Ik zag Rene Froger in RTL Boulevard met zn ouders!!! Het is moeilijk rondkomen in de showbusiness!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef BuffyJan het volgende:
gladys nog wat toch? Zo is die even diep gezonken om daar dr liedje te doenDie is na dr songfestival avontuur in de vergetelheid geraakt en ze probeert t nu weer via de Kooi?
Gelezen Schatje, bedankt! Inderdaad allemaal negatief, ik begrijp het ook niet van hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
check gastenboek http://janiceonline.nl
vrijwel allemaal negatieve reacties![]()
![]()
Die kan geloof ik wel een behoorlijk poepie zingen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:15 schreef BuffyJan het volgende:
Glennis Grace, dat was t
Dat beweer ik ook niet. Maar ik weet niet of dit wel de juiste promotie is voor haarquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Die kan geloof ik wel een behoorlijk poepie zingen hoor![]()
voor zowieso iedereen die een contract of promotie aangaat met de goudenkooi...is het een domper!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Maar ik weet niet of dit wel de juiste promotie is voor haar
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou Dennis, luister eens naar Glennis.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
[.knip.]
marco borsato in tegenstelling tot bb heb ik nog niet zien optreden in de kooi!![]()
![]()
lijkt een beetje op dat geelroze nachthemd dat ze had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef cindy10 het volgende:
amanda speelt vandaag klaarover??? dat lichtgevende jurkje wat ze aan heeft getrokken...is toch niet serieus bedoeld?![]()
Dat bedoel ik. Een stem met BALLENquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:33 schreef ricofromrio het volgende:
wow wat een stem
Ze denkt: hoeveel vingers hebben daar al wel niet in gezeten!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Ziet het volgende:
wat een stem zeg
ligt het toch elke keer niet aan de apparatuur hehehe
[b]janice staat trouwens naar dennis zijn kont te gluren~![/b
Is allemaal op advies van J'anusquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt een beetje op dat geelroze nachthemd dat ze had.
Ach, waarom niet. Het goudkleurige onderjurkje zal wel in de was kast zijn.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef cindy10 het volgende:
[..]
voor zowieso iedereen die een contract of promotie aangaat met de goudenkooi...is het een domper!
want het is en blijft goedkope trash wat je dvd of cd promoot....![]()
daarbij is van promoten vaak niet eens sprake,want je staat voor lul op te treden in een vila met bonje tussen bewoners,of sommige lopen zelfs weg van je optreden![]()
snap ook niet dat er nog artiesten te vinden zijn die er nog willen optreden!
maar tot nu toe zijn het ook allemaal derderangs artiesten geweest![]()
marco borsato in tegenstelling tot bb heb ik nog niet zien optreden in de kooi!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze denkt: hoeveel vingers hebben daar al wel niet in gezeten!
of zal jenssen dat oude jurkje gejat hebben om die aan te trekken bij 1 van die idols freaks??quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef avonne het volgende:
[..]
lijkt een beetje op dat geelroze nachthemd dat ze had.
Ach, waarom niet. Het goudkleurige onderjurkje zal wel in de was kast zijn.
Wereldberoemd in de benelux.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wat is er mis met marco??? nouuuu nouuuu nouuuu???![]()
Over de top. Alles hoe harder hoe...............quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind dat ze wel een beetje hard krijst eigenlijk.........zonde heeft ze niet nodig......
Wat dacht je van Eddy Wally. Ook wereld beroemd hoor ( in België)quote:
Hopelijk houdt hij de komende week zijn muil uit schaamte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
Je hoort Dennis steeds - fokking hell - tussendoor zeggen.......
Ja Dennis, dat kan jij niet, hè !
en haar gedrag ook over de topquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Over de top. Alles hoe harder hoe...............
was het nog niet gemaakt dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef ericahysterica het volgende:
..........en toen was het glaswerk kapot![]()
ja oke,dus de goudenkooi is eigenlijk een uitverkoopbak van het kruidvat??quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef coldstar het volgende:
[..]
Logische dat je Marco Borsato niet gezien hebt in DGK. Wel eens aan gedacht wat Marco kost voor een optreden. Geld stinkt niet hoor, ook niet voor Marco Borsato.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
Je hoort Dennis steeds - fokking hell - tussendoor zeggen.......
Ja Dennis, dat kan jij niet, hè !
Maar die is dan wel echt goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je van Eddy Wally. Ook wereld beroemd hoor ( in België)![]()
Vind ik dus ook, het geluid voor ons is wat minder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Vind haar echt goed zingen.Eindelijk eens geen baggerzooi in die villa.
ik lees niet eens verder.....wil je in godsnaam eddy wally niet noemen ivm marco???quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat dacht je van Eddy Wally. Ook wereld beroemd hoor ( in België)![]()
Focking hell!!!! Wat lijkt hij op Pipo de Clown!quote:
Hoewel een tikkie schel, is t voor de rest lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, het geluid voor ons is wat minder.
heeft ook nog zo n leuk kapsel die Eddy en zo n mooie kleur ook nogquote:
HEEEE !! Niet spotten met pipo he! Sapperdeflap!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Focking hell!!!! Wat lijkt hij op Pipo de Clown!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |