Wat dat betreft sluit het wel perfect aan op het spel van Oranje, dus ja....quote:Op woensdag 14 november 2007 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind hem niet zo bijzonder het uit shirt, eigenlijk wel saai
quote:Voor het eerst is gekozen voor de kleur nassaublauw, een kleur die nauw verbonden is met het Koninklijk Huis. De drie kleuren van de nationale vlag - rood, wit en blauw - lopen als dunne strepen over de borst.
De eerste regels van het Wilhelmus zijn subtiel in het shirt verwerkt. Aan de binnenzijde van de kraag staat in kleine letters: ,,Wilhelmus van Nassouwe, ben ik, van Duitsen bloed, den Vaderland getrouwe, blijf ik tot in den dood.''
Nu kunnen ze de eerste regels tenminste meezingen...quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel niemand van de spelers kan het meezingen
Maar verder wel een tof idee met een toffe kleur alleen moet je dan niet net een andere kleur blauw gebruiken voor de broek, dat maakt het echt super lelijk
In een rondje bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nu kunnen ze de eerste regels tenminste meezingen...
moeten ze wel achter elkaar gaan staan
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef Rumille het volgende:
Mooi shirt
Mooi broekje
Mooie sokken
Sowieso omdat hij op Nike kicksen speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:45 schreef RayMania het volgende:
Die kleurencombinatie is geweldig, blauw is cool.
Snap alleen niet dat Huntelaar het showed, net of die zeker naar het EK gaat.
Ik vind de nieuwe mooier dan de uitshirts van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:48 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een fucked up lelijk shirt, ik snap het echt niet. Afgelopen jaren hadden we het mooiste uitshirt ooit dat het Nederlands elftal ooit heeft gehad en nu komt nike weer met zo'n extreem baggershirt aanzetten. Iedereen in het buitenland zag aan dat oude uitshirt dat het gewoon typisch nederlands elftal was. Nu lijkt het echt nergens meer op, het is dat er nog een rood-wit-blauwe streep doorloopt anders had het elk willekeurig elftal kunnen zijn.
Tussen kan en wil zit nogal een verschil. En overigens, wat boeit dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel niemand van de spelers kan het meezingen
quote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef Stefkuh het volgende:
Vind de de shirts opzich best mooi, maar het tenue als geheel vind ik "lichtelijk" vreemd. Die blauwe kleur vant broekje lijkt wel gekozen omdat ze geen zin hadden nieuwe broekjes te maken.. als je het klassiek achtig wilt maken doe dan dit ofzo:
[ link | afbeelding ]
Hopelijk lezen ze mee. Deze combinatie is al beter te pruimen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef Stefkuh het volgende:
Vind de de shirts opzich best mooi, maar het tenue als geheel vind ik "lichtelijk" vreemd. Die blauwe kleur vant broekje lijkt wel gekozen omdat ze geen zin hadden nieuwe broekjes te maken.. als je het klassiek achtig wilt maken doe dan dit ofzo:
[ link | afbeelding ]
Beter luisteren ze voortaan direct naar mijquote:Op woensdag 14 november 2007 12:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hopelijk lezen ze mee. Deze combinatie is al beter te pruimen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Beter luisteren ze voortaan direct naar mijhoewel.. dat doen ze al wel, heb namelijk in 2004 (fuck you Hugo Borst) de huidige uitshirts voorgesteld aan Nike en KNVB. Nooit reactie op gehad en 2 jaar later *plop* zijn ze daar ineens. Maargoed, hoewel ik mijn combinatie ook mooier vind van het nieuwe shirt, had het toch beter wat anders mogen zijn van mij...
Die muts is WEL gaaf (wanwege de klassieke leeuw ipv dat nieuwe logo.......)quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk niet dat ze het nog gaan veranderen.
De bijpassende muts is trouwens dit:
[ afbeelding ]
Geeft al wat meer idee over de kleur blauw.
Zo hey, dat wordt een collectors itemquote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe thuisshirt van Duitsland (Is al eens eerder langs gekomen maar nu officieel gepresenteerd)
Die hadden ze moeten laten doorlopen inderdaad. Voor de rest wel aardig shirt trouwens, beter dan het huidige/oude tenue.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:19 schreef Bos81 het volgende:
Die zwarte afgekapte balk verpest het shirt, helaas
jezus, dat lettertype ook weer, met wat fantasie kan ik hier nummer 19 inzien. Sowieso slecht zichtbaar met donkerblauw op lichtblauw vermoed ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog wat extra foto's.
[ afbeelding ]
Lettertypes zijn altijd hetzelfde bij uit- en thuisshirts, dus dat zal valse hoop zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef De_Postbode het volgende:
1) Jezus, Duitsland, wanneer stappen we over op driekwartsbroeken? Die krengen worden steeds langer...
2) Ik mag hopen dat met het nieuwe thuisshirt dat aarslelijke lettertype eens veranderd, en dan ook meteen op het uitshirt, weg met die bagger. Nummers moeten rond zijn.
Nee, daarom dus juist. Nu hebben we naast dit nieuwe uitshirt nog het oude thuisshirt, dus krijgt het uitshirt hetzelfde oude lettertype. Met een verandering van thuisshirt wordt die zooi ook vaak aangepast, en dan verandert het uitshirt wat dat betreft mee. Even afwachten dus, maar ik zie dat nog wel goedkomen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Lettertypes zijn altijd hetzelfde bij uit- en thuisshirts, dus dat zal valse hoop zijn.
Huntelaar en Ruud doen tenminste moeite om stoer te kijken bij het showen van het shirt van de nationale trots.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe thuisshirt van Duitsland (Is al eens eerder langs gekomen maar nu officieel gepresenteerd)
Ze poseren wel stoer. Dat is niet gephotoshopt lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef De_Postbode het volgende:
Moeite?
...Valt het eigenlijk iemand wel op dat die pics van ons uittenue CG-art zijn?
Onzin, gewoon zwaar bewerkte foto's.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef De_Postbode het volgende:
Moeite?
...Valt het eigenlijk iemand wel op dat die pics van ons uittenue CG-art zijn?
Dit zijn de foto's uit de advertenties, die van de duitsers is geen foto voor in advertenties, maar een gewone nieuwsfoto.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef De_Postbode het volgende:
Wel knap bewerkt dan, als zelfs de huid er 'realistisch maar nog nét niet helemaal volmaakt' uitziet, een kenmerk van huidige CG technieken. En dan nog die overdreven schaduwen om vouwen in het oppervlak van het shirt over te brengen, het veel te donkere contrast dat je ook al in bijvoorbeeld iedere next-gen game ziet, de fabricagedetails op het oppervlak die onecht duidelijk zichtbaar zijn...
Ze lijken regelrecht uit Fifa 08 te komen, maar goed, bewerkte foto's dus. Jah...
Waarom zou je de moeite doen als zo'n lompe inteeltfoto als bij die duitsers ook volstaat?
Verkooptrucs. De persplaatjes van het huidige thuisshirt zagen er toen ook supergelikt uit. In het echt is dat shirt niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef De_Postbode het volgende:
Dat kun je je afvragen, maar even goed waarom mogelijke foto's uberhaupt zo zwaar bewerkt zouden moeten worden, dat is al net zulke omslachtige onzin.
Hmmm, zit wel wat in. Alleen, wat valt er te verkopen? Wat staat er op het spel?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Verkooptrucs. De persplaatjes van het huidige thuisshirt zagen er toen ook supergelikt uit. In het echt is dat shirt niet zo bijzonder.
Vergelijk het maar met de Playboy of een willekeurig modeblad.
Shirtjes.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hmmm, zit wel wat in. Alleen, wat valt er te verkopen? Wat staat er op het spel?
Ik zag iemand hier al roepen: "Wat mooi, ga ik meteen kopen"quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hmmm, zit wel wat in. Alleen, wat valt er te verkopen? Wat staat er op het spel?
Holland!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Lompe zwarte banen? Heeft t huidige shirt niet hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:25 schreef MaxPower het volgende:
Argentinie!Eindelijk zonder die lompe zwarte banen aan de voorkant. Eindelijk kan ik een recent shirt kopen
Nee klopt, ik was in de war. Ik bedoel die ronde goudgele baan en die lelijke witte mouwen. Nu lopen de banen mooi door.quote:Op donderdag 15 november 2007 06:07 schreef reem het volgende:
[..]
Lompe zwarte banen? Heeft t huidige shirt niet hoor...
Ik moest lachen. Wel een mooi shirt, de commercialiteit lijkt eraf.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:39 schreef Fides het volgende:
Wordt idd een klassieker die van Argentinie. Heerlijk lelijk watermerk, en dan ook nog zo groot.
dat shirt van die duitsers is echt een dramaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze worden wel kampioen,quote:Op donderdag 15 november 2007 12:16 schreef DANILXL het volgende:
[..]
dat shirt van die duitsers is echt een drama
Ze hebben bij adidas zeker ook een hobby fotograaf ingehuurd. De een heeft de broek tot zn knieen, de ander heeft hem opgetrokken.
De een zn shirt is te kort de ander zn shirt is te lang.
De een heeft het shirt in zn broek, de ander eroverheen.
En moet het dan niet hoger zitten?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef reem het volgende:
Overigens, dat blauwe vlak schijnt n eis van de fifa te zijn om de rugnummers duidelijker te kunnen zien. Maar ze hadden r wel een mooiere oplossing voor kunnen verzinnen.
Blijkbaar niet, ik post hier gewoon wat in de dagelijkse voetbalkrant "Olé" staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En moet het dan niet hoger zitten?
Hij is omgeschoold tot centrale verdediger.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:06 schreef GeneraalUli het volgende:
Samaras met nummer 4?
Heeft Italië niet als enige een ander Puma shirt zoals andere jaren?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Puma maakt het weer gemakkelijk door iedereen maar weer het zelfde shirt te geven.
Dit is dus het uitshirt van Tsjechie, maar met een ander logo erop is het zo het uitshirt van Italie!
Kijk t vorige topic maar na, daar staat het uitshirt.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:14 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Heeft Italië niet als enige een ander Puma shirt zoals andere jaren?
Had ik even gemist. Vroeger had Puma tenminste nog een 'uniek' shirt voor Italie (en Kameroen), maar nu is het dus bijna allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk t vorige topic maar na, daar staat het uitshirt.
Alleen de kraag is ietsje anders voor de rest het zelfde design.
Zie boven?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:36 schreef DANILXL het volgende:
Iemand een plaatje/link van die van rusland?
Hee, supporters.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:12 schreef Hung-05 het volgende:
Nieuwe shirt van Paraguay
[ afbeelding ]
Duurt nog wel even voordat ze overal verkrijgbaar zijn. Die van Kroatië is geloof ik gisteren pas officieel gepresenteerd. En morgen zijn de meeste tenues dan eindelijk voor het eerst op het veld te bewonderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:02 schreef Branieschopper het volgende:
nike heeft wel héél erg brute shirts! Zijn ze allemaal (vooral Rusland, Kroatie, Brazilie, NL) geschikt als potentiele aankopen.. Zijn ze nu al online te koop?
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef sjimz het volgende:
dat is dan weer een rip off van adidas.
Thnx, ur welcome.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goed bezig Trancelocator
Zitten echt hele mooi shirts bij
Dit is Kroatië uit. Thuis zal wel weer gewoon rood-wit geblokt zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:18 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind ze wel tof. Alleen die combinatie met dat broekje en die sokken is kut, maar de shirtjes op zich...
Het ziet er in elk geval beter uit dan die witte shirtjes, daar straalde écht niets vanaf.
Volgens mij had hij het over de nieuwe nederlandse shirtjes, al weet ik dat niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is Kroatië uit. Thuis zal wel weer gewoon rood-wit geblokt zijn.
Ik had het inderdaad over het nieuwe uittenue van Nederland, ik reageerde min of meer op BliksemSchigt.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over de nieuwe nederlandse shirtjes, al weet ik dat niet helemaal zeker.
Had ik ook, het straalt totaal niet wat uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.
De rugnummers zijn ook afschuwelijk. Dat hadden ze echt moeten veranderen. Simplistisch is niet altijd lelijk, maar nu dus wel. Met een paar stukken tape kan je die rugnummers in principe zelf plakken.
Gaat niet gebeuren volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!![]()
Ja, het is gewoon hetzelfde lettertype, dat weet ik. Maar de gedachte erachter is dus dat hele architectuur-shit.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:45 schreef De_Postbode het volgende:
Met die bullshit kwamen ze pas geleden pas aanzetten, dat lettertype is er al een paar jaar.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef reem het volgende:
Bij UKSoccershop kun je ze al bestellen. Dus mensen die graag van hun geld afwillen en niets willen ontvangen raad ik aan daar te bestellen...
Vind 'm een beetje plastic-achtig aandoen, maar dat kan ook aan het licht liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Apart shirt dat van China.
Standaardtemplate van Lotto.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat lottoshirt lijkt op het shirt van Palermo.. alleen is die zwart of roze.
http://www.tarad.com/queen49/img-lib/spd_20061212230449_b.jpg
edit: Het kan ook nog Real Zaragoza of Ukraine zijn.
Dat zou inderdaad best kunnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:
Dat lotto shirt kan het tenue van Maccabi Haifa uit Israel zijn .
Oudere kits waren toch duidelijk roder:quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die kleur heeft Korea altijd gehad..
wel goed lezen, foeiquote:Op maandag 3 december 2007 14:38 schreef Branieschopper het volgende:
ik zag eerder in dit toic toch echt andere shirts van Frankrijk..
wtf, die zijn pas uberflashyquote:Op woensdag 12 december 2007 17:42 schreef egoTRON het volgende:
Hé, Dempsey heeft de nieuwe vapors al aan
Check de site van adidas football en dan de "Kaka boot" bekijken. Die lijkt er heel veel op. En persoonlijk vind ik em wel strak. Die nieuwe Vapor van Nike vind ik maar lelijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 16:02 schreef De_Postbode het volgende:
Wat? Fucking rooie pantoffels, man. Lame!
Gekleurde schoenen!
Veterloze schoenen!
Laklaagjes![]()
![]()
![]()
![]()
!
Alleen een latente bilridder draagt zulke dingen, wtf.
Zó ziet een voetbalschoen eruit:
[ afbeelding ]
Gewoon zwart zonder toegevoegde bullshit, niks wat dat kan overtreffen.
linkje danquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Check de site van adidas football en dan de "Kaka boot" bekijken. Die lijkt er heel veel op. En persoonlijk vind ik em wel strak. Die nieuwe Vapor van Nike vind ik maar lelijk
Maar dat was genoeg offtopic. Ontopic maar weer
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Feyenoord shirts....
Vanaf nu?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lichtblauw (eerder lichtblauw/groen) is turquoise. De keuze daarvoor begrijp ik dan ook wel. Ik ben het er wel over eens dat het shirt er niet mooier op wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:36 schreef Waris7 het volgende:
Rusland uit = Sovjet-Unie ftw. Maar dat Turkije uit wit met lichtblauw is vind ik minder, het lijkt wel alsof ze aanspraak maken op Noord-Cyprus.
Oh TURQuoise. Okee, maar dat zie ik op die foto's niet goed. Het lijkt precies lichtblauw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat lichtblauw (eerder lichtblauw/groen) is turquoise. De keuze daarvoor begrijp ik dan ook wel. Ik ben het er wel over eens dat het shirt er niet mooier op wordt.
Die uitshirts lijken wel uit de mode. Same goes with AZ en Arsenal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De uitshirts van Oranje kunnen me gestolen worden. Gewoon een flinke stap van 30 jaar terug.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zal wel weer zo'n standaard Adidas-trainingsshirt achtig model wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:31 schreef DANILXL het volgende:
ik ben benieuwd naar die van ajax
Eerder andersom aangezien het groen-witte uittenue van Feyenoord al bestond toen Az nog moest worden opgericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:32 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt wel of Feyenoord zich qua shirts altijd laat inspireren door AZ
Op 247shop.nl kun je gewoon aangeven dat 'm wilt bedrukkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef BL_Henkie het volgende:
Bedankt EnGCatjUh voor het doorverwijzen naar deze topic.
Ik heb een vraagje over het Oranje uittenue.
Op de sites in de OP zijn het allemaal neutrale shirts.
Waar vind ik shirts met namen erop?
ik geloof roodquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:37 schreef Waris7 het volgende:
Misschien een stomme vraag voor in dit topic, maar weet iemand welke kleur de sokken van het uittenue van Excelsior zijn?
je hebt gelijk.. ik dacht aan thuis.. mijn foutquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ehm groen volgens mij?
Aha, dat zou wel kloppen, want dan is het dezelfde kleur als de broek, net als bij het thuistenue. Ik dacht dat ze wit waren. Bedankt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ehm groen volgens mij?
Adidas maakt zijn shirts met het jaar lelijkerquote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen, weet niet of ie het daadwerkelijk wordt verder.
idd ik vind het ook niet mooi en waar moet het nummer dan staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:16 schreef Dos37 het volgende:
Gadver dat logo in het midden, een logo hoor je op het hart te dragen.
Hoogstwaarschijnlijk begin april.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Rikketik het volgende:
Staat niet geweldig inderdaad, dat logo in het midden. Het is gewaagd weliswaar, maar ik zie het liever op de borst.
Wanneer wordt het thuistenue van Oranje eigenlijk bekend gemaakt?
Zware fake, want de shirt wordt pas op 12 maart bekend gemaakt en de kleuren lijken precies op dat van nu!quote:
Die is wel heel cool, mooi jasje ookquote:Op maandag 28 januari 2008 03:20 schreef reem het volgende:
Uit de 'Legends' serie van Adidas na Bayern München, AC Milan en Real Madrid, nu ook de mooiste club van Zuid-Amerika: River Plate.
[ afbeelding ]
Hier in iedere Adidas winkel (maar dat is in Argentinië dus).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:58 schreef Erasmusch het volgende:
Waar is die Legends serie te koop?
quote:Diadora nieuwe kledingsponsor
06-02-2008
FC Twente heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met het Italiaanse sportmerk Diadora. De komende vier seizoenen (t/m seizoen 2011-2012) is Diadora de kledingsponsor van FC Twente.
Diadora zal de eerste selectie, het vrouwenteam en de voetbalacademie FC Twente/ Heracles voorzien van onder meer wedstrijd en -trainingskleding.
De keuze van FC Twente voor Diadora is een heel bewuste. “Een fantastisch Italiaans sportmerk met goede technische producten in de meeste belangrijke sporten” aldus Jan van Halst, Manager Commerciële Zaken bij FC Twente.
Van Halst vertelt verder “FC Twente heeft een werkgroep, bestaande uit supporters van de club, in het leven geroepen om in samenwerking met Diadora het ontwerp van het nieuwe wedstrijdshirt te ontwikkelen. Deze werkgroep heeft inmiddels de eerste voorstellen van het ontwerp enthousiast ontvangen.”
Ook Diadora is erg verheugd met de overeenkomst. “FC Twente is een van de meest ambitieuze voetbalclubs in Nederland, een eigenschap waarin wij ons absoluut herkennen,” aldus marketing manager Bart van Schijndel van Diadora. We zullen met de Diadora producten meer lifestyle experience aan de consumenten gaan bieden. Het merk zal vanaf juli in diverse sportspeciaalzaken volledig verkrijgbaar zijn.
De eerste shirts zullen geleverd gaan worden medio juli 2008.
Diadora
Samen met vele grote kampioenen heeft Diadora de afgelopen 60 jaar sportgeschiedenis geschreven. Diadora kan bogen op een zeer rijke historie met vele kampioenen zoals o.a. Marco van Basten, Roberto Baggio,Gianlucca Vialli, en Francesco Totti.
Op dit moment concentreert Diadora zich met name op sporten zoals voetbal, tennis, running en cycling. Andere sponsorships op dit moment zijn o.a. AS Napoli, Schotland, Sheffield Wednesday, Totti, Inzaghi, Kaladze, Pierluggi Colina en trainer Fabio Capello. Ook viert Diadora dit jaar zijn 60 jarig bestaan.
Tuurlijk is Quick toffer, als zijnde Nederlands productquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:30 schreef pfaf het volgende:
Hoewel Quick toffer zou zijn is Diadora ook niet verkeerd!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef Dos37 het volgende:
Hij kijkt erbij ie in de broek heeft gepoept
Tof, maar wel prijzig. Ik hou et wel op mn originele 80s trainingsjasquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:08 schreef reem het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met de huidige dollarkoers blijft het nog maar 36 euroquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Rumille het volgende:
249 dollar, jezus. Wel mooi.
Peso lijkt mij?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Rumille het volgende:
249 dollar, jezus. Wel mooi.
http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.html?t=626281quote:We do not advertize or sale genuine team merchandise and will not accept goods back for this reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |