quote:1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
6. Nick-GizMo - Nick GizMo
7. s0ul1991 - s0ulreaver231
8. Retarded - NL Superman
9. Koentje3 - Kaanes Anus
10. hollander172 - hollander172
11. IedeK. - Iede Klaas
12. Timmetjuh. - Buffeltjuh
13. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
14. -En4cer- - EN4 360
15. Leonos - zmokerz
16. Rossdale - Rossdale
17. Egg-bird - Eggbird
18. ........?
Nee!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hier mag een slotje op!
Ik vind 't er op de 360 juist veel levendiger uitzien.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
Op de pc ziet het er toch wel even wat mooie uit, veel hogere resolutie warrdoor je veel meer ziet.
Ik vind het op de Xbox (met mijn 37" LCD) een stuk mooier dan op de PC hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
Op de pc ziet het er toch wel even wat mooie uit, veel hogere resolutie warrdoor je veel meer ziet.
Meest intense/sfeervolle FPS van het jaar, weapon-/rankingsystem waar menig shooter niet aan kan tippen, ABSURD vloeiende gameplay, leveldesign om je vingers bij af te likken. Kortom: niet aarzelen maar kopen die hap. Master Chief is nu nergens meer te bekennen op Xbox Livequote:Op woensdag 14 november 2007 17:13 schreef WooZ het volgende:
haal me eens over om dit ipv halo 3 te spelen
Halo 3 ?? Wat is dat ??quote:Op woensdag 14 november 2007 17:13 schreef WooZ het volgende:
haal me eens over om dit ipv halo 3 te spelen
Ja. want 1920x1080 is natuurlijk niet hoog.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
1080pquote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef BMH het volgende:
Hardcore mode is wel ERG erg leuk. Geen hud, niets in beeld. Gewoon reactievermogen en teamplay die naar je overwinning leiden.
[..]
Ja. want 1920x1080 is natuurlijk niet hoog.
Resolutie gemekker![]()
quote:WINNER -- Call of Duty 4: Modern Warfare
Out of 9 categories, the breakdown was as follows:
Call of Duty 4: 5 categories won: Story, Graphics, Sound, Single-Player, Replayability
Halo 3: 4 categories won: Arsenal, Controls, Multiplayer, Innovation
It's almost unbelievable, right? CoD4 is the better game based on the nine categories that we feel every developer should take into account when making games. This was a close fight, almost too close to determine a winner, but the games speak for themselves. GamePro would like to add that both CoD4 and Halo 3 should both be in every gamer's Xbox 360 library.
Jan Johan Belderokquote:
En dan laten ze de categorie multiplayer nog naar Halo 3 gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Feature: Call of Duty 4 vs. Halo 3
[..]
![]()
![]()
![]()
Onbegrijpelijk hé?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan laten ze de categorie multiplayer nog naar Halo 3 gaan![]()
linkertrigger dacht ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen mensen. Hoe plant je c4?
Gewoon een 360 halequote:Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Kaliber het volgende:
Ey gasten ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik hou heel veel van gamen CoD Counter Strike Battelfield etc.
Maar ik ben over een paar weekjes jarig en ik zat er over te denken een xbox 360 te vragen maar aan de andere kant mijn pc is zo oerkut dat ik er nog maar net counter strike source op kan spelen maar dan hangt de pc om het kwartier vast of ik word gekicht omdat ik lag geef![]()
Kan iemand mij raad geven tussen wat ik moet kiezen?
Vraag het aan Gold diggerquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen mensen. Hoe plant je c4?
als je 3dshooters wilt spelen moet je absoluut voor een pc gaan, voor alle andere spellen is een 360 relaxedquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Kaliber het volgende:
Ey gasten ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik hou heel veel van gamen CoD Counter Strike Battelfield etc.
Maar ik ben over een paar weekjes jarig en ik zat er over te denken een xbox 360 te vragen maar aan de andere kant mijn pc is zo oerkut dat ik er nog maar net counter strike source op kan spelen maar dan hangt de pc om het kwartier vast of ik word gekicht omdat ik lag geef![]()
Kan iemand mij raad geven tussen wat ik moet kiezen?
En als je nou weer level 55 haalt? Krijg je dan weer de keuze om opnieuw te beginnen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lv 20 nu weer in prestige mode na de 55 gehaald te hebben
uhuquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En als je nou weer level 55 haalt? Krijg je dan weer de keuze om opnieuw te beginnen?![]()
Daar zit ik ook "vast". Na 5 keer proberen had ik er al geen zin meer in. Ik haat dat soort stukken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef BMH het volgende:
Level: one hit, one kill..
Het eind op hardenend... NIET MOGELIJK. Ik heb alle tactieken geprobeerd.. 30+ keer opnieuw gespeeld... Echt ongebalanceerde onzin. De rest van de game is niet moeilijk.. Dit ineens wel? onzin.
Telkens hou ik het tot het einde vol.. De helicopter land.. Ik ga naar die manke sniper en dan komt er altijd wel weer een kogel of granaat wanneer ik niet kan sprinten of snipen. Echt niet te doen. Ongebalanceerd belachelijk.
Ze mogen het gaan fixen, want dit kan niet aan mij liggen. Alles voor dit punt was geen probleem.
lol![]()
Haha. Halo 3 wordt zeer spoedig het 2e slachtofferquote:Gears of War krijgt tikje op Xbox Live
Op regelmatige tijdstippen post Microsoft's Major Nelson een lijst met meest gespeelde games op zijn weblog. Deze lijst omvat Xbox 360, Xbox Live Arcade en oude Xbox titels die mensen met een Xbox Live verbinding in de afgelopen week speelden.
Voor de week beginnend op 12 november kregen we onderstaande resultaten binnen. Gears of War moet alweer een stapje terugzetten, Call of Duty 4 klimt immers naar een knappe tweede plaats. Assassin's Creed komt binnen op een negende stek, terwijl Forza Motorsport 2 ten nadele van The Orange Box op tien terugkeert.
Bij de Arcadegames werd de hele top tien overhoop gegooid. Screwjumper! en Shrek-n-Roll debuteren er sterk, terwijl er heel wat oude bekenden (Tetris Splash, Worms, Uno,...) terugkeren.
Xbox 360 (demo's en retailversies)
01 Halo 3
02 Call of Duty 4
03 Gears of War
04 Guitar Hero III
05 Madden NFL 08
06 Guitar Hero II
07 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas
08 Guitar Hero III Demo
09 Assassin's Creed
10 Forza Motorsport 2
Omfg die is fuckin hard.. Heb em wel op hard gehaald..quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef IedeK. het volgende:
Heb eindelijk de Mile High Club Achievement!![]()
![]()
We zijn eerst allemaal eens een beetje omhoog aan het ranken..quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef dronkeykong het volgende:
Sinds vrijdag eindelijk CoD4 binnen man o man ben alleen maar aan het MP'en. SP komt nog wel een keer wat een verslaving
Hoe zit het nou met de fok clan? Heb me opgegeven maar hoe en wat gaan we doen?
Heel veel shotguns van neergeschoten vijanden gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omfg die is fuckin hard.. Heb em wel op hard gehaald..
Kga et nu ook maar eens proberen
Ik ga nu aan de gangquote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heel veel shotguns van neergeschoten vijanden gebruiken.![]()
Ik ga jullie vanavond ff toevoegenquote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We zijn eerst allemaal eens een beetje omhoog aan het ranken..
Zitten wel, als we online zijn, altijd samen in games.. Erg gezellig moet ik zeggen
Klote is ie he?quote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef Trigalti het volgende:
Oh mijn fucking god ik ben al zeker een uur bezig met miles high crap
quote:Op zondag 18 november 2007 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haha. Halo 3 wordt zeer spoedig het 2e slachtoffer![]()
Tot hoever kom je ongeveer?quote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef Trigalti het volgende:
Fucking kutzooi... nog steeds niet AARGH
Daar ben ik nou dus ook maar how the neuk wil je dit gaan doen op veteranquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef BMH het volgende:
Level: one hit, one kill..
Het eind op hardenend... NIET MOGELIJK. Ik heb alle tactieken geprobeerd.. 30+ keer opnieuw gespeeld... Echt ongebalanceerde onzin. De rest van de game is niet moeilijk.. Dit ineens wel? onzin.
Telkens hou ik het tot het einde vol.. De helicopter land.. Ik ga naar die manke sniper en dan komt er altijd wel weer een kogel of granaat wanneer ik niet kan sprinten of snipen. Echt niet te doen. Ongebalanceerd belachelijk.
Ze mogen het gaan fixen, want dit kan niet aan mij liggen. Alles voor dit punt was geen probleem.
lol![]()
Ik ben daarboven.. gooi een flash.. kill daar iedereen, dan krijg je 2 nieuwe flashes.. Daar in dat kutgangetje ga ik dood..quote:
Whehehe die ga ik gebruiken, thanksquote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
@Frasier en BMH
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw
Die tactiek moet ik dan ook maar eens gebruiken![]()
Zoo lame..quote:Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehehe die ga ik gebruiken, thanks![]()
Ik heb het inmiddels gehaald door achter een boom te schuilen. Echt belachelijk dat dit stuk er in zit.quote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
@Frasier en BMH
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw
Die tactiek moet ik dan ook maar eens gebruiken![]()
Rano heb ik daar de verantwoordelijkheid gegeven om de lijst met aanmeldingen bij te houden. Maar ik zal van de week wel een update geven over het toernooi welke over 2/3 weken zal gaan startenquote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik zie dat de Fok "clan" al helemaal vol zit, maar hoe zit het trouwens met de IG kant. Lees daar niks meer over op IG, misschien handig om op IG een apart topic/club aan te maken.
Op veteran gehaald? NEEN!.. want dan MOET je Headshot schieten..quote:Op maandag 19 november 2007 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
hehe na 1 keer hostage dood te hebben geschoten in bonuslevel ging ik op de been van die eikel schieten das wat makkelijker dan op zijn hoofd mikken
beetje kleine meisje pesten, dan krijg je dat he !quote:
Mensen zitten sowieso veel te veel te praten tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nah die lobby van toenstraks, alleen maar mensen die over games aant zeveren en zeiken zijn..
Best lachen idd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha!!!
nja heb ook wel keer meegemaakt dat iemand uit me friendlist ineens op ze flikker kreeg van ze ma of pa tijdens een game, het was rond 2snachts en ineens geschreeuw en shit.
kwam niet meer bij
Nergens last van?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef Lircky het volgende:
Hoe vinden jullie het geluid, dat van mij is super zacht????
Ik zag gister mensen die na 2 keer prestige hard opweg waren naar de 3e keerquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
We hebben gewoon al een lvl 17 gast! En daarbedoel ik mee, na 1x prestige!
mc Ziani
Hij ownt de keet!
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nu bij No War in the Fighting Room (bij het lange stuk/gang) maar dit is verdomme niet te doen op veteran.
Had ik ook last van. Via de linkerkant lijkt hij die checkpoint niet te pakken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....
haha maar hij had er wel spijt vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
We hebben gewoon al een lvl 17 gast! En daarbedoel ik mee, na 1x prestige!
mc Ziani
Hij ownt de keet!
Het gaat dan ook om de lol die je erin hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zag gister mensen die na 2 keer prestige hard opweg waren naar de 3e keer. Ik zit nog maar op level 32, maar ik speel dan ook alleen maar team deathmatch.
Links is altijd korterquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....
Zoals meestal blijkt goedkoop weer is duurkoop zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand hier die um via Play-asia heeft gekocht?
Ik wacht inmiddels al een week of 2 en hij is er nog niet.
Niet dat het heel erg is aangezien ik nog met 3 games bezig ben, ik vroeg het mij alleen af.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals meestal blijkt goedkoop weer is duurkoop zijn.
Gameplayquote:Op donderdag 22 november 2007 08:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Kom nu ook veeel online omdat ik Assassins Creed heb uit gespeeld.
Zaterdag niet dan is de Gameplay ? Zijn er hier ook mensen die er heen gaan ?
Doe je die niet weg toevallig?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Kom nu ook veeel online omdat ik Assassins Creed heb uit gespeeld.
Zaterdag niet dan is de Gameplay ? Zijn er hier ook mensen die er heen gaan ?
District is dan nog de minst erge daarvan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
District vind ik juist geweldig
Ideaal voor search & destroy. Lekker campen tussen de kraampjes![]()
Same herequote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef dronkeykong het volgende:
Moet nog steeds met de SP beginnen
MP is veeeeeeeeeeellsss te verslavend
Die is inderdaad behoorlijk bagger.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:41 schreef kanna het volgende:
Die countdown vind ik pas bagger.
Ja, leuk joh rondjes rennenquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:41 schreef kanna het volgende:
Die countdown vind ik pas bagger.
Zekerquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Crash is overigens een geweldige map![]()
Toch wel mijn grote favoriet.
Dankequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
omg, ik had toenstraks toch een airstrike tijdens S&D, pffff..
btw Cyb voor je broertje/broer : http://www.tversity.com/home
Was dat die ene?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
omg, ik had toenstraks toch een airstrike tijdens S&D, pffff..
btw Cyb voor je broertje/broer : http://www.tversity.com/home
haha ja, toen dat hele team de pijp uit ging door die airstrike.quote:
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 25 november 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Singleplayer dan eindelijk op veteran uitgespeeld![]()
En Mile High Club heb ik zojuist gehaald![]()
Gruwelijke game jongens![]()
doe je goed..quote:Op zondag 25 november 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Singleplayer dan eindelijk op veteran uitgespeeld![]()
En Mile High Club heb ik zojuist gehaald![]()
Gruwelijke game jongens![]()
Gizmo...?quote:Op zondag 25 november 2007 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doe je goed..
maar dat het een gruwelijke game is, weten we al een tijdje
Weet waar je aan begintquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Net weer opnieuw begonnen met MP. Was level 55 nu weer alle wapens kwijt en opnieuw beginnen
Leuk zo een uitdaging
Sletje...?quote:
Ik ga et ook doen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Net weer opnieuw begonnen met MP. Was level 55 nu weer alle wapens kwijt en opnieuw beginnen
Leuk zo een uitdaging
2 Teams van 6... met ieder 3 backups?quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb op IG even voorgesteld hoe we de teams exact gaan indelen. Twee teams van 9 (alleen Ground War dus...wat het denk ik niet wordt) of 3 teams van 6. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Nouja ik ga er staks gewoon vanuit dat iedereen zich meld als het toernooi gaat beginnen. Zo niet dan zet ik jou gewoon op de lijst. Ik ga natuurlijk niet iedereen PM'en om hieraan te herinneren.quote:Op maandag 26 november 2007 17:32 schreef kanna het volgende:
Er is geen plek meer toch? Ik zie namelijk nog steeds dat vraagtekentje staan in de OP...
Als ie dat spel verpatst... is ie geen ander spel meer waardig!quote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grote klasse.
En nou niet na een weekje weer verpatsen hé
Ik heb geen problemen met Ground War. Natuurlijk speel ik liever Sabotage,S&D of Headquarters.quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb op IG even voorgesteld hoe we de teams exact gaan indelen. Twee teams van 9 (alleen Ground War dus...wat het denk ik niet wordt) of 3 teams van 6. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
weer iemand meer om d00d te schietenquote:
Ga nu pitten sorryquote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ground War. Natuurlijk speel ik liever Sabotage,S&D of Headquarters.
als je 3 teams van 6 doet, moet dus wel iedereen online zijn van elk team, en of dat werkt is nog maar te vraag.
2 teams van 6 en dan daar mensen bij zetten als reserve lijkt me iets slimmer.
maar goed, dat komt nog wel.
[..]
weer iemand meer om d00d te schieten
hmm iemand om 23:30 nog CoD4?
Denk dat ik een week nog niet eens redquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grote klasse.
En nou niet na een weekje weer verpatsen hé
Cyberia, ik, klaas volgens mij ook..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wie heeft die epiloog al gehaald op veteran.
Superlastig joh. Ik zo even kijken op youtube zon gast die met zijn pistooltje er zo doorheen loopt.
En dan ben ik Klaasie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cyberia, ik, klaas volgens mij ook..
Hij is behoorlijk pittig ja. Maar wat ik je ten zeerste adviseer is om je flashbangs er niet meteen doorheen te jagen. Nadat je een verdieping naar boven gaat zul je ook nog een aantal tegenstanders te lijf lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wie heeft die epiloog al gehaald op veteran.
Superlastig joh. Ik zo even kijken op youtube zon gast die met zijn pistooltje er zo doorheen loopt.
Zij hebben het nog nauwkeuriger aangepaktquote:
Ik speel alleen Worms onlinequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel online spelen he Tequila. Jij bent ongeveer de enige gamer waartegen ik nog nooit een online game heb gespeeld
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
CoD4 ga ik ff snel de sp doorspelen en dan kan die weer weg
HAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef IedeK. het volgende:
Paar leuke potjes net gedaan!
Met die twee belgen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Helemaal verslaafd aan dit spel.
Gisteren op Hardened uitgespeeld.. Ik vrees dat ik het op Veteran niet ga halen![]()
Met kerst toch maar eens Live vragen
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel moeilijkheidsgraden heb je dan?
Recruit
Normaal
Hardened
Veteran
En als je Veteran haalt krijg je de rest dan ook meteen?
je hebt het over die achievement dat je alle tv's moet slopen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:01 schreef ach het volgende:
Gister ging ik dat TV station op Veteran doen, ik dacht dat het kut zou worden omdat ik op Hard er heel lang mee bezig was en steeds doodging, loop ik er binnen een minuut doorheenEindeloos de epilogue spelen om die achievement proberen te halen heeft wel geholpen
Dat zegt ie niet gekquote:Op donderdag 29 november 2007 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt het over die achievement dat je alle tv's moet slopen?
dat was bij mij echt toeval dat ik hem kreeg..
Ik speel vanavond alleen nog met mijn glas bier en met vrouwen. Sorryquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Munter het volgende:
Wie speelt er vanavond nog ?
Mn gamertag : Muntrue
M'n hart of het glas?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef Munter het volgende:
Pas maar op dat ie niet breekt
Whehe, best scherp.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef Munter het volgende:
gezien het feit dat je nog op fok zit, allebij ?
en daar heb je bijna 7 uur over moeten nadenken?quote:
eigenlijk vroeg op bedje, maar dat is toch later geworden, nja moet zo werken.quote:
Mooi kan ik in de middag heerlijk gamen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:37 schreef -En4Cer- het volgende:
Problemen lijken weer verholpen.
quote:
Gelukkig ken ik jou en weet ik dat ik daar niet bang voor hoef te zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik kom je volgende maand ook wel even voor je bolletje schieten.
Omdat je hem op veteran niet in zijn been mag schieten maar echt alleen op zijn hoofdquote:Op donderdag 6 december 2007 11:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie heeft trouwens dat vliegtuig level (laatste) op Veteran uitgehaald?(Dat je in 1 minuut het level uit moet spelen) Ik en een vriend hebben 2 uur lang het geprobeerd
1x hadden we het eindelijk gehaald, toen schoten we in die been van de vijand en toen zei het spel dat ik de hostage had geraakt
![]()
!!
Voor de rest moet ik alleen nog het spel op Veteran uitspelen (Rest van de Gamescore heb ik al gehaald, sta op 600) Ben op de helft.
Ik ga je anaal vernederen met mijn M16quote:Op donderdag 6 december 2007 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie wil er met mij spelen? Ik pwn iedereen. (600-1200XP met Search & Destroy)
Team Deathmatch sta ik ook vaak/meestal bovenaan![]()
M16 + Red Dot + Deep Impact + Stopping Power FTW(Red Camo
)
xbox live: | SparkleZ | (Dat zijn 2 i's) Ben er alleen s'avonds.
Tegen zulke eigenheimers.... zucht..quote:Op donderdag 6 december 2007 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi...
Search & Destroy. Hele team dood behalve ik. Vijand heeft nog 6 van de 7 over en ik maak heel hun team af en defuse de bom
ik wil wel eens weten hoe goed je bentquote:Op donderdag 6 december 2007 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi...
Search & Destroy. Hele team dood behalve ik. Vijand heeft nog 6 van de 7 over en ik maak heel hun team af en defuse de bom
je speelt tegen noobs?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi...
Ja ok ik speelde tegen n00bs, daarom was heel mijn team al meteen doodquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je speelt tegen noobs?
(ow die sloeg op jou!)
Ook wel echt Hollands hequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedzo. Opscheppen over je eigen prestaties is nogal not done.
haha iets eerder op start drukken?quote:Op maandag 10 december 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
"50.000 people used to live here..."
Damn, hoe vaak ik dat nu onderhand al niet gehoord heb
Echt héquote:Op maandag 10 december 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
"50.000 people used to live here..."
Damn, hoe vaak ik dat nu onderhand al niet gehoord heb
Er zijn nu zo'n 50.000 mensen online , dus het antwoord is ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:43 schreef Marty26 het volgende:
Word er nog gespeelt vanavond?
quote:Hey Everyone –
I wanted to give you the heads up on a lot of cool changes coming to Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer in the month of December. Before you ask, there is no ETA on these changes, most are included in the upcoming patch, with all the playlists stuff happening independently at some point in the near future.
Multiplayer Playlist Changes:
The multiplayer playlists in Call of Duty 4: Modern Warfare are always evolving based on community feedback and stats we track behind the scenes. We’re focused on constantly keeping the game fresh and tweaking it based on your feedback, so expect the following Playlist changes to be hitting soon:
Team Deathmatch
* Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.
Mercenary Team Deathmatch
* Brand New Playlists: No Clans / Parties allowed.
* Players who don’t want to be matchmade with clans (or people in parties) can team up with fellow lone wolves and play some TDM.
Free-for-All
* Score Limit Change: 100 Points
Domination
* Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.
Ground War
* No changes.
Sabatoge
Headquarters
Search and Destroy
Team Tactical
Hardcore Team Deathmatch
* Brand New Playlist: 100% Hardcore Team Deathmatch Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
Hardcore Search and Destroy
* Brand New Playlist: 100% Hardcore Search and Destroy Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
Old School
* Rule Set Change: Free-for-All Only w/ Old School Rules
* Increased Health (slightly)
* No Health Re-gen
* Score Limit Change: 100 points
Cage Match
* Rule Set Change: No Longer Old School Mode
* 1 v 1: Normal Rules
* Map Added to Rotation: Countdown - now availalbe in map rotation
* Map Added to Rotation: District - now available in map rotation
Oldcore
* Playlist Removed
Team Objective
* Playlist Removed
* All gametypes included now available individually.
Upcoming Patch Updates (Seperate from above Playlist changes):
Addition of Host Migration
* If Host of lobby leaves, all players will be deposited back to the lobby where next best host will be selected before new game restarts. Players will no longer be kicked out of game entirely.
Improved Network Performance For Larger Games
* 18 player games now require more bandwidth to host, resulting in smoother performance for players.
Optimized Server Selection for First Match
* Server selection is now optimized to select best bandwidth servers associated by LSP.
Updated Spectator “Chase Cam”
* Change Spectator Mode: Switch between First Person and Third Person.
* 360 Degree rotation around character you’re spectating.
Fixed “Playlist Older Than Host” Error
* Player will no longer get error when entering games.
Optimized Corrupt Create-a-Class Handling
* Players will no longer be kicked from game when their create-a-class data is corrupted.
Added Kill Cam To Everything
* Kill Cam view Added: Air Strike Bombs (Follows bomb from plane to target)
* Kill Cam view Added: Grenades (Follows frag from hand to ground, then rotates to view target)
* Kill Cam view Added: RPGs (Follows RPG from launch to target)
* Kill Cam view Added: M203 Rounds (Follows round from launcher to target)
* Kill Cam view Added: Claymores (Views from behind claymore until explosion)
* Kill Cam view Added: C4 Packs (View from pack rotating to watch target)
* Kill Cam view Added: Martrdom (View from grenade rotating to watch target)
Optimized Old School Experience
* Added Unlimited Sprint
* Doubled Magazine Size
* Added Ragdoll Cam
Additional Start Spawn Locations in All Maps
* Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.
Optimized Sniper Rifle / ACOG Scope Accuracy
* Sniper Rifles and ACOG scope accuracy improved due to fix.
Fixed Weapon Sprint Bug
* Bug which gave players more sprint when using particular weapons.
Genoeg. Maar de manier waarop je die kills krijgt (volledig willekeurig mensen die neergeknald worden) beleef ik weinig plezier aan. En je krijgt zo'n ding ook veel te snel. Je hebt soms potjes waarbij continu zo'n klote ding rondvliegt. Probeer je bijvoorbeel zachtjes de vijand te flanken schiet dat ding je van 500 meter 20 kogels door je hoofdquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker nooit helikopter gehad?
Gewoon onder de gebouwen blijven en snel naar de overkant rennen
Die gun van 'm kan volgensmij alle kanten opdraaien. Maakt niet uit aan welke kant je zit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:34 schreef Rossdale het volgende:
Je moet ook opletten hoe hij vliegt en welke kant zijn zicht is, het is ook juist de bedoeling dat je dat ding ontwijkt. Zo willekeurig is het echt niet hoor.
Heb ik niet gekregen volgens mij..quote:Op zondag 16 december 2007 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je krijgt toch een bericht paar dagen voordat het is afgelopen?
Heb gisteren mijn gold weer geactiveerd.
http://www.gamecard.nu/quote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa hoor.. net op mijn vrije zondag is mijn Gold abonnement afgelopen![]()
Ik heb helaas niet meer van die 48-uurs kaartjes meer liggen die je vaak bij nieuwe games krijgt..
Heeft iemand nog zo'n kaartje liggen zodat ik toch nog ff kan COD'en vandaag??
Het is dan verstandig om die code te PM'en ipv hier in het openbare topic te plaatsen
ik heb helaas ook geen creditcard zodat ik hem gelijk online aan kan schaffen
Wel een kut geintje natuurlijk. Maar praat wel even normaalquote:
Ay, Het spel weer verkopen of ruilen dat is wat ik deed tenminstequote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef Countach het volgende:
Kan die chopper op dat extraction point niet iets sneller komen... trek dat echt niet, met al die ventjes afknallen, en ze bijven maar komen... Iemand tips toevallig?.
Dat doe jij bijna bij elke spelquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ay, Het spel weer verkopen of ruilen dat is wat ik deed tenminste
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uitquote:Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Kevanovitch het volgende:
Is er een update geweest ofzo. Ik heb ineens 2 mappen gespeeld die ik nooit eerder gezien had. Showdown en dat ship. Wel ruk mappen trouwens.
Yep.quote:Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Kevanovitch het volgende:
Is er een update geweest ofzo. Ik heb ineens 2 mappen gespeeld die ik nooit eerder gezien had. Showdown en dat ship. Wel ruk mappen trouwens.
Nee man, die is best coolquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uit
Hahaha in die map ben ik supergoedquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uit
Dit was dus het probleem vanmiddag op die map. Heel de tegenparij snipen en campen onder sabotage, had die gasten ook nog de bom. Kreeg je dus scores van 4 kills - 20 deathsquote:Op maandag 24 december 2007 23:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang er maar niet te veel mensen gaan liggen snipen.
voeg je wel even toequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Hebben mensen zin om vandaag te spelen? Heb hem gister met kerst gehad
Voeg me maar toe: Leonos NL
Nice, maar ga eigenlijk wat films kijken vanavondquote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dit was dus het probleem vanmiddag op die map. Heel de tegenparij snipen en campen onder sabotage, had die gasten ook nog de bom. Kreeg je dus scores van 4 kills - 20 deathsHoor je die gasten nog op het einde: "Guys we won because we had some uber tactics"
[..]
voeg je wel even toe
Al die kerst n00bs ff pwnen
grenade launcher is voor noobsquote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Vet spel
M4 Carbine ftwmet die Grenade launcher pwn je iedereen
regelmatig dat ik op een map 20+ kills heb (alleen Overgrown niet, wat een debiele map is dat zeg)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef viezerdt het volgende:
[..]
grenade launcher is voor noobs
Amen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Doe mij maar de Red Dot SightVind ik een stuk lekkerder schieten dan die scope trouwens.
Niets.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Amen.
Trouwens hebben veel mensen hier al een gouden desert eagle ?
Behalve dat die goud is wat is er anders aan dan een normale ?
Lekker met SMG's manquote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef Koentje3 het volgende:
Ben nu level 33 .. echt een pauper level :R heb op de meeste goede guns (G3, MP5, M16, etc.) alle challanges al, maar om nou met zo'n AK47u of Scorpion door een level te gaan lopen!
artillerie klinkt iets andersquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker met SMG's manMoet je alleen wel de extra ammo perk doen want daar zit je dus echt zo doorheen he
P90 met extra bullet snelheid is zo ongelofelijk bruut, klinkt net alsof er iemand met een gepimpte artilleriegun staat te knallenWat een geluid!
Kills met de GL tellen alleen niet mee voor wapenchallenges.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |