Ondanks alles is ze nog altijd haar stoere eigen zelfquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook namens mij een heel goede avond [afbeelding]
Ben zo allemachtig blij dat het weekend is. Wat een week zeg [afbeelding]
Het zit Ziggy niet echt mee he? Dat oude stoere dametje [afbeelding]
Met Moeitequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef MissBliss het volgende:
En zo'n kapje is zielig jaHoe moet ze dan eten vroeg ik me al af
Ik twijfel dus welke van de 2 opties het beste zou zijn
Volgens mij worden de meeste ouderen die stabiel zijn op een gegeven moment verplaatst naar een verzorgingstehuis (mits daar ruimte is). Maar pin me er niet op vast, er zijn ook zat ouderen die in het ziekenhuis sterven. Of ze gaan naar een hospice (als ze centen hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef Greys het volgende:
Zo-zo, niet zoveel verschil met gisteren. Ik ben benieuwd hoe dat verder moet, want voorlopig houdt ze het nog wel even vol met al die pompen met medicijnen... maar goed, het ziekenhuis komt ze waarschijnlijk nooit meer uit. Mag je daar dan net zo lang blijven als nodig is? Rare vraag he?
Maar ehhhh..... tis weekend!!!!
* Greys duwt Ing naar voren in een polonaise
Hmm, ja nu je het zegt... Over het algemeen zijn ze te herkennen omdat ze uitgebracht worden door kleine platenlabeltjes, maar ik had helemaal niet gedacht aan de optie dat het ook gewoon een eigen opname kan zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:13 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat een bootleg gewoon een opname van een artiest was die de artiest niet zelf heeft uitgebracht. Dus niet persee door een louche platenlabel maar ook wanneer ik een nummer, opgenomen met mijn telefoon (ofzo), op internet pleur.
Dankjequote:Op vrijdag 16 november 2007 18:14 schreef Elseetje het volgende:
Oh en Litso (Litso hier?), wat een prachtkatje!
![]()
Ik heb alvast een linkje voor je opgezocht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm, ja nu je het zegt... Over het algemeen zijn ze te herkennen omdat ze uitgebracht worden door kleine platenlabeltjes, maar ik had helemaal niet gedacht aan de optie dat het ook gewoon een eigen opname kan zijn.
Als ik zo thuis ben ga ik me eens inlezen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:19 schreef Greys het volgende:
Hahahaha, Non, als ik op die link klik, kom ik op dezelfde site uit als via de link die ik had gepost!
Heb je meer foto's?quote:
Watje.quote:En ja, ik verveelde me en bedacht me dat er zat gezelligheid in mijn eigen forum rondhangtMeestal ben ik te druk om ook echt mee te lezen (jullie redden je wel
) en dan meng ik me minder gauw in het gesprek, maar MissBliss heb ik wel eens gemeet dus ik durfde wel een keertje
Senesta!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef senesta het volgende:
Marietje![]()
Hoe gaat het met jou?
Ik heb je gemist
mooi zoquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef senesta het volgende:
Ja hoor, hier gaat het prima![]()
Beetje druk maar verder goed.
leuk is ie hequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:04 schreef Greys het volgende:
Marietje wat een scháttig filmpje!
Ze willen wel maar ze durven niet zo![]()
Hoi Senesta!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mooi zo
Ik zag al dat je op TRU nu ook mod bent, goed hoor![]()
In TRU konden ze er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes! Wees maar blij dat de SC dáár rustig is, als je twee van die kippenhokken als hier had...
ik vind je zeer geschikt voor TRUquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang hoor.
TRU is ook heel erg leuk al is de SC rustig op het moment![]()
Het filmpje is inderdaad super schattig![]()
Hoi Greys en Ingetje
you go girl!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Senesta!![]()
En hoiiii Marietje![]()
Ik zit heerlijk te leren op vrijdagavond, wat moet een mens anders met z'n vrije tijd he?![]()
Het gaat wel voorspoedig, dus dat motiveert iig wel. En een fles wijn doet ook wonderen![]()
ik heb tegenwoordig ook een youtube account, en daar sla ik dus al die filmpjes opquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Hahaha een fles wijn bij het leren!
Neem je dan alle info een beetje selectief op, of blijft het echt aardig hangen?
Marietje, wat een snoezige filmpje ook weer! Stelletje slijmballen bij elkaar!
Dank je wel,je bent liefquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind je zeer geschikt voor TRUEn Jogy vind ik ook een goeie mod.
dat er niet meer zo veel geouwehoerd wordt had ik idd al gezien. Trekt vast wel weer bij tzt
ik hoop maar van niet, ik woon buitendijksquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Greys het volgende:
Ja ja ja ja, allemaal kwaliteitsposts.. ghehehe. Ik geloof je meteen, Senesta!
Maar eh... zou die superstorm er nou wel of niet komen?
Ik zit een uittreksel te maken, controleer morgen wel op evt. typfouten en of het enigzins te snappen is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Hahaha een fles wijn bij het leren!
Neem je dan alle info een beetje selectief op, of blijft het echt aardig hangen?
Marietje, wat een snoezige filmpje ook weer! Stelletje slijmballen bij elkaar!
Ik woon in Den Helder, dus ik hoop ook echt dat die kerel het mis heeftquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik hoop maar van niet, ik woon buitendijks![]()
vast wel, soms ben ik even weg van FOK!, maar ik kom altijd weer terugquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
...
@Marietje; ik ben nu bezig met Farmacotherapie, erg interessant, dus dat motiveert ook wel.
Gezellig trouwens...blijf je voorlopig ff hangen hier met je leuke filmpjes?![]()
voorlopig maak ik me er maar geen zorgen over. Uit principe niet, want waar zou een mens zich tegenwoordig geen zorgen meer over moeten maken..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik woon in Den Helder, dus ik hoop ook echt dat die kerel het mis heeft
Nee, maar wel landinwaarts. Over het algemeen houden we hier de voetjes droog. En de zolder is hier ruim genoeg voor alle SC van F&Fquote:
ah, ok. Maar op deze manier hou je je ook met de materie bezig, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Was dat maar waar, dan had ik m'n VWO af moeten maken![]()
Ik werk in een apotheekhoudende huisartsenpraktijk als dokters- en apothekersassistente. En voor het laatste moet ik nu ff bijleren.![]()
Ik had anders zeker geneeskunde gaan studeren ja... Nu kom ik er op een harde manier achter dat je ouders altijd gelijk hebben.![]()
een vroeger kennisje van mij heeft destijds ook s' avonds haar VWO afgemaakt. Nu hoorde ik laatst dat ze afstudeerde, ook geneeskunde. (8 jaar verder inmiddels)quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit er idd wel boven op ja, dus da's wel weer leuk![]()
Paar jaar terug werkte ik in dezelfde functie op een poli gynaecologie en er zou binnenkort een nieuwe co-assistente komen. Bleek dus een ex-klasgenootje te zijn van het VWO, die inmiddels wel geneeskunde was gaan studeren. Was niet leuk![]()
Helemaal waar, er zijn zoveel mogelijke gevaren dat je bijna geen leven hebt als je overal bij stil gaat staan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
voorlopig maak ik me er maar geen zorgen over. Uit principe niet, want waar zou een mens zich tegenwoordig geen zorgen meer over moeten maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |