55015789
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 11:20 schreef Dash-X het volgende:
    Zo, net het huis laten taxeren (morgen heb ik de getaxeerde waarde al ) en de keukenboer heeft wat maten opgenomen. Zelf her en der ook nog wat maten opgenomen en aantekeningen gemaakt van wat er moet gebeuren. Best nog wel een hoop Ik zal als het zover is zal ik de lijst nog wel neerzetten
    Maak je niet een eigen topic?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55019801
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Maak je niet een eigen topic?
    Waarschijnlijk wel. Eerst even afwachten tot de koop echt echt echt definitief is
      maandag 3 december 2007 @ 22:34:23 #135
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55022685
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Beterschap dan!
    Maar is er vandaag nog onderhandeld? Met welk resultaat?
    We hebben niets gehoord

    Morgen zelf de makelaar bellen
      dinsdag 4 december 2007 @ 16:26:07 #136
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_55037452
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 16:51 schreef phluphy het volgende:

    Ik ben benieuwd of (en ik hoop dat) het jullie lukt, want ¤ 40.000 is inderdaad een smak geld zeg!
    Wanneer denk je dat er duidelijkheid komt over alles, zodat je weet waar je aan toe bent qua termijn?
    Heb paps net even gebeld en die is meteen met Duitsland gaan bellen, ik had de offerte namelijk al moeten hebben. Ze gaan het even uitzoeken en bellen hem dan terug. Nog even geduld dus!!!
    quote:
    Ja, maar niet zo gek veel, en dat doen we terwijl er wel al wat spullen zullen staan. De slaapkamer bijv. kunnen we al meteen helemaal inrichten, dus slapen gaat lukken!
    Kijk, dat is lekker!!! Bij ons gaat het er steeds meer op lijken dat we ook in februari al over gaan. Mijn vriend zijn huis is nog steeds niet verkocht, gezeik ook met de makelaar wegens nalatigheid van hun kant, en ik heb een huurhuis. Dat betekent dat we dan 3 keer woonlasten zouden hebben en dat gaan we echt niet redden

    Verhuizen we straks alsnog zo'n btje tegelijk
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      dinsdag 4 december 2007 @ 16:29:53 #137
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_55037501
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef Rottdog het volgende:

    [..]

    We hebben niets gehoord

    Morgen zelf de makelaar bellen


    En???
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      dinsdag 4 december 2007 @ 17:04:14 #138
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55038279
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Diesz het volgende:

    [..]



    En???
    Gebeld en we weten nog steeds niets de andere makelaar was niet aanwezig
      dinsdag 4 december 2007 @ 17:38:29 #139
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55039005
    Morgen ga ik de sleutel tijdelijk ophalen om nog eens rond te kijken en maten op te nemen. En foto's maken als ik het niet wer vergeet .

    Vanmiddag de notaris gebeld, maar die heeft nog niet teruggebeld, zal ie dan morgen wel doen denk ik en anders bel ik morgen weer. Hij heeft gisteren of vandaag de laatste papieren gekregen en ik hoop nu dat we er zo snel mogelijk heen kunnen.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      dinsdag 4 december 2007 @ 18:13:39 #140
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55039809
    Ja hoi, iemand een huis met 2 slaapkamers te koop in Eindhoven voor max. 130k ?

    Vervelend is dat, heb je wel al een baan in Eindhoven, maar dan het huis nog!
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_55040813
    Rottdog

    Weet iemand hier het linkje van dat programmaatje waarmee je plattegronden van je huis kan maken?
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 4 december 2007 @ 19:03:47 #142
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_55040992
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_55041595
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
    www.floorplanner.nl
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_55043802
    Nou ik heb zojuist heel veel paraafjes mogen zetten voor de grootste lening in mn leven

    Het blijft veel werk allemaal. Gelukkig heb ik een erg goede tussenpersoon waar ik erg over te spreken ben
    pi_55049963
    Ik heb gisterenavond nog eens een nieuw bericht op onze blog geplaatst. Het was ook al een tijdje geleden natuurlijk
      woensdag 5 december 2007 @ 11:38:50 #146
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_55053727
    Dit wordt 'm dan:



    Ons bod is geaccepteerd
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
    pi_55055820
    Berkery en Rottdog van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje. Het ziet er echt heel mooi uit zo. Moeten jullie nog lang wachten voor jullie er in kunnen?

    Leonieke, De welfsels liggen er. Ik was al aan het wachten op je nieuwe update maar met deze donkere dagen en werk zal het inderdaad lastig zijn om foto's te maken bij daglicht.

    Dash, Die torenhoge lening is voor een goed doel moet je maar denken.

    Phluph, Hoe is het met de verhuiskriebels?

    DaMook, Waar blijven die foto's?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55057044
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Berkery het volgende:
    Dit wordt 'm dan:

    [ afbeelding ]

    Ons bod is geaccepteerd
    Ziet er helemaal niet verkeerd uit
    pi_55057079
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 07:50 schreef leonieke het volgende:
    Ik heb gisterenavond nog eens een nieuw bericht op onze blog geplaatst. Het was ook al een tijdje geleden natuurlijk
    Je kan al op je vloer lopen Nu nog maar 2 verdiepinkjes erop
      woensdag 5 december 2007 @ 14:21:40 #150
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55057440
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Berkery het volgende:
    Dit wordt 'm dan:

    [ afbeelding ]

    Ons bod is geaccepteerd
    Wow! Alvast een beetje gefeliciteerd!
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 5 december 2007 @ 14:24:08 #151
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55057499
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Nanook24 het volgende:
    ..
    Phluph, Hoe is het met de verhuiskriebels?
    ..
    Wat denk je! Ik heb jeuk!
    Nog een dag of 57.. (noteer je dat ook even, Diesz? )

    Leonieke, het wordt al een heus huis!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55058271
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Berkery het volgende:
    Dit wordt 'm dan:

    [ afbeelding ]

    Ons bod is geaccepteerd
    Wauw! Gefeliciteerd
    Wat fijn dat jullie bod is geaccepteerd
    pi_55058297
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 14:07 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Je kan al op je vloer lopen Nu nog maar 2 verdiepinkjes erop
    Hehe, er is gelukkiglijk geen foto van het moment dat ik in onze 'keuken' stond te springen En uitlegde aan mijn ma waar ik ging koken en waar ik ging afwassen.
    Ik heb trouwens al een hele rondleiding gegeven aan mijn ma doorheen onze gelijkvloerse verdieping
      woensdag 5 december 2007 @ 16:05:23 #154
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_55059681
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef Nanook24 het volgende:
    Berkery en Rottdog van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje. Het ziet er echt heel mooi uit zo. Moeten jullie nog lang wachten voor jullie er in kunnen?
    Thanks allemaal

    Ik geloof dat we 1 juli hebben afgesproken, maakt niet zoveel uit want we zitten nu in een huurhuis. Volgende week eerst op zoek naar een zak met geld.
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
    pi_55059963
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:05 schreef Berkery het volgende:

    [..]

    Thanks allemaal

    Ik geloof dat we 1 juli hebben afgesproken, maakt niet zoveel uit want we zitten nu in een huurhuis. Volgende week eerst op zoek naar een zak met geld.
    Wat zou het fantastisch zijn als we samen zouden kunnen verhuizen
      woensdag 5 december 2007 @ 16:49:04 #156
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55060647
    Ben net weer wezen kijken. Stond nu leeg en lijkt zo nog groter .

    Moeten wel iets meer doen dan ik dacht (texen en schilderen), maar dat is niet zo erg. Verder alle maten die ik nodig had opgemeten, dus nu kan ik gaan beginnen met bestellen van meubels ed.

    Hypotheek akte is op weg naar de notaris en de notaris belt zodra alles binnen is om een afspraak te maken .

    Helaas geen foto's gemaakt omdat ik (zoals ik in mijn vorige post al zei) mijn camera vergeten was . Vanavond ga ik nog een keer met mijn moeder en ga proberen om dan wat foto's te maken. Hoop dat dat goed lukt zonder verlichting.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      vrijdag 7 december 2007 @ 13:47:03 #157
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_55100569
    Vandaag het voorlopige koopcontract in de mail gehad, begon al leuk, met allebei onze voornamen verkeerd gespeld.
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
      vrijdag 7 december 2007 @ 16:28:00 #158
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_55104350
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 14:24 schreef phluphy het volgende:


    Nog een dag of 57.. (noteer je dat ook even, Diesz? )
    Uhuh, 55 nu, het begint nu op te schieten
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      vrijdag 7 december 2007 @ 16:29:17 #159
    102174 Diesz
    Stuiterbal
    pi_55104395
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 13:47 schreef Berkery het volgende:
    Vandaag het voorlopige koopcontract in de mail gehad, begon al leuk, met allebei onze voornamen verkeerd gespeld.
    Heel bekend!! Dat soort dingen zijn ze niet echt goed in!! Bij ons klopten ook bedragen en data niet!
    Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
    Druifje!!
      vrijdag 7 december 2007 @ 16:41:31 #160
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55104636
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef Diesz het volgende:

    [..]

    Heel bekend!! Dat soort dingen zijn ze niet echt goed in!! Bij ons klopten ook bedragen en data niet!
    Bij mij klopte alles in 1x , zal wel een uitzondering zijn dus .

    Gisteren trouwens een bank en een fauteuil besteld (zie ikea topic) en vandaag een livingcolors lamp van Philips gehaald. Het begin van spulletjes kopen is begonnen .

    [ Bericht 14% gewijzigd door DaMook op 07-12-2007 18:14:57 ]
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      vrijdag 7 december 2007 @ 17:22:24 #161
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55105677
    Een goed begin is het halve werk, Berkery!
    Nah, dat papierwerk is gewoon een zure appel. Succes ermee!

    Lekker Damook! Ik wilde dat ik dat ook kon zeggen. Ik kijk overal rond, maar heb nog steeds niets gevonden wat ik nou echt leuk vond. Ik kijk met name online, maar ben bang dat ik toch de gang naar de meubelboulevard moet gaan maken.
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 7 december 2007 @ 18:16:16 #162
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55106931
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef phluphy het volgende:
    Lekker Damook! Ik wilde dat ik dat ook kon zeggen. Ik kijk overal rond, maar heb nog steeds niets gevonden wat ik nou echt leuk vond. Ik kijk met name online, maar ben bang dat ik toch de gang naar de meubelboulevard moet gaan maken. [afbeelding]
    Ik heb ook eerst online gezocht en een mooie bank uitgezocht, maar toen kwam ik in de winkel en vond ik hem ineens veelste klein. In het echt kijken werkt een stuk beter en is eigenlijk best leuk .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      vrijdag 7 december 2007 @ 20:47:31 #163
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55110428
    Maandag over een week ( 17 december) naar de notaris . En dan krijg ik dus ook de sleutel .

    [ Bericht 21% gewijzigd door DaMook op 07-12-2007 20:54:43 ]
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_55125107
    En terwijl mensen zich hier zitten te verheugen op het krijgen van hun sleutel en meubels zitten te kiezen, trekken wij ons op aan het feit dat wel al een keldertrap hebben.
    pi_55125666
    Haha, die tekst op die pallet. Alleen zie ik ook staan dat ze al bijna een maand geleden geleverd hadden moeten worden.

    DaMook, Wat ga je snel!

    Verder iedereen uiteraard succes met de jeuk en het papierwerk.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55129145
    Hoe bedoel je, achterstand?

    En mijn zus gaat blijkbaar ook weer opnieuw bouwen Ik hoop alleen dat wij sneller in ons huis zitten dan zij
    pi_55131507
    Dat mag ik toch ook wel voor je hopen ja! Het zou toch wel heel naar zijn als zij er uiteindelijk eerder in kunnen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55134155
    Naar? Ik denk dat ik dan een moord bega...
    pi_55135734
    Ok, ok, naar is een understatement.

    Het moet gewoon lukken om jullie huis eerder af te krijgen dan het hare. Zijn ze bij je zus al begonnen met bouwen? En hebben zij al een verwachte opleverdatum?
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      zondag 9 december 2007 @ 00:36:45 #170
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55137902
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      Moderator zondag 9 december 2007 @ 00:47:12 #171
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55138064
    Nou, zal ik dan ook maar eens in dit topic gaan posten? Ik ben inderdaad sinds een paar weken op zoek naar een koopwoning. Ik weet wat ik aan hypotheek krijg. Ik heb reeds 2 huizen bekeken, maar dat zijn ze beiden niet geworden, te veel werk aan.

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een (heel) jong huis, van rond de 200.000 euro. Ik heb geen haast, want ik woon momenteel nog thuis, dus ik [b]moet/[b] niets. Dinsdag ga ik weer naar een huis kijken, misschien is dat wel iets

    Heb er zin in!
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55140814
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 22:58 schreef Nanook24 het volgende:
    Ok, ok, naar is een understatement.

    Het moet gewoon lukken om jullie huis eerder af te krijgen dan het hare. Zijn ze bij je zus al begonnen met bouwen? En hebben zij al een verwachte opleverdatum?
    Ze moeten de compromis nog tekenen en hebben nog geen plan, dus we zouden écht eerst moeten zijn hoor
    Dus die moord zou gerechtvaardigd zijn als we er nog later in zitten
    pi_55140827
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 00:47 schreef CoolGuy het volgende:
    Nou, zal ik dan ook maar eens in dit topic gaan posten? Ik ben inderdaad sinds een paar weken op zoek naar een koopwoning. Ik weet wat ik aan hypotheek krijg. Ik heb reeds 2 huizen bekeken, maar dat zijn ze beiden niet geworden, te veel werk aan.

    Ik ben eigenlijk op zoek naar een (heel) jong huis, van rond de 200.000 euro. Ik heb geen haast, want ik woon momenteel nog thuis, dus ik [b]moet/[b] niets. Dinsdag ga ik weer naar een huis kijken, misschien is dat wel iets

    Heb er zin in!
    Wat spannend CoolGuy Ik vond het zelf zo'n grote stap toen we naar een huis begonnen te zoeken

    Ga je alleen het huis kopen of is het met een partner? Wat voor stijl van huis zoek je?
    pi_55140845
    Damook wat een leuke foto's Nog iemand die een beetje fuzzy foto's neemt (ook al zijn ze een pak beter dan die van mij )
    Een bad in een appartement Dat hoor je niet zo vaak en lijkt me zo heerlijk
    En wat een kast in de slaapkamer Ga je die ooit volkrijgen denk je?
      zondag 9 december 2007 @ 13:09:20 #175
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55143220
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 10:27 schreef leonieke het volgende:
    Damook wat een leuke foto's Nog iemand die een beetje fuzzy foto's neemt (ook al zijn ze een pak beter dan die van mij )
    Ik heb de beste eruit gezocht en de rest snel weggegooid .
    quote:
    Een bad in een appartement Dat hoor je niet zo vaak en lijkt me zo heerlijk
    Daar ben ik erg blij mee, lig er thuis ook vaak in en ben blij dat ik er dalijk zelf een heb
    quote:
    En wat een kast in de slaapkamer Ga je die ooit volkrijgen denk je?
    Met rotzooi waarschijnlijk , zoveel kleren heb ik niet .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_55143665
    Inderdaad een mooie ruime kastenwand DaMook en al heb je dan niet zo veel kleding, het is altijd prettig om wat extra bergruimte achter de hand te hebben toch?

    De rest ziet er ook allemaal netjes uit hoor! Volgens mij hoef je helemaal niet zo veel te klussen voor je er in kan?

    Leonieke, Als ze nog in dat stadium zitten dan is er nog goede hoop dat het gaat lukken dat jullie huis eerder klaar gaat zijn en is het inderdaad gerechtvaardigd dat je heel boos gaat zijn als dat niet lukt.

    Coolguy, Welkom in de wondere wereld van huizen kijken. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk zal gaan worden voor je.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      zondag 9 december 2007 @ 15:20:33 #177
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55146489
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 13:29 schreef Nanook24 het volgende:
    Inderdaad een mooie ruime kastenwand DaMook en al heb je dan niet zo veel kleding, het is altijd prettig om wat extra bergruimte achter de hand te hebben toch?

    De rest ziet er ook allemaal netjes uit hoor! Volgens mij hoef je helemaal niet zo veel te klussen voor je er in kan?
    Bergruimte kun je nooit genoeg hebben .

    Ik was de keuken vergeten, die heb ik er nog even bijgezet.

    Schilderen van de muren en het plafond is eigenlijk het enigste. En op een paar plaatsen missen de plinten.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      Moderator zondag 9 december 2007 @ 17:27:35 #178
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55149224
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 10:25 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Wat spannend CoolGuy Ik vond het zelf zo'n grote stap toen we naar een huis begonnen te zoeken

    Ga je alleen het huis kopen of is het met een partner? Wat voor stijl van huis zoek je?
    Ja het is heel spannend! Ik ga het huis alleen kopen inderdaad. Ik heb wel een vriendin, maar die studeert nog. Qua stijl? Tja...modern. Nu is dat niet echt een stijl natuurlijk, maar wellicht kun je wat stijlen geven? Dan weet ik wat je bedoelt.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55153909
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Ja het is heel spannend! Ik ga het huis alleen kopen inderdaad. Ik heb wel een vriendin, maar die studeert nog. Qua stijl? Tja...modern. Nu is dat niet echt een stijl natuurlijk, maar wellicht kun je wat stijlen geven? Dan weet ik wat je bedoelt.
    Fermette (kamers onder dak, garagepoort met een boog ipv rechthoekig)
    Pastorijstijl alles symmetrisch, volwaardig verdiep op het gelijkvloers (vind ik zelf nog steeds het mooiste)
    Ultramodern met ronde ramen enzo
    Rechtlijnig modern (zo omschrijven ze het onze )

    Zo'n dingen dus
      Moderator zondag 9 december 2007 @ 21:31:03 #180
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55154606
    Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt!

    Ik hou wel van modern, zowel qua bouw als qua inrichting. Met wel de kanttekening dat ik qua inrichting dus niet hou van allerlei verschillende felle kleuren en leuke vormpjes en zo. Ik ben meer van het rechte en het strakke, maar dat is nog steeds niet wat jij bedoelt

    Overigens ga ik a.s. dinsdag naar een huis kijken. Hopelijk is dat wat. Ik ben pas een paar weken bezig, dit is het 3e huis waar ik naar ga kijken. De vorige 2 waren eigenlijk grote teleurstellingen bij binnenkomst al, en ik ben het eigenlijk nu al zat Ik wil kopen, sleutel krijgen en gaan klussen/inrichten.

    Echter, zo snel als je het wil bij dit soort dingen gaat het meestal niet, zo ook niet voor mij, dus ik moet wel gewoon wachten.

    Het komende huis heeft een of ander vaag iets op de vloer liggen in de keuken, dus dat moet er uit. Verder zouden daar de tegels in de keuken van de muur moeten om daar andere tegels te doen. Verder ligt daar boven vloerbedekking en hebben ze behang op de muren boven, dus dat moet er ook af en vervangen worden.

    Dat klinkt als weinig, en dat is het ook eigenlijk wel (als het daar bij blijft) maar het huis is aan de dure kant, en dan moet ik dat ook nog allemaal laten doen, naast de kosten koper etc, dus het wordt er een in de categorie "op het randje".

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55162073
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef CoolGuy het volgende:
    Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt!

    Ik hou wel van modern, zowel qua bouw als qua inrichting. Met wel de kanttekening dat ik qua inrichting dus niet hou van allerlei verschillende felle kleuren en leuke vormpjes en zo. Ik ben meer van het rechte en het strakke, maar dat is nog steeds niet wat jij bedoelt
    Dan toch een beetje onze stijl hoor Sober modern Veel rechte lijnen Geen tierlantijntjes
    quote:
    Overigens ga ik a.s. dinsdag naar een huis kijken. Hopelijk is dat wat. Ik ben pas een paar weken bezig, dit is het 3e huis waar ik naar ga kijken. De vorige 2 waren eigenlijk grote teleurstellingen bij binnenkomst al, en ik ben het eigenlijk nu al zat Ik wil kopen, sleutel krijgen en gaan klussen/inrichten.
    Ik kan me er iets bij voorstellen ja
    Bij sommige mensen gaat het wel degelijk zo vlug hoor Je moet gewoon op het juiste moment op dat ene huis vallen Bij ons heeft dat moment gewoon heel lang op zich laten wachten (en het is dan nog een bouwgrond geworden )
    quote:
    Echter, zo snel als je het wil bij dit soort dingen gaat het meestal niet, zo ook niet voor mij, dus ik moet wel gewoon wachten.

    Het komende huis heeft een of ander vaag iets op de vloer liggen in de keuken, dus dat moet er uit. Verder zouden daar de tegels in de keuken van de muur moeten om daar andere tegels te doen. Verder ligt daar boven vloerbedekking en hebben ze behang op de muren boven, dus dat moet er ook af en vervangen worden.

    Dat klinkt als weinig, en dat is het ook eigenlijk wel (als het daar bij blijft) maar het huis is aan de dure kant, en dan moet ik dat ook nog allemaal laten doen, naast de kosten koper etc, dus het wordt er een in de categorie "op het randje".

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Ik kijk er naar uit
    Maar hou er wel rekening mee dat het héél moeilijk wordt om écht iets helemaal naar het gedacht te vinden (ik kan bijna niet meer beschrijven hoe ons droomhuis er in het het begin uitzag )
      maandag 10 december 2007 @ 14:26:16 #182
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55168467
    Leonieke, tenzij je zus een kippehok wil gaan bouwen, denk ik idd ook niet dat ze jullie vóór zullen zijn hoor.

    Leuke foto's, DamOok. Net appartement hoor!

    Welkom CoolGuy, je gaat spannende tijden tegemoet!
    Ik vraag me alleen af in welk deel van Nederland je wil gaan wonen, voor het bedrag wat je noemde krijg je in de meeste delen van Nederland niet zo bijster veel....
    ... ♥ ik mis je ♥
      Moderator maandag 10 december 2007 @ 15:22:18 #183
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55169713
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 14:26 schreef phluphy het volgende:
    Leonieke, tenzij je zus een kippehok wil gaan bouwen, denk ik idd ook niet dat ze jullie vóór zullen zijn hoor.

    Leuke foto's, DamOok. Net appartement hoor!

    Welkom CoolGuy, je gaat spannende tijden tegemoet!
    Ik vraag me alleen af in welk deel van Nederland je wil gaan wonen, voor het bedrag wat je noemde krijg je in de meeste delen van Nederland niet zo bijster veel....
    Dat klopt, maar ik ga in het mooie zuiden wonen Limburg Daarnaast heb ik meer geld dan die 200k, ik heb ook nog een behoooooorlijke zak spaargeld
    Breitling - Instruments for Professionals
      maandag 10 december 2007 @ 16:58:21 #184
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55171874
    Het wonderschone Zuid-Limburg Ik kom er vandaag, dus ik kan het weten.
    Prijzen zijn daar inderdaad veel gunstiger, vorig jaar hebben we nog overwogen om er zelf ook te gaan wonen. Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen meer hier in de buurt te blijven, maar dan wel net de grens over, ook i.v.m. de huizenprijzen.

    Waar precies ga je wat zoeken?
    ... ♥ ik mis je ♥
      Moderator maandag 10 december 2007 @ 18:33:33 #185
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55173843
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef phluphy het volgende:
    Het wonderschone Zuid-Limburg Ik kom er vandaag, dus ik kan het weten.
    Prijzen zijn daar inderdaad veel gunstiger, vorig jaar hebben we nog overwogen om er zelf ook te gaan wonen. Uiteindelijk hebben we er toch voor gekozen meer hier in de buurt te blijven, maar dan wel net de grens over, ook i.v.m. de huizenprijzen.

    Waar precies ga je wat zoeken?
    In een dorp bij Venlo (das dus Noord-Limburg )in de buurt en dan ook alleen nog maar in bepaalde wijken want ik wil ook nog eens niet overal wonen
    Breitling - Instruments for Professionals
      maandag 10 december 2007 @ 19:41:02 #186
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55175384
    Ah, Venlo. Toen je het over "het zuiden" had, nam ik automatisch aan dat je dan ook "Zuid" Limburg bedoelde.
    Maar dat is dus (helaas voor jou) niet zo.
    Ik ken Venlo eigenlijk niet zo goed, maar het lijkt me wel gezellig!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55180387
    Ben nieuw hier in K&W!

    Woon nu in een studentenkamertje van 16m2 in Zwolle. Wil binnen Zwolle verhuizen naar een klein appartementje. Lijkt me heerlijk om niet meer douche & toilet te hoeven delen!
    Ben hard op zoek via de woningzoeker. Heb al veel punten, dus hoop in de aankomende maanden toch wel wat te vinden!
      dinsdag 11 december 2007 @ 00:07:05 #188
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55182403
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef loehoes het volgende:
    Ben nieuw hier in K&W! [afbeelding]

    Woon nu in een studentenkamertje van 16m2 in Zwolle. Wil binnen Zwolle verhuizen naar een klein appartementje. Lijkt me heerlijk om niet meer douche & toilet te hoeven delen!
    Ben hard op zoek via de woningzoeker. Heb al veel punten, dus hoop in de aankomende maanden toch wel wat te vinden! [afbeelding]
    Succes, alles voor jezelf lijkt me ook prettiger dan moeten delen met andere studenten .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      dinsdag 11 december 2007 @ 02:30:31 #189
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_55184056
    DaMookie
    Leuke eerste indruk zo zeg!@
    Gaat wel wat worden met je huuske
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_55185619
    loehoes: veel succes met de zoektocht
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:37:01 #191
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55193424
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef loehoes het volgende:
    Ben nieuw hier in K&W!

    Woon nu in een studentenkamertje van 16m2 in Zwolle. Wil binnen Zwolle verhuizen naar een klein appartementje. Lijkt me heerlijk om niet meer douche & toilet te hoeven delen!
    Ben hard op zoek via de woningzoeker. Heb al veel punten, dus hoop in de aankomende maanden toch wel wat te vinden!
    Welkom!

    Heel veel succes met zoeken, en dat je maar snel een leuk appartement mag krijgen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55194214
    Bedankt allemaal
      Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 20:57:46 #193
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55201556
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 19:41 schreef phluphy het volgende:
    Ah, Venlo. Toen je het over "het zuiden" had, nam ik automatisch aan dat je dan ook "Zuid" Limburg bedoelde.
    Maar dat is dus (helaas voor jou) niet zo.
    Ik ken Venlo eigenlijk niet zo goed, maar het lijkt me wel gezellig!
    Vanmiddag geweest kijken! Wat een prachtig huis op wat dingen na natuurlijk! Nu gaat het beginnen he, het onderhandelen, en dan maar kijken of ik er samen met de verkopende partij uit kan komen. Maar als eerste natuurlijk nu voor dit huis kijken of ik daar de hypotheek e.d. voor rond kan krijgen. Het komt iets hoger uit, dus kijken of ik dat kan regelen
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55201737
    Wat spannend coolguy om bijna te mogen onderhandelen! Heb je schrik voor de hypotheek? Wij zijn eigenlijk één keer naar een bank geweest met de vraag wat we maximaal zouden kunnen lenen en daarna (twee jaar later ongeveer ) zijn we met onderhandelingen begonnen. Voor de rest hebben we eigenlijk nooit geïnformeerd Moeten jullie eigenlijk elke keer teruggaan of heb je toen niets gevraagd over maximum te ontlenen bedrag?
      Moderator dinsdag 11 december 2007 @ 21:35:11 #195
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55202528
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef leonieke het volgende:
    Wat spannend coolguy om bijna te mogen onderhandelen! Heb je schrik voor de hypotheek? Wij zijn eigenlijk één keer naar een bank geweest met de vraag wat we maximaal zouden kunnen lenen en daarna (twee jaar later ongeveer ) zijn we met onderhandelingen begonnen. Voor de rest hebben we eigenlijk nooit geïnformeerd Moeten jullie eigenlijk elke keer teruggaan of heb je toen niets gevraagd over maximum te ontlenen bedrag?
    Jawel, maar dat is dan gebaseerd op een bepaald huis. Maar het is nu dus een ander huis, dus moet ik dat weer opnieuw gaan aanvragen
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55203670
    Nou om even weer mn gezicht te laten zien hier even een berichtje Het gaat nu allemaal wat langzamer hier. Taxatierapport is vandaag binnengekomen en als het goed is kunnen dan alle spullen voor de hypotheek weg. Voor de rest eigenlijk weinig nieuws Owja, bank is besteld en ga nog even shoppen voor een tafel.. dat is in mijn geval nog best een klus :
    pi_55209021
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Jawel, maar dat is dan gebaseerd op een bepaald huis. Maar het is nu dus een ander huis, dus moet ik dat weer opnieuw gaan aanvragen
    Dus jullie kunnen niet gaan praten met banken over maximum te ontlenen bedragen als je nog geen huis in gedachten hebt?
      Moderator woensdag 12 december 2007 @ 13:31:36 #198
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55215969
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 07:58 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Dus jullie kunnen niet gaan praten met banken over maximum te ontlenen bedragen als je nog geen huis in gedachten hebt?
    Natuurlijk wel, maar waar je het in wil investeren is ook van belang. Als het een mooi object is kun je bv meer geld krijgen dan wanneer je wil investeren in een krot.

    Het maximum te ontlenen bedrag wat je zo tussen neus en lippen even kunt opvragen staat dus niet vast. De regel is dat je in Nederland tegenwoordig iets van 4 of 5x je jaarsalaris aan hypotheek kunt krijgen. In de praktijk kun je als je dat wil behoorlijk meer lenen, afhankelijk van of en zo ja, hoeveel spaargeld je hebt, of je een auto hebt en of je die zelf betaald of dat het een leaseauto is, etc etc.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55217905
    Hmz dat hebben ze bij ons allemaal niet gevraagd eigenlijk. Het was eerder: hoeveel wil je afbetalen per maand en hoe lang wil je afbetalen?
    Bij ons kwamen we met onze wensen eigenlijk op het gewenste bedrag uit, dus dat zat wel goed. Maar anderzijds hadden we onze termijn kunnen optrekken zodat we meer gingen kunnen lenen.

    En of je nu veel of weinig spaargeld hebt, dat bepaalt toch enkel jouw totaal budget, maar niet hoeveel je kunt lenen? Of mis ik iets?
      Moderator woensdag 12 december 2007 @ 15:01:18 #200
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55218093
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 14:51 schreef leonieke het volgende:
    Hmz dat hebben ze bij ons allemaal niet gevraagd eigenlijk. Het was eerder: hoeveel wil je afbetalen per maand en hoe lang wil je afbetalen?
    Bij ons kwamen we met onze wensen eigenlijk op het gewenste bedrag uit, dus dat zat wel goed. Maar anderzijds hadden we onze termijn kunnen optrekken zodat we meer gingen kunnen lenen.

    En of je nu veel of weinig spaargeld hebt, dat bepaalt toch enkel jouw totaal budget, maar niet hoeveel je kunt lenen? Of mis ik iets?
    Je mist iets Op het moment dat jij weet dat je een flink bedrag aan spaargeld hebt, dan heeft de bank zekerheid dat ze niet aan een 'dubieuze' partij geld lenen. Je kunt op dat moment meer hypotheek krijgen. Dat spaargeld kun je dan b.v. gebruiken om je kosten koper uit eigen zak te betalen, dus die k.k. hoef je niet mee te lenen

    Ik heb natuurlijk niet het volledige bedrag aan de bank opgegeven. Dat geld zou ik dan nl allemaal kwijt zijn, in de zin van dat ik dat niet kan besteden aan inrichting en zo. Door een bepaald bedrag op te geven krijg ik meer hypotheek, en hou ik dus geld over om inrichting te doen Dat kan ik nu wel, min of meer. Ik kan het, maar nog niet helemaal op de manier waarop ik het wil, dan heb ik nog iets meer geld nodig. Omdat ik niet binnen nu en 1 maand in dat huis zit, kan ik dus nog een paar maanden flink sparen
    Breitling - Instruments for Professionals
      woensdag 12 december 2007 @ 15:15:37 #201
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55218403
    Hi Dash-X
    Zo'n saaie tussenperiode is wel een beetje een anti-climax, vind je niet?
    Maar er komen heus weer lekkere stresstijden aan!
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 12 december 2007 @ 15:16:31 #202
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55218421
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Vanmiddag geweest kijken! Wat een prachtig huis op wat dingen na natuurlijk! Nu gaat het beginnen he, het onderhandelen, en dan maar kijken of ik er samen met de verkopende partij uit kan komen. Maar als eerste natuurlijk nu voor dit huis kijken of ik daar de hypotheek e.d. voor rond kan krijgen. Het komt iets hoger uit, dus kijken of ik dat kan regelen
    Wanneer ga je je onderhandelingen beginnen?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55219698
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Je mist iets Op het moment dat jij weet dat je een flink bedrag aan spaargeld hebt, dan heeft de bank zekerheid dat ze niet aan een 'dubieuze' partij geld lenen. Je kunt op dat moment meer hypotheek krijgen. Dat spaargeld kun je dan b.v. gebruiken om je kosten koper uit eigen zak te betalen, dus die k.k. hoef je niet mee te lenen

    Ik heb natuurlijk niet het volledige bedrag aan de bank opgegeven. Dat geld zou ik dan nl allemaal kwijt zijn, in de zin van dat ik dat niet kan besteden aan inrichting en zo. Door een bepaald bedrag op te geven krijg ik meer hypotheek, en hou ik dus geld over om inrichting te doen Dat kan ik nu wel, min of meer. Ik kan het, maar nog niet helemaal op de manier waarop ik het wil, dan heb ik nog iets meer geld nodig. Omdat ik niet binnen nu en 1 maand in dat huis zit, kan ik dus nog een paar maanden flink sparen
    Ah ja, idd, die aktekosten kun je dan zelf betalen en dan leen je idd niet bv voor 110% ofzo.
    Alhoewel het bedrag toch ook betaald wordt door het bedrag dat je wenst af te betalen en de looptijd?
    pi_55222344
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 15:15 schreef phluphy het volgende:
    Hi Dash-X
    Zo'n saaie tussenperiode is wel een beetje een anti-climax, vind je niet?
    Maar er komen heus weer lekkere stresstijden aan!
    Hey Phluph

    Zeker een anti-climax. Vandaag te horen gekregen dat er iets uit het taxatierapport gehaald moet worden omdat dat nadelig zou zijn. De hypotheekverstrekker wil natuurlijk ook nog een origineel document met een meerwerklijst (voor bouwdepot) die door alle partijen (taxateur, mij, hypotheekadviseur) dus daar gaat weer even overheen. Maakt het allemaal des te spannender. Moet in princiepe 23 december akkoord hebben van de bank. Duimen dus

    Hoe staat het bij jou met al je geregel? Al wat meubels enzo gezien? Je hypotheek al rond? en ik weet niet wat je allemaal nog meer moest doen
      woensdag 12 december 2007 @ 19:36:57 #205
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55225323
    23 december is al best snel. Ik raad je aan om iedereen, waarvan je weet dat ze nog iets moeten doen (zoals de taxateur in dit geval) regelmatig te blijven bellen om te checken of ze op schema zitten. Dus ook de tussenpersoon / bank! Doen hoor!

    Wij liggen eigenlijk ook helemaal stil. We hebben nog geen meubels gezien, maar dat komt waarschijnlijk omdat we nog niet zijn gaan kijken! Hypotheek is zo goed als rond. Achteraf gezien hadden we best eerder kunnen verhuizen, maar ja. Je kan niet alles van te voren weten.
    ... ♥ ik mis je ♥
      Moderator donderdag 13 december 2007 @ 09:58:37 #206
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55238008
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 15:16 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Wanneer ga je je onderhandelingen beginnen?
    Ik ga vandaag een eenmalig bod doen. Ik hoef nl niets te verkopen, dus voor de verkopende partij is het gewoon take it or leave it. Als ze weigeren, heel jammer, maar geen man overboord, dan zoek ik verder
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55272952
    Wat een gezeik ondertussen weer met de taxateur. Heeft ie een nieuw rapport gemaakt.. is ie nog de helft vergeten aan te passen! Pfffffffff Net weer opgebeld en hij gaat hem weer aanpassen.. en ik maar wachten. Ik moet uiterlijk de 22 goedkeuring hebben van de bank en de taxatie moet nog langs mij en dan nog naar de financieel adviseur en dan naar de bank.. Ik begin sterk de moed te verliezen dat dit allemaal rond is voor de 22e
      vrijdag 14 december 2007 @ 19:22:09 #208
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55275837
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 09:58 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Ik ga vandaag een eenmalig bod doen. Ik hoef nl niets te verkopen, dus voor de verkopende partij is het gewoon take it or leave it. Als ze weigeren, heel jammer, maar geen man overboord, dan zoek ik verder
    En?
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 14 december 2007 @ 19:24:19 #209
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55275908
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef Dash-X het volgende:
    Wat een gezeik ondertussen weer met de taxateur. Heeft ie een nieuw rapport gemaakt.. is ie nog de helft vergeten aan te passen! Pfffffffff Net weer opgebeld en hij gaat hem weer aanpassen.. en ik maar wachten. Ik moet uiterlijk de 22 goedkeuring hebben van de bank en de taxatie moet nog langs mij en dan nog naar de financieel adviseur en dan naar de bank.. Ik begin sterk de moed te verliezen dat dit allemaal rond is voor de 22e
    Owww, kutterdekut. Zo gaat het helaas zo vaak. Je moet er echt bovenop blijven zitten, en dan nog blijven die gasten klooien. Succes met alle stress hoor. Niet fijn.

    We zijn trouwens vandaag e.i.n.d.e.l.i.j.k geslaagd voor een tafel. Een leuk adresje waar ze alles voor de helft wegdeden omdat ze willen overstappen op tuinmeubelen. Mazzeltje!
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 14 december 2007 @ 19:59:19 #210
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_55276853
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef Dash-X het volgende:
    Wat een gezeik ondertussen weer met de taxateur. Heeft ie een nieuw rapport gemaakt.. is ie nog de helft vergeten aan te passen! Pfffffffff Net weer opgebeld en hij gaat hem weer aanpassen.. en ik maar wachten. Ik moet uiterlijk de 22 goedkeuring hebben van de bank en de taxatie moet nog langs mij en dan nog naar de financieel adviseur en dan naar de bank.. Ik begin sterk de moed te verliezen dat dit allemaal rond is voor de 22e
    Taxatie kan snel geregeld zijn, maar wel kei-spannend!

    * Alicey heeft net de ontbindende voorwaarden kunnen verlengen na wat geklooi her en der van andere partijen.
      vrijdag 14 december 2007 @ 20:07:22 #211
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_55277021
    Grappig wel, die verschillen met hypotheken. Hier kun je niet eens een huis kopen als je niet vijf of tien procent van het huis uit eigen zak betaalt.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 20:35:17 #212
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_55277733
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    En?
    Niets geworden, ze vragen veel te veel, en dat is het huis het niet waard Jammer, maar helaas, dan moet ik verder gaan zoeken.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_55281275
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    We zijn trouwens vandaag e.i.n.d.e.l.i.j.k geslaagd voor een tafel. Een leuk adresje waar ze alles voor de helft wegdeden omdat ze willen overstappen op tuinmeubelen. Mazzeltje!
    fotooooo
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_55288529
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef CoolGuy het volgende:

    [..]

    Niets geworden, ze vragen veel te veel, en dat is het huis het niet waard Jammer, maar helaas, dan moet ik verder gaan zoeken.
    Dat is wel jammer Maar wel goed dat je bij jouw oorspronkelijke idee blijft (één bod en niet meer). Kwestie van jezelf op die manier niet helemaal gek te maken.
    pi_55310306
    Mag ik jullie even op het volgende feit wijzen?

    ALS (en ik zeg wel heel duidelijk: als) we op 1 juli 2008 verhuizen is nu nog maar 198 dagen wachten... We zijn eindelijk onder de 200 gegaan

    Een mijlpaal in onze aftelrace

    [ Bericht 0% gewijzigd door leonieke op 16-12-2007 12:38:03 ]
    pi_55314377
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 12:22 schreef leonieke het volgende:
    Mag ik jullie even op het volgende feit wijzen?

    ALS (en ik zeg wel heel duidelijk: als) we op 1 juli 2008 verhuizen is nu nog maar 198 dagen wachten... We zijn eindelijk onder de 200 gegaan

    Een mijlpaal in onze aftelrace
    Ik ga heel erg voor je duimen dat het daadwerkelijk gaat lukken!
    pi_55322226
    8 januari krijg ik de sleutel van mijn nieuwe stulpje... en dan mag er geverfd en een vloer gelegd worden

    Het is dan wel klein maar ik ben er blij mee!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_55322866
    Gefeliciteerd Ewelina en welkom hier!

    Leonieke, nu kan je ook zo'n meetlint gaan afknippen, net als Phluphje

    Wij zijn vandaag bij ons nieuwe huis wezen kijken en de voordeur zit er in
    Als het goed is krijgen we in week 3 nog een kijkdag en moet het 3/4/5 weken later zo ongeveer opgeleverd worden. Volgens mij zijn ze nu bezig met de trappen binnen.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      maandag 17 december 2007 @ 00:14:15 #220
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55326108
    Vanmiddag om 4 uur naar de notaris en dan heb ik een appartement , ik heb er zin in .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_55328897
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 22:10 schreef snoopy het volgende:
    Leonieke, nu kan je ook zo'n meetlint gaan afknippen, net als Phluphje
    Moest ik zeker zijn van de verhuisdatum zou ik het waarschijnlijk wel doen (mijn man zou me gek verklaren, maar dat kan me niets schelen ), maar aangezien het momenteel zó stil ligt, durf ik al niet meer helemaal uitgaan van 1 juli en dan lijkt het me ook zo confronterend als mijn lintje op is en we nog niet verhuizen.
    pi_55328907
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Ewelina het volgende:
    8 januari krijg ik de sleutel van mijn nieuwe stulpje... en dan mag er geverfd en een vloer gelegd worden

    Het is dan wel klein maar ik ben er blij mee!
    Gefeliciteerd Ewelina
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef DaMook het volgende:
    Vanmiddag om 4 uur naar de notaris en dan heb ik een appartement , ik heb er zin in .
    Waw Keispannend! Veel succes en geniet maar van het moment dat het JOUW appartement wordt
      maandag 17 december 2007 @ 08:57:35 #223
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55329342
    Welkom Ewelina! Lekker snel al.
    Heb je ook foto's zodat we kunnen meegenieten?

    Damook, veel plezier vanmiddag!

    Snoopy, ik heb geen foto van de tafel, en hij staat ook niet online. Paar maandjes geduld dus nog.
    Hij is in elk geval héél gaaf! We zochten een grote, robuuste tafel, en dat is ie (2.20 x 95) Heerlijk zo veel ruimte!

    Leonieke, ik ga ook heel hard duimen dat jullie die streefdatum halen!
    Over een paar weken kun je al zeggen: dit jaar ga ik verhuizen!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55329405
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 08:57 schreef phluphy het volgende:
    Leonieke, ik ga ook heel hard duimen dat jullie die streefdatum halen!
    Over een paar weken kun je al zeggen: dit jaar ga ik verhuizen!
    Thx
    Met heel veel geluk kunnen we zelfs zeggen: binnen het half jaar gaan we verhuizen

    Eerlijk? Ik denk dat ik gek ga worden op het moment dat we gaan verhuizen. Zo veel spanning is gewoon ongezond voor een mens
    pi_55345394
    Foto's heb ik nog niet, ik heb het nog niet eens gezien.

    Maar het is wat groter, en zit op een betere locatie. En het is van steen, en ik mag verven en een vloer erin leggen en boren en dingen ophangen aan de muur! (woon nu in een containerwoning)
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      maandag 17 december 2007 @ 22:13:32 #226
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55347592
    Dat lijkt me dan extra spannend, als je het zelf nog niet eens gezien hebt!
    Fijn dat de omstandigheden een verbetering zijn, maar ben je dan niet toch een beetje bang voor een teleurstelling? Of maak je je van te voren geen echte voorstelling ervan?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55347986
    Ik heb een plattegrond gezien, lijkt heel erg op de indeling van mijn huidige huis, maar dan wat breder

    Ik ben idd wel een beetje bang voor een teleurstelling, maar ik denk dat ik er alleen maar op vooruit kan gaan

    Plattegrond:



    Zo wil ik het inrichten

    [ Bericht 12% gewijzigd door Ewelina op 17-12-2007 22:54:07 ]
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      woensdag 19 december 2007 @ 17:18:57 #228
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55392317
    Nog maar een paar weekjes Ewelina! Ik benijd je!

    Wat is het hier overigens stilletjes? Niemand iets te melden over voortgang of zo?
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 19 december 2007 @ 18:20:41 #229
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55393918
    Vandaag bijna alles gepoetst, morgen ook nog poetsen en maandag beginnen met texen .

    Ook zijn er gisteren veel dozen van ikea afgeleverd , alleen het bankstel nog wat half januari komt.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      woensdag 19 december 2007 @ 18:31:57 #230
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_55394164
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef phluphy het volgende:
    Nog maar een paar weekjes Ewelina! Ik benijd je!

    Wat is het hier overigens stilletjes? Niemand iets te melden over voortgang of zo?
    Geen goed nieuws in ieder geval. Er worden nogal wat foutjes gemaakt, waardoor alles vertraagd wordt. Wel erg spannend, want de verkoper geeft meer tijd om alles rond te krijgen, maar wil niet de overdrachtsdatum verzetten..
      woensdag 19 december 2007 @ 19:18:20 #231
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55395324
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef DaMook het volgende:
    Vandaag bijna alles gepoetst, morgen ook nog poetsen en maandag beginnen met texen .

    Ook zijn er gisteren veel dozen van ikea afgeleverd , alleen het bankstel nog wat half januari komt.
    Wat is texen? Een afkorting van la-texen ? In de zin van : je gaat witten? Of?
    ... ♥ ik mis je ♥
      woensdag 19 december 2007 @ 19:22:45 #232
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55395492
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 18:31 schreef Alicey het volgende:

    [..]

    Geen goed nieuws in ieder geval. Er worden nogal wat foutjes gemaakt, waardoor alles vertraagd wordt. Wel erg spannend, want de verkoper geeft meer tijd om alles rond te krijgen, maar wil niet de overdrachtsdatum verzetten..
    Da's dan mooi klote. Maar hoe moet ik dat uitstel om alles rond te krijgen zien, als ze de overdrachtsdatu niet verzetten? Je mag er wel in, maar moet een dagrente gaan betalen?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55398117
    Vandaag langs de taxateur geweest. Hij wil hetgeen dat de hypotheekadviseur eruit wil hebben er niet uit halen om bepaalde redenen. Ik heb het rapport net gedropt bij de hypotheekadviseur en die mag het zelf maar uit gaan vechten met die taxateur, als het maar in orde komt. Ook is de koopsubsidieaanvraag nog niet rond en die goedkeurig heb ik ook nog nodig voor de hypotheekofferte weg kan.

    De ontbindende voorwaarden gaan dus verlengd worden want dit gaan we nooit redden voor zaterdag
      woensdag 19 december 2007 @ 21:08:24 #234
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_55399044
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Da's dan mooi klote. Maar hoe moet ik dat uitstel om alles rond te krijgen zien, als ze de overdrachtsdatu niet verzetten? Je mag er wel in, maar moet een dagrente gaan betalen?

    Je moet het meer zo zien dat wanneer nu de ontbindende voorwaarden aflopen alles zo'n beetje bij de notaris moet liggen. Het is dus meer dat het allemaal vrij krap wordt.

    Niet het eerste wat mis gaat dus inderdaad vrij klote. Maargoed, als het eenmaal allemaal rond is hoef ik voorlopig de eerste paar jaren geen huis meer te kopen (hoop ik).
      woensdag 19 december 2007 @ 21:08:53 #235
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55399061
    Damn, Dash-X.
    Sjonge jonge, ik heb echt nog geen enkele foutloze procedure gezien/gehoord, het afgelopen jaar.
    Maar rekeningen sturen kunnen die gasten wel.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55399389
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 21:08 schreef phluphy het volgende:
    Damn, Dash-X.
    Sjonge jonge, ik heb echt nog geen enkele foutloze procedure gezien/gehoord, het afgelopen jaar.
    Maar rekeningen sturen kunnen die gasten wel.
    Ik heb de taxateur gezegt pas te betalen wanneer het rapport goedgekeurd wordt door de bank.. dus hij doet z'n best maar. De hypotheekadviseur krijgt natuurlijk ook pas z'n geld als de bank de hypotheek verstrekt.. lijkt me dus dat ie z'n best wel doet.

    Helaas zitten we ook met feestdagen wat het extra vertraagt. We gaan in eerste instantie verlengen naar 31 december. Passeren op 15 januari moet in princiepe nog steeds lukken.

    Foutloze procedures.. tja.. je zou zeggen dat het moet kunnen. Helaas moet je er tegenwoordig ook zelf goed achteraan zitten en ook een beetje verstand hebben van alles om het niet op een rotzooitje uit te laten draaien. Zolang 15 januari passeren doorgaat heb ik niets te klagen iig.

    Ondertussen al wel wat betere inventarisaties aan het maken van wat er moet gebeuren. Zodra er akkoord komt van de bank kan ik de keuken ook akkoord geven. Zodra ik de sleutel heb kunnen we ook lekker gaan slopen en voorwerk doen voor de stucker. Ik heb er best wel zin in eigenlijk
      woensdag 19 december 2007 @ 23:14:10 #237
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55403607
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Wat is texen? [afbeelding] Een afkorting van la-texen ? In de zin van : je gaat witten? Of?
    Jup .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_55408700
    Wij zijn inmiddels bij een hypotheekadviseur geweest en wat offertes aangevraagd, maar dit is niet de beste tijd van het jaar om een financiering snel voor elkaar te krijgen

    Het voorbehoud van financiering liep af op 25 december maar hebben we inmiddels kunnen verzetten naar januari
    Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
    Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
    pi_55409411
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef phluphy het volgende:

    Wat is het hier overigens stilletjes? Niemand iets te melden over voortgang of zo?
    Vanuit België geen updates
    alhoewel ik heb eindelijk beloofd gekregen dat we een "offerte" zullen krijgen voor de bouw van ons huis. Momenteel weten we eigenlijk nog steeds niet hoeveel het ons zal kosten (en ja, de lening is ondertussen al maaaanden getekend ). De vraag naar het berekenen van de prijs werd altijd genegeerd tot ik deze week gezegd heb dat ik echt geen oog meer dichtdoe en het niet zie zitten om een vloer, keuken, elektriciteit, ... te kiezen zolang we niet weten hoeveel de ruwbouw ons gaat kosten.
    Tijdens de kerstvakantie zullen we hopelijk meer weten
    pi_55410134
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 17:18 schreef phluphy het volgende:
    Nog maar een paar weekjes Ewelina! Ik benijd je!

    Wat is het hier overigens stilletjes? Niemand iets te melden over voortgang of zo?
    Ik denk dat het aan de tijd van het jaar ligt...

    Ik heb overigens zojuist net de huur opgezegd van mijn huidige woning, per 22 januari 2008
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      vrijdag 21 december 2007 @ 09:12:33 #241
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55434846
    Bedankt allemaal voor de update. Ik moet wel bijblijven, natuurlijk!

    Ik wil iedereen in elk geval (zorgeloze?) feestdagen toewensen.
    Nadeel ervan is dat alles stil ligt, voordeel is dat je even je gedachten op iets anders kan zetten dan de perikelen rondom het verhuizen.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55444893
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
    Bedankt allemaal voor de update. Ik moet wel bijblijven, natuurlijk!

    Ik wil iedereen in elk geval (zorgeloze?) feestdagen toewensen.
    Nadeel ervan is dat alles stil ligt, voordeel is dat je even je gedachten op iets anders kan zetten dan de perikelen rondom het verhuizen.
    Bedankt Phluph! jij hetzelfde toegewenst natuurlijk

    Jaja, vandaag weeeeeer een nieuwe versie van het taxatierapport opgehaald. Dit is de derde of vierde variant ondertussen. Ik dat ding faxen naar de hypotheekadviseur voordat ik hem op ga sturen om te checken of ie goed is... en ja hoor.. nog niet Ik wist het stiekum al want ik begrijp wel wat de adviseur wil maar die taxateur wil er met z'n stomme kop niet bij..

    Maar het goede nieuws is dat we van deze 3 totaal 1 goede kunnen maken

    Nu nog wachten op de goedkeuring van de koopsubsidie Ontbindende voorwaarden zijn verlengd naar 28 december met de kanttekening dat we dat door de feestdagen waarschijnlijk ook niet gaan redden

    Sjongejonge.. ik moet weer eens een huis kopen tijdens de feestdagen Keep up the good spirit
    pi_55536413
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
    Bedankt allemaal voor de update. Ik moet wel bijblijven, natuurlijk!

    Ik wil iedereen in elk geval (zorgeloze?) feestdagen toewensen.
    Nadeel ervan is dat alles stil ligt, voordeel is dat je even je gedachten op iets anders kan zetten dan de perikelen rondom het verhuizen.
    Thx lieverd Deel 1 zijn we al goed doorgekomen. Hopelijk is dat bij jou precies hetzelfde
    (maar stiekem wil ik niets anders dan mijn gedachten op verhuizen zetten aangezien mijn andere denk-bezigheid echt niet beter is )
    Op hoeveel centimeter staat die meter ondertussen? Krijgen we daar echt geen foto-update van te zien?
    pi_55536427
    quote:
    Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef Dash-X het volgende:

    [..]

    Bedankt Phluph! jij hetzelfde toegewenst natuurlijk

    Jaja, vandaag weeeeeer een nieuwe versie van het taxatierapport opgehaald. Dit is de derde of vierde variant ondertussen. Ik dat ding faxen naar de hypotheekadviseur voordat ik hem op ga sturen om te checken of ie goed is... en ja hoor.. nog niet Ik wist het stiekum al want ik begrijp wel wat de adviseur wil maar die taxateur wil er met z'n stomme kop niet bij..

    Maar het goede nieuws is dat we van deze 3 totaal 1 goede kunnen maken

    Nu nog wachten op de goedkeuring van de koopsubsidie Ontbindende voorwaarden zijn verlengd naar 28 december met de kanttekening dat we dat door de feestdagen waarschijnlijk ook niet gaan redden

    Sjongejonge.. ik moet weer eens een huis kopen tijdens de feestdagen Keep up the good spirit
    Jeuj 1 goed taxatierapport Meer heb je gelukkiglijk niet nodig
    Heb je al enig idee of je de 28e zal halen?

    Wat is de koopsubsidie precies?
      woensdag 26 december 2007 @ 14:06:33 #245
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55550528
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 18:55 schreef leonieke het volgende:

    Op hoeveel centimeter staat die meter ondertussen? Krijgen we daar echt geen foto-update van te zien?



    Ik wilde dat het voor jullie ook al bijna zover was.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55567310
    Wat spaaaaannnneennndd Phluph Ik begrijp niet hoe je er zo rustig kunt onder blijven. Gek zou ik worden

    Maar wat fijn, fijn, fijn

    Eind deze week gaan we eens kijken op de bouwgrond. We hebben bewust niets gevraagd en zien dan wel of ze er gewerkt hebben of niet. Het is nu natuurlijk bouwverlof, maar iedereen zit ons te zeggen: "ah het is toch jouw schoonpa, hij zal voor jullie wel werken hoor"
    Mijn reactie is meestal: uhu Tuuuuurlijk
    pi_55572931
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 18:56 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Jeuj 1 goed taxatierapport Meer heb je gelukkiglijk niet nodig
    Heb je al enig idee of je de 28e zal halen?

    Wat is de koopsubsidie precies?
    28e gaan we niet halen Wel is bekend dat ik een positief advies heb gehad ervoor en dat de bevestiging daarvan (waar we al zo lang op zitten te wachten) vandaag of zaterdag op de deurmat zou moeten vallen. Als ik dat gefaxt heb naar mijn hypotheektussenpersoon dan kan alles naar de bank. Wat betreft de 15e overdracht zie ik steeds somberder in.. ach.. we zien het wel

    Wat koopsubsidie precies is kan je hier lezen. Waar het op neerkomt is dat als je je eerste huis koopt, je onder een bepaalde leeftijdsgrens en inkomensgrens zit, je subsidie krijgt van de overheid voor het kopen van een huis Ik krijg in dit geval 51 euro per maand waardoor ik mijn huis nog wel met nhg heb kunnen kopen. Die norm wordt i.v.m. koopsubsidie opgerekt
      donderdag 27 december 2007 @ 17:14:53 #248
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55576520
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 10:15 schreef leonieke het volgende:
    Wat spaaaaannnneennndd Phluph Ik begrijp niet hoe je er zo rustig kunt onder blijven. Gek zou ik worden

    Maar wat fijn, fijn, fijn
    Hoezo denk je dat ik er rustig onder blijf?
    Hoe korter het duurt, hoe onrustiger ik word!
    quote:
    Eind deze week gaan we eens kijken op de bouwgrond. We hebben bewust niets gevraagd en zien dan wel of ze er gewerkt hebben of niet. Het is nu natuurlijk bouwverlof, maar iedereen zit ons te zeggen: "ah het is toch jouw schoonpa, hij zal voor jullie wel werken hoor"
    Mijn reactie is meestal: uhu Tuuuuurlijk
    Spannend , ik hoop stiekum dat ze toch wel wat gedaan hebben hoor!!
    ... ♥ ik mis je ♥
      donderdag 27 december 2007 @ 17:16:40 #249
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55576556
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef Dash-X het volgende:
    28e gaan we niet halen Wel is bekend dat ik een positief advies heb gehad ervoor en dat de bevestiging daarvan (waar we al zo lang op zitten te wachten) vandaag of zaterdag op de deurmat zou moeten vallen. Als ik dat gefaxt heb naar mijn hypotheektussenpersoon dan kan alles naar de bank.
    Vandaag of zaterdag? Kan het op vrijdag niet?
    quote:
    Wat betreft de 15e overdracht zie ik steeds somberder in.. ach.. we zien het wel
    Hoe lang denk je dat de vertraging gaat duren?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55581224
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 17:16 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Vandaag of zaterdag? Kan het op vrijdag niet?
    [..]

    Hoe lang denk je dat de vertraging gaat duren?
    Mja vrijdag kan ook Ben het besef van dagen sowieso een beetje kwijt zo met de feestdagen

    Ik verwacht niet zoveel vertraging. Misschien hooguit 1 a 2 weken. Als de bank en notaris een beetje meewerken misschien gewoon allemaal wel optijd. Geen flauw idee hoeveel tijd er tussen het indienen van de offert->akkoord van de bank->naar de notaris zit.
      vrijdag 28 december 2007 @ 22:33:24 #251
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55611977
    De offertes zijn binnen, de afspraak met de hypotheekadviseur is weer gemaakt
      vrijdag 28 december 2007 @ 23:13:30 #252
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55613168
    Fijn Rottdog!

    Wanneer zouden jullie dan evt. kunnen gaan verhuizen?
    ... ♥ ik mis je ♥
      vrijdag 28 december 2007 @ 23:37:06 #253
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55613877
    Zo als het er voor staat krijgen we 1 Juli de sleutel.

    Het duurt dus nog ff

    Wat scheelt in gedoe voor Zoë zo kan ze direct meedraaien op de nieuwe school en hoeft ze niet te switsen.
    pi_55627934
    In het vorige topic had ik aangekondigd flink te gaan klussen in verband met mijn nieuwe appartementje. Omdat we hier alleen de laptop van mijn vriendinnetje hebben heb ik geen foto's geplaatst (ik haat laptops) maar inmiddels staat toch het één en ander online.

    Daarom speciaal voor jullie: http://picasaweb.google.com/d.vanleuverden

    pi_55657891
    oooh eindelijk, ik heb een paar maandjes dit topic gelezen en nu kan ik eindelijk zelf een berichtje plaatsen!

    Ik verhuis 4 januari van mijn studentenkamer te ver van het centrum af na een appartementje met al mijn eigen voorzieningen op 2 minuten loopafstand van het station! En het beste is nog het kost minder dan mijn kamer en over een half jaar als mijn vriend klaar is met zijn opleiding komt hij voor vast bij mij wonen! Nu maar hopen dat die jongen die mijn kamer in onderhuur heeft genomen ook maar iets van mijn spullen heeft heel gelaten .
    Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
    ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
    "es ist ein Krankenhaus"
    pi_55667546
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef leonieke het volgende:
    *zuchtje* Ik ben verliefd
    Jaaaa, er is nog gewerkt!

    Wat een meevaller moet dat geweest zijn. En nu gaan we duimen dat het na de vakantie zo blijft als nu zodat ze gewoon lekker verder kunnen bouwen en jullie op of rond de geplande datum in jullie droomhuisje kunnen gaan wonen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55675459
    Ik blijf maar kijken naar die foto's
    Mijn god wat ben ik een suf mens

    En zoals ergens anders gezegd: ik durf niet kijken naar het weerbericht
      maandag 31 december 2007 @ 11:12:07 #259
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55675918
    Leonieke Wat heerlijk hé, als het eens méé zit!!
    Tof hoor dat er is doorgewerkt, en ze zijn al aardig opgeschoten!
    Ik geniet ook heel erg mee met je blijdschap!


    Welkom Retro-Doll! Klinkt leuk allemaal! Foto's zien zou nóg leuker zijn!

    Welkom terug dennisdotcom, ziet er indrukwekkend uit zeg!
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 31 december 2007 @ 16:14:38 #260
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_55685286


    Dat 2008 maar een goed verhuisjaar mag worden
    pi_55685337
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef phluphy het volgende:
    Leonieke Wat heerlijk hé, als het eens méé zit!!
    Tof hoor dat er is doorgewerkt, en ze zijn al aardig opgeschoten!
    Ik geniet ook heel erg mee met je blijdschap!
    Toen ik thuiskwam van het kijken naar de gevel kon ik alleen maar uitbrengen: "maar het is zoooooo moooooiiii!! Zoo moooiii!" Ik denk dat ik helemaal aan het glunderen was op dat moment En iedereen mag meegenieten
    Volgend jaar zitten we in ons huisje in ONS huisje met z'n tweetjes
    pi_55685354
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 16:14 schreef Rottdog het volgende:
    [ afbeelding ]

    Dat 2008 maar een goed verhuisjaar mag worden
    Daar klink ik ook op met een glaasje fruitsap dan toch
      dinsdag 1 januari 2008 @ 07:42:21 #263
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55698662
    Gelukkig nieuwjaar!

    Het jaar waarin we allemaal gaan verhuizen!

    Heel veel voorpret , bouw, verhuis- en woonplezier gewenst!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55699257
    Happy newyear
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_55700238
    Iedereen veel succes met klussen dit jaar. Ik ben op deze 1e dag van het jaar alvast begonnen met schilderen.
    pi_55701721
    Allemaal een klus en verhuisrijk nieuwjaar gewenst.

    Ik hoop dat bij ons de klusinspiratie weer een beetje terug gaat komen want die laatste klussen blijven maar liggen.

    Maar...gisteren is wel op de valreep de bouwaanvraag voor de dakkapellen de deur uit gegaan.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55709993
    Iedereen de allerbeste verhuiswensen voor 2008!

    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      dinsdag 1 januari 2008 @ 22:29:36 #268
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_55711656
    *zo ziet het er nu uit*

    Druk aan het in elkaar zetten geweest van de meubels. Heb alleen mijn bank nog niet en nog geen eettafel stoelen.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_55717872
    Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
    Hopelijk kunnen we dit topic dit jaar opkuisen
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:48:37 #270
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55727065
    Een gelukkig verhuisjaar!

    Ons jaar begon voorspoedig: vandaag hebben we de onderhandse hypotheekakte bij de bank getekend. Binnenkort dus weer een ritje naar de notaris. Alles op schema volgens plan!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55728743
    BAH Ik krijg de sleutel pas een week later
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_55729091
    Het begint al echt op een huisje te lijken DaMook.

    Phluph, Weer een stapje verder op weg naar jullie nieuwe huis.

    Leonieke, Het moet toch gaan lukken dat jij in elk geval dit jaar nog dit topic gaat verlaten.

    Ewelina,
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55729676
    Das een goed begin Phluph

    En voor jou iets minder Ewelina

    Wij hebben nog geen bericht gekregen over de leverdatum. Volgens een van onze nieuwe buren waar we via e-mail contact mee hebben, zouden we in januari nog een kijkdag en zou in februari de oplevering zijn. Maar we hebben nog geen uitnodiging gekregen om te kijken dus ik ben benieuwd...
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      woensdag 2 januari 2008 @ 21:18:12 #274
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55731188
    Ewelina, da's echt kudt!

    Snoopy, de post heeft her en der wel vertraging opgelopen door de feestdagen, dus wie weet, hoor je deze week nog wat. Ben je nog naar de bouw gaan kijken? Heb je nog vorderingen gezien?

    Nanook, wat voor klusplannen hebben jullie dan nog, naast de dakkapel?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55739690
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 19:25 schreef Ewelina het volgende:
    BAH Ik krijg de sleutel pas een week later
    Pfff da's niet leuk Veel succes met het wachten
    pi_55739707
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef Nanook24 het volgende:
    Leonieke, Het moet toch gaan lukken dat jij in elk geval dit jaar nog dit topic gaat verlaten.
    Heb ik nog niet gezegd dat ik anders de hele Benelux (behalve ons huis uiteraard ) ga plat bombarderen zodat iedereen met ons zal moeten mee wachten?
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:30:04 #277
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55739763
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:25 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Heb ik nog niet gezegd dat ik anders de hele Benelux (behalve ons huis uiteraard ) ga plat bombarderen zodat iedereen met ons zal moeten mee wachten?
    Ah, gelukkig valt Duitsland niet onder de Benelux!

    Lief dat je me spaart!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55739766
    We hebben afgelopen zondag nog gekeken naar het huis. Volgens mij hoeven ze alleen de trappen en hekken voor de ramen van de patio nog te plaatsen. Dus het ziet er al best 'af' uit.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:31:32 #279
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55739785
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef snoopy het volgende:
    We hebben afgelopen zondag nog gekeken naar het huis. Volgens mij hoeven ze alleen de trappen en hekken voor de ramen van de patio nog te plaatsen. Dus het ziet er al best 'af' uit.
    En binnen dan? Electra, leidingen, tegelwerk en zo?
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55739817
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Ah, gelukkig valt Duitsland niet onder de Benelux!

    Lief dat je me spaart!
    Ik heb speciaal voor jou de Benelux gekozen

    En de rest van Europa is gewoon mijn volgende stap maar dat geeft jullie nog wat extra tijd om mijn huisje te komen afwerken
    pi_55739826
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef snoopy het volgende:
    We hebben afgelopen zondag nog gekeken naar het huis. Volgens mij hoeven ze alleen de trappen en hekken voor de ramen van de patio nog te plaatsen. Dus het ziet er al best 'af' uit.
    Dat is al een heel goed begin
    pi_55740751
    We kunnen niet zelf binnen kijken maar de binnenmuren staan er, de electra is aanwezig en een tijdje geleden hebben we de badkamermaterialen al zien staan. We gaan er dus vanuit dat ze ook al met de badkamer(s) bezig zijn.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_55748048
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Pfff da's niet leuk Veel succes met het wachten
    En weet je wat het fijne is...

    Ik huur nu een containerwoning via dezelfde woningbouw. Ik had de huur al opgezegd, binnen 2 weken verhuizen moet kunnen. Ik ben student, dus zoveel geld heb ik niet.

    Krijg ik die mail met dat de datum een week wordt uitgesteld: ze hebben verkeerde informatie verstrekt. Ik heb 3 medewerkers en een brief gehad en allemaal verzekerden ze dat de datum 8 januari zou zijn. Ik dus mijn huur opgezegd per 22 januari, maar binnen een week verven en een vloer leggen gaat niet, ook al is het niet zo groot. Bel ik die verhuurder om te vragen of het uitgesteld kan worden, is het antwoord: ja maar dat gaat je wel extra geld kosten

    Sorry hoor, maar ik hoef er niet voor op te draaien dat de verhuurder een fout heeft gemaakt!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_55748888
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 16:14 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    En weet je wat het fijne is...

    Ik huur nu een containerwoning via dezelfde woningbouw. Ik had de huur al opgezegd, binnen 2 weken verhuizen moet kunnen. Ik ben student, dus zoveel geld heb ik niet.

    Krijg ik die mail met dat de datum een week wordt uitgesteld: ze hebben verkeerde informatie verstrekt. Ik heb 3 medewerkers en een brief gehad en allemaal verzekerden ze dat de datum 8 januari zou zijn. Ik dus mijn huur opgezegd per 22 januari, maar binnen een week verven en een vloer leggen gaat niet, ook al is het niet zo groot. Bel ik die verhuurder om te vragen of het uitgesteld kan worden, is het antwoord: ja maar dat gaat je wel extra geld kosten

    Sorry hoor, maar ik hoef er niet voor op te draaien dat de verhuurder een fout heeft gemaakt!
    Ik zou gewoon zeggen, dan gaat jullie week latere oplevering jullie even veel geld kosten

    Zelf wacht ik nog steeds op goedkeuring van de hypotheek. Hopelijk nog steeds 15 januari naar de notaris voor de overdracht
    pi_55748944
    Ik wacht even af wat ze zeggen, is het antwoord negatief ga ik even stennis schoppen op kantoor daar
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_55751858
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 21:18 schreef phluphy het volgende:
    Nanook, wat voor klusplannen hebben jullie dan nog, naast de dakkapel?
    * De badkamer moet nog verbouwd worden (maar daarvoor komt vanavond opnieuw een klusser een prijs maken want we hebben een nieuwe indeling bedacht)
    * onze slaapkamer moet nog behangen worden
    * en de slaapkamer van de jongste moet nog afgemaakt worden (maar dat hoop ik zondag te kunnen doen)

    Ik ben wel langzamerhand weer begonnen maar het is zo lastig klussen met 2 kleine kinderen om je heen als je man aan het werk is en we hebben maar 1 gezamelijke vrije dag maar dat gaat in 2008 gelukkig veranderen.

    Snoop, We zijn al onderweg naar februari dus als de oplevering ergens aan het begin gaat worden dan kon het nog wel eens heel binnenkort zijn dat jullie gaan verhuizen.

    Ewelina, Ik zou de wooningbouw ook voor hun voeten gooien dat het hun eigen schuld is hoor. Hier kan jij niets aan doen!

    Leonieke, Ga je wel selectieve bombardementen uitvoeren dan...dat ons pas verbouwde huis gespaard blijft zeg maar.

    Dash, Ik ga voor je duimen dat het allemaal op tijd gaat lukken.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55752239
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef Nanook24 het volgende:

    [..]

    * De badkamer moet nog verbouwd worden (maar daarvoor komt vanavond opnieuw een klusser een prijs maken want we hebben een nieuwe indeling bedacht)
    * onze slaapkamer moet nog behangen worden
    * en de slaapkamer van de jongste moet nog afgemaakt worden (maar dat hoop ik zondag te kunnen doen)

    Ik ben wel langzamerhand weer begonnen maar het is zo lastig klussen met 2 kleine kinderen om je heen als je man aan het werk is en we hebben maar 1 gezamelijke vrije dag maar dat gaat in 2008 gelukkig veranderen.
    Leuk in 2008 meer gezamenlijke vrije dagen Leuk voor de verbouwingen maar ook gewoon leuk als gezin natuurlijk.
    Heb je een schets van de nieuwe indeling van de badkamer?
    quote:
    Leonieke, Ga je wel selectieve bombardementen uitvoeren dan...dat ons pas verbouwde huis gespaard blijft zeg maar.
    De mensen die komen helpen metselen en afwerken, gaan we sparen
    pi_55753256
    U vraagt wij draaien.

    Zo moet de badkamer gaan worden:

    (WM is niet wasmachine maar wasmand...rare logica heeft die man van mij. )

    De klusmeneer is inmiddels weer weg dus het is weer afwachten wat de offerte gaat worden. De klussenman die de vorige keer goedkoper was vroeg voor de nieuwe indeling net zo veel geld als voor de oude indeling terwijl daar veel meer werk in zat (bad en douche apart bijv.) dus vandaar dat we weer verder op zoek zijn.

    En ik ben inderdaad erg blij met die extra gezamelijke vrije dag. Het is er wel maar 1 in de 14 dagen maar het geeft toch de gelegenheid om even snel veel boodschappen te doen, of wat kleine klusjes te doen in huis.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55753383
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 19:55 schreef Nanook24 het volgende:
    U vraagt wij draaien.

    Zo moet de badkamer gaan worden:
    [ afbeelding ]
    (WM is niet wasmachine maar wasmand...rare logica heeft die man van mij. )

    De klusmeneer is inmiddels weer weg dus het is weer afwachten wat de offerte gaat worden. De klussenman die de vorige keer goedkoper was vroeg voor de nieuwe indeling net zo veel geld als voor de oude indeling terwijl daar veel meer werk in zat (bad en douche apart bijv.) dus vandaar dat we weer verder op zoek zijn.

    En ik ben inderdaad erg blij met die extra gezamelijke vrije dag. Het is er wel maar 1 in de 14 dagen maar het geeft toch de gelegenheid om even snel veel boodschappen te doen, of wat kleine klusjes te doen in huis.
    Dat lijkt me toch echt wel een heel goeie indeling. Alleen zie ik niet onmiddellijk een radiator staan en als koukleum maak ik me dus onmiddellijk zorgen
    Zit er een raam in jullie badkamer?
    Wat raar dat de klusmeneer hetzelfde bedrag vraagt terwijl het nu een eenvoudigere indeling is. Hopelijk bezorgt de nieuwe klusmeneer een betere offerte

    1 dag in de 14 dagen is lekker meengenomen Toch makkelijker om ofwel samen iets te doen of om de kinderen bij één van jullie achter te laten
    Mijn man en ik doen al elke dag iets samen, of we nu gaan werken of in verlof zijn Het zal dus enkel handig zijn als er later een kind zou zijn bij ons
    pi_55753585
    Goed opgelet. Er komt een designradiator boven het bad naast het badkamer meubel dus maak je geen zorgen het gaat niet koud zijn in de badkamer.

    En het raam zit over bijna de gehele breedte achter het bad. (1/2 openslaand, 1/2 vast) we hebben het nu dichtgeplakt met van dat raamfolie maar ik wil nog even kijken of er niet een andere oplossing is. Uit het raam kunnen kijken terwijl je in bad ligt lijkt me toch wel leuker. (Als er iemand ideeën heeft hoor ik het graag maar hou er dus rekening mee dat er ook in bad gedoucht moet gaan worden)

    Uiteraard gaan we duimen voor een goedkopere offerte. En voor jullie dat jullie maar snel kunnen gaan klussen voor een kind om leuke dingen mee samen te doen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55754789
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 20:12 schreef Nanook24 het volgende:
    Goed opgelet. Er komt een designradiator boven het bad naast het badkamer meubel dus maak je geen zorgen het gaat niet koud zijn in de badkamer.

    En het raam zit over bijna de gehele breedte achter het bad. (1/2 openslaand, 1/2 vast) we hebben het nu dichtgeplakt met van dat raamfolie maar ik wil nog even kijken of er niet een andere oplossing is. Uit het raam kunnen kijken terwijl je in bad ligt lijkt me toch wel leuker. (Als er iemand ideeën heeft hoor ik het graag maar hou er dus rekening mee dat er ook in bad gedoucht moet gaan worden)

    Uiteraard gaan we duimen voor een goedkopere offerte. En voor jullie dat jullie maar snel kunnen gaan klussen voor een kind om leuke dingen mee samen te doen.
    Oeh, da's wel handig. De handdoek hangt dan boven het bad te drogen Goed gezien

    Voor het raamprobleem zie ik niet onmiddellijk een oplossing. Ik heb dan ook nog geen ervaring in zo'n zaken. Er is nog geen enkel raamgat gemetseld bij ons (ik denk dat de buren trouwens gaan denken dat we een bunker gaan zetten )

    Laten we idd maar duimen voor al die zaken. Lijkt me een goeie deal
    pi_55755468
    Misschien moet je voor de zekerheid je schoonvader nog even vragen of hij wel de juiste bouwtekeningen gebruikt zodat je zeker weet dat er nog wel ramen in gaan komen.
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55755861
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 21:28 schreef Nanook24 het volgende:
    Misschien moet je voor de zekerheid je schoonvader nog even vragen of hij wel de juiste bouwtekeningen gebruikt zodat je zeker weet dat er nog wel ramen in gaan komen.
    Neenee, het is ook wel juist hoor Op 1.30m hoogte zitten er in de gemetste stukken gewoon geen ramen. Wij weten natuurlijk waar ze zitten, maar mensen die er nu aan passeren zullen een heel raar idee van ons huis hebben
    pi_55756199
    Ah, ok dan zal het inderdaad allemaal wel goed gaan komen.

    Is bij jullie maandag het verlof ook weer afgelopen? Dan kunnen ze weer verder met bouwen.

    Denkt iedereen er nog even dat om als het nodig is de wiki aan te passen? Er zit weer een nieuw deeltje aan te komen!
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
    pi_55756344
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 21:51 schreef Nanook24 het volgende:
    Ah, ok dan zal het inderdaad allemaal wel goed gaan komen.

    Is bij jullie maandag het verlof ook weer afgelopen? Dan kunnen ze weer verder met bouwen.

    Denkt iedereen er nog even dat om als het nodig is de wiki aan te passen? Er zit weer een nieuw deeltje aan te komen!
    Maandag is het bouwverlof inderdaad gedaan. Maar ik weet niet of dat onmiddellijk zal impliceren dat er bij ons gebouwd gaat worden. Ze zijn nog aan het werk op andere werven. Het is nog afwachten dus. En het hangt veel af van het weer. Ze zijn tegelijkertijd bezig op een werf voor verbouwingen en dat is binnen, dus bij regenweer gaan ze zeker daar met z'n allen werken.

    (wiki idd, nog een geluk dat je er mij aan herinnert... even zien)
    pi_55756842
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 21:56 schreef leonieke het volgende:
    Maandag is het bouwverlof inderdaad gedaan. Maar ik weet niet of dat onmiddellijk zal impliceren dat er bij ons gebouwd gaat worden. Ze zijn nog aan het werk op andere werven. Het is nog afwachten dus. En het hangt veel af van het weer. Ze zijn tegelijkertijd bezig op een werf voor verbouwingen en dat is binnen, dus bij regenweer gaan ze zeker daar met z'n allen werken.


    Niks verbouwproject, ze moeten bij jullie gaan bouwen!
    "De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
      vrijdag 4 januari 2008 @ 09:11:59 #297
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_55764399
    Wat een toestand Ewelina. Heb je inmiddels al weer wat gehoord?

    Snoop, al post gehad over de bezichtiging?

    Dash-X, wat een gezeik, zit je mooi met die onzekerheid.
    Eigenlijk moet je die gasten elke dag bellen om "te informeren naar de status". Ik heb toch vaak het idee gehad dat het hielp (zolang je het netjes doet).

    Nanook, succes met alle plannen. Hopelijk lukt het om dit weekend wat te doen, kun je toch weer wat van je lijstje schrappen!

    Leonieke, het komend weekend gaat het veel regenen. Dat kan dan volgende week niet meer vallen.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_55764533
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef phluphy het volgende:
    Snoop, al post gehad over de bezichtiging?

    Ik denk volgende week pas als ze weer aan het werk gaan.
    Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
    pi_55766413
    Ze zijn vandaag met 2 aan het metselen... Vanavond misschien een foto gaan nemen van de vorderingen (ook al hou ik er rekening mee dat het niet enorm zal zijn... vooruitgang is vooruitgang

    Mijn schoonvader zei gisteren trouwens nog maar eens dat juli niet haalbaar zal zijn om te verhuizen Ik wil daar de komende maanden eigenlijk nog geen rekening mee houden
    pi_55767189
    Ik ga proberen hier af en toe eens mee te posten en voornamelijk meer mee te lezen.
    Ik zit in de gevorde kriebelfase voor een eigen koopappartementje. Mogelijk samen met vriendjelief 2 woningen kopen schiet ook niet op he
    Mijn eerste koopwoning
    Jeetje wat komt daar allemaal wel niet bij kijken.

    Heb al een aantal mooie appartementjes gezien en ga proberen vandaag nog even de hypotheker te bellen voor een informatie afspraak en te zien wat het maximale hypotheekbedrag kan gaan worden!

    Even gaan inlezen wat me allemaal te wachten staat qua regelen, qua kosten etc.
    Dus alle tips zijn welkom en ik kom hier alvast verder kriebelen
    pi_55767409
    Oeh wat fijn, nog iemand die komt meekriebelen en voor voorpret zal zorgen
    Welkom tirannetje

    Vandaag nog naar hypotheker bellen --> serieus vergevorderde plannen al en dat kunnen we hier alleen maar fijn vinden

    Veel succes met al het geregel, het is een fijne tijd! (in het begin )
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')