Neequote:Op donderdag 15 november 2007 12:57 schreef Elseetje het volgende:
Is het al tijd om naar bed te gaan?
Kut.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb voorlopig nog geen tijd om te gaan slapen, het is hier zo druk!![]()
Vanavond ga ik vast instorten...ik weet al wel zeker dat de maaltijd vanavond een afhaaltje wordt.
Ok ok, je hoeft niet boos te worden hoor.quote:
Patatjes!quote:Ik twijfel nog een beetje; laten we een lekkere pizza bezorgen of halen we patatjes?
En na vandaag is het bijnaaaa weekend!![]()
Ga jij maar lekker een half uur fietsen met -2.quote:
Hoe gaat het met je oma?quote:Vanavond hier ook iets simpels eten, want Meneer Greys eet niet thuis, die heeft een afspraak in Utrecht. En mevrouw Greys gaat ook naar Utrecht, op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Dus ik sta in de file rond etenstijd
Wat lief!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:07 schreef Greys het volgende:
84, geloof ikKan ook 85 zijn. Ik ben zo slecht in leeftijden enzo
Twee jaar geleden liep ze nog modeshows voor 'bejaarden', gepresenteerd door Hans van Willigenburg. Dat vond ze een lekker ding. Eigenlijk vindt ze Julio Iglesias nóg lekkerder, maar Hans was dichterbijEn sinds anderhalf jaar heeft ze heuse verkering
Niet met Hans, uiteraard, maar met Willem. Lief he! Mijn opa is er al niet meer sinds hij 58 was en nu heeft oma verkering
Ja, ik zei later ook de 22ste op zaterdagquote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Nonneke het volgende:
laaaalalalala
Qwea, de 21e is op een vrijdag he.... lijkt je de 22e niet handiger ? (heb het al wel in de agenda gezet op het werk hoor, dan kunnen ze er vast rekening mee houden" "Manon wil graag vrij ivm de Jochemactie" dan hebben ze iig het woordje Jochemactie al gelezen, kan ik van de week als het topic online is em uitprinten en zorgen dat ik in Lelystad ook nog het een en ander kan scoren
![]()
Ohw en heb ook even gekeken voor de snoepjes, alle dozen snoep die ik nu in het magazijn heb staan zijn THT eind 2008, dus ik zorg wel voor een zak vers uit de doos, of wil je gewoon een hele doos ?
Nou wou ik nog wat vertellen, maar weet niet meer wat![]()
Ohw, had ik zeker weer olifantenstront in mn ogen ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik zei later ook de 22ste op zaterdag
Geen hele doosdas teveel
Goed plan...schuif es een kontje opquote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef Qwea het volgende:jeuj!
Ik ga zo eens lekker douchen. Heb het steeeeeeeenkoud.
2 kontjes ruimte maakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed plan...schuif es een kontje op![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Stelletje koukleumen!![]()
Vanavond hier ook iets simpels eten, want Meneer Greys eet niet thuis, die heeft een afspraak in Utrecht. En mevrouw Greys gaat ook naar Utrecht, op bezoek bij oma in het ziekenhuis. Dus ik sta in de file rond etenstijd
quote:
Lijkt me voor Oma ook fijner om gewoon lekker te lachen. Moet iedereen dan een beetje gaan zitten grienen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Greys het volgende:
Ja dat is helemaal waar. Maar het klinkt een beetje raar, bij zo'n doodziek mensie op bezoek en dan best wel gelachen hebben![]()
Oh jee, er is weer een ontzettende chickflick op tv begonnen. Ik heb hem al gezien (met Grace van Will & Grace) maar toch zit ik weer met een schuin oogje te kijken. Ik ben echt een sucker voor dat soort filmsZitten jullie ook te kijken?
dan heb je geluk dat die ogen alleen kijkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef Greys het volgende:
Hahahahaha stelletje bedelaars! Erg he! Dan kan je inderdaad niet even zonder schuldgevoel en ongestoord iets lekkers etenIk ken dat... maar dan met 1 paar ogen, die dan wel heeeeeeeel erg lief en allercharmantst naar me gaan zitten loeren. Ik kan het dus maar slecht weerstaan
Ik vind dat van die zuurstof echt een gillerquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
Nou dat is ook al zo'n mooi verhaal!
En ik was vanavond ook echt blij met de humor. Het sloeg dus erg over op de verplegers enzo, die dus ook daardoor wat 'hardere' grapjes tegen haar durven maken (zoals dreigen dat ze de zuurstof uit haar neus zullen trekken als ze babbels heeft'. En een van de verpleegsters (!! ) zei dat ik de mooiste donkerbruine ogen heb die ze ooit had gezien
Nou, mijn avond was weer goed natuurlijk
Ooh Baloe wel hoor. Ooit eens een bordje met worst en kaas even laten staan en naar buiten gelopen. Eenmaal binnen was het bordje totaal leeg.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh ja! De kat van mijn zus (Gijs!) jat ook de kipfilets en de biefstukken van andermans aanrecht!![]()
Bink, mijn doggie, durft dat niet. Die gaat wel heel dichtbij zitten en een beetje schurkachtige geluiden maken om extra lief te lijken en aandacht te trekken, maar hij durft zelf niets te pakkenZelfs niet als we een bord fonduevlees bv op de lage tafel hebben staan, waar hij op zich via een voetenbankje zo op zou kunnen klimmen, haalt hij dat niet in zijn hoofd. En niet omdat we zo streng zijn ofzo, het is gewoon een watje
Ik dat van die mooie ogen ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik vind dat van die zuurstof echt een giller![]()
Vooral als ze eigenlijk groen of blauw zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dat van die mooie ogen ook wel eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |