Op 247shop.nl kun je gewoon aangeven dat 'm wilt bedrukkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:46 schreef BL_Henkie het volgende:
Bedankt EnGCatjUh voor het doorverwijzen naar deze topic.
Ik heb een vraagje over het Oranje uittenue.
Op de sites in de OP zijn het allemaal neutrale shirts.
Waar vind ik shirts met namen erop?
ik geloof roodquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:37 schreef Waris7 het volgende:
Misschien een stomme vraag voor in dit topic, maar weet iemand welke kleur de sokken van het uittenue van Excelsior zijn?
je hebt gelijk.. ik dacht aan thuis.. mijn foutquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ehm groen volgens mij?
Aha, dat zou wel kloppen, want dan is het dezelfde kleur als de broek, net als bij het thuistenue. Ik dacht dat ze wit waren. Bedankt!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ehm groen volgens mij?
Adidas maakt zijn shirts met het jaar lelijkerquote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef mcyodogg het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen, weet niet of ie het daadwerkelijk wordt verder.
idd ik vind het ook niet mooi en waar moet het nummer dan staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:16 schreef Dos37 het volgende:
Gadver dat logo in het midden, een logo hoor je op het hart te dragen.
Hoogstwaarschijnlijk begin april.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef Rikketik het volgende:
Staat niet geweldig inderdaad, dat logo in het midden. Het is gewaagd weliswaar, maar ik zie het liever op de borst.
Wanneer wordt het thuistenue van Oranje eigenlijk bekend gemaakt?
Zware fake, want de shirt wordt pas op 12 maart bekend gemaakt en de kleuren lijken precies op dat van nu!quote:
Die is wel heel cool, mooi jasje ookquote:Op maandag 28 januari 2008 03:20 schreef reem het volgende:
Uit de 'Legends' serie van Adidas na Bayern München, AC Milan en Real Madrid, nu ook de mooiste club van Zuid-Amerika: River Plate.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |