Links is altijd korterquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gek. Ik ben nu een checkpoint verder gekomen in HETZELFDE stuk. Wat ik heb gedaan is de dit keer de rechter zijgang genomen in plaats van de linker. Echter haalde ik nu meteen een checkpoint. Vaaaaaaaaag.....
Zoals meestal blijkt goedkoop weer is duurkoop zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand hier die um via Play-asia heeft gekocht?
Ik wacht inmiddels al een week of 2 en hij is er nog niet.
Niet dat het heel erg is aangezien ik nog met 3 games bezig ben, ik vroeg het mij alleen af.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zoals meestal blijkt goedkoop weer is duurkoop zijn.
Gameplayquote:Op donderdag 22 november 2007 08:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Kom nu ook veeel online omdat ik Assassins Creed heb uit gespeeld.
Zaterdag niet dan is de Gameplay ? Zijn er hier ook mensen die er heen gaan ?
Doe je die niet weg toevallig?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:44 schreef s0ul1991 het volgende:
Kom nu ook veeel online omdat ik Assassins Creed heb uit gespeeld.
Zaterdag niet dan is de Gameplay ? Zijn er hier ook mensen die er heen gaan ?
District is dan nog de minst erge daarvan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
District vind ik juist geweldig
Ideaal voor search & destroy. Lekker campen tussen de kraampjes![]()
Same herequote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef dronkeykong het volgende:
Moet nog steeds met de SP beginnen
MP is veeeeeeeeeeellsss te verslavend
Die is inderdaad behoorlijk bagger.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:41 schreef kanna het volgende:
Die countdown vind ik pas bagger.
Ja, leuk joh rondjes rennenquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:41 schreef kanna het volgende:
Die countdown vind ik pas bagger.
Zekerquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Crash is overigens een geweldige map![]()
Toch wel mijn grote favoriet.
Dankequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
omg, ik had toenstraks toch een airstrike tijdens S&D, pffff..
btw Cyb voor je broertje/broer : http://www.tversity.com/home
Was dat die ene?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
omg, ik had toenstraks toch een airstrike tijdens S&D, pffff..
btw Cyb voor je broertje/broer : http://www.tversity.com/home
haha ja, toen dat hele team de pijp uit ging door die airstrike.quote:
Gefeliciteerd manquote:Op zondag 25 november 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Singleplayer dan eindelijk op veteran uitgespeeld![]()
En Mile High Club heb ik zojuist gehaald![]()
Gruwelijke game jongens![]()
doe je goed..quote:Op zondag 25 november 2007 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Singleplayer dan eindelijk op veteran uitgespeeld![]()
En Mile High Club heb ik zojuist gehaald![]()
Gruwelijke game jongens![]()
Gizmo...?quote:Op zondag 25 november 2007 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
doe je goed..
maar dat het een gruwelijke game is, weten we al een tijdje
Weet waar je aan begintquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Net weer opnieuw begonnen met MP. Was level 55 nu weer alle wapens kwijt en opnieuw beginnen
Leuk zo een uitdaging
Sletje...?quote:
Ik ga et ook doen hoorquote:Op zondag 25 november 2007 19:53 schreef dronkeykong het volgende:
Net weer opnieuw begonnen met MP. Was level 55 nu weer alle wapens kwijt en opnieuw beginnen
Leuk zo een uitdaging
2 Teams van 6... met ieder 3 backups?quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb op IG even voorgesteld hoe we de teams exact gaan indelen. Twee teams van 9 (alleen Ground War dus...wat het denk ik niet wordt) of 3 teams van 6. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
Nouja ik ga er staks gewoon vanuit dat iedereen zich meld als het toernooi gaat beginnen. Zo niet dan zet ik jou gewoon op de lijst. Ik ga natuurlijk niet iedereen PM'en om hieraan te herinneren.quote:Op maandag 26 november 2007 17:32 schreef kanna het volgende:
Er is geen plek meer toch? Ik zie namelijk nog steeds dat vraagtekentje staan in de OP...
Als ie dat spel verpatst... is ie geen ander spel meer waardig!quote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grote klasse.
En nou niet na een weekje weer verpatsen hé
Ik heb geen problemen met Ground War. Natuurlijk speel ik liever Sabotage,S&D of Headquarters.quote:Op maandag 26 november 2007 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb op IG even voorgesteld hoe we de teams exact gaan indelen. Twee teams van 9 (alleen Ground War dus...wat het denk ik niet wordt) of 3 teams van 6. Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan?
weer iemand meer om d00d te schietenquote:
Ga nu pitten sorryquote:Op maandag 26 november 2007 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Ground War. Natuurlijk speel ik liever Sabotage,S&D of Headquarters.
als je 3 teams van 6 doet, moet dus wel iedereen online zijn van elk team, en of dat werkt is nog maar te vraag.
2 teams van 6 en dan daar mensen bij zetten als reserve lijkt me iets slimmer.
maar goed, dat komt nog wel.
[..]
weer iemand meer om d00d te schieten
hmm iemand om 23:30 nog CoD4?
Denk dat ik een week nog niet eens redquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Grote klasse.
En nou niet na een weekje weer verpatsen hé
Cyberia, ik, klaas volgens mij ook..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wie heeft die epiloog al gehaald op veteran.
Superlastig joh. Ik zo even kijken op youtube zon gast die met zijn pistooltje er zo doorheen loopt.
En dan ben ik Klaasie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cyberia, ik, klaas volgens mij ook..
Hij is behoorlijk pittig ja. Maar wat ik je ten zeerste adviseer is om je flashbangs er niet meteen doorheen te jagen. Nadat je een verdieping naar boven gaat zul je ook nog een aantal tegenstanders te lijf lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:24 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Wie heeft die epiloog al gehaald op veteran.
Superlastig joh. Ik zo even kijken op youtube zon gast die met zijn pistooltje er zo doorheen loopt.
Zij hebben het nog nauwkeuriger aangepaktquote:
Ik speel alleen Worms onlinequote:Op dinsdag 27 november 2007 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel online spelen he Tequila. Jij bent ongeveer de enige gamer waartegen ik nog nooit een online game heb gespeeld
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
CoD4 ga ik ff snel de sp doorspelen en dan kan die weer weg
HAHAHAHA!!!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef IedeK. het volgende:
Paar leuke potjes net gedaan!
Met die twee belgen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:09 schreef Buitendam het volgende:
Helemaal verslaafd aan dit spel.
Gisteren op Hardened uitgespeeld.. Ik vrees dat ik het op Veteran niet ga halen![]()
Met kerst toch maar eens Live vragen
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:12 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel moeilijkheidsgraden heb je dan?
Recruit
Normaal
Hardened
Veteran
En als je Veteran haalt krijg je de rest dan ook meteen?
je hebt het over die achievement dat je alle tv's moet slopen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:01 schreef ach het volgende:
Gister ging ik dat TV station op Veteran doen, ik dacht dat het kut zou worden omdat ik op Hard er heel lang mee bezig was en steeds doodging, loop ik er binnen een minuut doorheenEindeloos de epilogue spelen om die achievement proberen te halen heeft wel geholpen
Dat zegt ie niet gekquote:Op donderdag 29 november 2007 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt het over die achievement dat je alle tv's moet slopen?
dat was bij mij echt toeval dat ik hem kreeg..
Ik speel vanavond alleen nog met mijn glas bier en met vrouwen. Sorryquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:34 schreef Munter het volgende:
Wie speelt er vanavond nog ?
Mn gamertag : Muntrue
M'n hart of het glas?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef Munter het volgende:
Pas maar op dat ie niet breekt
Whehe, best scherp.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef Munter het volgende:
gezien het feit dat je nog op fok zit, allebij ?
en daar heb je bijna 7 uur over moeten nadenken?quote:
eigenlijk vroeg op bedje, maar dat is toch later geworden, nja moet zo werken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |