Je kans op geluk verkeken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:31 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geen hoofdpijn, wel het idee dat ik niet had moeten weglopen na een wijntje gegeven te hebben aan een dronken meisje.
Idiocracy van de horrorfilms? Hoe kom je erbij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:33 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grindhouse
Geniale film, beetje de Idiocracy van de horrorfilms! 8,2 op imdb.
Ik moest er steeds bij lachenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Idiocracy van de horrorfilms? Hoe kom je erbij.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:47 schreef Autodidact het volgende:
Wat gebeurt er?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd wat een hoofdpijn.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Non-stop wanbeleidquote:2 Miljard compensatie voor schrappen Zuiderzeelijn
ANP
DEN HAAG - De Zuiderzeelijn, een nieuwe snelle spoorverbinding van de Randstad naar het noorden van het land, is definitief van de baan. Het kabinet stelt wel 2 miljard euro beschikbaar om het noorden economisch te versterken.
Volgens minister Camiel Eurlings (Verkeer) heeft het noorden, dat jarenlang campagne voerde voor de ‘ZZL', ‘veel meer’ aan dit miljardenpakket dan aan de snelle verbinding. Tegelijk is de spoorlijn niet verantwoord te exploiteren, stelde Eurlings vrijdag na de wekelijkse ministerraad.
Met het geld kan de financiering geregeld worden van de zuidelijke ringweg rond Groningen en kan Leeuwarden bereikbaarder worden gemaakt. Het openbaar vervoer krijgt extra middelen voor bijvoorbeeld de ‘spoordriehoek’ Zwolle-Groningen-Leeuwarden-Zwolle. Dit alternatieve pakket zal veel meer werkgelegenheid opleveren, enkele duizenden banen tegen ‘enkele honderden’ door het snelle spoor, aldus Eurlings.
Teleurstellend
Voor het Zuiderzeespoor stond sinds Paars-2 2,7 miljard euro - inmiddels aangegroeid tot 3,15 miljard euro - aan rijksbijdrage gereserveerd. De reacties uit het noorden spraken boekdelen. Gronings commissaris van de Koningin Max van den Berg noemde het besluit ‘buitengewoon teleurstellend’. ‘Men wil het noorden op een karrenspoor laten functioneren, terwijl overal in de Randstad wel wordt geïnvesteerd.
Het kabinet besloot vrijdag ook 1,35 miljard euro te steken in het openbaar vervoer tussen Schiphol, Amsterdam, Almere en Lelystad. Van den Berg wees de 2 miljard af. ‘Ik ben niet van plan de Zuiderzeelijn in te ruilen voor een pakket van twee miljard euro.’
Geen verrassing
Fries gedeputeerde Piet Adema vond het echter ‘niet helemaal een verrassing’ en sprak van een ‘openingsbod’. De 200 miljoen extra uit een ander potje voor de Groningse ringweg was volgens hem al toegezegd. Adema wil dat bedrag in elk geval bovenop de 2 miljard. Voor de invulling van het pakket heeft het kabinet de medewerking van het noorden nog nodig. Voor een aantal projecten is een regionale financiële bijdrage aan de orde.
Monidiqië.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:10 schreef Autodidact het volgende:
10% life satisfaction...gemiddeld in een land?
Zwarte Pieten gesignaleerd in Amsterdam.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Er gebeuren gekkere dingen.
En maar pronken met dat slavernijverleden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zwarte Pieten gesignaleerd in Amsterdam.
Hier ook al. De sint neemt vreemde routes...quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zwarte Pieten gesignaleerd in Amsterdam.
quote:
quote:
Tof, retorische vragen. Ik zou het gewoon doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:18 schreef gronk het volgende:
Ander nieuws: AHA daagt balkenende uit 'om haar het nederlanderschap te ontnemen'.
Pffrtr. Aandacht te kort?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Gevraagd onder rechtse huilies, natuurlijk.
http://www.brabantsdagbla(...)eselijk-gedrocht.ecequote:Het is eng en ongewenst dat politici wetenschappers de maat nemen.
"Nee, er zijn grenzen aan de autonomie van universiteiten. Als mensen worden aangesteld met een dubieuze financiering en met een dubieuze achtergrond, en hier is allebei aan de hand, heeft de overheid het recht om te zeggen: 'dat moeten we niet doen'.
U belemmert de vrije wetenschap met uw kritiek op een professorale benoeming.
"Niks in het leven is zonder bemoeienis. Het is geen toeval dat het sultanaat van Oman iemand als Tariq Ramadan als professor in Leiden financiert. Een ex-moslim als Ayaan Hirsi Ali zou nooit door Oman worden betaald. Oman, is een islamo-fascistisch land."
Uw partij zou moeten toejuichen dat de kennis over de islam wordt vergroot.
"We hebben geen behoefte aan meer kennis van de islam, we hebben behoefte aan minder islam in Nederland. Wij willen dat de islam in Nederland wordt teruggedrongen. De universiteit van Leiden heeft een verkeerd besluit genomen. Deze man heeft een gevaarlijke ideologie."
Kennis van de islam draagt bij aan begrip en tolerantie.
"De islam, met zijn haatdragende teksten, staat haaks op onze cultuur van tolerantie. De islam is het meest verschrikkelijke gedrocht dat in deze wereld het licht heeft gezien, en Mohammed is daar het beste voorbeeld van. Ik maak wel een onderscheid tussen het geloof en de mensen. Ik zeg: probeer te investeren in mensen. Ik wil er ook voor opkomen dat die mensen niet worden gediscrimineerd en dat ze op een normale manier participeren en daarbij niet minder zijn dan u en ik."
Het bannen van een redelijke moslimwetenschapper voedt moslimextremisme.
"Ramadan is allesbehalve redelijk: hij is niet tegengehouden in Frankrijk en de VS omdat hij zo redelijk was. We praten over een man die geen afstand neemt van terrorisme en die verwantschap heeft met extremistische groeperingen als de Moslim Broederschap."
U mist een visie op het samenleven van mensen.
"Ik heb een hekel aan het linksige cultuurrelativisme. Onze cultuur is duizend malen beter, netter en ontwikkelder dan de islamitische cultuur. In Frankrijk is het geen schande om trots te zijn op je eigen cultuur. Hier word je bijna besmuikt in de nationalistische hoek geduwd. Moslims in Nederland moeten de islam en de Koran in de huidige extreme vorm afzweren en assimileren in de samenleving."
De staat die zich met de wetenschap bemoeit... Dat zijn Soviet-toestanden... Nee, (laat ik de vergelijking maar weer gebruiken) het zijn jaren '30 toestanden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:
Dit dus:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)eselijk-gedrocht.ece
Op naar de nul zetels.
Nah, 't wordt natuurlijk een ander verhaal als mensen religie en propaganda als 'wetenschap' verkopen. Zeg maar, wat de creationisten doen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De staat die zich met de wetenschap bemoeit... Dat zijn Soviet-toestanden... Nee, (laat ik de vergelijking maar weer gebruiken) het zijn jaren '30 toestanden.
Ik verwerp dergelijke denkbeelden ook maar toch moet je dat subsidieren. Dat is wetenschap. Die mensen worden vanzelf wel geowned en ingehaald door de waarheid.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Nah, 't wordt natuurlijk een ander verhaal als mensen religie en propaganda als 'wetenschap' verkopen. Zeg maar, wat de creationisten doen.
http://www.opinionjournal.com/extra/?id=110008768quote:What is the significance of Aug. 22? This year, Aug. 22 corresponds, in the Islamic calendar, to the 27th day of the month of Rajab of the year 1427. This, by tradition, is the night when many Muslims commemorate the night flight of the prophet Muhammad on the winged horse Buraq, first to "the farthest mosque," usually identified with Jerusalem, and then to heaven and back (cf Koran XVII.1). This might well be deemed an appropriate date for the apocalyptic ending of Israel and if necessary of the world. It is far from certain that Mr. Ahmadinejad plans any such cataclysmic events precisely for Aug. 22. But it would be wise to bear the possibility in mind.
Dergelijke universiteiten zijn nu eenmaal onder druk gezet door de Rechtse Kerk van Jerry Fallwell met z'n Freedom (quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
Je zou maar historicus zijn en iets dergelijks schrijven:
[..]
http://www.opinionjournal.com/extra/?id=110008768
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601116&sid=aa7mtxk1InF0&refer=africaquote:Zimbabwe's inflation soared to 14,841 percent last month as food and fuel shortages deepened a crisis in the world's fastest-shrinking economy.
Ach welnee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Leuk die meervrijheid propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |