Slotjesposterquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tyfus, wat heb jij een ruige UI
Wie heeft die gemaakt?
Bek houwequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Slotjesposter
En nog naar complimenten hengelen ook![]()
Goeie TT hequote:
Dacht et niet hequote:
quote:Cageon zegt:
nu al vol
Cageon zegt:
kdenk zeg het maar ff
Houniet zegt:
godver weer
Ja, jij ook een vieze slotjesposter jaquote:
baggeraars, allemaal!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, jij ook een vieze slotjesposter ja![]()
tuig is het, schorem!quote:
das ist verboten !!!!!11quote:
quote:
wie bitte?quote:
dan zit je hier goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef dndiek het volgende:
Dat weet hier iemand mij vast wel te vertellen, hoe zet ik een extra plaatje in mijn UI?
Godvers geile kapster heb je danquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier lijkt me kapster aardig op
komt hij ook aan hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
TIETUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
oh wacht, dit is het KPD SC topic niet he
dat zegtie toch al de hele tijdquote:
Planken, alleen rechte!quote:
Aangenaam, kom jij hier vaker?quote:
Hee toffe nieuwe usericonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
thnx, eer-ik heeft hem gemaaktquote:
ja ee-rik soep ook is wat voor mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Reetsjel Bilsen ziet er zeker goed uit ja
quote:
Ja Crossover ze gaat hier vaker komenquote:
Ja, anders nootquote:
Tieten? Pics?quote:
Pomper & nootquote:
auwquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:37 schreef Houniet het volgende:
quote:
In combinatie natuurlijk!quote:
wat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja ee-rik soep ook is wat voor mij
ze moet foto's tussen dr tieten stoppenquote:
Muckie liefie!quote:
Yea, maar is gein. Hecht er niet zoveel waarde aan dat ik jou ervoor aan het soepen zou willen zetten.quote:
UIensoep?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
robbedoes en pompernoot?
Ach fuck it, ik ga wel naar 128quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
ze moet foto's tussen dr tieten stoppen![]()
Wat bazel je toch, polly?
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
robbedoes en pompernoot?
Uiensoep is lekkerquote:
heb je me gemist?quote:
Ik wil er best een voor je maken hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yea, maar is gein. Hecht er niet zoveel waarde aan dat ik jou ervoor aan het soepen zou willen zetten.![]()
Goeie post.quote:
Heel ergquote:
Ja...quote:ja, nou eh, nog 17 uur en 16 minuten eigenlijk
houwnie!quote:
ik vind degene die ik zelf maak ook lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiensoep is lekkerAlthans, die m'n pa maakt.
Mooie auto, maar daar stopte ik met lezen.quote:
Jullie hebben om 16:58u afgesproken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je me gemist?
ja, nou eh, nog 17 uur en 16 minuten eigenlijk
Wiekserquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach fuck it, ik ga wel naar 128
Moderator-blauw wil ie denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
houwnie!
wat voor kleur das wil je eigenlijk?
[..]
ik vind degene die ik zelf maak ook lekker
quote:
Een blauwe natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:43 schreef Muck het volgende:
[..]
houwnie!
wat voor kleur das wil je eigenlijk?
[..]
ik vind degene die ik zelf maak ook lekker
Immer. Ik maak alleen kwaliteitsposts.quote:
quote:
Weet ik toch, OA.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Immer. Ik maak alleen kwaliteitsposts.![]()
het ging meer om dat vliegtuigquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mooie auto, maar daar stopte ik met lezen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ga pitten zo. Veel te lam
Niet alledaags, maar wel tof.quote:
godver, begin je weerquote:
jamaar die wijven staan dan in de wegquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het ging meer om dat vliegtuig [ afbeelding ]
Nah, rotkopquote:
quote:
hier kan ik weer naar kijken zonder jaloers te wordenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck heb je MPG's naam goed geoefend?
Goed nieuws met slecht nieuws?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
Ik zou eigenlijk naar mijn nest moeten gaan maar ik krijg het niet voor elkaar
Afgelopen nacht zeker 1,5 uur geslapen door een telefoongesprek van een uurtje of 7 met m'n nieuwe lief..
en vanavond mijn schoonouders ingelicht. Dat was echt heel heavy, maar ik ben zo blij dat het zo goed verlopen is dat ik echt niet naar bed te branden ben
Wil jij ook zulke tieten dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier kan ik weer naar kijken zonder jaloers te worden
(en knip svp die kop van die foto fa)
ik jou ookquote:
nu alweer een paar minuten minderquote:[..]
Ja...
quote:
quote:
pfff, dan moet ik eens kijken waar ik bruine wol vandaan ga halen....quote:
Niet zo gek als ze alleen maar opgeblazen tieten hebben. (En het interesseert me niet of ze wel of niet echt zijn. twee woorden: Te groot)quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier kan ik weer naar kijken zonder jaloers te worden
(en knip svp die kop van die foto fa)
Toch hoop ik voor je dat je vannacht lekker en lang(er) slaaptquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
Afgelopen nacht zeker 1,5 uur geslapen door een telefoongesprek van een uurtje of 7 met m'n nieuwe lief..
en vanavond mijn schoonouders ingelicht. Dat was echt heel heavy, maar ik ben zo blij dat het zo goed verlopen is dat ik echt niet naar bed te branden ben
het hakte er behoorlijk in bij ze, en dat snap ik maar al te goed.. en ik ga er hier echt niet over uitwijden, maar ik kan ze echt niet uitleggen waarom ik er nu al aan toe ben.... maar uiteindelijk snappen ze het wel, snap ik hen ook en kon ik met een goed en opgelucht gevoel de deur uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed nieuws met slecht nieuws?
Kom nog een digitale koffie drinken met ons en stel een tijd in dat je naar bed gaat, niet te vroeg
dus ze zijn wel positief?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef buzzer het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Muck heb je MPG's naam goed geoefend?
menquote:
staat hem vast enigquote:
Aaawquote:
quote:al was pirates of the carribean spelen ook tof
gelukkig maarquote:[..]
nu alweer een paar minuten minder
Whehe.. lastig portret is het tochquote:[..]
[..]
[..]
pfff, dan moet ik eens kijken waar ik bruine wol vandaan ga halen....
niet echt een alledaagse kleur voor wol....
nah, komt wel goed
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
het hakte er behoorlijk in bij ze, en dat snap ik maar al te goed.. en ik ga er hier echt niet over uitwijden, maar ik kan ze echt niet uitleggen waarom ik er nu al aan toe ben.... maar uiteindelijk snappen ze het wel, snap ik hen ook en kon ik met een goed en opgelucht gevoel de deur uit
Ik snap er geen fuck meer van, maar dat komt vast door het bierquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
het hakte er behoorlijk in bij ze, en dat snap ik maar al te goed.. en ik ga er hier echt niet over uitwijden, maar ik kan ze echt niet uitleggen waarom ik er nu al aan toe ben.... maar uiteindelijk snappen ze het wel, snap ik hen ook en kon ik met een goed en opgelucht gevoel de deur uit
is ook wel logisch dat het zo bij ze aankomt. Het ís ook vrij vlot, maar het is jouw leven, en als je zo gelukkig bent, dan is er toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
zuuplap!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck meer van, maar dat komt vast door het bier
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck meer van, maar dat komt vast door het bier
Uit hun buurt blijven dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar mijn huisgenootjes zijn zo gul met drank
ik ben even aan het typen, maar kijk zo maar even in de FCSC.. Het gaat me net tever om dat allemaal voor de schermen te zetten namelijk. Kost me wel een minuutje of 5 dus even geduldquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:53 schreef Muck het volgende:
[..]
is ook wel logisch dat het zo bij ze aankomt. Het ís ook vrij vlot, maar het is jouw leven, en als je zo gelukkig bent, dan is er toch niks mis mee?
Heb je het de meiden al verteld? Of word ik nu te persoonlijk?
Student ftwquote:
ik ookquote:
Vaak op bezoek gaan dusquote:
zoeen die om je nek pastquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
wat voor soort das moet het worden?
is goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben even aan het typen, maar kijk zo maar even in de FCSC.. Het gaat me net tever om dat allemaal voor de schermen te zetten namelijk. Kost me wel een minuutje of 5 dus even geduldGeldt ook voor eer-ik
trustequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef OA het volgende:
Het is al 23:55u....
Ik ga pitten.![]()
A demain..
En terechtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben even aan het typen, maar kijk zo maar even in de FCSC.. Het gaat me net tever om dat allemaal voor de schermen te zetten namelijk. Kost me wel een minuutje of 5 dus even geduldGeldt ook voor eer-ik
Football Club...quote:
quote:
sssstt...quote:
Geef eens geen serieuze antwoorden Mukquote:
wat jij het makkelijkst vindtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
wat voor soort das moet het worden?
Buzz, vindt je het goed als ik het M morgen ook laat lezen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
En terecht
Ook al ben ik wel nieuwsgierig stiekem, maar dat maakt niet uit
Forum Cupquote:
Dat bedoel ikquote:
quote:
ik ben er ook nog hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
*kijkt om zich heen en voelt zich eenzaam en verlaten tussen al het blauw![]()
ohquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Geef eens geen serieuze antwoorden Muk
zoek dan een plaatje van een das die je tof vindtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat jij het makkelijkst vindt![]()
ik weet niet wat voor verschillende das soorten er zijn :p
nou ja zegquote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
doe zoeen:quote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
[..]
zoek dan een plaatje van een das die je tof vindt
nou, natuurlijk zijn er verschillende soorten.... moetie grof of juist fijn? kabels of een patroontje of glad? franjes eraan of pomponnetjes of niks
en Mssquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja zeg
ik ben er toch gewoon
en MM is toch ook lief?
quote:
Jij bent wel superlief enzo.. maar wel blauwigquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
nou ja zeg
ik ben er toch gewoon
en MM is toch ook lief?
jongen, ik ben geen monnikquote:
tss, dan ga je morgen toch naar MM en Mss toequote:Op woensdag 14 november 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent wel superlief enzo.. maar wel blauwig
MM is er gelukkig, en Mss.. nu voel ik me niet meer zo alleen![]()
franjesquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef Muck het volgende:
zoek dan een plaatje van een das die je tof vindt
nou, natuurlijk zijn er verschillende soorten.... moetie grof of juist fijn? kabels of een patroontje of glad? franjes eraan of pomponnetjes of niks
Hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
je hebt wel wat beters te doenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
jongen, ik ben geen monnik![]()
ga er geen hele teksten in zitten breien
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
franjesgrof en één kleur, bruin
![]()
Ik zou m tenminste geen lars noemenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
tss, dan ga je morgen toch naar MM en Mss toe
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
tss, dan ga je morgen toch naar MM en Mss toe
ik ook nooit meerquote:Op woensdag 14 november 2007 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou m tenminste geen lars noemen![]()
O, ik was er nog even....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
quote:
ghb voor de wereld !quote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef crossover het volgende:
Het is weer spitsuur he.
Morgen maar weer oefenen danquote:
Muck, MPG, jullie vallen door den mandt.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Zout ghij niet te bedde koomen, lhieverd?
whehequote:
ik weet nergens nix vanquote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, MPG, jullie vallen door den mandt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef Muck het volgende:
truste OA![]()
[..]
Buzz, vindt je het goed als ik het M morgen ook laat lezen?
quote:
Nu heb je jezelf verradenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Pennywisequote:
Zoals gewoonlijk!quote:
zie ook even de editquote:
Ick ligh er al lang in. Met een zeer modern apparaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt (aandrinkt?)quote:
Dag AOquote:
Dat moet jij nodig zeggen. Mijn afkomst ontkennen. Mooie boel!quote:
maak je daar maar geen zorgen overquote:Op woensdag 14 november 2007 00:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
zie ook even de edit
maar daar vertrouw ik op
zit ik me de tyfus te typen reageer je niet eens in FCquote:
daarom zei ik ook jaquote:
dag s OAquote:
jij bent niet lief tegen mijquote:
Neen, lieve.. Ick heb zoojuist mijn breijwerck wegghelegd en kom nuu ook te bedde.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:11 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick ligh er al lang in. Met een zeer modern apparaat.
Waar zijt ghij?!
Bij die Jan Swammerdam zecker weer!
behalve toen, die ene keer, op het ZOKSquote:
je zoon. en tegelijk je neefjequote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
als je met je zus naar bed gaat en je krijgt samen een zoon, is het dan je broertje of je zoon
absoluut!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom zei ik ook ja
maar kun je je voorstellen dat het voor mij echt een hellend vlak is om zo'n verhaal te plaatsen?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
behalve toen, die ene keer, op het ZOKS![]()
![]()
![]()
![]()
das goed schatquote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome M.
Muckie, kom je mee? Deste sneller is het morgen
Ook dat vertel ik je morgenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
vind het ook heel knap van je
en ik hoop dat je weet dat als je er een keer over wilt praten of over iets anders, dat je me altijd aan de mouw mag trekken
[..]
ik hoor het morgen welquote:Op woensdag 14 november 2007 00:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Iets met bellenblaas, blauwharige meisjes en bier!
Allebei.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
als je met je zus naar bed gaat en je krijgt samen een zoon, is het dan je broertje of je zoon
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Allebei.
Waar je maar wakker van ligt he![]()
Slaap lekker beidequote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome M.
Goh nu alquote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef OA het volgende:
[..]
als je nou zei dat het dan sneller zaterdag isquote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef MPG het volgende:
Bedtijd voor ome M.
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut!
vind het ook heel knap van je
en ik hoop dat je weet dat als je er een keer over wilt praten of over iets anders, dat je me altijd aan de mouw mag trekken
[..]
nou, dit is voor jou een beetje cryptisch en dat laat ik ook zo:quote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dag jonge, slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 00:31 schreef crossover het volgende:
BedtijdDag Frits, Houniet, buzzer, eer-ik,MPG, Muck.
ik typ me het lazerus vanavondquote:
da's wel verstandig, laat ik dan toch maar gaanquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik typ me het lazerus vanavond
je krijgt antwoord van me, maar als je het net erg vindt doe ik dat even morgenochtend...
en ik waardeer het enorm !
Ik wil wel, maar kan nietquote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
da's wel verstandig, laat ik dan toch maar gaan
ja man ik ben geswitched in bedquote:
het doet me echt goedquote:Op woensdag 14 november 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch fijn als mensen interesse tonen
Sowieso goed om te horen dat het zo goed loopt
ik ook, maar adrenaline doet gekke dingen met mensen ...quote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 14 november 2007 01:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, maar adrenaline doet gekke dingen met mensen ...
en ik heb verdomme voor nog minstens een jaar adrenaline in mijn bloed zittenquote:
Kan je wel een beetje fatsoenlijk werken dan nu?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
en ik heb verdomme voor nog minstens een jaar adrenaline in mijn bloed zitten
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
en ik heb verdomme voor nog minstens een jaar adrenaline in mijn bloed zitten
Nee eigenlijk niet, en niet omdat ik nu ergens oop een roze wolk zweef, maar omdat me dus iets heel pijnlijk duidelijk is gewordenquote:Op woensdag 14 november 2007 01:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje fatsoenlijk werken dan nu?
Of zijn je gedachten enzo dan afgedwaald?
Of helpt een goeie bak koffie en een flinke portie adrenaline je de dag door?
tnx very much !!!!quote:
hm verwarrend lijkt me dat, maar toch opluchtend gelijkquote:Op woensdag 14 november 2007 01:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, en niet omdat ik nu ergens oop een roze wolk zweef, maar omdat me dus iets heel pijnlijk duidelijk is geworden
[..]
tnx very much !!!!
helemaal waar !quote:Op woensdag 14 november 2007 01:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
hm verwarrend lijkt me dat, maar toch opluchtend gelijk
Ok, ja, dat kan ik me iets bij voorstellen idd...quote:Op woensdag 14 november 2007 01:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, en niet omdat ik nu ergens oop een roze wolk zweef, maar omdat me dus iets heel pijnlijk duidelijk is geworden
[..]
tnx very much !!!!
Nu pas?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:43 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis!
Ja. Om half één stond de A9 gewoon muurvast. Over nog geen 2 kilometer heb ik gewoon ruim 35 minuten gedaanquote:
Om half 1?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Om half één stond de A9 gewoon muurvast. Over nog geen 2 kilometer heb ik gewoon ruim 35 minuten gedaan.
De afslag Haarlem-Zuid was helemaal afgesloten ivm werkzaamheden... dus iedereen naar het Rottepolderplein toe... gelukkig was er ineens weer 1 rijstrook op die afslag open, en kon ik nog net de rest van de file verlaten... maar irritant is het wel, zo midden in de nacht.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Om half 1?
Wat was er gebeurd dan?
Dat is toch niet echt een tijd voor een avondspits...
Desalniettemin erg irritant.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afslag Haarlem-Zuid was helemaal afgesloten ivm werkzaamheden... dus iedereen naar het Rottepolderplein toe... gelukkig was er ineens weer 1 rijstrook op die afslag open, en kon ik nog net de rest van de file verlaten... maar irritant is het wel, zo midden in de nacht.
Maar goed, het was voor werk, dus morgen ga ik gewoon uitslapen.
Dat zal je net zien dan iddquote:Op woensdag 14 november 2007 01:57 schreef DaMart het volgende:
Toen ik in de verte de borden boven de snelweg zag knipperen, dacht ik er nog aan om er bij Bad Ho-effe-dorp al af te gaan en de N-weg te pakken. Maar ja, vorige keer dat ik dat deed, stond ik op de alternatieve route vast, dus leek me dat geen goed idee....
Ik zet echt bijna nooit een wekker.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zet niet eens een wekker of zo. Zie wel wanneer ik wakker word en naar mijn werk ga...
Nee, ik verwacht dat als ik zo ga slapen, ik rond 9 uur wel weer wakker ben of zo. Kan ik rustig aan ontbijten, aankleden en de rest van het ochtendritueel uitvoerenquote:Op woensdag 14 november 2007 01:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal je net zien dan idd
Toch is 35 minuten over 2 kilometer ook niet echt snel, lopen doe je sneller
[..]
Ik zet echt bijna nooit een wekker.
Als ik iets belangrijks heb, word ik doorgaans ruim vantevoren vanzelf wakker, maar dan zet ik de wekker wel voor de zekerheid.
Toch heb ik 'mm doorgaans niet nodig
Hoelaat moet je weer beginnen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat als ik zo ga slapen, ik rond 9 uur wel weer wakker ben of zo. Kan ik rustig aan ontbijten, aankleden en de rest van het ochtendritueel uitvoeren.
Alles goed daar?quote:
Ik ga proberen om een uur of elf weer op kantoor te zittenquote:Op woensdag 14 november 2007 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelaat moet je weer beginnen dan?
jeps, prima hierquote:Op woensdag 14 november 2007 02:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelaat moet je weer beginnen dan?
[..]
Alles goed daar?
Wat is laat voor jouw begrippen?quote:
Heb jij variabele kantoortijden ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga proberen om een uur of elf weer op kantoor te zitten.
Nee, maar ik mag de uren dat ik vandaag langer werkte morgenochtend compenseren.... en dus wat later komenquote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is laat voor jouw begrippen?
[..]
Heb jij variabele kantoortijden ofzo?
da's nog negen uur, dat moe toch wel lukken?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga proberen om een uur of elf weer op kantoor te zitten [afbeelding].
Yupquote:Op woensdag 14 november 2007 02:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's nog negen uur, dat moe toch wel lukken?
da's wel lekker dusquote:Op woensdag 14 november 2007 02:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag de uren dat ik vandaag langer werkte morgenochtend compenseren.... en dus wat later komen [afbeelding]
Damn... weer fout??quote:Op woensdag 14 november 2007 00:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou, dit is voor jou een beetje cryptisch en dat laat ik ook zo:
ik ga van de week iemand naar Pearl sturen, en jij mag mee
Donderdag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |