Nee ik heb het ook niet gezienquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Doe vooral niet, kwam er niet in voor
Edit: of heb ik nou toch een stukje gemist![]()
Niet Huub, maar Hugh Hefnerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
heej Jensen voorstukje : Ik heb ook Huub uit de Gouden Kooi....
Iets van bekend???
Top filmpjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
Beste Fons wij geloven er niets meer van Filmpje van ons aller Boon van VOL.
Leuk informatief filmpje ......verhelderend ook weer!
http://nl.youtube.com/watch?v=cHEaBeiti-I
En Janneman is het er helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Py het volgende:
Moet je Brian nu horen. Lieke mag niets van Huub. Het is zijn way of de highway.![]()
Tis misschien wel zo, maar om dat uit zijn mond te horen![]()
... anaal genomen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
Iets van bekend???
Was Lucquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef berend88 het volgende:
Iets van bekend???
Ja ook Hugh maar ik dacht toch echt dat ikHuub uit de Gouden Kooi hoorde op het laatst... Maar ja kan ook wel zijn dat de Gouden Kooi teveel in mijn systeem zit hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet Huub, maar Hugh Hefnermaar misschien ook Huub ? maar staat niet van op de site.
Misschien ligt het er wat betreft Huub en Lieke dik bovenop. Maar wie weet hoeveel agendapunten hij nog meer heeft. Ik las ook als dat ie tussen Nadia en Amanda een wigje drijftquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Janneman is het er helemaal mee eens.
Goed gekozen weer van de redactie, het is weer vijf tegen twee
Inderdaad, ongelofelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Py het volgende:
Hm. Amanda geeft een scherpe analyse van Lieke. Dat ziet ze goed.
Ze is uitgegleden waardoor Brian een koortslip opliep.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
Moet Amanda niet voor zichzelf opkomen? Haar vriendje liet haar alle hoeken van de douche zien.
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef riri het volgende:
sta voor jezelf ja
Precies Amanda....sta voor jezelf
Hoe je je hebt laten behandelen daar in die douche...ja Amanda...sta voor jezelf
Het zou beter zijn als Amanda zichzelf eens analyseren zou in plaats van een anderquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Py het volgende:
Hm. Amanda geeft een scherpe analyse van Lieke. Dat ziet ze goed.
Maar toch was het een goede analysequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef riri het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als Amanda zichzelf eens analyseren zou in plaats van een ander
Lieke staat haar mannetje wel...die heeft geen hulp van een ander nodig
Laat Amanda dat maar eens doen in plaats van zich af te laten ronselen
?????????????quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.
Goed filmpje, zegt allesquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
In dat geval mag ze het zich niet meer herinneren van Bwianquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
?????????????
De volgende dag wist ze precies wat er gebeurt was...ze vertelde het in geuren en kleuren voor de streamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |