Had ik ook, het straalt totaal niet wat uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!quote:Op donderdag 22 november 2007 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe tenue wel beter dan het huidige, maar het ziet er allemaal nog te lief uit.
De rugnummers zijn ook afschuwelijk. Dat hadden ze echt moeten veranderen. Simplistisch is niet altijd lelijk, maar nu dus wel. Met een paar stukken tape kan je die rugnummers in principe zelf plakken.
Gaat niet gebeuren volgens mij.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:18 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Dat, maar die rugnummers veranderen vanzelf wel met het nieuwe thuisshirt. Verder pwnen die neue uitshirts best wel, vind ze echt mooi!![]()
Ja, het is gewoon hetzelfde lettertype, dat weet ik. Maar de gedachte erachter is dus dat hele architectuur-shit.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:45 schreef De_Postbode het volgende:
Met die bullshit kwamen ze pas geleden pas aanzetten, dat lettertype is er al een paar jaar.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef reem het volgende:
Bij UKSoccershop kun je ze al bestellen. Dus mensen die graag van hun geld afwillen en niets willen ontvangen raad ik aan daar te bestellen...
Vind 'm een beetje plastic-achtig aandoen, maar dat kan ook aan het licht liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Apart shirt dat van China.
Standaardtemplate van Lotto.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat lottoshirt lijkt op het shirt van Palermo.. alleen is die zwart of roze.
http://www.tarad.com/queen49/img-lib/spd_20061212230449_b.jpg
edit: Het kan ook nog Real Zaragoza of Ukraine zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |