kan je de sns niet bellen dan ? Hoelang ze denken nog nodig te hebben ? desnoods uitleggen waarvoor het is, en heel lief vragen of ze er een beetje spoed achter willen zetten (ik heb geen idee hoe dat werkt hoor)quote:Op woensdag 14 november 2007 16:08 schreef Qwea het volgende:
Ik zit dus met een probleem.
Vrijwel de enige 2 opties die ik heb zijn ; afwachten wanneer ik dat ding van de SNS krijg. Of een Postbank rekening openen wat 10.95 + 20 euro gaat kosten
Ja nee heb je ja kun je krijgen toch ?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat zal ik idd na het eten - voor 18 u - even doen ja
goed plan
Wat vervelend van je Oma ! Hopen dat ze idd gewoon weer lekker opknapt !quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Senesta, kan je het nog een beetje bijhouden hier?
Hier ook een chaos dag. Mijn ouders moeten eerder terugkomen uit Z.Afrika omdat mijn oma er dreigt tussenuit te piepen... Dus die hebben de vlucht van vanavond ipv volgende week. En oma kennende, gaat het straks ineens weer goed met haar
Elseetje, volgende keer zullen we een beschaafder TT kiezen... denk ik...
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Senesta, kan je het nog een beetje bijhouden hier?
Hier ook een chaos dag. Mijn ouders moeten eerder terugkomen uit Z.Afrika omdat mijn oma er dreigt tussenuit te piepen... Dus die hebben de vlucht van vanavond ipv volgende week. En oma kennende, gaat het straks ineens weer goed met haar
Elseetje, volgende keer zullen we een beschaafder TT kiezen... denk ik...
Ik heb hem weer gevonden iddquote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef Nonneke het volgende:
Senesta heeft ons ook weer gevonden zie ik
Nou wat een leerzaam dagje weer, ik sta helemaal strak van het koffieleuten![]()
Tis onderhand meer een koffieuitje van de Soos ipv school![]()
weet ik nietquote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Zou het schelen denk je?![]()
Dat is inderdaad niet te hopen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond met je MeidenTapasAvond Ing!!!
En bedankt voor de lieve berichtjes allemaal
Ik denk persoonlijk niet dat oma weer opknapt, anders waren mijn ouders ook niet teruggekomen uit Z-Afrika denk ik. Ze waren er ook al 3 weken hoor, ze missen gelukkig alleen de laatste week... Morgenavond ga ik bij oma op bezoek, als het dan nog niet te laat is. Ze ligt op intensive care en vanavond is er al te veel bezoek.
En misschien ben ik wel heel hard nu, maar ze heeft wel een heel mooi leven gehad. Dus als het over is, is het over. Ik hoop alleen niet dat ze er tussenuit piept terwijl mijn vader nog in het vliegtuig zit.
Nonneke, een foetsie, is dat zo'n ding waarmee je ook 'veilig'spinnen kunt oppakken enzo?
En twee hele nieuwe honden aan haren, dan was het wel tijd om te stofzuigen ja!![]()
Geloof me... dat libido komt weer helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Best slecht trouwens, dat dat zo werkt voor veel vrouwen.. Als je jong bent, wil je wat, maar is je libido dus minder, dan wanneer je ervoor kiest nageslacht te produceren.. en dan is het ook gauw weer minder...![]()
Oew, sterkte greysquote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond met je MeidenTapasAvond Ing!!!
En bedankt voor de lieve berichtjes allemaal
Ik denk persoonlijk niet dat oma weer opknapt, anders waren mijn ouders ook niet teruggekomen uit Z-Afrika denk ik. Ze waren er ook al 3 weken hoor, ze missen gelukkig alleen de laatste week... Morgenavond ga ik bij oma op bezoek, als het dan nog niet te laat is. Ze ligt op intensive care en vanavond is er al te veel bezoek.
En misschien ben ik wel heel hard nu, maar ze heeft wel een heel mooi leven gehad. Dus als het over is, is het over. Ik hoop alleen niet dat ze er tussenuit piept terwijl mijn vader nog in het vliegtuig zit.
Nonneke, een foetsie, is dat zo'n ding waarmee je ook 'veilig'spinnen kunt oppakken enzo?
En twee hele nieuwe honden aan haren, dan was het wel tijd om te stofzuigen ja!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Greys het volgende:
Oh! Met een schokje? Dan had ik toch een ander ding in gedachten, dat je hem kunt pakken/vangen zonder aan te raken, zeg maarMaar jij bedoelt zo'n tennisracket zeker? Daar heb ik ook al heel wat muggen mee gefrituurd (lekker diervriendelijke praat hier in F&F
![]()
).
Daar hebben we haar ook weerquote:
Ja, compleet bekaf.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Greys het volgende:
Thanks Nok!
Goedenavond Elseetje!Moe?
Ik ookquote:
Makkelijk: geen kadootjes met kerst en oud&nieuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik merk het
Ik zit met een dilemma, het is bijna sint en klaas en mn zus heeft een kind van bijna 2. Nu koop mn andere zus wel wat voor het kind. Moet ik dat dan ook doenMikeyMo vindt van niet.
*niet meer weet
Ik zit wel met het probleem dat als ik dit jaar dat kind wat geef, ik volgend jaar een kei dure maand heb aangezien mijn andere zus een 2ling krijgt. Dus dan heb ik 3x sinterklaas, kerst en oud en nieuw
Ik zou dat zeker ook wel halen ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookIk zei al net tegen mn vent dat ik zo zou kunnen slapen tot morgen middag 12u
Jawel, want ik doe mijn vent altijd met kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Makkelijk: geen kadootjes met kerst en oud&nieuw.
hoi! ik ook! 3x hier dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou dat zeker ook wel halen ja.Tweede avond op rij dat we geen fatsoenlijke maaltijd eten.
Ja sinterklaas is toch een kinderfeest, dus waarom zou je een kindje van 2 dan geen cadeautje geven ? Het hoeft toch geen 100en euro's te kosten, je hebt ook een hoop leuke dingen onder de tien euro hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik merk het
Ik zit met een dilemma, het is bijna sint en klaas en mn zus heeft een kind van bijna 2. Nu koop mn andere zus wel wat voor het kind. Moet ik dat dan ook doenMikeyMo vindt van niet.
*niet meer weet
Ik zit wel met het probleem dat als ik dit jaar dat kind wat geef, ik volgend jaar een kei dure maand heb aangezien mijn andere zus een 2ling krijgt. Dus dan heb ik 3x sinterklaas, kerst en oud en nieuw
Arme vent, alleen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel, want ik doe mijn vent altijd met kerst en oud en nieuw![]()
Maandag nog heerlijk eigen maaksel gegeten.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoi! ik ook! 3x hier dan.
Maandag een gore kant en klare boerenkool maaltijd. Gisteren was ik boos en smaakte de rode kool niet dus had ik soep. En vandaag kant en klare penne maaltijd. Wat ranzig was dat zeg
nee, volgens mij niet, maar bedankt voor de tip !quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef nokwanda het volgende:
@Nonneke, in het kader van wat je eerder schreef... ken je Stichting Meer dan Welkom?
Die is er voor lesbische koppels die een kind willen. Ze hebben vast veel informatie.
Ja maar dat is dus zo stom. Mn ma heeft een kinderwagen van 30 t/m 50 euro gekocht. Mn andere zus zal ook wel met iets van 50 pleuro aankomen en dan kom ik aan met iets van 5 ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja sinterklaas is toch een kinderfeest, dus waarom zou je een kindje van 2 dan geen cadeautje geven ? Het hoeft toch geen 100en euro's te kosten, je hebt ook een hoop leuke dingen onder de tien euro hoorAls je een Prijsmepper in de buurt hebt zou je daar eens kunnen kijken (ik werk ook bij de PM, en we verkopen ook heel veel speelgoed heel goedkoop ook gewoon Ficher Price enzo Little People en shit)
Ik krijg minstens 2 keer in het jaar een koopverbod van mn nichtOveral zie ik leuke dingen voor mn neefje (voor mn nichjes ook wel maar die zijn al spoiled and rotten dus ik probeer zo min mogelijk voor hun te zien
) en echt nooit dure dingen hoor, een boekje, of een beestje, toevallig heb ik nu een pakketje staan met een Jungle Book ondergoed setje en een Wintersetje (sjaal/muts/handschoentjes) ook van Jungle Book, kon me niet inhouden bij de AH van de week
![]()
En je hoeft toch de dingen niet allemaal in december te kopen, als je in juli wat leuks ziet neem je het toch vast mee![]()
nou ik "doe" hem de rest van de 365 dagen ook wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |