Men zegt dat als je met de pil stopt, je libido ook aanzienlijk stijgt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Hé, we hebben bijna een spannend topicnummer
Met dit tempo halen we dat morgen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Greys het volgende:
Hé, we hebben bijna een spannend topicnummer
Och, als we willen krijgen we deze binnen een u volquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Morretje het volgende:
Wauw, wat gaat het snel... een heel topic vol in 1 dag!
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
1/1.5 jaar max
Aangezien we ook nog kinderen willen, moeten we gaan opschieten ik baar niet na mn 30e !Er schijnt nogal wat tijd (en geld
) in te gaan zitten als je als 2 vrouwen een kind wil
![]()
Dan betaal je er toch alsnog voorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.
Maar ik geloof niet dat ze daar nou voor hebben moeten betalen. Kun je je toch voor verzekeren?
Het is je vergeven (hoop ik voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Nou, het was meer dat ik al die titel onder mijn Ctrl V had zitten omdat ik die titel net postte in de één na laatste post van het vorige topic, en ik wist niet of Non zo snel in de gaten had dat ze hem vol postte.
Sorry
Trusten Ing, en Greys, en Mor, en Non, en en en de rest die ik ben vergetenquote:
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Men zegt dat als je met de pil stopt, je libido ook aanzienlijk stijgt.
Nou, dat is bij deze bevestigd![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Qwea!
En Non, hoezo baar je niet na je dertigste? Ik zal wel moeten![]()
Jahaa....quote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...![]()
toevallig ! en gefeliciteerd alvastquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toevallig ís m'n schoonzusje ook net zwanger van de bank met S.
Maar ik geloof niet dat ze daar nou voor hebben moeten betalen. Kun je je toch voor verzekeren?
Hm met deel 2 van m'n zin niet nee... Ben wel vorig jaar overgestapt op nuvaring, mede om deel 1.. maar het maakt niet veel verschilquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Qwea!
En Non, hoezo baar je niet na je dertigste? Ik zal wel moeten![]()
Volgens mij wordt 1 IUI vergoed per jaar, ook met het basispakket.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toevallig ! en gefeliciteerd alvast
Heb nog geen groot onderzoek gedaan, maar je zal je ongetwijfeld voor zoiets kunnen verzekeren, en anders ga ik wel een avondje alleen stappen ofzo![]()
![]()
Oh zo!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja het lijkt me leuker om kinderen voor mn 30e te krijgen, laat ik het zo zeggen![]()
Nouja vervelend is het niet, maja mn vriendin denkt daar heel anders over, goh wat raarquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 1 IUI vergoed per jaar, ook met het basispakket.
Maar een avondje stappen kan natuurlijk ook, is vast nog leuker ook!![]()
Al zal jij daar mss niet zo over denken.
Maakt dat voor je gevoel dan zoveel uit? Dan moet ik ook bijna opschieten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:59 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja het lijkt me leuker om kinderen voor mn 30e te krijgen, laat ik het zo zeggen![]()
Ja hoor gek op alle dieren hier, ze zal wel moetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo!
Ja, dat leek mij ook leuker. Maar met de relaties die ik voor mijn 30e had kinderen krijgen... ehm... nou nee
Is je vriendin ook dol op schildpadden? Is wel belangrijk he!
Niet dat ze ineens die turtle jacuzzi er uit wil werken ofzo
Zo denk ik er nu (23) over, maar misschien denk ik er tzt heel anders overquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maakt dat voor je gevoel dan zoveel uit? Dan moet ik ook bijna opschieten...Je bent zo oud als je je voelt, toch?
Zou het um in de naam zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Ja, Meneer Greys ook. En die wil nog niet erg
Same here, een 4e kat is geen probleem...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
I guess so
Hij wil wel een valkparkiet, maar een baby, ho maar. Wat is nou helemaal het verschil?
nah eerlijk oversteken dan toch, hij een valkparkietje jij een babyquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
I guess so
Hij wil wel een valkparkiet, maar een baby, ho maar. Wat is nou helemaal het verschil?
Trusten greys...ik zal ook maar naar Droopy luisteren en de mand in duikenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga het proberen, briljante aanpak
Kga mijn mandje in!Slaap lekker ladies!
kan je de sns niet bellen dan ? Hoelang ze denken nog nodig te hebben ? desnoods uitleggen waarvoor het is, en heel lief vragen of ze er een beetje spoed achter willen zetten (ik heb geen idee hoe dat werkt hoor)quote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ik zit dus met een probleem.
Vrijwel de enige 2 opties die ik heb zijn ; afwachten wanneer ik dat ding van de SNS krijg. Of een Postbank rekening openen wat 10.95 + 20 euro gaat kosten
Ja nee heb je ja kun je krijgen toch ?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat zal ik idd na het eten - voor 18 u - even doen ja
goed plan
Wat vervelend van je Oma ! Hopen dat ze idd gewoon weer lekker opknapt !quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Senesta, kan je het nog een beetje bijhouden hier?
Hier ook een chaos dag. Mijn ouders moeten eerder terugkomen uit Z.Afrika omdat mijn oma er dreigt tussenuit te piepen... Dus die hebben de vlucht van vanavond ipv volgende week. En oma kennende, gaat het straks ineens weer goed met haar
Elseetje, volgende keer zullen we een beschaafder TT kiezen... denk ik...
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Senesta, kan je het nog een beetje bijhouden hier?
Hier ook een chaos dag. Mijn ouders moeten eerder terugkomen uit Z.Afrika omdat mijn oma er dreigt tussenuit te piepen... Dus die hebben de vlucht van vanavond ipv volgende week. En oma kennende, gaat het straks ineens weer goed met haar
Elseetje, volgende keer zullen we een beschaafder TT kiezen... denk ik...
Ik heb hem weer gevonden iddquote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Nonneke het volgende:
Senesta heeft ons ook weer gevonden zie ik
Nou wat een leerzaam dagje weer, ik sta helemaal strak van het koffieleuten![]()
Tis onderhand meer een koffieuitje van de Soos ipv school![]()
weet ik nietquote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Zou het schelen denk je?![]()
Dat is inderdaad niet te hopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond met je MeidenTapasAvond Ing!!!
En bedankt voor de lieve berichtjes allemaal
Ik denk persoonlijk niet dat oma weer opknapt, anders waren mijn ouders ook niet teruggekomen uit Z-Afrika denk ik. Ze waren er ook al 3 weken hoor, ze missen gelukkig alleen de laatste week... Morgenavond ga ik bij oma op bezoek, als het dan nog niet te laat is. Ze ligt op intensive care en vanavond is er al te veel bezoek.
En misschien ben ik wel heel hard nu, maar ze heeft wel een heel mooi leven gehad. Dus als het over is, is het over. Ik hoop alleen niet dat ze er tussenuit piept terwijl mijn vader nog in het vliegtuig zit.
Nonneke, een foetsie, is dat zo'n ding waarmee je ook 'veilig'spinnen kunt oppakken enzo?
En twee hele nieuwe honden aan haren, dan was het wel tijd om te stofzuigen ja!![]()
Geloof me... dat libido komt weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...![]()
Oew, sterkte greysquote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond met je MeidenTapasAvond Ing!!!
En bedankt voor de lieve berichtjes allemaal
Ik denk persoonlijk niet dat oma weer opknapt, anders waren mijn ouders ook niet teruggekomen uit Z-Afrika denk ik. Ze waren er ook al 3 weken hoor, ze missen gelukkig alleen de laatste week... Morgenavond ga ik bij oma op bezoek, als het dan nog niet te laat is. Ze ligt op intensive care en vanavond is er al te veel bezoek.
En misschien ben ik wel heel hard nu, maar ze heeft wel een heel mooi leven gehad. Dus als het over is, is het over. Ik hoop alleen niet dat ze er tussenuit piept terwijl mijn vader nog in het vliegtuig zit.
Nonneke, een foetsie, is dat zo'n ding waarmee je ook 'veilig'spinnen kunt oppakken enzo?
En twee hele nieuwe honden aan haren, dan was het wel tijd om te stofzuigen ja!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh! Met een schokje? Dan had ik toch een ander ding in gedachten, dat je hem kunt pakken/vangen zonder aan te raken, zeg maarMaar jij bedoelt zo'n tennisracket zeker? Daar heb ik ook al heel wat muggen mee gefrituurd (lekker diervriendelijke praat hier in F&F
![]()
).
Daar hebben we haar ook weerquote:
Ja, compleet bekaf.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Greys het volgende:
Thanks Nok!
Goedenavond Elseetje!Moe?
Ik ookquote:
Makkelijk: geen kadootjes met kerst en oud&nieuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik merk het
Ik zit met een dilemma, het is bijna sint en klaas en mn zus heeft een kind van bijna 2. Nu koop mn andere zus wel wat voor het kind. Moet ik dat dan ook doenMikeyMo vindt van niet.
*niet meer weet
Ik zit wel met het probleem dat als ik dit jaar dat kind wat geef, ik volgend jaar een kei dure maand heb aangezien mijn andere zus een 2ling krijgt. Dus dan heb ik 3x sinterklaas, kerst en oud en nieuw
Ik zou dat zeker ook wel halen ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookIk zei al net tegen mn vent dat ik zo zou kunnen slapen tot morgen middag 12u
Jawel, want ik doe mijn vent altijd met kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Makkelijk: geen kadootjes met kerst en oud&nieuw.
hoi! ik ook! 3x hier dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker ook wel halen ja.Tweede avond op rij dat we geen fatsoenlijke maaltijd eten.
Ja sinterklaas is toch een kinderfeest, dus waarom zou je een kindje van 2 dan geen cadeautje geven ? Het hoeft toch geen 100en euro's te kosten, je hebt ook een hoop leuke dingen onder de tien euro hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik merk het
Ik zit met een dilemma, het is bijna sint en klaas en mn zus heeft een kind van bijna 2. Nu koop mn andere zus wel wat voor het kind. Moet ik dat dan ook doenMikeyMo vindt van niet.
*niet meer weet
Ik zit wel met het probleem dat als ik dit jaar dat kind wat geef, ik volgend jaar een kei dure maand heb aangezien mijn andere zus een 2ling krijgt. Dus dan heb ik 3x sinterklaas, kerst en oud en nieuw
Arme vent, alleen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, want ik doe mijn vent altijd met kerst en oud en nieuw![]()
Maandag nog heerlijk eigen maaksel gegeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoi! ik ook! 3x hier dan.
Maandag een gore kant en klare boerenkool maaltijd. Gisteren was ik boos en smaakte de rode kool niet dus had ik soep. En vandaag kant en klare penne maaltijd. Wat ranzig was dat zeg
nee, volgens mij niet, maar bedankt voor de tip !quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
@Nonneke, in het kader van wat je eerder schreef... ken je Stichting Meer dan Welkom?
Die is er voor lesbische koppels die een kind willen. Ze hebben vast veel informatie.
Ja maar dat is dus zo stom. Mn ma heeft een kinderwagen van 30 t/m 50 euro gekocht. Mn andere zus zal ook wel met iets van 50 pleuro aankomen en dan kom ik aan met iets van 5 ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja sinterklaas is toch een kinderfeest, dus waarom zou je een kindje van 2 dan geen cadeautje geven ? Het hoeft toch geen 100en euro's te kosten, je hebt ook een hoop leuke dingen onder de tien euro hoorAls je een Prijsmepper in de buurt hebt zou je daar eens kunnen kijken (ik werk ook bij de PM, en we verkopen ook heel veel speelgoed heel goedkoop ook gewoon Ficher Price enzo Little People en shit)
Ik krijg minstens 2 keer in het jaar een koopverbod van mn nichtOveral zie ik leuke dingen voor mn neefje (voor mn nichjes ook wel maar die zijn al spoiled and rotten dus ik probeer zo min mogelijk voor hun te zien
) en echt nooit dure dingen hoor, een boekje, of een beestje, toevallig heb ik nu een pakketje staan met een Jungle Book ondergoed setje en een Wintersetje (sjaal/muts/handschoentjes) ook van Jungle Book, kon me niet inhouden bij de AH van de week
![]()
En je hoeft toch de dingen niet allemaal in december te kopen, als je in juli wat leuks ziet neem je het toch vast mee![]()
nou ik "doe" hem de rest van de 365 dagen ook wel hoorquote:
Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
Qwea, die jonge kinderen hebben geen flauw benul van wat iets gekost heeft, trust me
Ga gewoon kijken voor een leuk prentenboekje, of leuke schriftjes, of wat dan ook. Al kost het echt twee euro, ze zal er toch blij mee zijn, want het is niet van jou, het is van Sinterklaas joh!
Daar zou ik me dan gewoon lekker niets van aantrekken.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.
"ja ze heeft van M dit gekregen. *insert mega cadeau*"
"Maar jouw "kleurboekje" is ook leuk hoor...."
En dan zo heel sarcastischbitch is het ook
Je laat de waarde van jouw cadeau toch niet afhangen van het geld dat anderen aan hun cadeau uitgeven?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zo stom. Mn ma heeft een kinderwagen van 30 t/m 50 euro gekocht. Mn andere zus zal ook wel met iets van 50 pleuro aankomen en dan kom ik aan met iets van 5 ofzo
Kleurtjes stikt ze btw in. Een sinterklaas zing boekje heb ik haar al gegeven. Poppen hoeft ze ook niet. Ik zal van het weekend eens idd bij de action kijken voor iets goedkoops en toch leuks.
Gelukkig maar. Ik begon al medelijden met 'm te krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik "doe" hem de rest van de 365 dagen ook wel hoor
Ik eet zo zelden chinees, dat ik er flink van geniet als we het weer 'ns eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:01 schreef Qwea het volgende:
btw ; @elseetje : chineesielgh. Ik kan geen chinees meer zien
ik ben er de laatste tijd zooooo vaak misselijk van geworden. En dat gaat gepaard met hevige buikpijnen.
Ik zal het hem even zeggenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik begon al medelijden met 'm te krijgen.
Dat is waar iddquote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar zou ik me dan gewoon lekker niets van aantrekken.
Het gaat om het gebaar vind ik, en als zij dat niet ziet is dat haar gebrek
quote:Qwea zegt (20:11):
Elseetje heeft medelij met je. Omdat ze dacht dat ik je enkel "doe" met kerst ende oud en nieuw
Mikey zegt (20:12):
???
En ze kleurt alleen maar in het kleurboekje en het dure cadeau ligt na een avond in de hoekquote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.
"ja ze heeft van M dit gekregen. *insert mega cadeau*"
"Maar jouw "kleurboekje" is ook leuk hoor...."
En dan zo heel sarcastischbitch is het ook
Dat ook jaquote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En ze kleurt alleen maar in het kleurboekje en het dure cadeau ligt na een avond in de hoek
ja, dat klopt jaquote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het dure cadeau ligt na een avond in de hoek
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]Tut.
Hij denkt waarschijnlijk alleen maar 'WTF??'.
Hij kijkt film nuquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Elseetje het volgende:
Geef je trouwens ook even de link waar je zegt dat je hem altijd met kerst en oud& nieuw doet?![]()
Gut, dat heeft mijn vriend nou ook steeds.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kijkt film nuheb hem al uitgelegd waar het over ging en dat ik in het SC FF topic zat
Hij had volgens mij echt zoiets van "wijven"
Mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gut, dat heeft mijn vriend nou ook steeds.
Gij hebt PMquote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet, maar bedankt voor de tip !![]()
Ik gaat ze eens google'en
Ooh ja, kut.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan heb je je verstopt... Je bent niet verstopt!
lekker warm?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Nonneke het volgende:
waarom verstop je je onder je bureau ?
Ik kan dat redelijk lang doen, als je het zo graag wilt hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
(Ik blijf alles wat je zegt associëren met 'verstopt zijn', en dan krijgt dat 'wrijf het er maar in' toch wel een andere lading.)
Neequote:Op donderdag 15 november 2007 12:57 schreef Elseetje het volgende:
Is het al tijd om naar bed te gaan?
Kut.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb voorlopig nog geen tijd om te gaan slapen, het is hier zo druk!![]()
Vanavond ga ik vast instorten...ik weet al wel zeker dat de maaltijd vanavond een afhaaltje wordt.
Ok ok, je hoeft niet boos te worden hoor.quote:
Patatjes!quote:Ik twijfel nog een beetje; laten we een lekkere pizza bezorgen of halen we patatjes?
En na vandaag is het bijnaaaa weekend!![]()
Ga jij maar lekker een half uur fietsen met -2.quote:
Hoe gaat het met je oma?quote:Vanavond hier ook iets simpels eten, want Meneer Greys eet niet thuis, die heeft een afspraak in Utrecht. En mevrouw Greys gaat ook naar Utrecht, op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Dus ik sta in de file rond etenstijd
Wat lief!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:07 schreef Greys het volgende:
84, geloof ikKan ook 85 zijn. Ik ben zo slecht in leeftijden enzo
Twee jaar geleden liep ze nog modeshows voor 'bejaarden', gepresenteerd door Hans van Willigenburg. Dat vond ze een lekker ding. Eigenlijk vindt ze Julio Iglesias nóg lekkerder, maar Hans was dichterbijEn sinds anderhalf jaar heeft ze heuse verkering
Niet met Hans, uiteraard, maar met Willem. Lief he! Mijn opa is er al niet meer sinds hij 58 was en nu heeft oma verkering
Ja, ik zei later ook de 22ste op zaterdagquote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Nonneke het volgende:
laaaalalalala
Qwea, de 21e is op een vrijdag he.... lijkt je de 22e niet handiger ? (heb het al wel in de agenda gezet op het werk hoor, dan kunnen ze er vast rekening mee houden" "Manon wil graag vrij ivm de Jochemactie" dan hebben ze iig het woordje Jochemactie al gelezen, kan ik van de week als het topic online is em uitprinten en zorgen dat ik in Lelystad ook nog het een en ander kan scoren
![]()
Ohw en heb ook even gekeken voor de snoepjes, alle dozen snoep die ik nu in het magazijn heb staan zijn THT eind 2008, dus ik zorg wel voor een zak vers uit de doos, of wil je gewoon een hele doos ?
Nou wou ik nog wat vertellen, maar weet niet meer wat![]()
Ohw, had ik zeker weer olifantenstront in mn ogen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zei later ook de 22ste op zaterdag
Geen hele doosdas teveel
Goed plan...schuif es een kontje opquote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:jeuj!
Ik ga zo eens lekker douchen. Heb het steeeeeeeenkoud.
2 kontjes ruimte maakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed plan...schuif es een kontje op![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Stelletje koukleumen!![]()
Vanavond hier ook iets simpels eten, want Meneer Greys eet niet thuis, die heeft een afspraak in Utrecht. En mevrouw Greys gaat ook naar Utrecht, op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Dus ik sta in de file rond etenstijd
quote:
Lijkt me voor Oma ook fijner om gewoon lekker te lachen. Moet iedereen dan een beetje gaan zitten grienen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Greys het volgende:
Ja dat is helemaal waar. Maar het klinkt een beetje raar, bij zo'n doodziek mensie op bezoek en dan best wel gelachen hebben![]()
Oh jee, er is weer een ontzettende chickflick op tv begonnen. Ik heb hem al gezien (met Grace van Will & Grace) maar toch zit ik weer met een schuin oogje te kijken. Ik ben echt een sucker voor dat soort filmsZitten jullie ook te kijken?
dan heb je geluk dat die ogen alleen kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha stelletje bedelaars! Erg he! Dan kan je inderdaad niet even zonder schuldgevoel en ongestoord iets lekkers etenIk ken dat... maar dan met 1 paar ogen, die dan wel heeeeeeeel erg lief en allercharmantst naar me gaan zitten loeren. Ik kan het dus maar slecht weerstaan
Ik vind dat van die zuurstof echt een gillerquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
Nou dat is ook al zo'n mooi verhaal!
En ik was vanavond ook echt blij met de humor. Het sloeg dus erg over op de verplegers enzo, die dus ook daardoor wat 'hardere' grapjes tegen haar durven maken (zoals dreigen dat ze de zuurstof uit haar neus zullen trekken als ze babbels heeft'. En een van de verpleegsters (!! ) zei dat ik de mooiste donkerbruine ogen heb die ze ooit had gezien
Nou, mijn avond was weer goed natuurlijk
Ooh Baloe wel hoor. Ooit eens een bordje met worst en kaas even laten staan en naar buiten gelopen. Eenmaal binnen was het bordje totaal leeg.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh ja! De kat van mijn zus (Gijs!) jat ook de kipfilets en de biefstukken van andermans aanrecht!![]()
Bink, mijn doggie, durft dat niet. Die gaat wel heel dichtbij zitten en een beetje schurkachtige geluiden maken om extra lief te lijken en aandacht te trekken, maar hij durft zelf niets te pakkenZelfs niet als we een bord fonduevlees bv op de lage tafel hebben staan, waar hij op zich via een voetenbankje zo op zou kunnen klimmen, haalt hij dat niet in zijn hoofd. En niet omdat we zo streng zijn ofzo, het is gewoon een watje
Ik dat van die mooie ogen ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik vind dat van die zuurstof echt een giller![]()
Vooral als ze eigenlijk groen of blauw zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dat van die mooie ogen ook wel eigenlijk![]()
Meneer Morretje zegt: bootleg is een opname van een concert... Ik wist het ook niet heur.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Bootleg, wat betekent dat nou eigenlijk?
Ik dacht dat bootleg een imitatie betekende, zeg maarMaar dat zal dan wel niet?
Bv the Bootleg Beatles, dat dat dan een Beatles-groepje was die de muziek speelt, maar niet de echte Beatles. Oh wat ben ik weer lekker duideljk
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Bv the Bootleg Beatles, dat dat dan een Beatles-groepje was die de muziek speelt, maar niet de echte Beatles. Oh wat ben ik weer lekker duideljk
quote:Qwea | Nothing is permanent in this wicked world - not even our troubles zegt (22:38):
een bootleg wat is dat nog maar weer?
Mikey zegt (22:38):
een illegale versie van een track
Mikey zegt (22:38):
opname is een beter wordt
Qwea | Nothing is permanent in this wicked world - not even our troubles zegt (22:38):
Dus een track die bv nooit officieel is uitgebracht?
Mikey zegt (22:39):
yup
Je bent ook pas een echte held als je in je uppie de trein van of naar Jo'burg station paktquote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Morretje het volgende:
Mijn zwager was om half 12 ofzo op Schiphol....
Zijn vriendin heeft er 3 maanden stage gelopen, en ze hebben er samen 3 weken een rondreis achteraan geplakt idd.. Geen idee eig of die georganiseerd was, heb zo'n vermoeden van niet.. Wel allerlei 'enge' dingen gedaan, bungyjumpen, kanoen tussen de krokodillen en een nachtsafari met leeuwen..(stiekem vond ik em nooit zo'n held...)
quote:
Haha, welneequote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Issie al geholpen? Wij hadden ook zo eentje. En nadat hij geholpen is, ging het stukker beter.![]()
Je doet poezz toch niet echt weg he?![]()
Om nog even de antwoorden aan te vullen, een bootleg is inderdaad of een illegale (of in ieder geval onofficiële) opname van een concert, maar kan ook een onofficiële verzamelcd van een artiest zijn, of zelfs een album met remixes of covers van of door de artiest.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Zekersteweten? Kan ook zijn dat het gewoon een naamgrapje van ze is, of wat heel soms gebeurt is dat een bootleg zo goed is dat de band 'm overneemt en officieel releaset.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een cd van Aerosmith en die heet Live Bootleg, maar die is wel officieel.
Grap van ze inderdaad. Leukquote:Live! Bootleg is a live album by American hard rock band Aerosmith, released in 1978 (see 1978 in music).
While most of the performances were drawn from concerts in 1977 and 1978, the covers "I Ain't Got You" and "Mother Popcorn" were taken from a radio broadcast of a Boston performance on March 20, 1973.
The design of the album is intended to ape the poor production values offered by contemporary bootleg records, even going so far as to give an incorrect track listing: the song "Draw The Line" is included on the record but does not appear listed.
Ja, zeker weten, maar het zijn allemaal losse live-nummers, niet 1 gig. Het zal idd een grapje zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zekersteweten? Kan ook zijn dat het gewoon een naamgrapje van ze is, of wat heel soms gebeurt is dat een bootleg zo goed is dat de band 'm overneemt en officieel releaset.
Ik ga iig dat Feliway eens proberen, misschien dat ze mijn bed dan tenminste met rust laten [afbeelding]
En zo'n kapje is echt zielig [afbeelding] Soms moet het wel, maar katten vinden het flink vervelend [afbeelding]
Oh, dat van Draw The Line is me nou nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Grap van ze inderdaad. Leuk [afbeelding]
Ik dacht dat een bootleg gewoon een opname van een artiest was die de artiest niet zelf heeft uitgebracht. Dus niet persee door een louche platenlabel maar ook wanneer ik een nummer, opgenomen met mijn telefoon (ofzo), op internet pleur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Om nog even de antwoorden aan te vullen, een bootleg is inderdaad of een illegale (of in ieder geval onofficiële) opname van een concert, maar kan ook een onofficiële verzamelcd van een artiest zijn, of zelfs een album met remixes of covers van of door de artiest.
Een bootleg is een bootleg wanneer hij onder de naam van de artiest wordt uitgebracht zonder toestemming van de artiest en/of de platenmaatschappij. Vaak worden ze uitgegeven onder zeer onbekende/louche platenlabeltjes waarvan moeilijk te achterhalen is wie het nou eigenlijk zijn
Zo, de muziekliefhebber in me kwam even naar bovenTerug naar katten.
Ondanks alles is ze nog altijd haar stoere eigen zelfquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook namens mij een heel goede avond [afbeelding]
Ben zo allemachtig blij dat het weekend is. Wat een week zeg [afbeelding]
Het zit Ziggy niet echt mee he? Dat oude stoere dametje [afbeelding]
Met Moeitequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef MissBliss het volgende:
En zo'n kapje is zielig jaHoe moet ze dan eten vroeg ik me al af
Ik twijfel dus welke van de 2 opties het beste zou zijn
Volgens mij worden de meeste ouderen die stabiel zijn op een gegeven moment verplaatst naar een verzorgingstehuis (mits daar ruimte is). Maar pin me er niet op vast, er zijn ook zat ouderen die in het ziekenhuis sterven. Of ze gaan naar een hospice (als ze centen hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef Greys het volgende:
Zo-zo, niet zoveel verschil met gisteren. Ik ben benieuwd hoe dat verder moet, want voorlopig houdt ze het nog wel even vol met al die pompen met medicijnen... maar goed, het ziekenhuis komt ze waarschijnlijk nooit meer uit. Mag je daar dan net zo lang blijven als nodig is? Rare vraag he?
Maar ehhhh..... tis weekend!!!!
* Greys duwt Ing naar voren in een polonaise
Hmm, ja nu je het zegt... Over het algemeen zijn ze te herkennen omdat ze uitgebracht worden door kleine platenlabeltjes, maar ik had helemaal niet gedacht aan de optie dat het ook gewoon een eigen opname kan zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat een bootleg gewoon een opname van een artiest was die de artiest niet zelf heeft uitgebracht. Dus niet persee door een louche platenlabel maar ook wanneer ik een nummer, opgenomen met mijn telefoon (ofzo), op internet pleur.
Dankjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:14 schreef Elseetje het volgende:
Oh en Litso (Litso hier?), wat een prachtkatje!
![]()
Ik heb alvast een linkje voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ja nu je het zegt... Over het algemeen zijn ze te herkennen omdat ze uitgebracht worden door kleine platenlabeltjes, maar ik had helemaal niet gedacht aan de optie dat het ook gewoon een eigen opname kan zijn.
Als ik zo thuis ben ga ik me eens inlezen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:19 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, Non, als ik op die link klik, kom ik op dezelfde site uit als via de link die ik had gepost!
Heb je meer foto's?quote:
Watje.quote:En ja, ik verveelde me en bedacht me dat er zat gezelligheid in mijn eigen forum rondhangtMeestal ben ik te druk om ook echt mee te lezen (jullie redden je wel
) en dan meng ik me minder gauw in het gesprek, maar MissBliss heb ik wel eens gemeet dus ik durfde wel een keertje
Senesta!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef senesta het volgende:
Marietje![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik heb je gemist
mooi zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef senesta het volgende:
Ja hoor, hier gaat het prima![]()
Beetje druk maar verder goed.
leuk is ie hequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Marietje wat een scháttig filmpje!
Ze willen wel maar ze durven niet zo![]()
Hoi Senesta!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mooi zo
Ik zag al dat je op TRU nu ook mod bent, goed hoor![]()
In TRU konden ze er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes! Wees maar blij dat de SC dáár rustig is, als je twee van die kippenhokken als hier had...
ik vind je zeer geschikt voor TRUquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang hoor.
TRU is ook heel erg leuk al is de SC rustig op het moment![]()
Het filmpje is inderdaad super schattig![]()
Hoi Greys en Ingetje
you go girl!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Senesta!![]()
En hoiiii Marietje![]()
Ik zit heerlijk te leren op vrijdagavond, wat moet een mens anders met z'n vrije tijd he?![]()
Het gaat wel voorspoedig, dus dat motiveert iig wel. En een fles wijn doet ook wonderen![]()
ik heb tegenwoordig ook een youtube account, en daar sla ik dus al die filmpjes opquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Hahaha een fles wijn bij het leren!
Neem je dan alle info een beetje selectief op, of blijft het echt aardig hangen?
Marietje, wat een snoezige filmpje ook weer! Stelletje slijmballen bij elkaar!
Dank je wel,je bent liefquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind je zeer geschikt voor TRUEn Jogy vind ik ook een goeie mod.
dat er niet meer zo veel geouwehoerd wordt had ik idd al gezien. Trekt vast wel weer bij tzt
ik hoop maar van niet, ik woon buitendijksquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Greys het volgende:
Ja ja ja ja, allemaal kwaliteitsposts.. ghehehe. Ik geloof je meteen, Senesta!
Maar eh... zou die superstorm er nou wel of niet komen?
Ik zit een uittreksel te maken, controleer morgen wel op evt. typfouten en of het enigzins te snappen is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Hahaha een fles wijn bij het leren!
Neem je dan alle info een beetje selectief op, of blijft het echt aardig hangen?
Marietje, wat een snoezige filmpje ook weer! Stelletje slijmballen bij elkaar!
Ik woon in Den Helder, dus ik hoop ook echt dat die kerel het mis heeftquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop maar van niet, ik woon buitendijks![]()
vast wel, soms ben ik even weg van FOK!, maar ik kom altijd weer terugquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
...
@Marietje; ik ben nu bezig met Farmacotherapie, erg interessant, dus dat motiveert ook wel.
Gezellig trouwens...blijf je voorlopig ff hangen hier met je leuke filmpjes?![]()
voorlopig maak ik me er maar geen zorgen over. Uit principe niet, want waar zou een mens zich tegenwoordig geen zorgen meer over moeten maken..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik woon in Den Helder, dus ik hoop ook echt dat die kerel het mis heeft
Nee, maar wel landinwaarts. Over het algemeen houden we hier de voetjes droog. En de zolder is hier ruim genoeg voor alle SC van F&Fquote:
ah, ok. Maar op deze manier hou je je ook met de materie bezig, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dat maar waar, dan had ik m'n VWO af moeten maken![]()
Ik werk in een apotheekhoudende huisartsenpraktijk als dokters- en apothekersassistente. En voor het laatste moet ik nu ff bijleren.![]()
Ik had anders zeker geneeskunde gaan studeren ja... Nu kom ik er op een harde manier achter dat je ouders altijd gelijk hebben.![]()
een vroeger kennisje van mij heeft destijds ook s' avonds haar VWO afgemaakt. Nu hoorde ik laatst dat ze afstudeerde, ook geneeskunde. (8 jaar verder inmiddels)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit er idd wel boven op ja, dus da's wel weer leuk![]()
Paar jaar terug werkte ik in dezelfde functie op een poli gynaecologie en er zou binnenkort een nieuwe co-assistente komen. Bleek dus een ex-klasgenootje te zijn van het VWO, die inmiddels wel geneeskunde was gaan studeren. Was niet leuk![]()
Helemaal waar, er zijn zoveel mogelijke gevaren dat je bijna geen leven hebt als je overal bij stil gaat staan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
voorlopig maak ik me er maar geen zorgen over. Uit principe niet, want waar zou een mens zich tegenwoordig geen zorgen meer over moeten maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |