quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind trouwens dat we de Top2000 eens moeten spammen met wat indie-nummertjes zodat dat ook eens de moeite waard is voor mensen die niet de Tachtigjarige Oorlog hebben mee gemaakt.
Iemand suggesties?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:25 schreef -skippybal- het volgende:
Ok, ik heb dus even gekeken wat er allemaal al staat in de shortlist. Dat hele shortlist principe zuigt trouwens want zo ontmoedig je mensen om echt voor hún nummers te stemmen, maar goed...
Dit is wat ik zo'n beetje vond:
quote:A Balladeer
Arcade Fire
Belle & Sebastian
Björk
The Clash
Gorki
John Mayer (.....)
Joy Division (Geen She Lost Control & Transmission)
Madness (?)
Manu Chao
Muse (?)
New Radicals
Oasis
Pixies
Portishead (Ja, I know, hoort er eigenlijk niet bij maar ze zijn té puikend om eruit te laten)
Radiohead
Saybia
The White Stripes
En neerlands Kane uiteraard, maar dat spreekt voor zich...
Zo!!quote:Dat was het al dus![]()
(Alle) Beatles, Roxy Music en andere Smiths' rekenen we niet mee neem ik aan? Zo wel, dan mag iemand anders dat bijvoegen want ik ben een beetje aan het hallucineren nadat ik dat kleine kutvensterstje in razende vaartl aan me voorbij zag snellen.
Ik zie hem nog steeds scrollen, zelfs op de bank waar ik op lig. Wieeeeeuuuwww
Ah dus ik ben niet de enige die die Justica gast wel lekker vindtquote:Op woensdag 14 november 2007 00:44 schreef frame-saw het volgende:
Ach er staan ook slecht drie geile mannen in hoor. Alex, Keith en die gast van Justice.
Die foto deed het volgens mij niet meer dus toen heb ik hem eruit gehaald. Of was dat een andere?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
Wie is er trouwens zo vuig geweest om dat ene lekkere wijf uit de OP te slopen?![]()
Die ene van Paul Smith waar 'ie z'n piemeltje niet onder controle kan houden is datquote:Op woensdag 14 november 2007 00:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die foto deed het volgens mij niet meer dus toen heb ik hem eruit gehaald. Of was dat een andere?
Nee ik val op mannen met baarden.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus ik ben niet de enige die die Justica gast wel lekker vindt![]()
(de linker mag ik aannemen toch
) En tja, Alex is live wel lekker maar op foto's komt dat meestal niet zo tot z'n recht...
Die rechter van Justice? Seriouslyquote:Op woensdag 14 november 2007 00:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik val op mannen met baarden.Xavier heet ie geloof ik (linker dus). Vooral dat schattige Franse accent als ie Engels gaat praten.
Haha weet je wat het is, Johnny Borrell vind ik op foto ook absoluut niet geil, maar met optredens wel. En dat heb ik met meerdere muzikanten. Er is gewoon iets met mensen die muziek spelen en er helemaal in opgaan. That's sexy.![]()
Edit: Ik heb echt van veel mensen gehoord dat Klaxons zo slecht was op I Love Techno, hoop echt niet dat dat ook zo is in Paradiso. In de Melkweg waren ze ook al zo slecht.
Ah ik zie het, ik las verkeerd. Je had het over baarden en mja toen was ik het kwijtquote:Op woensdag 14 november 2007 02:04 schreef frame-saw het volgende:
Carl wie? Barat? Die is wel sexy.
En natuuuurlijk de linker van Justice, waar zie je me voor aan? Alhoewel, als ie niet van Justice was, was het nogal een poser.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef lienelien het volgende:
Carl wás het zeker wel
Die vind IK zelfs sexy... haha, echt waar!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:17 schreef n0r het volgende:
Voor de dames, oude sexy indie-mannen
[ afbeelding ]
* n0r luistert Cemetry Gates![]()
quote:Beatles - I want to hold your hand (1964)
Bob Dylan - Hurricane (1975)
Dolly Parton - Jolene (1974)
Doors - Light my fire (1967)
Joe Jackson - Is she really going out with him (1979)
Joy Division - Love will tear us apart (1980)
Leonard Cohen - Suzanne (1968)
Manic Street Preachers - Motorcycle emptyness (1992)
Neil Young - Harvest (1972)
Radiohead - Exit music (for a film) (1997)
Eigen keuze: Damien Rice - Accidental Babies (2006)
Ja ikkequote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet niet of er hier liefhebbers zijn van Death Cab for Cutie, maar die zanger komt binnenkort met een solo-album.
Ik zie alleen haar achterkantquote:Op woensdag 14 november 2007 18:10 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
is ze knap of is ze knap?
Ziet er wel mooi uit van wat je kan zien jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:10 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus
is ze knap of is ze knap?
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ikke![]()
![]()
Ah ben benieuwd, hij heeft zo´n heerlijke stem
Vond hem live zelfs sexy
Maar komt er ook nog eens wat nieuws uit van de band gezamenlijk? Is alweer een tijd geleden...
Aldus Wiki.quote:Untitled (CD/LP) - Atlantic Records - Spring 2008
Ah tofquote:Op woensdag 14 november 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit van wat je kan zien ja
[..]
[..]
Aldus Wiki.
Ja wrijf het er nog effe lekker in ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
Onder het motto beter-te-vroeg-melden-dan-te-laat; Tegan & Sara 20 maart in de Melkweg.
MaJo gaat wel nog hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 12:42 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog effe lekker in ja.![]()
MaJo en lienelien, kaartje al kwijt? Ik baal als een stekker dat ik niet meekan! Maar dinsdag Interpol gaat vast een boel goed maken, toch wel, stiekem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |