Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:01 schreef Greys het volgende:
Qwea, die jonge kinderen hebben geen flauw benul van wat iets gekost heeft, trust me
Ga gewoon kijken voor een leuk prentenboekje, of leuke schriftjes, of wat dan ook. Al kost het echt twee euro, ze zal er toch blij mee zijn, want het is niet van jou, het is van Sinterklaas joh!
Daar zou ik me dan gewoon lekker niets van aantrekken.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.
"ja ze heeft van M dit gekregen. *insert mega cadeau*"
"Maar jouw "kleurboekje" is ook leuk hoor...."
En dan zo heel sarcastischbitch is het ook
Je laat de waarde van jouw cadeau toch niet afhangen van het geld dat anderen aan hun cadeau uitgeven?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zo stom. Mn ma heeft een kinderwagen van 30 t/m 50 euro gekocht. Mn andere zus zal ook wel met iets van 50 pleuro aankomen en dan kom ik aan met iets van 5 ofzo
Kleurtjes stikt ze btw in. Een sinterklaas zing boekje heb ik haar al gegeven. Poppen hoeft ze ook niet. Ik zal van het weekend eens idd bij de action kijken voor iets goedkoops en toch leuks.
Gelukkig maar. Ik begon al medelijden met 'm te krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik "doe" hem de rest van de 365 dagen ook wel hoor
Ik eet zo zelden chinees, dat ik er flink van geniet als we het weer 'ns eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:01 schreef Qwea het volgende:
btw ; @elseetje : chineesielgh. Ik kan geen chinees meer zien
ik ben er de laatste tijd zooooo vaak misselijk van geworden. En dat gaat gepaard met hevige buikpijnen.
Ik zal het hem even zeggenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik begon al medelijden met 'm te krijgen.
Dat is waar iddquote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar zou ik me dan gewoon lekker niets van aantrekken.
Het gaat om het gebaar vind ik, en als zij dat niet ziet is dat haar gebrek
quote:Qwea zegt (20:11):
Elseetje heeft medelij met je. Omdat ze dacht dat ik je enkel "doe" met kerst ende oud en nieuw
Mikey zegt (20:12):
???
En ze kleurt alleen maar in het kleurboekje en het dure cadeau ligt na een avond in de hoekquote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, die kids niet. Maar mn zus wel.
"ja ze heeft van M dit gekregen. *insert mega cadeau*"
"Maar jouw "kleurboekje" is ook leuk hoor...."
En dan zo heel sarcastischbitch is het ook
Dat ook jaquote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
En ze kleurt alleen maar in het kleurboekje en het dure cadeau ligt na een avond in de hoek
ja, dat klopt jaquote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
het dure cadeau ligt na een avond in de hoek
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
[..]Tut.
Hij denkt waarschijnlijk alleen maar 'WTF??'.
Hij kijkt film nuquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Elseetje het volgende:
Geef je trouwens ook even de link waar je zegt dat je hem altijd met kerst en oud& nieuw doet?![]()
Gut, dat heeft mijn vriend nou ook steeds.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kijkt film nuheb hem al uitgelegd waar het over ging en dat ik in het SC FF topic zat
Hij had volgens mij echt zoiets van "wijven"
Mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Gut, dat heeft mijn vriend nou ook steeds.
Gij hebt PMquote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee, volgens mij niet, maar bedankt voor de tip !![]()
Ik gaat ze eens google'en
Ooh ja, kut.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan heb je je verstopt... Je bent niet verstopt!
lekker warm?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Nonneke het volgende:
waarom verstop je je onder je bureau ?
Ik kan dat redelijk lang doen, als je het zo graag wilt hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
(Ik blijf alles wat je zegt associëren met 'verstopt zijn', en dan krijgt dat 'wrijf het er maar in' toch wel een andere lading.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |