Heb ik niet gekregen volgens mij..quote:Op zondag 16 december 2007 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je krijgt toch een bericht paar dagen voordat het is afgelopen?
Heb gisteren mijn gold weer geactiveerd.
http://www.gamecard.nu/quote:Op zondag 16 december 2007 15:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa hoor.. net op mijn vrije zondag is mijn Gold abonnement afgelopen![]()
Ik heb helaas niet meer van die 48-uurs kaartjes meer liggen die je vaak bij nieuwe games krijgt..
Heeft iemand nog zo'n kaartje liggen zodat ik toch nog ff kan COD'en vandaag??
Het is dan verstandig om die code te PM'en ipv hier in het openbare topic te plaatsen
ik heb helaas ook geen creditcard zodat ik hem gelijk online aan kan schaffen
Wel een kut geintje natuurlijk. Maar praat wel even normaalquote:
Ay, Het spel weer verkopen of ruilen dat is wat ik deed tenminstequote:Op zondag 16 december 2007 00:22 schreef Countach het volgende:
Kan die chopper op dat extraction point niet iets sneller komen... trek dat echt niet, met al die ventjes afknallen, en ze bijven maar komen... Iemand tips toevallig?.
Dat doe jij bijna bij elke spelquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ay, Het spel weer verkopen of ruilen dat is wat ik deed tenminste
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uitquote:Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Kevanovitch het volgende:
Is er een update geweest ofzo. Ik heb ineens 2 mappen gespeeld die ik nooit eerder gezien had. Showdown en dat ship. Wel ruk mappen trouwens.
Yep.quote:Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Kevanovitch het volgende:
Is er een update geweest ofzo. Ik heb ineens 2 mappen gespeeld die ik nooit eerder gezien had. Showdown en dat ship. Wel ruk mappen trouwens.
Nee man, die is best coolquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uit
Hahaha in die map ben ik supergoedquote:Op maandag 24 december 2007 15:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja vooral die Wetwork mag er wel weer uit
Dit was dus het probleem vanmiddag op die map. Heel de tegenparij snipen en campen onder sabotage, had die gasten ook nog de bom. Kreeg je dus scores van 4 kills - 20 deathsquote:Op maandag 24 december 2007 23:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang er maar niet te veel mensen gaan liggen snipen.
voeg je wel even toequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:08 schreef Leonos het volgende:
Hebben mensen zin om vandaag te spelen? Heb hem gister met kerst gehad
Voeg me maar toe: Leonos NL
Nice, maar ga eigenlijk wat films kijken vanavondquote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dit was dus het probleem vanmiddag op die map. Heel de tegenparij snipen en campen onder sabotage, had die gasten ook nog de bom. Kreeg je dus scores van 4 kills - 20 deathsHoor je die gasten nog op het einde: "Guys we won because we had some uber tactics"
[..]
voeg je wel even toe
Al die kerst n00bs ff pwnen
grenade launcher is voor noobsquote:Op donderdag 27 december 2007 17:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Vet spel
M4 Carbine ftwmet die Grenade launcher pwn je iedereen
regelmatig dat ik op een map 20+ kills heb (alleen Overgrown niet, wat een debiele map is dat zeg)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef viezerdt het volgende:
[..]
grenade launcher is voor noobs
Amen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Doe mij maar de Red Dot SightVind ik een stuk lekkerder schieten dan die scope trouwens.
Niets.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Amen.
Trouwens hebben veel mensen hier al een gouden desert eagle ?
Behalve dat die goud is wat is er anders aan dan een normale ?
Lekker met SMG's manquote:Op donderdag 27 december 2007 21:04 schreef Koentje3 het volgende:
Ben nu level 33 .. echt een pauper level :R heb op de meeste goede guns (G3, MP5, M16, etc.) alle challanges al, maar om nou met zo'n AK47u of Scorpion door een level te gaan lopen!
artillerie klinkt iets andersquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker met SMG's manMoet je alleen wel de extra ammo perk doen want daar zit je dus echt zo doorheen he
P90 met extra bullet snelheid is zo ongelofelijk bruut, klinkt net alsof er iemand met een gepimpte artilleriegun staat te knallenWat een geluid!
Kills met de GL tellen alleen niet mee voor wapenchallenges.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |