abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54791292
We waren op zoek naar een grotere woning, nu wonen we in een 2 kmr app in het centrum van Rotterdam. Niet groot dus! Na af en toe stiekem op internet gekeken te hebben naar eengezinswoningen, zijn we tot de conslusie gekomen dat we toch echt wel in een eengezinswoning willen wonen.

Na enig geneus op het internet kwamen we deze woning tegen!! We hebben de woning tijdens een open dag bezocht en zijn sindsdien bezig om het te kopen.

We hebben vanavond eindelijk het goede nieuws te horen gekregen, we krijgen a.s. maandag de sleutels!!!

We zijn een beetje aan t rondkijken voor dingen die we willen gaan veranderen aan het huis. We willen het liefst de volgende dingen veranderen:

# Badkamer vernieuwen
# Van de kleinste kamer een inloopkast maken
# Hoofdslaapkamer behangen
# Woonkamer verven
# Bij slaapkamers behangen.
# Trap schuren en opnieuw verven + trappengat
# Verwarmingen op de bg wegwerken doormiddel van bouwpakketjes (weet niet hoe die dingen heten )

De meeste dingen die we willen doen zijn kleine dingentjes. Voor de badkamer willen we eerst een beetje rondkijken en ideetjes opdoen. We hoeven de badkamer niet meteen te doen, maar dat zou wel beter zijn.

De inloopkast komt in loop van de tijd wel, dat heeft absoluut geen haast! Eerst verhuizen, schilderen en behangen!
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_54791489
Mooie woning.
  vrijdag 23 november 2007 @ 08:15:04 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54795074
Ziet er goed uit!

Ga je straks van het klussen nog wel wat foto's hier neerzetten? Want zo is het natuurlijk wel een beetje saai.
pi_54796906
Mooi huis.

Veel maakt het niet uit of je de badkamer meteen doet of er wat langer mee wacht.
Als je het niet meteen doet bij de verhuisklus (wat ook al veel werk is) dan kun je de badkamer wat meer op je gemakje doen. En ook wat langer kijken wat je precies wilt.
Als je de badkamer laat doen dan is het ook nog maar de vraag of die mensen precies in de 3 weken kunnen dat jullie er nog niet wonen.
pi_54797855
Leuke woning!

Gaan jullie niet de keuken vernieuwen? Afgrijselijk vind ik die
pi_54799134
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef Esraa het volgende:
Leuke woning!

Gaan jullie niet de keuken vernieuwen? Afgrijselijk vind ik die
Smaken verschillen.
Als TS een nieuwe keuken wil dan bied ik me graag aan om de oude op te komen halen.
pi_54799211
Tip: doe de badkamer gelijk, nog voordat jullie erin zitten. Anders haal je (onnodig) veel gedoe op je hals.
  Moderator vrijdag 23 november 2007 @ 18:46:01 #8
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_54806592
Hmmm; ik heb personelijk helemaal niks met dit type woningen. *mompeld* iets over lelijk, eenheidsworst, oh kijk die woonkamer van mijn overbuurman is even groot als die van mij soort woning*

Het zou niets voor mij zijn

Maar toch blijf ik dit topic volgen; ben benieuwd
pi_54806596
@ Brighteyes: Natuurlijk ga ik nog foto's plaatsen! Maandag gaan we verhuizen dus waarschijnlijk staan er maandag avond nieuwe foto's van de woning!

@ HarryP: Helaas, wij vinden de keuken mooi genoeg om erin te laten! Zelf zouden we niet zo'n keuken uitkiezen, maar ik vind m niet oerlelijk. Ik kan er heel goed mee leven

@ Scorpie: Wij hebben het geluk dat mijn ouders 10min bij ons vandaan wonen en dat we eventueel tijdelijk in hun huis kunnen overnachten (mijn ouders zijn vaak weg! ). Dus als er veel gedoe is dan verhuizen we tijdelijk.
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_54821487
Wat een fijn huis En er moet niet zoveel gebeuren aan het huis Fijn

Proficiat met de aankoop.
  Moderator zondag 25 november 2007 @ 22:56:47 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54837618
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmmm; ik heb personelijk helemaal niks met dit type woningen. *mompeld* iets over lelijk, eenheidsworst, oh kijk die woonkamer van mijn overbuurman is even groot als die van mij soort woning*

Het zou niets voor mij zijn

Maar toch blijf ik dit topic volgen; ben benieuwd
Mijn overburen hebben inderdaad hetzelfde huis, dezelfde indeling, etcetera. Wij hebben zelf weer een ándere indeling.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 17:45:40 #12
92034 crew  Vonkenboer
pi_54850675
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mijn overburen hebben inderdaad hetzelfde huis, dezelfde indeling, etcetera. Wij hebben zelf weer een ándere indeling.
Ik heb er nog steeds niks mee
Krijg echt een kippenhok idee bij; het is jammer dat 60 % van een gemiddeld dorp of stad er vol mee staat; want no way dat ik ooit in zo'n woning ga wonen

Maar zolang je er zelf maar blij mee bent toch ?
pi_54851704
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef Deirtje het volgende:
@ Brighteyes: Natuurlijk ga ik nog foto's plaatsen! Maandag gaan we verhuizen dus waarschijnlijk staan er maandag avond nieuwe foto's van de woning!
Foto'ssss
  Moderator maandag 26 november 2007 @ 19:05:54 #14
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54852267
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Krijg echt een kippenhok idee bij; het is jammer dat 60 % van een gemiddeld dorp of stad er vol mee staat; want no way dat ik ooit in zo'n woning ga wonen

Jep, want niet iedereen heeft het geld voor een uniek huis.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54885039
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Beetje lompe opmerking eerlijk gezegd. Iedereen wil graag in een mooi uniek vrijstaand huis wonen. Volgens mij is jouw beeld van huizen trouwens ook helemaal verkeerd. Heel nederland staat vol met dezelfde huizen, enkel sommige oude vrijstaande huizen zijn uniek. De kans dat je een uniek huis hebt\krijgt is vrij minimaal.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator woensdag 28 november 2007 @ 18:07:00 #16
92034 crew  Vonkenboer
pi_54898934
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:09 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Beetje lompe opmerking eerlijk gezegd. Iedereen wil graag in een mooi uniek vrijstaand huis wonen. Volgens mij is jouw beeld van huizen trouwens ook helemaal verkeerd. Heel nederland staat vol met dezelfde huizen, enkel sommige oude vrijstaande huizen zijn uniek. De kans dat je een uniek huis hebt\krijgt is vrij minimaal.
Goed; beetje lomp is het wel. Ik zeg ook niet dat een woning perse uniek in zijn soort moet zijn.
Ik heb personelijk meer met de huizen uit de jaren 30, 40, 50. En vind huizen uit de bouwjaren 70, 80 niet mooi en niet voor mij weggelegd. Nogmaals dit is mijn mening.

Waarom je beweerd dat mijn beeld op huizen verkeerd is, vat ik trouwens niet echt
pi_54905189
staat het in de beverwaard dit huis?
pi_54963732
Jaaa daar zijn we weer!! Wat een werk dat verhuizen! Er is een hoop gebeurt en we zijn nog lang niet klaar.

@mysterygirl113: Het huis staat gelukkig in Hellevoetsluis. In de buurt van rotterdam heb je deze woningen voor een goede prijs.

Vanavond zal ik een uitgebreid verslag met foto's online zetten. Tot vanavond!
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_55115039
Eindelijk heb ik wat foto's van onze woning !!! Let aub niet op de rommel!!

De ene helft van de zolderkamer

de andere helft van de zolderkamer

We hebben nog geen plannen voor de zolder, voorlopig gebruiken we de zolder voor de was en als rommelkamer.

Dit is de kleinste kamer van de woning en deze gebruiken wij als logeerkamer.

Dit is de 2e slaapkamer, hier willen wij een computerkamer/kantoor van maken.

Onze slaapkamer

De wc beneden

de eetgedeelte

De keuken

de eetgedeelte, de deur aan de rechterkant is de gang naar boven en links is de dressior.

Links de gang, midden tv meubel en rechts de dressior

Het muurtje naast de gang.

De originele staat van de woonkamer. Hier zie je mijn moeder bezig, beide muren hebben we licht groen geverfd.

De spiegel die tegen de muur staat moet nog boven de bank opgehangen worden.

De hoekbank met 2 nieuwe lekkere grote kussens.

De vensterbank.

De gang in originele staat.

Hier was ik bezig met het verwijderen van het behang

Het trappengat... dit vinden wij echt afschuwlijk!!

Momenteel is er een mannetje bezig met het stuken van de gang en het volledige trappengat. We willen ook alle slaapkamers gaan stuken want ik wil liever de muren schilden. Ik hou niet zo van behang.

Zoals je ziet is er overal wel wat rommel. We hebben al onze spullen in 2 dagen verhuisd, we zijn nu bezig met alles in en op te ruimen.
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_55123590
Succes met klussen en inruimen Deirtje. Verhuizen in 2 dagen, dat moet me nogal een klus geweest zijn!

Klussen in een ingericht huis is niet ideaal maar soms is het niet anders en zo lang je uiteindelijk maar een plek hebt die af is en waar je kunt relaxen dan komt het allemaal uiteindelijk helemaal goed.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')