Goedzo. Newbie's die geen nieuwe openenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:52 schreef OA het volgende:
Ik ben zo vrij geweest dit deel te openen!![]()
Dus, doe ik ook weleens!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik had er ook een geopend
EN JA, K HEB DOORHET SLOTJE GEPOST.
BOEIEND.
Ben ik ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik had er ook een geopend [afbeelding]
EN JA, K HEB DOORHET SLOTJE GEPOST.
BOEIEND.
Ik wou dat ik het ook eens mocht doenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dus, doe ik ook weleens! [afbeelding]
daarom staat er ook "volgens mij"quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bullshit, kreeg een smsje van 3 dagen geleden.
eer-ik kan niet zo goed luisteren dus neem het hem niet kwalijkquote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom staat er ook "volgens mij"
dan was dat vroeger zo [afbeelding]
hoi StarGazer [afbeelding]
Ja, maar nu leven we niet meer vroeger hequote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom staat er ook "volgens mij"
dan was dat vroeger zo
hoi StarGazer
Maar toen was alles wel beter /madquote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar nu leven we niet meer vroeger he [afbeelding]
[afbeelding]
Knock yourself outquote:
toen we poep nog met een lange oe schreven jaquote:Op woensdag 14 november 2007 15:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar toen was alles wel beter /mad
quote:
Blame the fucking newbiesquote:
Mooie tijdenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toen we poep nog met een lange oe schreven ja [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
nobs1`11onee
Heel goed hoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik denk ik zeg het zelf maar effe voordat er weer een of ander jaloers iemand begint te mekkeren.
Buzzer, welke foto bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:04 schreef buzzer het volgende:
eer-ik pm me even als het jou wel gelukt is (en ik ben ook wel benieuwd naar eht resultaat)
Komt voor de bakker.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:04 schreef buzzer het volgende:
eer-ik pm me even als het jou wel gelukt is (en ik ben ook wel benieuwd naar eht resultaat)
Ik lees het geen van beide...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef buzzer het volgende:
en waarom lees ik nou weer piemel ipv kiemel...
tnxquote:
die je mij gestuurd hebtquote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Buzzer, welke foto bedoel je.
Die verticale, of die andere?
er staat sjopiemel sjokiemel in de TTquote:
Wellicht heb ik dan een andere gestuurd dan ik wilde sturen...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
er staat sjopiemel sjokiemel in de TT
das ligt niet aan jou hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef buzzer het volgende:
en waarom lees ik nou weer piemel ipv kiemel...
Waar het hart van vol is....quote:
Nitros!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:12 schreef Nitros het volgende:
ooh lid eer-ik doe toch eens normaal met je gemene woorden altijd tegen iedereen je word toch ook niet aangevallen OF WEL SOMS?????
Ik zag bij jou vanmiddag ook al zoiets, vandaar dat ik eenquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
neen
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ooKF-SBAFyQ![]()
![]()
Is dat vies?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net een bordje PATAT gegeten![]()
Ook altijd lekker jaquote:Op woensdag 14 november 2007 17:42 schreef vdvorst het volgende:
Hier hebben we stoofvlees!!!![]()
![]()
Heerlijk gewoon, over 5 minuten eten gok ik![]()
Altijd goed.quote:
Laat etenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef OA het volgende:
Ik ga pas beginnen met eten koken als OAdin thuis is... moet ze zich eerst door totaal 23 km file worstelen...![]()
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.quote:
Kom even online wil je?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.![]()
Dat is te laat. Rond half 8 is een mooie tijd.
In de tussentijd maar even een broodje met filet americain eten!![]()
O en een nieuwe updeet aan het vakantietopic geven! Frits!!![]()
Ik zag net dat er een aardbeving in Chili was, 7.7, op een plek was ik ook ben geweest. Net te vroeg dus.![]()
Cool. Dan heb ik vanavond wat te lezenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.![]()
Dat is te laat. Rond half 8 is een mooie tijd.
In de tussentijd maar even een broodje met filet americain eten!![]()
O en een nieuwe updeet aan het vakantietopic geven! Frits!!![]()
Ik zag net dat er een aardbeving in Chili was, 7.7, op een plek was ik ook ben geweest. Net te vroeg dus.![]()
Nee!quote:
Wat had je gedaanquote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef OA het volgende:
Ik had net bonje met de schoonmaker op m'n werk![]()
Gewoon droge aardappelen?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net een bordje PATAT gegeten![]()
Ik neem maar gewone melk vandaagquote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef DaMart het volgende:
Met dank aan de TT ga ik zo maar eens chocomel in de magnetron zetten! [afbeelding]
En het pak speculaasjes openmaken!
Zie msn!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef DaMart het volgende:
Hun kruis is mooi rood, JortK.
Neem een fatsoenlijke browserquote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef DaMart het volgende:
Hun kruis is mooi rood, JortK.
Firefox is prima, alleen je deeplinking nietquote:
* JortK roept iets met webmaster pluginquote:Op woensdag 14 november 2007 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Firefox is prima, alleen je deeplinking niet
Butpluginsquote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK roept iets met webmaster plugin
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Pheno het volgende:
He, MPG, kom eens online, je bent mod.
Koffiemod toch? Of was dat OA?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Pheno het volgende:
He, MPG, kom eens online, je bent mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |