Die zijn ook allebei echt brlijant.quote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Op 10 stond Christian Rock Hard, en op 9 Casa Bonita.
Inderdaad, hadden van mij wel wat hoger gemogen, al weet ik de rest van de lijst niet.quote:Op zondag 30 december 2007 21:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die zijn ook allebei echt brlijant.
Ik ben wel benieuwd naar de hele lijst.
quote:Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!
quote:This month he was hoping to have a gold-plated shark tank bar installed right next to the pool, but thanks to people downloading his music for free, he must now wait a few months before he can afford it.
quote:Kyle: You guys! I have awesome news!
Cartman: You have AIDS?
Kutzooi beide gemist. Wordt het na de nummer 1 nog een keer herhaald, las dat dat gister wel is gebeurdquote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Op 10 stond Christian Rock Hard, en op 9 Casa Bonita.
Duurt tot half 1 vandaag. Dan zouden ze nu al opnieuw moeten beginnen, dus dat gaan ze niet meer halen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kutzooi beide gemist. Wordt het na de nummer 1 nog een keer herhaald, las dat dat gister wel is gebeurd
Die pokemon aflevering van net was ook wel leuk. Vooral die jappaners met hun: You have big penis, mine penis is so smal![]()
En Mohammed met gezicht en al in beeldquote:Op maandag 31 december 2007 01:17 schreef slindenau het volgende:
ik heb zojuist een aflevering voor het eerst gezien...en ik dacht ze nog wel allemaal gezien te hebben.
Wtf. Niet dat ie zo geweldig was, maar uit seizoen 5...dus hij was er al een tijdje
.
Super Best Friends, over een of andere religieuze cult van een magician.
daar is zooo vaak overgepraat tijdens die mohammed relquote:Op maandag 31 december 2007 01:17 schreef slindenau het volgende:
ik heb zojuist een aflevering voor het eerst gezien...en ik dacht ze nog wel allemaal gezien te hebben.
Wtf. Niet dat ie zo geweldig was, maar uit seizoen 5...dus hij was er al een tijdje
.
Super Best Friends, over een of andere religieuze cult van een magician.
Inderdaad, al vind ik het wel leuk dat ze nu ook op tv komen. Ze blijven toch geniaalquote:Op maandag 31 december 2007 12:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En in Januari begint Comedy Central met het uitzenden van seizoen 11, al hebben de meesten in dit topic die afleveringen al gezien.
Vooral Night of the Living Homeless. "Look Glen, we've made it."quote:Op maandag 31 december 2007 13:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad, al vind ik het wel leuk dat ze nu ook op tv komen. Ze blijven toch geniaal
Maar nog niet 10 keer, zoals degene die ze nu uitzenden.quote:Op maandag 31 december 2007 12:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En in Januari begint Comedy Central met het uitzenden van seizoen 11, al hebben de meesten in dit topic die afleveringen al gezien.
Misschien snapte ik het daarom nietquote:Op maandag 31 december 2007 03:55 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
daar is zooo vaak overgepraat tijdens die mohammed rel
Op nummer vijftien.quote:Op maandag 31 december 2007 17:08 schreef Rock-shocker het volgende:
Waar de fuck was Trapped in the Closet.
Datzelfde geldt voor zondag. Ik had aanvankelijk de nummers één en twee gemist, maar later kwamen ze alsnog weer voorbij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Op zaterdag werden 25-11 trouwens niet twee keer uitgezonden, maar sommige afleveringen zag ik wel twee keer voorbij komen (Ladder To Heaven, Trapped in the Closet, Jeffersons).
Hmja ik zie het. Veel te laag naar mijn idee.quote:
Inderdaad:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hmja ik zie het. Veel te laag naar mijn idee.
Maar goed, lijstjes he...
Ja, die lijst hadden ze eigenlijk gewoon moeten aanhoudenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
en op het forum hier was er een zo'n tof afleveringtoernooi. daar won awesom-o
Zegt iemand die 501 nog niet kende tot voorkortquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:44 schreef Stofje het volgende:
Awesom-O vind ik zelf niet zo briljant, eigenlijk. Erg grappig, zeker, maar niet echt top 10 ofzo.
En dan nóg ken ik minimaal 9 afleveringen die ik leuker vind dan Awasom-O, moet je nagaan hoe laag ie zal staan als ik ze allemaal ken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zegt iemand die 501 nog niet kende tot voorkort
Kyle misschienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:59 schreef sjeppert het volgende:
jah cartman gets an anal probe op de eerste plaats
welke jood heeft dit lijstje gemaakt
Dat doet Butters niet alleen daar hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef WheeleE het volgende:
Ik hoor net op de radio Chicago met If You Leave Me Now, en ik moest grinniken, tot verbazing van mijn collega's. Ik zag in gedachten Butters op de vuilstort, in Casa Bonita.
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef L_auteur het volgende:
Gisteravond werd Merry Christmas Charlie Manson uitgezonden.
Leuke aflevering, maar die vertaling is soms echt te triest. Mr Hankey als Mr Zaddoek vertalen
Vanaf 11 januari seizoen 11
Inderdaad, ik ergerde me er gewoon aan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:14 schreef L_auteur het volgende:
Gisteravond werd Merry Christmas Charlie Manson uitgezonden.
Leuke aflevering, maar die vertaling is soms echt te triest. Mr Hankey als Mr Zaddoek vertalen
Vanaf 11 januari seizoen 11
http://www.hs-ondertiteling.nl/quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ergerde me er gewoon aan.
En Cartman's 'sweet' werd vertaald als 'lief'.
Ik bedoel kom op man, ga dan Oprah ondertitelen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |