Je bent ook pas een echte held als je in je uppie de trein van of naar Jo'burg station paktquote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef Morretje het volgende:
Mijn zwager was om half 12 ofzo op Schiphol....
Zijn vriendin heeft er 3 maanden stage gelopen, en ze hebben er samen 3 weken een rondreis achteraan geplakt idd.. Geen idee eig of die georganiseerd was, heb zo'n vermoeden van niet.. Wel allerlei 'enge' dingen gedaan, bungyjumpen, kanoen tussen de krokodillen en een nachtsafari met leeuwen..(stiekem vond ik em nooit zo'n held...)
quote:
Haha, welneequote:Op vrijdag 16 november 2007 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Issie al geholpen? Wij hadden ook zo eentje. En nadat hij geholpen is, ging het stukker beter.![]()
Je doet poezz toch niet echt weg he?![]()
Om nog even de antwoorden aan te vullen, een bootleg is inderdaad of een illegale (of in ieder geval onofficiële) opname van een concert, maar kan ook een onofficiële verzamelcd van een artiest zijn, of zelfs een album met remixes of covers van of door de artiest.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Bootleg, wat betekent dat nou eigenlijk?
Ik dacht dat bootleg een imitatie betekende, zeg maarMaar dat zal dan wel niet?
Bv the Bootleg Beatles, dat dat dan een Beatles-groepje was die de muziek speelt, maar niet de echte Beatles. Oh wat ben ik weer lekker duideljk
Zekersteweten? Kan ook zijn dat het gewoon een naamgrapje van ze is, of wat heel soms gebeurt is dat een bootleg zo goed is dat de band 'm overneemt en officieel releaset.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een cd van Aerosmith en die heet Live Bootleg, maar die is wel officieel.
Grap van ze inderdaad. Leukquote:Live! Bootleg is a live album by American hard rock band Aerosmith, released in 1978 (see 1978 in music).
While most of the performances were drawn from concerts in 1977 and 1978, the covers "I Ain't Got You" and "Mother Popcorn" were taken from a radio broadcast of a Boston performance on March 20, 1973.
The design of the album is intended to ape the poor production values offered by contemporary bootleg records, even going so far as to give an incorrect track listing: the song "Draw The Line" is included on the record but does not appear listed.
Ja, zeker weten, maar het zijn allemaal losse live-nummers, niet 1 gig. Het zal idd een grapje zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zekersteweten? Kan ook zijn dat het gewoon een naamgrapje van ze is, of wat heel soms gebeurt is dat een bootleg zo goed is dat de band 'm overneemt en officieel releaset.
Ik ga iig dat Feliway eens proberen, misschien dat ze mijn bed dan tenminste met rust laten [afbeelding]
En zo'n kapje is echt zielig [afbeelding] Soms moet het wel, maar katten vinden het flink vervelend [afbeelding]
Oh, dat van Draw The Line is me nou nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Grap van ze inderdaad. Leuk [afbeelding]
Ik dacht dat een bootleg gewoon een opname van een artiest was die de artiest niet zelf heeft uitgebracht. Dus niet persee door een louche platenlabel maar ook wanneer ik een nummer, opgenomen met mijn telefoon (ofzo), op internet pleur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Om nog even de antwoorden aan te vullen, een bootleg is inderdaad of een illegale (of in ieder geval onofficiële) opname van een concert, maar kan ook een onofficiële verzamelcd van een artiest zijn, of zelfs een album met remixes of covers van of door de artiest.
Een bootleg is een bootleg wanneer hij onder de naam van de artiest wordt uitgebracht zonder toestemming van de artiest en/of de platenmaatschappij. Vaak worden ze uitgegeven onder zeer onbekende/louche platenlabeltjes waarvan moeilijk te achterhalen is wie het nou eigenlijk zijn
Zo, de muziekliefhebber in me kwam even naar bovenTerug naar katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |