Leuk voor Huub, Lieke en Jaap.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:36 schreef Dreamboy het volgende:
Sly en R-Cane vrijdag in De Gouden Kooi
Vrijdag zijn Sly en R-Cane de gasten bij de Huub, Lieke en Jaap show in de villa.
Bron Nowlive
Daar dacht ik ook aan vandaag, met d'r ronde koppie en die dikke roze pootjes onder dat veel te korte rokkie, Miss Piggyquote:
Nee als een kerel die probeert als een vrouw te lopenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zal best wel maar ondanks dat loopt ze niet als een mannetje.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Dennix probeert Huub weer uit zijn tent te lokken over het" Jaap en Eric laten vallen verhaal".
St. Brian valt Huub bij.![]()
Neequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:44 schreef Guuskeee het volgende:
SHIT !!! Iemand RTL Boulevard gezien vandaag?
Volgens mij komt het vanavond nog een keer bij rtl 5 jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NeeKomt dat later vanavond nog een keer?
Bij mij werkt fok primaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij moeten Iteejer, Breuls c.s. binnenkort nog een keer aan de bak tijdens een Fok-lockSchiet niet op hier
![]()
Mooi OPpie trouwensquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:58 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Bij mij werkt fok prima
maar ik heb het idee dat ik dat moet afkloppen![]()
Wat ee super goed speurwerk!quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2196802#2196802]dinsdag 13 november 2007 @ 19:54[/target] schreef domi het volgende:
ik las dit ergens
heb villa vandaag terug gekeken van 7 okt tot 9 nov
7 okt 150cp bezoek moeder brian
8 okt 50 cp amanda belt vriendin
9 okt 50 cp amanda moeder
12 okt 150 cp bezoek brian vriend
18 okt 50 amanda belt zusje
18 okt 150 cp brian bezoek nichtje
26 okt 150 cp bezoek darrel
8 nov 50 cp amanda moeder
9 nov 150 cp brian vriend en kind
bij elkaar 950 cp ra ra ra hoe kan dat in een maand
ja om 0:00 uur op RTL 5. Ik heb mn wekker al gezet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NeeKomt dat later vanavond nog een keer?
Zo gaat dat met heiligen: de een maakt van een beetje brood heel veel brood, de ander maakt van heel weinig CP heel veel CP. Wonderbaarlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:01 schreef diedirk het volgende:
Van VOL:
[..]
Wat ee super goed speurwerk!
Wanneer komt hier eens opheldering over?
FEBO; houd het spel eeens doorzichtig!
volgens mij is er al een filmpje van bij VOL in de filmpjeshoek pagina 10quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja om 0:00 uur op RTL 5. Ik heb mn wekker al gezet.
Doe vooral niet, kwam er niet in voorquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja om 0:00 uur op RTL 5. Ik heb mn wekker al gezet.
O, dank je. 0:00uur is voor mij toch al een beetje moeilijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Doe vooral niet, kwam er niet in voor
Edit: of heb ik nou toch een stukje gemist![]()
Heel knap filmpje , petje af.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
Beste Fons wij geloven er niets meer van Filmpje van ons aller Boon van VOL.
Leuk informatief filmpje ......verhelderend ook weer!
http://nl.youtube.com/watch?v=cHEaBeiti-I
Nee ik heb het ook niet gezienquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Doe vooral niet, kwam er niet in voor
Edit: of heb ik nou toch een stukje gemist![]()
Niet Huub, maar Hugh Hefnerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
heej Jensen voorstukje : Ik heb ook Huub uit de Gouden Kooi....
Iets van bekend???
Top filmpjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
En Janneman is het er helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Py het volgende:
Moet je Brian nu horen. Lieke mag niets van Huub. Het is zijn way of de highway.![]()
Tis misschien wel zo, maar om dat uit zijn mond te horen![]()
... anaal genomen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
Iets van bekend???
Was Lucquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
Iets van bekend???
Ja ook Hugh maar ik dacht toch echt dat ikHuub uit de Gouden Kooi hoorde op het laatst... Maar ja kan ook wel zijn dat de Gouden Kooi teveel in mijn systeem zit hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet Huub, maar Hugh Hefnermaar misschien ook Huub ? maar staat niet van op de site.
Misschien ligt het er wat betreft Huub en Lieke dik bovenop. Maar wie weet hoeveel agendapunten hij nog meer heeft. Ik las ook als dat ie tussen Nadia en Amanda een wigje drijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Janneman is het er helemaal mee eens.
Goed gekozen weer van de redactie, het is weer vijf tegen twee
Inderdaad, ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Py het volgende:
Hm. Amanda geeft een scherpe analyse van Lieke. Dat ziet ze goed.
Ze is uitgegleden waardoor Brian een koortslip opliep.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
Moet Amanda niet voor zichzelf opkomen? Haar vriendje liet haar alle hoeken van de douche zien.
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef riri het volgende:
sta voor jezelf ja
Precies Amanda....sta voor jezelf
Hoe je je hebt laten behandelen daar in die douche...ja Amanda...sta voor jezelf
Het zou beter zijn als Amanda zichzelf eens analyseren zou in plaats van een anderquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Py het volgende:
Hm. Amanda geeft een scherpe analyse van Lieke. Dat ziet ze goed.
Maar toch was het een goede analysequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef riri het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als Amanda zichzelf eens analyseren zou in plaats van een ander
Lieke staat haar mannetje wel...die heeft geen hulp van een ander nodig
Laat Amanda dat maar eens doen in plaats van zich af te laten ronselen
?????????????quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.
Goed filmpje, zegt allesquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
In dat geval mag ze het zich niet meer herinneren van Bwianquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
?????????????
De volgende dag wist ze precies wat er gebeurt was...ze vertelde het in geuren en kleuren voor de streamers
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Is het mogelijk van het laatste stukje (vanaf 6.23) een ava te maken??
jan heeft nog nooit de gouden kooi gezien. daarom mog hij de kooi in, zodat de febo hem even een update kon geven over wie goed en slecht was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef Carlaa het volgende:
Toch knap dat RTL die ene Amanda/Nadia fan heeft weten te vinden!!
maar brian verteld het tegen lieke, en die weet het nog preciesquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar brian verteld het tegen lieke, en die weet het nog precies
tjaaaa,en wat niet mag van bwian.....dat doe je natuurlijk niet!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
In dat geval mag ze het zich niet meer herinneren van Bwian![]()
Onwaarschijnlijk. Als hij die capaciteit zou hebben zou ie nooit door de selectie gekomen zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef riri het volgende:
Doordat Huub,Lieke en Jaap Janice zijn eigen draai laten vinden in dat huis en niet meteen bovenop hem duiken zoals Amanda,Nadia en Brian denkt Janice dat ze hem niet zo moeten.....denk eens na jongen....de meeste mensen die je in je waarde laten gaan zo om met mensen...dat heeft te maken met dat ze je de gelegenheid jezelf te zijn....Amanda,Nadia en Brian willen dingen van je...puur voor zichzelf...voor eigenbelang....wacht maar...je komt er nog wel achter
hahaha ik heb er een aantal gelezen. Wat zal hij spijt hebben straks als ie weer thuis is!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
check gastenboek http://janiceonline.nl
vrijwel allemaal negatieve reacties![]()
![]()
Zo die is aardig vol geduwdquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
![]()
Tís grappigquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oefenen van "afstand"![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me niet het type die zich daar druk om gaat lopen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hahaha ik heb er een aantal gelezen. Wat zal hij spijt hebben straks als ie weer thuis is!
inderdaad ik ben ff wat anders doenquote:
Dat is Ludo voeten,ooit getrouwd geweest met Hanny dacht ik.Die andere is glennis grace,deed mee met het songfestival.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef Varen het volgende:
Ludo, klennis
Ik zag Rene Froger in RTL Boulevard met zn ouders!!! Het is moeilijk rondkomen in de showbusiness!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef BuffyJan het volgende:
gladys nog wat toch? Zo is die even diep gezonken om daar dr liedje te doenDie is na dr songfestival avontuur in de vergetelheid geraakt en ze probeert t nu weer via de Kooi?
Gelezen Schatje, bedankt! Inderdaad allemaal negatief, ik begrijp het ook niet van hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
![]()
Die kan geloof ik wel een behoorlijk poepie zingen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:15 schreef BuffyJan het volgende:
Glennis Grace, dat was t
Dat beweer ik ook niet. Maar ik weet niet of dit wel de juiste promotie is voor haarquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Die kan geloof ik wel een behoorlijk poepie zingen hoor![]()
voor zowieso iedereen die een contract of promotie aangaat met de goudenkooi...is het een domper!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar ik weet niet of dit wel de juiste promotie is voor haar
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Dennis, luister eens naar Glennis.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
[.knip.]
marco borsato in tegenstelling tot bb heb ik nog niet zien optreden in de kooi!![]()
![]()
lijkt een beetje op dat geelroze nachthemd dat ze had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef cindy10 het volgende:
amanda speelt vandaag klaarover??? dat lichtgevende jurkje wat ze aan heeft getrokken...is toch niet serieus bedoeld?![]()
Dat bedoel ik. Een stem met BALLENquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:33 schreef ricofromrio het volgende:
wow wat een stem
Ze denkt: hoeveel vingers hebben daar al wel niet in gezeten!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Ziet het volgende:
wat een stem zeg
ligt het toch elke keer niet aan de apparatuur hehehe
[b]janice staat trouwens naar dennis zijn kont te gluren~![/b
Is allemaal op advies van J'anusquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt een beetje op dat geelroze nachthemd dat ze had.
Ach, waarom niet. Het goudkleurige onderjurkje zal wel in de was kast zijn.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voor zowieso iedereen die een contract of promotie aangaat met de goudenkooi...is het een domper!
want het is en blijft goedkope trash wat je dvd of cd promoot....![]()
daarbij is van promoten vaak niet eens sprake,want je staat voor lul op te treden in een vila met bonje tussen bewoners,of sommige lopen zelfs weg van je optreden![]()
snap ook niet dat er nog artiesten te vinden zijn die er nog willen optreden!
maar tot nu toe zijn het ook allemaal derderangs artiesten geweest![]()
marco borsato in tegenstelling tot bb heb ik nog niet zien optreden in de kooi!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze denkt: hoeveel vingers hebben daar al wel niet in gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |