abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55098358
quote:
Moet je eens op de kentekenplaat letten.
pi_55098507
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Moet je eens op de kentekenplaat letten.
speciale boodschap van Schumi 1 aan Schumi 2
pi_55099660
Met welke startnummers rijdt McLaren volgend jaar nou? 21 & 22?
Krijgen ze dan ook de kleinste pitbox?
Calm down, please!
pi_55099701
zou wel bij hun plek in de eindstand horen!!
pi_55099745
quote:
The full WMSC decision on Renault
Friday, December 7th 2007, 11:57 GMT

knip


Signed:
Max Mosley
FIA President
Monaco, 6 December 2007
Calm down, please!
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:09:39 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55099767
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
Met welke startnummers rijdt McLaren volgend jaar nou? 21 & 22?
Krijgen ze dan ook de kleinste pitbox?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55099785
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef sanger het volgende:

[..]

Lullig ook voor Hamilton. Issie volgend jaar eerste rijder in het team, heeft ie nummer 21 i.p.v. de 2 van 2007.
Calm down, please!
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:10:50 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_55099798
quote:
imposes no penalty due to the lack of evidence that the Championship has been affected
... ik snap het niet meer hoor Dit was toch ook niet bewezen bij McLaren
The line is a dot to you!
pi_55099896
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef kepler het volgende:

[..]

... ik snap het niet meer hoor Dit was toch ook niet bewezen bij McLaren
mjah, zo denk ik er ook over. Maar als je artikel 2 leest dan doet Renault het wel heel summier overkomen. Waarom kijken ze naar tekeningen waar ze niets aan hebben? Lekker makkelijk.
quote:
2. Summary of main findings

2.1. It emerges from the written and oral submissions made (and it is admitted by Renault) that different Renault engineers received and considered four confidential McLaren drawings from Mackereth. In this regard Renault admits a breach of Article 151(c) of the International Sporting Code.

2.2. Mackereth took a much more significant volume of information from McLaren including some confidential information, some information that was not proprietary to McLaren and some personal financial information. The WMSC can be concerned only with what Renault had access to (rather than what Mackereth took) from McLaren as only the former could impact the FIA Formula One World Championship ("the Championship").

2.3. The WMSC has concluded that of the four drawings actually viewed by Renault's engineers, three were either of no use to Renault or were not in fact used by Renault. The fourth drawing (a drawing of McLaren's so-called 'J-damper') was used by Renault to try to have the system that they thought McLaren was using declared illegal. This failed because Renault had certain fundamental misunderstandings about the operation of the 'J-damper' system. This suggests that Renault's sight of the 'J-damper' drawing did not give Renault enough information to understand how it worked. In these circumstances, an affect on the Championship cannot be established.

2.4. Some of the key elements that the WMSC has considered are set out below. In light of the strong imperative in the interests of the sport to issue a swift ruling, the following does not constitute an exhaustive list of the elements considered nor does it purport to be a summary of all of the evidence put before the WMSC.
Calm down, please!
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:19:02 #136
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55099970
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lullig ook voor Hamilton. Issie volgend jaar eerste rijder in het team, heeft ie nummer 21 i.p.v. de 2 van 2007.


Ach, dan wordt ie toch gewoon kampioen Meteen de kampioen met het hoogste startnummer ooit denk ik
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55100641
Ook al is ie tweede geworden in het WK, hij zou toch startnummer 3 krijgen? 2 gaat volgens mij naar de teammaat van de kampioen
Where facts are few, experts are many.
pi_55100716
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Ook al is ie tweede geworden in het WK, hij zou toch startnummer 3 krijgen? 2 gaat volgens mij naar de teammaat van de kampioen
Klopt, Massa heeft nr 2............maar kampioen met hoogste startnr. weet ik niet
pi_55101184
ok ... Correctie:

Hamilton rijdt natuurlijk met #22 (#13 bestaat niet)

Op elke site die het heeft over de rijders-lineup van 2008 wordt McLaren inderdaad met de laatste startnummers aangegeven, achter Force India.
Calm down, please!
pi_55102317
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Ook al is ie tweede geworden in het WK, hij zou toch startnummer 3 krijgen? 2 gaat volgens mij naar de teammaat van de kampioen
Yup. 1 en 2 gaan naar het team waar de winnaar van de WDC voor rijdt. De rest gaat op basis van de constructeurs- en rijderskampioenschap. Dus Hamilton krijgt #22, Heidfeld krijgt nummer 3 en Kubica #4.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:14:57 #141
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55105477
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Ik vind het wel een duidelijk verschil met de McLaren/Ferrari zaak. Info is niet gebruikt én vooral:
8.8. The McLaren confidential information brought to Renault was in the context of an F1 engineer changing teams. It was not 'live' information in the sense that there is no evidence of a flow of current information between competing teams. After leaving McLaren, Mackereth had no further access to current or updated McLaren information. Nor is there any evidence that Renault encouraged Mackereth in any way to bring the confidential information from McLaren.

Ik vond het nogal wat dat Alfonso en de La Rossa even heen en weer SMS'ten met Ferrari voor de juiste gewichtsverdeling etc. Daar werd heel serieus geprobeerd gebruik te maken van de info en de inside bron.

Zou het overigens redelijk gevonden hebben als ze voor het falende management (vieze plaatjes kijken op het werk mag niet, dus zeker geen McLaren tekeningen) een boete van pak 'm beet 10 miljoen hadden gekregen. En natuurlijk een controle dat alle info niet straks in de 2008/2009 auto zit. Dat checken ze bij McLaren immers ook.
Here we are now, entertain us.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:20:13 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_55105613
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:19 schreef sanger het volgende:

Meteen de kampioen met het hoogste startnummer ooit denk ik
Ferrari heeft -lang geleden- toch een tijdje met 27 rondgereden?

Edit:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:29:28 #143
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55105826
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef APK het volgende:

[..]

Ferrari heeft -lang geleden- toch een tijdje met 27 rondgereden?

Edit:

[ afbeelding ]
Werden ze daarmee kampioen dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:31:17 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_55105865
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef sanger het volgende:

Werden ze daarmee kampioen dan?
Weet ik niet.

Prost misschien
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:57:16 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55107860
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:31 schreef APK het volgende:

[..]

Weet ik niet.

Prost misschien
Die werd het alleen in een McLaren dacht ik
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_55108922
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef sanger het volgende:

[..]

Die werd het alleen in een McLaren dacht ik
Prost werd sowieso geen kampioen in een Ferrari. De laatste kampioen bij de rijders voor Ferrari voor het Schumacher-tijdperk was Scheckter in 1979 en in 1982 werden ze nog kampioen bij de constructeurs.
pi_55109175
Alan Jones werd in 1980 kampioen met startnumemr 27. (Ferrari reed toen met nummer 1).
In 1981 kreeg Ferrar hierdoor startnummer 27, het nummer waarmee Gilles Villeneuve wereldberoemd mee werd (na eerder met nr 12 gereden te hebben in 1978 en 1979).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_55124201
Verassende laatste dag gister

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1  S. Vettel Scuderia Toro Rosso  01:18.213 100 
2  R. Kubica BMW  01:18.410 119 
3  N. Rosberg Williams  01:18.796 97 
4  M. Schumacher Ferrari  01:19.136 58 
5  K. Nakajima Williams  01:19.611 76 
6  T. Glock Toyota  01:19.961 58 
7  F. Massa Ferrari  01:20.000 45 
8  S. Bourdais Scuderia Toro Rosso  01:20.033 87 
9  J. Trulli Toyota  01:20.229 69 
10  D. Coulthard Red Bull  01:20.657 72 
11  A. Davidson Super Aguri  01:20.821 102 
12  T. Sato Super Aguri  01:21.092 84 
13  M. Asmer BMW  01:21.333 80 
14  G. van der Garde Force India F1  01:22.321 81 
15  Roldan Rodriguez Force India F1  01:22.508 82 


Was McLaren express 1 dag eerder opgehouden? En heeft iemand een bron voor testdagen van 2008? De kalander op f1racing houdt op met de laatste testdagen van 2007, deze week dus
Where facts are few, experts are many.
pi_55141590
Officiele 2007 FIA Gala Highlights Video!

betere kwaliteit volgt snel

[ Bericht 3% gewijzigd door Googolplexian op 09-12-2007 12:21:38 ]
Calm down, please!
  zondag 9 december 2007 @ 11:57:26 #150
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55141868
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Verassende laatste dag gister
[ code verwijderd ]

Was McLaren express 1 dag eerder opgehouden? En heeft iemand een bron voor testdagen van 2008? De kalander op f1racing houdt op met de laatste testdagen van 2007, deze week dus
Ik hoop dat Massa nog gewoon wat worstelt met de missende TC anders is dit wel een denderend pak slaag door een gepensioneerde...

En ik dacht dat Bourdais heel goed was en gewend te rijden zonder TC. Lijkt er niet op...
Here we are now, entertain us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')