Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef Esraa het volgende:
Leuke woning!
Gaan jullie niet de keuken vernieuwen? Afgrijselijk vind ik die![]()
Mijn overburen hebben inderdaad hetzelfde huis, dezelfde indeling, etcetera. Wij hebben zelf weer een ándere indeling.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmmm; ik heb personelijk helemaal niks met dit type woningen. *mompeld* iets over lelijk, eenheidsworst, oh kijk die woonkamer van mijn overbuurman is even groot als die van mij soort woning*
Het zou niets voor mij zijn![]()
![]()
Maar toch blijf ik dit topic volgen; ben benieuwd![]()
Ik heb er nog steeds niks meequote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn overburen hebben inderdaad hetzelfde huis, dezelfde indeling, etcetera. Wij hebben zelf weer een ándere indeling.
Foto'ssssquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef Deirtje het volgende:
@ Brighteyes: Natuurlijk ga ik nog foto's plaatsen! Maandag gaan we verhuizen dus waarschijnlijk staan er maandag avond nieuwe foto's van de woning!
Jep, want niet iedereen heeft het geld voor een uniek huis.quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niks mee![]()
Krijg echt een kippenhok idee bij; het is jammer dat 60 % van een gemiddeld dorp of stad er vol mee staat; want no way dat ik ooit in zo'n woning ga wonen![]()
Maar zolang je er zelf maar blij mee bent toch ?
Beetje lompe opmerking eerlijk gezegd. Iedereen wil graag in een mooi uniek vrijstaand huis wonen. Volgens mij is jouw beeld van huizen trouwens ook helemaal verkeerd. Heel nederland staat vol met dezelfde huizen, enkel sommige oude vrijstaande huizen zijn uniek. De kans dat je een uniek huis hebt\krijgt is vrij minimaal.quote:Op maandag 26 november 2007 17:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niks mee![]()
Krijg echt een kippenhok idee bij; het is jammer dat 60 % van een gemiddeld dorp of stad er vol mee staat; want no way dat ik ooit in zo'n woning ga wonen![]()
Maar zolang je er zelf maar blij mee bent toch ?
Goed; beetje lomp is het wel. Ik zeg ook niet dat een woning perse uniek in zijn soort moet zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:09 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Beetje lompe opmerking eerlijk gezegd. Iedereen wil graag in een mooi uniek vrijstaand huis wonen. Volgens mij is jouw beeld van huizen trouwens ook helemaal verkeerd. Heel nederland staat vol met dezelfde huizen, enkel sommige oude vrijstaande huizen zijn uniek. De kans dat je een uniek huis hebt\krijgt is vrij minimaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |