abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 07:49:32 #101
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_54884314
Zo, gisteren de hypotheek geregeld, en maar meteen mijn rekeningen ook van de abn naar de rabo verhuist, heb ik mooi alles bij hun. Nu is het wachten wanneer de notaris alles geregeld heeft. .

Vrijdag naar de ikea, meubeltjes uitzoeken. Heb al goede ideeën wat ik wil, dus dat moet goedkomen .

Spannend .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_54884399
Wat super DaMook dat de hypotheek ondertussen ook al geregeld is En het is idd handig om alles bij één bank te hebben.

Veel plezier vrijdag in Ikea
  woensdag 28 november 2007 @ 08:07:27 #103
50442 DaMook
pi_54884429
quote:
Op woensdag 28 november 2007 08:02 schreef leonieke het volgende:
Wat super DaMook dat de hypotheek ondertussen ook al geregeld is [afbeelding] En het is idd handig om alles bij één bank te hebben.
Dat dacht ik ook ja .
quote:
Veel plezier vrijdag in Ikea [afbeelding]
Zal wel lukken .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_54884737
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:40 schreef Dash-X het volgende:

[..]

Is een spil/wenteltrap inderdaad Die wilde ik er eerst ook uitknallen en een gewone inzetten maar daardoor zou ik en ruimte en veeeeel geld (+/- 4k) verliezen. Die laat ik er dus in zitten
ok, tof

ik vind 't iig wel leuk
Ja doei.
pi_54889545
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef phluphy het volgende:
Welkom (terug) Diesz! Nog 77 dagen voor jullie (3 meer dan wij).
Heb je wel (nog) zin om te verhuizen? Begint het weer wat te "leven", de gedachte?
Thnx Leuk dat we zo'n btje gelijk op gaan!!! Wanneer denken jullie er in te gaan?
Nog steeds zin om te verhuizen, eindelijk weer iets leuks om naar uit te kijken!! Dus die gedachte is gelukkig wel blijven leven, alleen even op de achtergrond.

Vandaag de bouwtekeningen opgehaald, die zijn nodig om de bouwvergunning aan te vragen. Zijn nu aan het wachtern op de offerte vanuit Duitsland.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  woensdag 28 november 2007 @ 20:51:40 #106
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54903590
Oeps! Leesachterstand..

DashX, ik ben niet zo thuis in die stijl, en weet de prijzen ook niet echt. Waar je je ook op hebt laten vallen, ziet er in elk geval wel smaakvol uit!
Volgens mij ben jij wel iemand die precies weet wat hij wil, en dan nog een pietje precies ook.

Berkery en Rottdog, hebben jullie een bod uitgebracht gisteren? Hoe ging het?

Lieve Leonieke, tuurlijk klinkt het heel lang, zoveel weken. Maar je moet maar zo denken: ze kunnen het ook weer inhalen, die verloren tijd. Als er bij bepaalde werkzaamheden extra mensen ingezet worden, zit je zo weer op schema.
Wishfull thinking, I know, maar het zou toch kunnen?

Welkom Vork! Hoe was de bezichtiging gisteravond?

En Motorbloempje blijft ook lekker bezig zeg! Wederom welkom!

CarOnline, ik ben erg benieuwd waar jullie ondergebracht gaan worden. Wat zoeken ze eigenlijk voor dat soort situaties? Tijdelijke huur via de particuliere markt? Veel andere mogelijkheden zullen er niet zijn, toch?

DaMook, het gaat lekker voortvarend bij jullie. Leuk dagje voor de boeg vrijdag, veel plezier!

Diesz, hoezo een offerte uit Duitsland? Komen daar de bouwers vandaan? Of gingen jullie ook in Duitsland wonen? Sorry hoor, ik ben het even helemaal kwijt.
Ik weet nog wel jullie streefdatum: 4 februari. Klopt dat nog?
Wij hopen op 1 februari. Zoals het er nu uit ziet, gaan we dat redden. Nog 66 dagen.

Snoopy, hoe gaat het bij jullie? Welke datum denken jullie dat haalbaar is? En hebben jullie al besloten of jullie die prachtige raam ******? (kom echt niet op de naam) gaan kopen? Ik hoop het, wat vond ik dat mooi!

Zo, dat was een lange post!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54906953
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:

Berkery en Rottdog, hebben jullie een bod uitgebracht gisteren? Hoe ging het?
We zijn aan het onderhandelen

...maar we hebben via via gehoord dat in hetzelfde rijtje nog een huis te koop komt te staan en daar gaan we ook even naar kijken. Altijd handig om iets achter de hand te hebben.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_54907204
quote:

Snoopy, hoe gaat het bij jullie? Welke datum denken jullie dat haalbaar is? En hebben jullie al besloten of jullie die prachtige raam ******? (kom echt niet op de naam) gaan kopen? Ik hoop het, wat vond ik dat mooi!
Shutters heten ze Phluph. En ja, ik denk wel dat het ze gaan worden
We hebben verder nog niets officieel gehoord van de bouwer dus we blijven voorlopig maar even hopen op opleveren in februari en verhuizen eind maart of begin april.

En hoe is het bij jou? Ben je al spullen aan het uitzoeken? Behang? Verf? Vloeren?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 november 2007 @ 23:09:12 #109
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54908234
Spannend, Berkery! Wanneer gaan jullie kijken dan?

Snoopy, foei! Jij hebt niet goed opgelet. Maar ik vergeef je.
Vloeren zijn tip top in 't hele huis (beneden eiken, boven laminaat) .Verven of behangen is eigenlijk ook niet nodig. Of we dat doen (voor de kleurtjes) is nog helemaal niet gezegd.
Vind je het niet jammer dat het pas maart of april wordt?
... ♥ ik mis je ♥
pi_54908466
Nee hoor Phluph, ik maak me op het moment niet zo druk over dingen.
Voor je het weet is het zover

Sorry dat ik niet goed heb opgelet Maar je had het toch over een andere kleur op de muur ipv alleen maar wit? Of ben ik nou in de war? Iig, ik wil gewoon weten of je al aan het inrichten bent in je hoofd.
  donderdag 29 november 2007 @ 07:06:51 #111
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54912111
Nou maak je me aan het twijfelen!
Oh ik weet het weer! Volgens mij ben ik pas deze week gaan nadenken over kleurtjes op de muur, na het doorspitten van de VT wonen.

Doet er verder niet toe, ik zal mijn plannen toch nog wel 100 keer veranderen eer het zo ver is.
... ♥ ik mis je ♥
pi_54912268
quote:
Oeps! Leesachterstand..

DashX, ik ben niet zo thuis in die stijl, en weet de prijzen ook niet echt. Waar je je ook op hebt laten vallen, ziet er in elk geval wel smaakvol uit!
Volgens mij ben jij wel iemand die precies weet wat hij wil, en dan nog een pietje precies ook.

Zo, dat was een lange post!
Heb je een opleiding psychologie gedaan ofzo je weet me in ieder geval goed te omschrijven

De stijl is helaas wel een dure stijl (maar dat heb ik helaas met alles) al probeer ik het overal zo goedkoop mogelijk vandaan te halen. Ik zie wel eens voor dezelfde soort kastjes verschillen van 3000 euro. Tja.. dan ga ik toch wel voor de goedkoopste. Liever had ik vaak de duurste gehad (toch net iets betere afwerking en materialen) maar voor nu voldoet de "budget variant" prima. Gaat helemaal goed komen
pi_54913554
quote:
Lieve Leonieke, tuurlijk klinkt het heel lang, zoveel weken. Maar je moet maar zo denken: ze kunnen het ook weer inhalen, die verloren tijd. Als er bij bepaalde werkzaamheden extra mensen ingezet worden, zit je zo weer op schema.
Wishfull thinking, I know, maar het zou toch kunnen?
Mits goed weer kunnen ze het misschien nog inhalen. Alhoewel 6 weken echt wel veel is (zeker omdat we dan midden in de winter zitten ) Ik ben een beetje de moed kwijt eerlijk gezegd Als we rekenen dat de ruwbouw er op anderhalve maand staat is dat ten vroegste eind februari (en dan moet het echt goed weer zijn constant). Dan nog dak, ramen, elektriciteit, sanitair, vloeren, pleisteren, keuken, badkamer... En dat op 4 maand? Ik weet het niet hoor
Misschien al best niet meer hopen op begin juli om de teleurstelling wat minder groot te maken. Ik weet het niet
En dus schuiven we ook maar al onze plannen een paar maand op zeker? Bah
  donderdag 29 november 2007 @ 16:15:10 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_54921938
quote:
Welkom Vork! Hoe was de bezichtiging gisteravond?
Ja hoi. Eh goed, leuk, groot huis, mooie buurt. Helaas waren er ook andere kandidaten, waarvan minimaal 1 die beter geschikt werd geacht.
  donderdag 29 november 2007 @ 20:45:50 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54928880
Niet de moed opgeven Leonieke. Als er tegenvallers bestaan, bestaan er ook meevallers.
Ken je de spreuk: "een mens lijdt het meest, van het lijden dat hij vreest" ? Oftewel: probeer je nu nog niet druk te maken om iets (naars) wat misschien niet gebeuren gaat, of minder erg zal zijn dan je denkt. Je druk maken kan altijd nog, als echt gebleken is dat het nodig is.
Laat die meevallers maar komen!

Vork, da's lullig! Frustrerend lijkt me dat, als je op zo'n manier afhankelijk bent van anderen.

Dash-X, ik heb geen psychologie gestuurd, maar blijkbaar beschik ik over enige mensenkennis. Grappig, dat ik het echt juist had!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54937706
Maandag om 10:00 wordt het huis getaxeerd, komt de keukenboer inmeten, kunnen we zelf nog wat meten ennnnn wordt het koopcontract getekend
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:00:53 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54937776
Lekker snel!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54937960
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 07:00 schreef phluphy het volgende:
Lekker snel!
zeker!

Wat een regel- en planningswerk om dat allemaal voor elkaar te krijgen op 1 tijdstip
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:27:14 #119
46794 Berkery
Fat bastard
pi_54960447
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:09 schreef phluphy het volgende:
Spannend, Berkery! Wanneer gaan jullie kijken dan?
Mmm, dat gaat niet door. Ik weet er het fijne niet van maar ze hadden hun vraagprijs nog een stuk hoger dan het huis waar we nu op aan het bieden zijn. En onze aankoopmakelaar heeft deze week aardig lopen tennissen met boden over en weer zodat we nu nog maar een paar duizend euro uit elkaar liggen dat ik denk dat er snel uit zullen zijn

Ik was deze week druk bezig met cursus zodat ik alles via SMS heb mogen meelezen maar we vinden het allebei ineens wel erg snel gaan. Nu gelukkig weekend
  zondag 2 december 2007 @ 17:28:04 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54994277
Hopelijk zijn jullie het weekend goed doorgekomen, Berkery. Ik zou denk ik geen oog dicht hebben gedaan van de zenuwen. Hoe kun je zoiets nou over het weekend tillen? De Horror!

Sterkte met al het geregel en geplan Dash-X!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54995054
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:15 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja hoi. Eh goed, leuk, groot huis, mooie buurt. Helaas waren er ook andere kandidaten, waarvan minimaal 1 die beter geschikt werd geacht.
hè gets

balen

weet nog wel een kamer in Nijmegen die vrij komt 300 euri, grote kamer en 1 vega aanwezig
Ja doei.
  zondag 2 december 2007 @ 18:41:07 #122
3878 Vork
Manisch creatief
pi_54995851
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
hè gets

balen

weet nog wel een kamer in Nijmegen die vrij komt 300 euri, grote kamer en 1 vega aanwezig
Maar ik heb helaas niets aan Nijmegen. Dan zit ik nog liever in Wageningen. Maar er komen nog genoeg kamers vrij, alleen zijn er weinig die aan mijn eisen gaan voldoen vrees ik
pi_54996008
was je gisteren om kwart over 1 nog wakker/thuis?

dacht dat ik licht zag branden toen we voorbij fietsten
Ja doei.
  zondag 2 december 2007 @ 19:03:14 #124
3878 Vork
Manisch creatief
pi_54996400
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
was je gisteren om kwart over 1 nog wakker/thuis?

dacht dat ik licht zag branden toen we voorbij fietsten
Ik was niet thuis, maar ik had mijn licht aan laten staan.
  zondag 2 december 2007 @ 19:50:12 #125
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54997453
quote:

Diesz, hoezo een offerte uit Duitsland? Komen daar de bouwers vandaan? Of gingen jullie ook in Duitsland wonen? Sorry hoor, ik ben het even helemaal kwijt.
Ik weet nog wel jullie streefdatum: 4 februari. Klopt dat nog?
Wij hopen op 1 februari. Zoals het er nu uit ziet, gaan we dat redden. Nog 66 dagen.
Mijn paps gaat in Duitsland wonen, laat daar zijn huis verbouwen door een bedrijf wat het ook al bij vrienden daar én in Nederland heeft gedaan. Het zou de helft schelen als we het via hun laten doen. Alleen een langere wachttijd Het is nu afwachten of ze inderdaad zo veel voordeliger zijn en wanneer alles zou kunnen. De overdracht is inderdaad 4 februari en ik wil er in april toch wel in kunnen!!

Bij jullie de overdracht 1 februari of verhuizen jullie dan??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 2 december 2007 @ 19:57:02 #126
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54997649
Ah, ik snap 't Diesz. Dus het is nog enigszins onzeker bij jullie, jammer! Ik zal in elk geval duimen op een snelle en voorspoedige voortgang. April is een heerlijke periode om te verhuizen, met de zomer voor de boeg!

Overdracht en verhuisdatum is voor mij hetzelfde! Ik neem de eerste aanhanger met spullen gewoon vast mee naar Duitsland, de 1e!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 2 december 2007 @ 20:00:50 #127
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_54997767
Yups. Wat wij willen laten doen kost hier in Nederland zo'n 40.000 Een behoorlijke smak geld dus. Vandaar dat we willen kijken of het op deze manier kan, anders doen we voor nu alleen even de dakkapellen

Stiekem hoop ik er sneller in te kunnen, maar ik heb mezelf voorgenomen om er pas in te gaan als alles af is, omdat het anders nooit meer af komt

Dat is ook lekker!! En dan nog wel klussen?? Begreep dat je toch wel wat dingen wilde doen toch?
Druifje!!
  zondag 2 december 2007 @ 22:18:13 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55001794
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:28 schreef phluphy het volgende:
Hopelijk zijn jullie het weekend goed doorgekomen, Berkery. Ik zou denk ik geen oog dicht hebben gedaan van de zenuwen. Hoe kun je zoiets nou over het weekend tillen? De Horror!
Veels te druk en te ziek om er ook maar over na te denken maar morgen zullen we het wel horen verschil is nu iets van 4000 dus das niet veel en anders vul ik mijn principe lijstje gewoon aan
pi_55009197
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik was niet thuis, maar ik had mijn licht aan laten staan.
maar goed dat we niet aangebeld hebben dan stonden we daar voor niets
Ja doei.
pi_55009638
Zo, net het huis laten taxeren (morgen heb ik de getaxeerde waarde al ) en de keukenboer heeft wat maten opgenomen. Zelf her en der ook nog wat maten opgenomen en aantekeningen gemaakt van wat er moet gebeuren. Best nog wel een hoop Ik zal als het zover is zal ik de lijst nog wel neerzetten
  maandag 3 december 2007 @ 16:51:50 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55015745
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:00 schreef Diesz het volgende:
Yups. Wat wij willen laten doen kost hier in Nederland zo'n 40.000 Een behoorlijke smak geld dus. Vandaar dat we willen kijken of het op deze manier kan, anders doen we voor nu alleen even de dakkapellen

Stiekem hoop ik er sneller in te kunnen, maar ik heb mezelf voorgenomen om er pas in te gaan als alles af is, omdat het anders nooit meer af komt
Ik ben benieuwd of (en ik hoop dat) het jullie lukt, want ¤ 40.000 is inderdaad een smak geld zeg!
Wanneer denk je dat er duidelijkheid komt over alles, zodat je weet waar je aan toe bent qua termijn?
quote:
Dat is ook lekker!! En dan nog wel klussen?? Begreep dat je toch wel wat dingen wilde doen toch?
Ja, maar niet zo gek veel, en dat doen we terwijl er wel al wat spullen zullen staan. De slaapkamer bijv. kunnen we al meteen helemaal inrichten, dus slapen gaat lukken!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 3 december 2007 @ 16:52:59 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55015773
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Rottdog het volgende:

Veels te druk en te ziek om er ook maar over na te denken maar morgen zullen we het wel horen verschil is nu iets van 4000 dus das niet veel en anders vul ik mijn principe lijstje gewoon aan
Beterschap dan!
Maar is er vandaag nog onderhandeld? Met welk resultaat?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 3 december 2007 @ 16:53:41 #133
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55015789
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:20 schreef Dash-X het volgende:
Zo, net het huis laten taxeren (morgen heb ik de getaxeerde waarde al ) en de keukenboer heeft wat maten opgenomen. Zelf her en der ook nog wat maten opgenomen en aantekeningen gemaakt van wat er moet gebeuren. Best nog wel een hoop Ik zal als het zover is zal ik de lijst nog wel neerzetten
Maak je niet een eigen topic?
... ♥ ik mis je ♥
pi_55019801
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:53 schreef phluphy het volgende:

[..]

Maak je niet een eigen topic?
Waarschijnlijk wel. Eerst even afwachten tot de koop echt echt echt definitief is
  maandag 3 december 2007 @ 22:34:23 #135
61800 Rottdog
pi_55022685
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:52 schreef phluphy het volgende:

[..]

Beterschap dan!
Maar is er vandaag nog onderhandeld? Met welk resultaat?
We hebben niets gehoord

Morgen zelf de makelaar bellen
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:26:07 #136
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55037452
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:51 schreef phluphy het volgende:

Ik ben benieuwd of (en ik hoop dat) het jullie lukt, want ¤ 40.000 is inderdaad een smak geld zeg!
Wanneer denk je dat er duidelijkheid komt over alles, zodat je weet waar je aan toe bent qua termijn?
Heb paps net even gebeld en die is meteen met Duitsland gaan bellen, ik had de offerte namelijk al moeten hebben. Ze gaan het even uitzoeken en bellen hem dan terug. Nog even geduld dus!!!
quote:
Ja, maar niet zo gek veel, en dat doen we terwijl er wel al wat spullen zullen staan. De slaapkamer bijv. kunnen we al meteen helemaal inrichten, dus slapen gaat lukken!
Kijk, dat is lekker!!! Bij ons gaat het er steeds meer op lijken dat we ook in februari al over gaan. Mijn vriend zijn huis is nog steeds niet verkocht, gezeik ook met de makelaar wegens nalatigheid van hun kant, en ik heb een huurhuis. Dat betekent dat we dan 3 keer woonlasten zouden hebben en dat gaan we echt niet redden

Verhuizen we straks alsnog zo'n btje tegelijk
Druifje!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:29:53 #137
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_55037501
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef Rottdog het volgende:

[..]

We hebben niets gehoord

Morgen zelf de makelaar bellen

En???
Druifje!!
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:04:14 #138
61800 Rottdog
pi_55038279
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:29 schreef Diesz het volgende:

[..]

En???
Gebeld en we weten nog steeds niets de andere makelaar was niet aanwezig
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:38:29 #139
50442 DaMook
pi_55039005
Morgen ga ik de sleutel tijdelijk ophalen om nog eens rond te kijken en maten op te nemen. En foto's maken als ik het niet wer vergeet .

Vanmiddag de notaris gebeld, maar die heeft nog niet teruggebeld, zal ie dan morgen wel doen denk ik en anders bel ik morgen weer. Hij heeft gisteren of vandaag de laatste papieren gekregen en ik hoop nu dat we er zo snel mogelijk heen kunnen.

dinsdag 4 december 2007 @ 18:13:39 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_55039809
Ja hoi, iemand een huis met 2 slaapkamers te koop in Eindhoven voor max. 130k ?

Vervelend is dat, heb je wel al een baan in Eindhoven, maar dan het huis nog!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_55040813
Rottdog

Weet iemand hier het linkje van dat programmaatje waarmee je plattegronden van je huis kan maken?
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:03:47 #142
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_55040992
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_55041595
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:03 schreef wonderer het volgende:
www.floorplanner.nl
pi_55043802
Nou ik heb zojuist heel veel paraafjes mogen zetten voor de grootste lening in mn leven

Het blijft veel werk allemaal. Gelukkig heb ik een erg goede tussenpersoon waar ik erg over te spreken ben
pi_55049963
Ik heb gisterenavond nog eens een nieuw bericht op onze blog geplaatst. Het was ook al een tijdje geleden natuurlijk
  woensdag 5 december 2007 @ 11:38:50 #146
46794 Berkery
Fat bastard
pi_55053727
Dit wordt 'm dan:

Ons bod is geaccepteerd
pi_55055820
Berkery en Rottdog van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje. Het ziet er echt heel mooi uit zo. Moeten jullie nog lang wachten voor jullie er in kunnen?

Leonieke, De welfsels liggen er. Ik was al aan het wachten op je nieuwe update maar met deze donkere dagen en werk zal het inderdaad lastig zijn om foto's te maken bij daglicht.

Dash, Die torenhoge lening is voor een goed doel moet je maar denken.

Phluph, Hoe is het met de verhuiskriebels?

DaMook, Waar blijven die foto's?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_55057044
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Berkery het volgende:
Dit wordt 'm dan:

[ afbeelding ]

Ons bod is geaccepteerd
Ziet er helemaal niet verkeerd uit
pi_55057079
quote:
Op woensdag 5 december 2007 07:50 schreef leonieke het volgende:
Ik heb gisterenavond nog eens een nieuw bericht op onze blog geplaatst. Het was ook al een tijdje geleden natuurlijk
Je kan al op je vloer lopen Nu nog maar 2 verdiepinkjes erop
  woensdag 5 december 2007 @ 14:21:40 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55057440
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:38 schreef Berkery het volgende:
Dit wordt 'm dan:

[ afbeelding ]

Ons bod is geaccepteerd
Wow! Alvast een beetje gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥