Gebrek aan zelfkennis, net als Amanda?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Lieke loopt als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Hij deed het ook niet van harte hoor, kreeg het woord Feyenoord nauwelijks uit zijn strot.quote:
Maar wel mijn topdwerg!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is het
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef farscapevr6 het volgende:
volgende keetr zingt ie voor ajax en dan doet ie een fopneus op
Hij heeft absoluut ook een verkeerde kant, maar over het algemeen wordt er bij en met deze "over het paard gesmeten" Oldenzaler het meeste gelachen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Jan had dus alvast geoefend voor Nadia haar okselflappen.
grappen over ajaxs zijn altijd leuk........quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zeker![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
De hangtieten zijn ook aanwezig.
Zijn tv momentje hè.. even de act afmaken en dan kan hij weer rusten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap overdrijft nu met zijn "ik benwoedendact"...![]()
Hij kan wel toneelspelen !quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Zijn tv momentje hè.. even de act afmaken en dan kan hij weer rusten.
I do so agreequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
ik snap niet dat die zeikwijven over het figuur van Lieke kunnen zeiken. Geen een wijf daarbinnen kan in de schaduw staan van Lieke. Misschien als Lieke net zo'n slettige kleren als Amandellie aan zou trekken dat ze jalours zouden worden, maar Lieke dr figuur is gewoon 95 uit 100. Een bouwvakker en een dwerg in strippers-uitvoering, pfff, fuck 'em. Go Brian! Tuig dr maar weer een keer af, mijn zegen heb je!
Volgens mij wil Janice dat haar kont uitbundig gelikt wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe komt die Janice erbij?
Lieke heeft het gewoon erg druk met die liveshow nu
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij wil Janice dat haar kont uitbundig gelikt wordt.
Wie niet jubelt en slijmt vindt hij niet aardig.
OMG! Wat gebeurt er naast die borsten???????quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Jan had dus alvast geoefend voor Nadia haar okselflappen.
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Amanda klost ook rond als een bouwvakker, en Nadia heeft de bouw van een bouwvakker![]()
Da weet ik nie? vertel eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
OMG! Wat gebeurt er naast die borsten???????
een klein beetje maar hoorquote:
Das waar, ze is te mager.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
ik snap niet dat die zeikwijven over het figuur van Lieke kunnen zeiken. Geen een wijf daarbinnen kan in de schaduw staan van Lieke.
Tipje: Let eens op Amanda....ze heeft O benen en haar voeten zet naar buiten. Heeft niks te maken met een bouwvakker maar charmant is het allerminst.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar, ze is te mager.....![]()
Vroeg opgestaan vandaag zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar, ze is te mager.....![]()
Dat zal best wel maar ondanks dat loopt ze niet als een mannetje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Let eens op Amanda....ze heeft O benen en haar voeten zet naar buiten. Heeft niks te maken met een bouwvakker maar charmant is het allerminst.
Moet je toch eens opletten hoe Amanda op haken loopt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.
nee tis meer een biggetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zal best wel maar ondanks dat loopt ze niet als een mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |