Ikzelf vind toch de stem van Cartman uit seizoen 1 best irritant en te gemaakt. Laatste seizoenen is die juist beter geworden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:46 schreef L_auteur het volgende:
Lol, die stem van Cartman in de oude episodes blijft toch het tofst
Tegenwoordig klinkt ie bijna hetzelfde als Stan.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ikzelf vind toch de stem van Cartman uit seizoen 1 best irritant en te gemaakt. Laatste seizoenen is die juist beter geworden.
Maar ja das gewoon mijn bescheiden mening
Hahaha als hij dat inderdaad zegt met dat stemmetje van hem. Ook hoe die 'pony' zegt in die aflevering met Scott Tenorman.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef Joe. het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Cool!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:37 schreef Zidane007nl het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten. Het laatste weekend van het jaar is het South Park weekend bij Comedy Central. Ze hebben samen met Dr. Pepper een voorselectie gemaakt van 50 afleveringen waar mensen hun top 3 uit kunnen kiezen. De top 25 wordt in dat weekend dan uitgezonden. Je kan stemmen op de site van Dr. Pepper: www.drpepper.nl.
Best wel frustrerend dat zij ook al een selectie hebben gemaakt, maar misschien krijg je dan dat de derde plek uit 6 afleveringen bestaatquote:Op zondag 16 december 2007 01:03 schreef Agiath het volgende:
deze gekozen dan maar
Gekozen afleveringen:
- 34. The Losing Edge
- 35. Die Hippie, Die
- 17. AWESOM-O
och ja. zo achter elkaar noem ik 't filmquote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef slindenau het volgende:
Film? Dat zijn toch alle kerst afleveringen die ze hebben gemaakt?
welke aflevering is die eerste? Die heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 16 december 2007 14:38 schreef jmac het volgende:
EIndelijk Christmas Time in Southpark gedownload.
2:30 uur southpark film
Dat is een DVD met de 7 kerstmisafleveringen:quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
welke aflevering is die eerste? Die heb ik nog nooit gezien
quote:
Wat een afzetters, de helft daarvan heb ik al op DVD liggen (digipacks van S1 tm S5quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef Zidane007nl het volgende:
[..]
Dat is een DVD met de 7 kerstmisafleveringen:110 - Mr. Hankey the Christmas Poo 216 - Merry Christmas Charlie Manson 315 - Mr. Hankey's Christmas Classics 417 - A Very Crappy Christmas 617 - Red Sleigh Down 715 - It's Christmas in Canada 814 - Woodland Critter Christmas
Dank je welquote:
'' What realy matters is what i'm for kind of person on the inside....quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef SnakeNL het volgende:
Alternate Ending voor The List:
Klik hier
Weet niet of het al gepost is
Enorm bedankt!quote:Op donderdag 20 december 2007 15:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is seizoen 4, aflevering 12: 4th Grade
Fijn toch dat jij er zo bekend mee bent!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Niet bekend met Google? Zoekterm 'south park timmy time machine'> eerste hit :\
iddquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:27 schreef RacerDKB het volgende:
Mr Hankeys Christmas Classics is wel hét beste kerstalbum ooit natuurlijk
Oh tannenbaum, o tannenbaum
Dat is toch die aflevering van dat je van een geluid moet schijten?quote:Op zondag 30 december 2007 12:20 schreef Agiath het volgende:
Haha die aflevering met 'the brown noise' kende ik helemaal niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |