quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Feyenoord shirts....
Vanaf nu?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lichtblauw (eerder lichtblauw/groen) is turquoise. De keuze daarvoor begrijp ik dan ook wel. Ik ben het er wel over eens dat het shirt er niet mooier op wordt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:36 schreef Waris7 het volgende:
Rusland uit = Sovjet-Unie ftw. Maar dat Turkije uit wit met lichtblauw is vind ik minder, het lijkt wel alsof ze aanspraak maken op Noord-Cyprus.
Oh TURQuoise. Okee, maar dat zie ik op die foto's niet goed. Het lijkt precies lichtblauw.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat lichtblauw (eerder lichtblauw/groen) is turquoise. De keuze daarvoor begrijp ik dan ook wel. Ik ben het er wel over eens dat het shirt er niet mooier op wordt.
Die uitshirts lijken wel uit de mode. Same goes with AZ en Arsenal.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
De uitshirts van Oranje kunnen me gestolen worden. Gewoon een flinke stap van 30 jaar terug.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die shirts van NL zo op TV in de mist er helemaal niet tof uit zien. Meer inloopshirtjes.
Zal wel weer zo'n standaard Adidas-trainingsshirt achtig model wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:31 schreef DANILXL het volgende:
ik ben benieuwd naar die van ajax
Eerder andersom aangezien het groen-witte uittenue van Feyenoord al bestond toen Az nog moest worden opgericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:32 schreef Urquhart het volgende:
Het lijkt wel of Feyenoord zich qua shirts altijd laat inspireren door AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |