quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mooi filmpje![]()
Is het mogelijk van het laatste stukje (vanaf 6.23) een ava te maken??
jan heeft nog nooit de gouden kooi gezien. daarom mog hij de kooi in, zodat de febo hem even een update kon geven over wie goed en slecht was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef Carlaa het volgende:
Toch knap dat RTL die ene Amanda/Nadia fan heeft weten te vinden!!
maar brian verteld het tegen lieke, en die weet het nog preciesquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen was ze dronken/laveloos, ze weet dat volgens mij gewoon niet meer.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
maar brian verteld het tegen lieke, en die weet het nog precies
tjaaaa,en wat niet mag van bwian.....dat doe je natuurlijk niet!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Borga het volgende:
[..]
In dat geval mag ze het zich niet meer herinneren van Bwian![]()
Onwaarschijnlijk. Als hij die capaciteit zou hebben zou ie nooit door de selectie gekomen zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef riri het volgende:
Doordat Huub,Lieke en Jaap Janice zijn eigen draai laten vinden in dat huis en niet meteen bovenop hem duiken zoals Amanda,Nadia en Brian denkt Janice dat ze hem niet zo moeten.....denk eens na jongen....de meeste mensen die je in je waarde laten gaan zo om met mensen...dat heeft te maken met dat ze je de gelegenheid jezelf te zijn....Amanda,Nadia en Brian willen dingen van je...puur voor zichzelf...voor eigenbelang....wacht maar...je komt er nog wel achter
hahaha ik heb er een aantal gelezen. Wat zal hij spijt hebben straks als ie weer thuis is!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
check gastenboek http://janiceonline.nl
vrijwel allemaal negatieve reacties![]()
![]()
Zo die is aardig vol geduwdquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:42 schreef schatje het volgende:
check gastenboek http://janiceonline.nl
vrijwel allemaal negatieve reacties![]()
![]()
Tís grappigquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oefenen van "afstand"![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me niet het type die zich daar druk om gaat lopen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hahaha ik heb er een aantal gelezen. Wat zal hij spijt hebben straks als ie weer thuis is!
inderdaad ik ben ff wat anders doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |