Het zou zo leuk zijn als de Wilders-aanhangers ook eens verder dachten dan het woord 'moslim'...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt serieus nemen? Wilders weet ook wel dat hij vaak onzin verkoopt, maar het scoort wel.
Ja, maar je vergeet: "De islam is het meest verschrikkelijke gedrocht dat in deze wereld het licht heeft gezien, en Mohammed is daar het beste voorbeeld van. " We hebben het hier niet over iets als de Tweede Wereldoorlog, ofzo, nu worden we echt bedreigd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zou zo leuk zijn als de Wilders-aanhangers ook eens verder dachten dan het woord 'moslim'...
Als je een oppervlakkige oetlul bent die zijn informatie over zaken uit de Telegraaf haalt, dan wel ja. Als je je verdiept in de islam, in de echte islam, zie je heel weinig verschil met Christendom.quote:
Ook een gedrocht, maar een ggristelijke sharia heeft zelfs Andre Rouvoet nog niet bedacht.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je een oppervlakkige oetlul bent die zijn informatie over zaken uit de Telegraaf haalt, dan wel ja. Als je je verdiept in de islam, in de echte islam, zie je heel weinig verschil met Christendom.
Je denkt alvast in de goede richting, nu nog wat verder kijken en je ziet binnen die lagere sociale klasse nog een groot verschil tussen de ene groep en de andere groep.quote:
Eén woord: Inquisitiequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook een gedrocht, maar een ggristelijke sharia heeft zelfs Andre Rouvoet nog niet bedacht.
O? Op welke groepen doel je dan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:50 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Je denkt alvast in de goede richting, nu nog wat verder kijken en je ziet binnen die lagere sociale klasse nog een groot verschil tussen de ene groep en de andere groep.
Linkse en rechtse sociale onderklasse?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
O? Op welke groepen doel je dan?
Een groep die bijbaantjes neemt om verder te komen vs. een groep die gaat dealen, voor pooier gaat spelen, oude vrouwtjes overvalt, winkels berooft, mensen uit hun huizen terroriseert, ambulances tegenhoudt, enz.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
diegenen die wel internet mogen hebben .. zonder filter ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oké, dan laten we geen mensen meer binnen die ambulances tegenhouden. Ik hoop dat die informatie in het paspoort staat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een groep die bijbaantjes neemt om verder te komen vs. een groep die gaat dealen, voor pooier gaat spelen, oude vrouwtjes overvalt, winkels berooft, mensen uit hun huizen terroriseert, ambulances tegenhoudt, enz.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Een groep die bijbaantjes neemt om verder te komen vs. PVV-stemmers
Ik waag het toch te betwijfelen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oké, dan laten we geen mensen meer binnen die die gaat dealen, voor pooier gaat spelen, oude vrouwtjes overvalt, winkels berooft, mensen uit hun huizen terroriseert, ambulances tegenhoud. Ik hoop dat die informatie in het paspoort staat.
Varkentje opeten en vervolgens een koran verbranden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: Hoe zien ze dat voor zich? Aan de grens vragen "Bent u moslim?" ? En als iemand dan 'nee' zegt, hoe bewijst hij dat dan? Hoe kun je in godesnaam gaan selecteren op religie? Op geloof? Ik kan er ook uitzien als een moslim of uit een moslimland komen en het geloof in kaboutertjes aanhangen.
oh jeetje .. het was een jood .. wist ik veel dat die ook geen varkens mag etenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Varkentje opeten en vervolgens een koran verbranden.
Gelukkig zijn er ook andere manieren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oké, dan laten we geen mensen meer binnen die ambulances tegenhouden. Ik hoop dat die informatie in het paspoort staat.
Je kijkt in hun DNA of ze ambulances gaan tegenhouden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook andere manieren.
Zoals...?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook andere manieren.
Tja, de inquisitie toen vs de islamisering van nu. Ik zie wel in waar we nog iets tegen kunnen doen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén woord: Inquisitie
Nee gewoon wat statistische gegevens erbij pakken en kijken welke immigranten zich het vaakst misdragen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kijkt in hun DNA of ze ambulances gaan tegenhouden?
Ja, precies, diegenen die de ambulances tegenhouden enzo, maar hoe kom je daar dan achter als ze bij de grens staan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef rebel6 het volgende:
Nee gewoon wat statistische gegevens erbij pakken en kijken welke immigranten zich het vaakst misdragen.
Jij eist precrime om iemand niet toe te laten?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef Monidique het volgende:
Ja, precies, diegenen die de ambulances tegenhouden enzo, maar hoe kom je daar dan achter als ze bij de grens staan?
Precrime?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij eist precrime om iemand niet toe te laten?
Want migranten komen hier met name om zich te misdragen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Nee gewoon wat statistische gegevens erbij pakken en kijken welke immigranten zich het vaakst misdragen.
Is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen?
Als je kijkt naar de trieste feiten (onderzoeken, de dagelijkse nieuwsberichten) zou je dat wel gaan denken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:56 schreef retteketet het volgende:
[..]
Want migranten komen hier met name om zich te misdragen.
Kun je nog iemand citeren die dit beweert?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:56 schreef retteketet het volgende:
Want migranten komen hier met name om zich te misdragen.
Die ambulances tegenhouden, toch? Maar hoe zie je dat aan ze?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef rebel6 het volgende:
Bijna niemand zit op bepaalde immigranten te wachten
Nu zijn ze bij de PVV weer te weinig expliciet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:44 schreef gelly het volgende:
Prat gaan op zeggen wat je denkt maar te laf zijn om te zeggen dat je Marokkanen en Turken bedoelt. Het is me wat.
Doe eens niet zo bijdehand en ga gewoon in op m'n vraag, wil je?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die ambulances tegenhouden, toch? Maar hoe zie je dat aan ze?
Noem ik geen specifieke groepen (om mensen als jij niet het dak op te jagen), is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:44 schreef gelly het volgende:
Prat gaan op zeggen wat je denkt maar te laf zijn om te zeggen dat je Marokkanen en Turken bedoelt. Het is me wat.
Ik doe niet bijdehand, ik help je met je stelling. Ik zie geen vraag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand en ga gewoon in op m'n vraag, wil je?
Tja, welkom in de wondere wereld de "genuanceerden".quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef rebel6 het volgende:
Noem ik geen specifieke groepen (om mensen als jij niet het dak op te jagen), is het nog niet goed.
Kom kom, je weet zelf ook wel waarom de PVV niet zo expliciet is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nu zijn ze bij de PVV weer te weinig expliciet.Het is ook nooit goed.
3 redenen 2 redenen 1 reden om die groep (zie reaktie aan retteketet) een verblijfsvergunning te geven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik doe niet bijdehand, ik help je met je stelling. Ik zie geen vraag.
Altijd lachen!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, welkom in de wondere wereld de "genuanceerden".
Volgens mij is het lastig om te zien of iemand bij de groep hoort die ambulances tegenhoudt, dus ik zou ze er al niet eens uit kunnen pikken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef rebel6 het volgende:
[..]
3 redenen 2 redenen 1 reden om die groep (zie reaktie aan retteketet) een verblijfsvergunning te geven?
Speciaal voor jou heb ik het algemener geformuleerd en jij hebt het nog steeds over die ambulances.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens mij is het lastig om te zien of iemand bij de groep hoort die ambulances tegenhoudt, dus ik zou ze er al niet eens uit kunnen pikken.
Mijn vraag is dus: hoe ga jij zien of mensen bij die groep horen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik het algemener geformuleerd en jij hebt het nog steeds over die ambulances.
if land van herkomst = Marokko or land van herkomst = Turkije then gebruiksvergunning = never.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Mijn vraag is dus: hoe ga jij zien of mensen bij die groep horen?
Was niet onaardig bedoeld hoor, hooguit een tikkeltje ongeduldig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Monidique het volgende:
En ik vind het wel apart dat je eerst haast furieus zegt dat ik eens een keertje op je vraag in moet gaan, als die vraag mij pas later wordt gesteld. Erg apart.
Niet moeilijk over doen, iedereen met een EU-paspoort, uitgebreid met een handjevol extra nationaliteiten.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn vraag is dus: hoe ga jij zien of mensen bij die groep horen?
Ik zit ook niet op jou te wachten en je bent er toch. So what?quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:17 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de trieste feiten (onderzoeken, de dagelijkse nieuwsberichten) zou je dat wel gaan denken.
Maar is het relevant met welke bedoelingen ze komen?
Bijna niemand zit op bepaalde immigranten te wachten, de maatschappij wordt er niet gezelliger op en ze kosten meer dan ze opleveren (denk aan het bekende Volkskrant-knipseltje), noem mij dan eens 1 reden om ze toch een verblijfsvergunning te geven?
Hij is hier niet binnengehaald door wereldvreemde politici met een islamiseringsagenda.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
Ik zit ook niet op jou te wachten en je bent er toch. So what?
Net of de volkskrant of welke krant dan ook niet politiek georienteerd is. Als je dat denkt ben je zeker een oetlul met stip.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je een oppervlakkige oetlul bent die zijn informatie over zaken uit de Telegraaf haalt, dan wel ja. Als je je verdiept in de islam, in de echte islam, zie je heel weinig verschil met Christendom.
Daar staat tegenover dat ik niet blij ben met mensen als jij die elke vorm van cultuurbescherming afwijzen net zolang tot Nederland is afgezakt tot het niveau van Congo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op jou te wachten en je bent er toch. So what?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is hier niet binnengehaald door wereldvreemde politici met een islamiseringsagenda.
Ik zou het niet weten. Heeft ie zich voorgesteld dan? Ik weet niet wat voor agenda zijn ouders hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is hier niet binnengehaald door wereldvreemde politici met een islamiseringsagenda.
Boeiend hoor. Congo heeft het nu ook al gedaan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:38 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik niet blij ben met mensen als jij die elke vorm van cultuurbescherming afwijzen net zolang tot Nederland is afgezakt tot het niveau van Congo.
Geitenwollensokkenfiguren zoals jij, dat is toch wel duidelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Boeiend hoor. Congo heeft het nu ook al gedaan?![]()
Ik een geitewollensokkenfiguur? Kereltje, wat zit jer weer ver naastquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geitenwollensokkenfiguren zoals jij, dat is toch wel duidelijk.
Hee SCH, was jij omstreeks 1996 toevallig in Bonn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Ik een geitewollensokkenfiguur? Kereltje, wat zit jer weer ver naast![]()
Nee.quote:Op zondag 18 november 2007 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hee SCH, was jij omstreeks 1996 toevallig in Bonn?
quote:
OK, ik dacht dat ik je kloon ontmoet had.quote:Op zondag 18 november 2007 00:04 schreef SCH het volgende:
Nee.
In 1996 al?quote:Op zondag 18 november 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
OK, ik dacht dat ik je kloon ontmoet had.![]()
quote:
Mensen klagen al eeuwen over buitenlandersquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef moussie het volgende:
[..]
tientallen jaren .. erm, ff de volgorde goed krijgen .. eerst de chinezen, dan de molukkers, dan de surinamers en nu de marokkanen en de antillianen ?
Mogelijk, als je er 10 jaar van af trekt.quote:
Ik denk dat je dan erg ruwe handen krijgt, hoorquote:Op zondag 18 november 2007 00:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mogelijk, als je er 10 jaar van af trekt.
Vervang MOSLIMS door MANNEN en hij klopt ook. Of MENSEN.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat alle moslims verantwoordelijk zijn voor de daden van extremisten; dat maak jij ervan. Ik wijs Meki, die termen als "heilige oorlog" gebruikt, er alleen even fijntjes op dat het MOSLIMS zijn die heilige oorlogen ontketenen. Een soort pot verwijt de ketel, dus.
Dit wordt een welles-nietes-spelletje. Je wilt hier kennelijk gewoon gaan ontkennen dat het MOSLIMS zijn die een heilige oorlog afroepen? Ja, ik schrijf het woord bewust met hoofdletters. Het was ook een MOSLIM die Theo van Gogh vermoordde om zijn mening. Het waren ook MOSLIMS die politici bedreigden en iemand op straat neersloegen omdat hij uit dat geloof is gestapt. Dat deze acties niet de goedkeuring van alle moslims hebben is, duidelijk. Maar het doet helemaal niets af aan het feit dat het wel MOSLIMS waren die ze pleegden.
Als de PVV een immigratiestop wenst van niet-westerse allochtonen, is het een "heilige oorlog tegen moslims", maar als moslims een heilige oorlog tegen het westen voeren, is het ineens "een groepering". Wees dan ook zo consequent om te stellen dat de PVV-immigratiestop is bedoeld om een bepaalde "groepering" weg te houden uit Nederland.
WEZENS. Je vergroot het, dat is natuurlijk onzin; de kunst is een zo klein mogelijke , gedetaileerde groep te pakken.quote:Op zondag 18 november 2007 10:08 schreef Tup het volgende:
[..]
Vervang MOSLIMS door MANNEN en hij klopt ook. Of MENSEN.
Te pakken, dat zeg je goed.quote:Op zondag 18 november 2007 11:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
WEZENS. Je vergroot het, dat is natuurlijk onzin; de kunst is een zo klein mogelijke , gedetaileerde groep te pakken.
boeven pak je ook. Net als lekkere wijven. Je punt is?quote:
ik kan een groep van 1,3 miljard mensen nou niet bepaald klein noemen ?quote:Op zondag 18 november 2007 11:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
WEZENS. Je vergroot het, dat is natuurlijk onzin; de kunst is een zo klein mogelijke , gedetaileerde groep te pakken.
zo klein mogelijk staat er toch?quote:Op zondag 18 november 2007 12:26 schreef moussie het volgende:
[..]
ik kan een groep van 1,3 miljard mensen nou niet bepaald klein noemen ?
Dan weet ik nog wel een kleinere groep: criminelen. Dan klopt het verhaaltje nog steeds en is de groep weer kleiner.quote:Op zondag 18 november 2007 11:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
dat is wat jij eraan toevoegt .. de PVV heeft het toch duidelijk over alle moslims .. de hele 1,3 miljardquote:
geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt, herinnert me een beetje teveel aan hetgeen er met mijn voorouders is gebeurdquote:Aan jou de eer om haar verder op te splitsen; moslimsmannen, Wahabisten, etc. Als jij denkt dat het nauwkeuriger kan, graag.
Blijkbaar is die groep niet te verkleinen, jij weigert het dus dan moet ik wervan uitgaan dat Geerts verkleining tot "moslims" het best haalbare is. Maatregelen tegen "moslims" zijn dan het logische gevolg.quote:Op zondag 18 november 2007 13:13 schreef moussie het volgende:
dat is wat jij eraan toevoegt .. de PVV heeft het toch duidelijk over alle moslims .. de hele 1,3 miljard
Ja, want als de PVV het niet lukt, wie dan wel?quote:Op zondag 18 november 2007 13:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
Blijkbaar is die groep niet te verkleinen
http://dezwijger.blogspot.com/quote:Fritsma's moslimstop
PVV'er Fritsma zette indertijd de Kamer behoorlijk op stelten met zijn motie tegen bewindslieden met een dubbele nationaliteit, hij flikte het kunstje nog een keer met een motie voor een stop op immigratie van moslims. Na een tijdje vond de Kamer zijn voorstel zo discriminerend dat men probeerde zijn formele steun - een automatisme, nodig om een motie in behandeling te nemen - probeerde terug te trekken. Dat leek te lukken, maar later moest voorzitter Verbeet middels een brief van de griffier alsnog bekennen dat de motie gewoon aan de orde was geweest en dat er dus over gestemd gaat worden.
In het debatje (hier ingeplakt) zien we de kamerleden steeds bozer worden over zoveel discriminatie. Anker (CU): "Mijn vraag aan u is: onderschrijft u onze Grondwet en ons recht op vrijheid van godsdienst? Zo ja, hoe rijmt u dat dan met uw uitspraak dat er voldoende moslims in ons land zijn, dat er niet één meer bij mag?" Azough (GL): "Deze motie hoort niet in een democratische rechtstaat." Spekman (PvdA): "Ik vind het een schande." Enzovoort.
Wie echter goed leest, ziet dat Fritsma de grenzen van de rechtsstaat nergens overschrijdt. Hij gunt aanwezige moslims hun geloofsvrijheid, maar wil er geen nieuwe moslimmigranten bij. Dat is niet discriminerend. Het gelijkheidsbeginsel van art. 1 van de Grondwet geldt Nederlandse ingezetenen. Het staat Nederland vrij, althans voor buiten de EU, welk criterium dan ook aan te leggen ten aanzien van nieuwkomers. Een nieuwkomer is geen ingezetene. Ieder immigratieland selecteert op opleiding, leeftijd, vakmanschap, vermogen, land van herkomst, mate van of bereidheid tot inburgering, of welke andere criteria dan ook, en heeft daar het volste recht toe. Over welke criteria politiek of maatschappelijk gewenst zijn, kan uiteraard drastisch van mening worden verschild, maar de democratische rechtsstaat is daarbij nimmer in het geding.
quote:De heer Van Haersma Buma (CDA):
Juist. Gaat u een geloofstoets invoeren en gebruiken bij iemand die naar Nederland wil komen?
De heer Fritsma (PVV):
Wij meten heel simpel. Wij laten deze immigratiestop gelden voor mensen afkomstig uit moslimlanden, zoals Turkije en Marokko. Het gaat bijvoorbeeld om gezinsmigranten. Nederland heeft opengestaan voor gezinsmigranten. Wij zeggen dat gezinsmigranten zich ook in Marokko kunnen vestigen. Waarom moeten zij dat in Nederland doen? Als een Marokkaanse man een Marokkaanse vrouw over wil laten komen, wordt het tot nu toe als vanzelfsprekend geacht dat Nederland de vestigingsplaats is. Wij willen af van die vanzelfsprekendheid.
De heer Van Haersma Buma (CDA):
U zei net: wij willen voor Nederland een moslimimmigratiestop. Nu zegt u iets heel anders. Nu zegt u: wij willen een immigratiestop voor mensen uit Turkije en Marokko.
De heer Fritsma (PVV):
Nee, uit moslimlanden …
Dus een christen uit Turkije …
De heer Fritsma (PVV):
… zoals Marokko.
Mag ik de heer Fritsma nog een vraag stellen, voorzitter?
De voorzitter:
Een heel korte vraag.
Ik geef toe dat dit een raar tijdstip is voor deze discussie, maar de uitspraken van de heer Fritsma zijn zodanig dat zij niet onbesproken kunnen blijven. Mijnheer Fritsma, een christen uit Turkije komt er niet in?
De heer Fritsma (PVV):
Nee, want de immigratiestop geldt niet voor christenen. Het is een moslimimmigratiestop. U kunt wel blijven zoeken naar definities en voorwaarden, maar dat is niet nodig.
Dus aan de grens even zeggen: "Moslim ikke? Neej joh. Ik ben christen, in naam van de vader, de zoon, de heilige geest, amen." is genoeg om binnen te komen.quote:De heer Fritsma (PVV):
Nee, want de immigratiestop geldt niet voor christenen. Het is een moslimimmigratiestop. U kunt wel blijven zoeken naar definities en voorwaarden, maar dat is niet nodig.
In beslissende / moeilijke situaties mag een moslim zijn geloof mondeling verwerpen..quote:Op zondag 18 november 2007 15:08 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dus aan de grens even zeggen: "Moslim ikke? Neej joh. Ik ben christen, in naam van de vader, de zoon, de heilige geest, amen." is genoeg om binnen te komen.
Dat, en er is niets zo subjectief als geloof. Je kan gewoon zeggen dat je 5 minuten geen moslim bent. Dat is geen probleem en je kan het nooit controleren. Het zit namelijk gewoon in iemands hoofd.quote:Op zondag 18 november 2007 15:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In beslissende / moeilijke situaties mag een moslim zijn geloof mondeling verwerpen..
Adding a new feature to muslimstrategy.
Van waar komt toch dat bespottelijke idee dat bepaalde politici de oorzaak van de afkeer van de islam zijn? De PVV is gevolg van de onwil van o.a. de PvdA iets aan de problematiek te doen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Welk signaal geef je dan af aan gewone moslimsSoms denk ik dat de PVV gewoon opgericht is om Nederland in de vernieling te helpen, om tegenstellingen te vergroten en de verhuftering toe te laten nemen.
Dat zal allemaal wel, maar daarom vinden mensen het nog wel een schande. Dat is net zo goed democratisch.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef PJORourke het volgende:
Willem slaat weer eens de spijker op d ekop:
[..]
http://dezwijger.blogspot.com/
Zo als ik al eerder betoogde, dat gezeik over discriminatie is lleen een excuus om niet inhoudelijk op het voorstel in te gaan.
Ja, droom lekker verder.quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van waar komt toch dat bespottelijke idee dat bepaalde politici de oorzaak van de afkeer van de islam zijn? De PVV is gevolg van de onwil van o.a. de PvdA iets aan de problematiek te doen.
Wie dwingt er gedwongen mensen in Iran te bekeren, bron graag?quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef nonzz het volgende:
[..]
Dat, en er is niets zo subjectief als geloof. Je kan gewoon zeggen dat je 5 minuten geen moslim bent. Dat is geen probleem en je kan het nooit controleren. Het zit namelijk gewoon in iemands hoofd.
De PVV denkt dat geloof net zoiets is als die idioten in Iran die mensen gedwongen laten bekeren.
quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Van waar komt toch dat bespottelijke idee dat bepaalde politici de oorzaak van de afkeer van de islam zijn? De PVV is gevolg van de onwil van o.a. de PvdA iets aan de problematiek te doen.
Ja, maar het is nogal armzalig als je daar geen argumenten voor hebt. Emopolitiek.quote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef Dodecahedron het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar daarom vinden mensen het nog wel een schande. Dat is net zo goed democratisch.
omdat niemand het over de islam had voor Fortuyn daarover begon te emmeren .. voor die tijd had men het gewoon over lastige buitenlanders en werd die groep niet beperkt tot mensen met een islamitische achtergrond ..quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tuurlijk, Nederland heeft geen internationale verdragen over immigatie e.d. getekend. We onderrschrijven bijvoorbeeld ook helemaal niet het handvest van de VN of het vrij verkeer van personen binnen de EU en zo.quote:Op zondag 18 november 2007 14:32 schreef PJORourke het volgende:
Willem slaat weer eens de spijker op d ekop:
[..]
http://dezwijger.blogspot.com/
Zo als ik al eerder betoogde, dat gezeik over discriminatie is lleen een excuus om niet inhoudelijk op het voorstel in te gaan.
http://www.asianews.it/index.php?l=en&art=10699&size=Aquote:Op zondag 18 november 2007 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie dwingt er gedwongen mensen in Iran te bekeren, bron graag?
Juridisering is ook geen inhoudelijke argumentatie tegen de plannen van de PVV.quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tuurlijk, Nederland heeft geen internationale verdragen over immigatie e.d. getekend. We onderrschrijven bijvoorbeeld ook helemaal niet het handvest van de VN of het vrij verkeer van personen binnen de EU en zo.
Ja, GP, gezinshereniging, allemaal dankzij de PvdA. En wat doet de PvdA tegen de Polen, die wat mij betreft overigens welkom zijn? Schopt ze uitkeringstrekkers de arbeidsmarkt op?quote:Op zondag 18 november 2007 16:44 schreef moussie het volgende:
omdat niemand het over de islam had voor Fortuyn daarover begon te emmeren .. voor die tijd had men het gewoon over lastige buitenlanders en werd die groep niet beperkt tot mensen met een islamitische achtergrond ..
en de onwil van de PvdA om er wat aan te doen, ga toch weg man, de enige keren dat er wat gebeurde met het vreemdelingenbeleid was in de tijden dat de PvdA leidinggevend in het kabinet zat, of we het nou hebben over het stopzetten van werving of het eindelijk aanpakken van de illegalen ..
en het zijn ook de linkse partijen die waarschuwen voor een herhaling met mensen uit de oostbloklanden .. niet dat de rechts-getinte werkgever er deze keer wel naar zal luisteren
Nee hoor, de PVV is het gevolg van bangmakerij. Wat is nou het probleem met moslims in ons land man. De gemiddelde PVV-stemmer heeft er nog nooit 1 gesproken en weet geen zak van de islam en interesseert zich er ook niet voor.quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Juist wel. De plannen van de PVV kunnen eenvoudigweg niet en het is kiezersbedrog om telkens te doen alsof het allemaal wel zou kunnen.quote:Op zondag 18 november 2007 17:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Juridisering is ook geen inhoudelijke argumentatie tegen de plannen van de PVV.
Ik heb niet gevraagd om die islamisering, en die hele islam is wezensvreemd. Het is dus een legitiem punt om dat te willen aanpakken, hoe neerbuigend je ook doet t.o.v. mensen die haarscherp aanvoelen dat het het goed mis in dit land, wat CPN Ella ook wollig moge brabbelen op TV. De PVV is het gevolg van arrogante regenten die de kiezer niet serieus willen nemen of totaal niet weten wat er in het land speelt.quote:Op zondag 18 november 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, de PVV is het gevolg van bangmakerij. Wat is nou het probleem met moslims in ons land man. De gemiddelde PVV-stemmer heeft er nog nooit 1 gesproken en weet geen zak van de islam en interesseert zich er ook niet voor.
Alles kan, en lees het betoog van Willem de Zwijger nog maar eens.quote:Op zondag 18 november 2007 17:46 schreef SCH het volgende:
Juist wel. De plannen van de PVV kunnen eenvoudigweg niet en het is kiezersbedrog om telkens te doen alsof het allemaal wel zou kunnen.
Het is een legitiem punt te selecteren op GODSDIENST? Hmm, dat klinkt me vaag bekend in de oren, even de geschiedenisboekjes erbij pakken.....quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb niet gevraagd om die islamisering, en die hele islam is wezensvreemd. Het is dus een legitiem punt om dat te willen aanpakken
Rechts neemt in ieder geval de kiezer niet echt serieus. Links ook niet, daar niet van, maar aan de rechterzijde is het eigenlijk al sinds de LPF een enorm zooitje.quote:hoe neerbuigend je ook doet t.o.v. mensen die haarscherp aanvoelen dat het het goed mis in dit land, wat CPN Ella ook wollig moge brabbelen op TV. De PVV is het gevolg van arrogante regenten die de kiezer niet serieus willen nemen of totaal niet weten wat er in het land speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |