Moet je eens op de kentekenplaat letten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef Googolplexian het volgende:
Kimi Raikkonen And Michael Schumacher FIAT Commercial
speciale boodschap van Schumi 1 aan Schumi 2quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet je eens op de kentekenplaat letten.
quote:The full WMSC decision on Renault
Friday, December 7th 2007, 11:57 GMT
knip
Signed:
Max Mosley
FIA President
Monaco, 6 December 2007
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
Met welke startnummers rijdt McLaren volgend jaar nou? 21 & 22?
Krijgen ze dan ook de kleinste pitbox?
Lullig ook voor Hamilton. Issie volgend jaar eerste rijder in het team, heeft ie nummer 21 i.p.v. de 2 van 2007.quote:
... ik snap het niet meer hoorquote:imposes no penalty due to the lack of evidence that the Championship has been affected
mjah, zo denk ik er ook over. Maar als je artikel 2 leest dan doet Renault het wel heel summier overkomen. Waarom kijken ze naar tekeningen waar ze niets aan hebben? Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
... ik snap het niet meer hoorDit was toch ook niet bewezen bij McLaren
quote:2. Summary of main findings
2.1. It emerges from the written and oral submissions made (and it is admitted by Renault) that different Renault engineers received and considered four confidential McLaren drawings from Mackereth. In this regard Renault admits a breach of Article 151(c) of the International Sporting Code.
2.2. Mackereth took a much more significant volume of information from McLaren including some confidential information, some information that was not proprietary to McLaren and some personal financial information. The WMSC can be concerned only with what Renault had access to (rather than what Mackereth took) from McLaren as only the former could impact the FIA Formula One World Championship ("the Championship").
2.3. The WMSC has concluded that of the four drawings actually viewed by Renault's engineers, three were either of no use to Renault or were not in fact used by Renault. The fourth drawing (a drawing of McLaren's so-called 'J-damper') was used by Renault to try to have the system that they thought McLaren was using declared illegal. This failed because Renault had certain fundamental misunderstandings about the operation of the 'J-damper' system. This suggests that Renault's sight of the 'J-damper' drawing did not give Renault enough information to understand how it worked. In these circumstances, an affect on the Championship cannot be established.
2.4. Some of the key elements that the WMSC has considered are set out below. In light of the strong imperative in the interests of the sport to issue a swift ruling, the following does not constitute an exhaustive list of the elements considered nor does it purport to be a summary of all of the evidence put before the WMSC.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lullig ook voor Hamilton. Issie volgend jaar eerste rijder in het team, heeft ie nummer 21 i.p.v. de 2 van 2007.
Klopt, Massa heeft nr 2............maar kampioen met hoogste startnr. weet ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Ook al is ie tweede geworden in het WK, hij zou toch startnummer 3 krijgen? 2 gaat volgens mij naar de teammaat van de kampioen
Yup. 1 en 2 gaan naar het team waar de winnaar van de WDC voor rijdt. De rest gaat op basis van de constructeurs- en rijderskampioenschap. Dus Hamilton krijgt #22, Heidfeld krijgt nummer 3 en Kubica #4.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Ook al is ie tweede geworden in het WK, hij zou toch startnummer 3 krijgen? 2 gaat volgens mij naar de teammaat van de kampioen
Ik vind het wel een duidelijk verschil met de McLaren/Ferrari zaak. Info is niet gebruikt én vooral:quote:
Ferrari heeft -lang geleden- toch een tijdje met 27 rondgereden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef sanger het volgende:
Meteen de kampioen met het hoogste startnummer ooit denk ik
Werden ze daarmee kampioen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ferrari heeft -lang geleden- toch een tijdje met 27 rondgereden?
Edit:![]()
[ afbeelding ]
quote:
Prost werd sowieso geen kampioen in een Ferrari. De laatste kampioen bij de rijders voor Ferrari voor het Schumacher-tijdperk was Scheckter in 1979 en in 1982 werden ze nog kampioen bij de constructeurs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef sanger het volgende:
[..]Die werd het alleen in een McLaren dacht ik
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 2 R. Kubica BMW 01:18.410 119 3 N. Rosberg Williams 01:18.796 97 4 M. Schumacher Ferrari 01:19.136 58 5 K. Nakajima Williams 01:19.611 76 6 T. Glock Toyota 01:19.961 58 7 F. Massa Ferrari 01:20.000 45 8 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 01:20.033 87 9 J. Trulli Toyota 01:20.229 69 10 D. Coulthard Red Bull 01:20.657 72 11 A. Davidson Super Aguri 01:20.821 102 12 T. Sato Super Aguri 01:21.092 84 13 M. Asmer BMW 01:21.333 80 14 G. van der Garde Force India F1 01:22.321 81 15 Roldan Rodriguez Force India F1 01:22.508 82 |
Ik hoop dat Massa nog gewoon wat worstelt met de missende TC anders is dit wel een denderend pak slaag door een gepensioneerde...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Verassende laatste dag gister
[ code verwijderd ]
Was McLaren express 1 dag eerder opgehouden? En heeft iemand een bron voor testdagen van 2008? De kalander op f1racing houdt op met de laatste testdagen van 2007, deze week dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |