quote:1. Cyberia - TECNOMIC NL
2. Trigalti - Trigalti1
3. viezerdt - Ltfocus
4. Morpheus2002 - Morpheus1412
5. Gupje - Gupje
6. Nick-GizMo - Nick GizMo
7. s0ul1991 - s0ulreaver231
8. Retarded - NL Superman
9. Koentje3 - Kaanes Anus
10. hollander172 - hollander172
11. IedeK. - Iede Klaas
12. Timmetjuh. - Buffeltjuh
13. Dronkeykong- SHIFTY AFCA
14. -En4cer- - EN4 360
15. Leonos - zmokerz
16. Rossdale - Rossdale
17. Egg-bird - Eggbird
18. ........?
Nee!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hier mag een slotje op!
Ik vind 't er op de 360 juist veel levendiger uitzien.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
Op de pc ziet het er toch wel even wat mooie uit, veel hogere resolutie warrdoor je veel meer ziet.
Ik vind het op de Xbox (met mijn 37" LCD) een stuk mooier dan op de PC hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
Op de pc ziet het er toch wel even wat mooie uit, veel hogere resolutie warrdoor je veel meer ziet.
Meest intense/sfeervolle FPS van het jaar, weapon-/rankingsystem waar menig shooter niet aan kan tippen, ABSURD vloeiende gameplay, leveldesign om je vingers bij af te likken. Kortom: niet aarzelen maar kopen die hap. Master Chief is nu nergens meer te bekennen op Xbox Livequote:Op woensdag 14 november 2007 17:13 schreef WooZ het volgende:
haal me eens over om dit ipv halo 3 te spelen
Halo 3 ?? Wat is dat ??quote:Op woensdag 14 november 2007 17:13 schreef WooZ het volgende:
haal me eens over om dit ipv halo 3 te spelen
Ja. want 1920x1080 is natuurlijk niet hoog.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Kalebakkus het volgende:
1080pquote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef BMH het volgende:
Hardcore mode is wel ERG erg leuk. Geen hud, niets in beeld. Gewoon reactievermogen en teamplay die naar je overwinning leiden.
[..]
Ja. want 1920x1080 is natuurlijk niet hoog.
Resolutie gemekker![]()
quote:WINNER -- Call of Duty 4: Modern Warfare
Out of 9 categories, the breakdown was as follows:
Call of Duty 4: 5 categories won: Story, Graphics, Sound, Single-Player, Replayability
Halo 3: 4 categories won: Arsenal, Controls, Multiplayer, Innovation
It's almost unbelievable, right? CoD4 is the better game based on the nine categories that we feel every developer should take into account when making games. This was a close fight, almost too close to determine a winner, but the games speak for themselves. GamePro would like to add that both CoD4 and Halo 3 should both be in every gamer's Xbox 360 library.
Jan Johan Belderokquote:
En dan laten ze de categorie multiplayer nog naar Halo 3 gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Feature: Call of Duty 4 vs. Halo 3
[..]
![]()
![]()
![]()
Onbegrijpelijk hé?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan laten ze de categorie multiplayer nog naar Halo 3 gaan![]()
linkertrigger dacht ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen mensen. Hoe plant je c4?
Gewoon een 360 halequote:Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Kaliber het volgende:
Ey gasten ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik hou heel veel van gamen CoD Counter Strike Battelfield etc.
Maar ik ben over een paar weekjes jarig en ik zat er over te denken een xbox 360 te vragen maar aan de andere kant mijn pc is zo oerkut dat ik er nog maar net counter strike source op kan spelen maar dan hangt de pc om het kwartier vast of ik word gekicht omdat ik lag geef![]()
Kan iemand mij raad geven tussen wat ik moet kiezen?
Vraag het aan Gold diggerquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:11 schreef ErikN het volgende:
Mensen mensen. Hoe plant je c4?
als je 3dshooters wilt spelen moet je absoluut voor een pc gaan, voor alle andere spellen is een 360 relaxedquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:46 schreef Kaliber het volgende:
Ey gasten ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik hou heel veel van gamen CoD Counter Strike Battelfield etc.
Maar ik ben over een paar weekjes jarig en ik zat er over te denken een xbox 360 te vragen maar aan de andere kant mijn pc is zo oerkut dat ik er nog maar net counter strike source op kan spelen maar dan hangt de pc om het kwartier vast of ik word gekicht omdat ik lag geef![]()
Kan iemand mij raad geven tussen wat ik moet kiezen?
En als je nou weer level 55 haalt? Krijg je dan weer de keuze om opnieuw te beginnen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lv 20 nu weer in prestige mode na de 55 gehaald te hebben
uhuquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
En als je nou weer level 55 haalt? Krijg je dan weer de keuze om opnieuw te beginnen?![]()
Daar zit ik ook "vast". Na 5 keer proberen had ik er al geen zin meer in. Ik haat dat soort stukken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef BMH het volgende:
Level: one hit, one kill..
Het eind op hardenend... NIET MOGELIJK. Ik heb alle tactieken geprobeerd.. 30+ keer opnieuw gespeeld... Echt ongebalanceerde onzin. De rest van de game is niet moeilijk.. Dit ineens wel? onzin.
Telkens hou ik het tot het einde vol.. De helicopter land.. Ik ga naar die manke sniper en dan komt er altijd wel weer een kogel of granaat wanneer ik niet kan sprinten of snipen. Echt niet te doen. Ongebalanceerd belachelijk.
Ze mogen het gaan fixen, want dit kan niet aan mij liggen. Alles voor dit punt was geen probleem.
lol![]()
Haha. Halo 3 wordt zeer spoedig het 2e slachtofferquote:Gears of War krijgt tikje op Xbox Live
Op regelmatige tijdstippen post Microsoft's Major Nelson een lijst met meest gespeelde games op zijn weblog. Deze lijst omvat Xbox 360, Xbox Live Arcade en oude Xbox titels die mensen met een Xbox Live verbinding in de afgelopen week speelden.
Voor de week beginnend op 12 november kregen we onderstaande resultaten binnen. Gears of War moet alweer een stapje terugzetten, Call of Duty 4 klimt immers naar een knappe tweede plaats. Assassin's Creed komt binnen op een negende stek, terwijl Forza Motorsport 2 ten nadele van The Orange Box op tien terugkeert.
Bij de Arcadegames werd de hele top tien overhoop gegooid. Screwjumper! en Shrek-n-Roll debuteren er sterk, terwijl er heel wat oude bekenden (Tetris Splash, Worms, Uno,...) terugkeren.
Xbox 360 (demo's en retailversies)
01 Halo 3
02 Call of Duty 4
03 Gears of War
04 Guitar Hero III
05 Madden NFL 08
06 Guitar Hero II
07 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas
08 Guitar Hero III Demo
09 Assassin's Creed
10 Forza Motorsport 2
Omfg die is fuckin hard.. Heb em wel op hard gehaald..quote:Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef IedeK. het volgende:
Heb eindelijk de Mile High Club Achievement!![]()
![]()
We zijn eerst allemaal eens een beetje omhoog aan het ranken..quote:Op zondag 18 november 2007 16:28 schreef dronkeykong het volgende:
Sinds vrijdag eindelijk CoD4 binnen man o man ben alleen maar aan het MP'en. SP komt nog wel een keer wat een verslaving
Hoe zit het nou met de fok clan? Heb me opgegeven maar hoe en wat gaan we doen?
Heel veel shotguns van neergeschoten vijanden gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2007 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omfg die is fuckin hard.. Heb em wel op hard gehaald..
Kga et nu ook maar eens proberen
Ik ga nu aan de gangquote:Op zondag 18 november 2007 17:00 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Heel veel shotguns van neergeschoten vijanden gebruiken.![]()
Ik ga jullie vanavond ff toevoegenquote:Op zondag 18 november 2007 16:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
We zijn eerst allemaal eens een beetje omhoog aan het ranken..
Zitten wel, als we online zijn, altijd samen in games.. Erg gezellig moet ik zeggen
Klote is ie he?quote:Op zondag 18 november 2007 17:49 schreef Trigalti het volgende:
Oh mijn fucking god ik ben al zeker een uur bezig met miles high crap
quote:Op zondag 18 november 2007 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haha. Halo 3 wordt zeer spoedig het 2e slachtoffer![]()
Tot hoever kom je ongeveer?quote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef Trigalti het volgende:
Fucking kutzooi... nog steeds niet AARGH
Daar ben ik nou dus ook maar how the neuk wil je dit gaan doen op veteranquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:17 schreef BMH het volgende:
Level: one hit, one kill..
Het eind op hardenend... NIET MOGELIJK. Ik heb alle tactieken geprobeerd.. 30+ keer opnieuw gespeeld... Echt ongebalanceerde onzin. De rest van de game is niet moeilijk.. Dit ineens wel? onzin.
Telkens hou ik het tot het einde vol.. De helicopter land.. Ik ga naar die manke sniper en dan komt er altijd wel weer een kogel of granaat wanneer ik niet kan sprinten of snipen. Echt niet te doen. Ongebalanceerd belachelijk.
Ze mogen het gaan fixen, want dit kan niet aan mij liggen. Alles voor dit punt was geen probleem.
lol![]()
Ik ben daarboven.. gooi een flash.. kill daar iedereen, dan krijg je 2 nieuwe flashes.. Daar in dat kutgangetje ga ik dood..quote:
Whehehe die ga ik gebruiken, thanksquote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
@Frasier en BMH
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw
Die tactiek moet ik dan ook maar eens gebruiken![]()
Zoo lame..quote:Op zondag 18 november 2007 20:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehehe die ga ik gebruiken, thanks![]()
Ik heb het inmiddels gehaald door achter een boom te schuilen. Echt belachelijk dat dit stuk er in zit.quote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
@Frasier en BMH
http://www.youtube.com/watch?v=tu9zzkVWfuw
Die tactiek moet ik dan ook maar eens gebruiken![]()
Rano heb ik daar de verantwoordelijkheid gegeven om de lijst met aanmeldingen bij te houden. Maar ik zal van de week wel een update geven over het toernooi welke over 2/3 weken zal gaan startenquote:Op zondag 18 november 2007 20:20 schreef lordteddybeer het volgende:
Ik zie dat de Fok "clan" al helemaal vol zit, maar hoe zit het trouwens met de IG kant. Lees daar niks meer over op IG, misschien handig om op IG een apart topic/club aan te maken.
Op veteran gehaald? NEEN!.. want dan MOET je Headshot schieten..quote:Op maandag 19 november 2007 20:37 schreef Sala-adin het volgende:
hehe na 1 keer hostage dood te hebben geschoten in bonuslevel ging ik op de been van die eikel schieten das wat makkelijker dan op zijn hoofd mikken
beetje kleine meisje pesten, dan krijg je dat he !quote:
Mensen zitten sowieso veel te veel te praten tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nah die lobby van toenstraks, alleen maar mensen die over games aant zeveren en zeiken zijn..
Best lachen idd.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha!!!
nja heb ook wel keer meegemaakt dat iemand uit me friendlist ineens op ze flikker kreeg van ze ma of pa tijdens een game, het was rond 2snachts en ineens geschreeuw en shit.
kwam niet meer bij
Nergens last van?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:58 schreef Lircky het volgende:
Hoe vinden jullie het geluid, dat van mij is super zacht????
Ik zag gister mensen die na 2 keer prestige hard opweg waren naar de 3e keerquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
We hebben gewoon al een lvl 17 gast! En daarbedoel ik mee, na 1x prestige!
mc Ziani
Hij ownt de keet!
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben nu bij No War in the Fighting Room (bij het lange stuk/gang) maar dit is verdomme niet te doen op veteran.
Had ik ook last van. Via de linkerkant lijkt hij die checkpoint niet te pakken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....
haha maar hij had er wel spijt vanquote:Op dinsdag 20 november 2007 22:59 schreef Trigalti het volgende:
We hebben gewoon al een lvl 17 gast! En daarbedoel ik mee, na 1x prestige!
mc Ziani
Hij ownt de keet!
Het gaat dan ook om de lol die je erin hebt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zag gister mensen die na 2 keer prestige hard opweg waren naar de 3e keer. Ik zit nog maar op level 32, maar ik speel dan ook alleen maar team deathmatch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |