quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
HeyHey.. rustig aan... niet zo PB afkraken!!!
PB is gewoon vet, en anders moeten jullie naar Heroes gaan kijken.
PB rules, en blijf erin geloven dat het na de break echt VET gaat worden.
Ik verblijf , in goede hoop, RWB
Heb je echt geen idee wat hij daar mee van plan is?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef t-x-m het volgende:
Wat deed lincoln nou met die radio en die revolver?
Check de promo maarquote:
Zij is de nieuwe Mr. Kim. Iedere keer denk je: "sterf!", maar dat duurt vast nog heel langquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Dethroned het volgende:
Ik vind dat die Gretchen echt een gruwelijke dood tegemoet moet komen en niet te snel aan haar einde mag komen
Dat is inderdaad af en toe frustrerend, maar ze kunnen niks anders. In seizoen 1 was het hele verhaal nog niet duidelijk met the company enzo. Nu is nog steeds onduidelijk wie Whistler is enzo, maar ze moeten de serie leuk houden met beelden uit de gevangenis en niet alleen beelden van erbuiten, want zoveel gebeurt daar nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Ja, die had ik ooit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?![]()
Ik ga het echt niet super erg missen ofzo![]()
Lost is (nog) beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Erg goede keus om nu een Lost-avatar te hebben!![]()
![]()
quote:
*kwijl*quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jodi Lyn O'Keefe
She's evil!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jodi Lyn O'Keefe
She's evil hot!
Sarah komt nog wel terug hoorquote:Op zondag 18 november 2007 03:45 schreef Dethroned het volgende:
Zo zonde.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op gaan lossen (klein detail) maar Sarah komt nog wel terug lijkt me .. ga ik iig wel van uit .... hoop ik ............
quote:Op zondag 18 november 2007 09:39 schreef Hankster het volgende:
[..]
Sarah komt nog wel terug hoor
Ik ben benieuwd hoe ze het hele gedoe metAls zij terug komt stop ik gegarandeerd met kijken. Dat zou echt te slecht zijn, te onlogisch. Er zit immers echt geen enkele logica in mbt tot het verhaal dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op gaan lossen (klein detail) maar Sarah komt nog wel terug lijkt me .. ga ik iig wel van uit .... hoop ik ............
mooi zo, zijn we ook weer van jou verlost...quote:Op zondag 18 november 2007 10:31 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Als zij terug komt stop ik gegarandeerd met kijken. Dat zou echt te slecht zijn, te onlogisch. Er zit immers echt geen enkele logica in mbt tot het verhaal dan.
quote:
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 18 november 2007 10:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
mooi zo, zijn we ook weer van jou verlost...![]()
Dat je seizoen 2 zo snel hebt kunnen kijkenquote:Op zondag 18 november 2007 16:36 schreef Svensational het volgende:
Net ep. 8 gekeken, ben vorige maand pas begonnen met 1-1, kei-irritant dat ik nu zo lang moet wachten, tot nu toe kon ik gewoon steeds doorkijken.
quote:Op zondag 18 november 2007 16:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dat je seizoen 2 zo snel hebt kunnen kijkenwat een matig seizoen is dat.. Seizoen 1 was dan wel super tof
, seizoen 3 niet zo
.
ja dat vond een vriendin van me ook, en ik vond 2 juist echt steeds slechter worden.quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]! Ik vond seizoen 2 juist het best
! Dat was echt elke aflevering onwijs spannend vond ik
!
quote:Op zondag 18 november 2007 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]! Ik vond seizoen 2 juist het best
! Dat was echt elke aflevering onwijs spannend vond ik
!
quote:Op zondag 18 november 2007 10:31 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Als zij terug komt stop ik gegarandeerd met kijken. Dat zou echt te slecht zijn, te onlogisch. Er zit immers echt geen enkele logica in mbt tot het verhaal dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zowiezo heeft zo naar mening totaal geen 'outro' gehad, zoals dat bij bijvoorbeeld Kellerman wel het geval was.
Neen .. ik gok er op dat ze nog wel terug komt. Al is het maar in de vorm van gebeurtenissen die eerder hebben plaatsgevonden oid.
Beetje jammer alleen dat ze geen contract meer heeft.quote:Op zondag 18 november 2007 17:10 schreef Hankster het volgende:
Neen .. ik gok er op dat ze nog wel terug komt.
Oh? joah dan zal het wel niet hequote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze geen contract meer heeft.
...en geen hoofd.quote:Op zondag 18 november 2007 17:15 schreef Addict89 het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze geen contract meer heeft.
Meestal bij dit soort series wordt aan het einde duidelijk dat die personen wel een belangrijke rol hebben gespeelt. Sucre heeft weinig toe te voegen nu, maar Bellick gaat denk ik nog een belangrijke rol spelen bij een mogelijke ontsnapping daar.quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
ik hoop niet dat Mahone de Sjaaakz is![]()
ik mocht Mahone wel. Mijn inziens vond ik Mahone en Scofield de sterktste spelers,
Bellick voegt op dit moment niks toe,
Sucre zit er ook maar een beetje bij
Theodoro is uiteraard zn eigenlijke zelfe
wat me wel opvalt is trouwens hoe makkelijk sommige spelers wegvallen. Zo mis ik C-Note bijvoorbeeld HELEMAAAAL ! niet..
en vind ik het wel jammer dat Abruzzi pleite is.
Alsof we C-Note missen met z'n eeuwige Gezinsgejankquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
ik hoop niet dat Mahone de Sjaaakz is![]()
ik mocht Mahone wel. Mijn inziens vond ik Mahone en Scofield de sterktste spelers,
Bellick voegt op dit moment niks toe,
Sucre zit er ook maar een beetje bij
Theodoro is uiteraard zn eigenlijke zelfe
wat me wel opvalt is trouwens hoe makkelijk sommige spelers wegvallen. Zo mis ik C-Note bijvoorbeeld HELEMAAAAL ! niet..
en vind ik het wel jammer dat Abruzzi pleite is.
Volgens het schema op rtl.nl gaat Prison Break idd gewoon door, maar het lijkt me dat ze die gewoon nog niet bijgewerkt hebben na de plotselinge stop.quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat het in NL ook niet verder? Daar was toch sprake van?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:19 schreef Staafje het volgende:
Straks weer lekker Prison Break kijken!!! Spannend!! (jaaa er komen nog wel gewoon afleveringen)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:19 schreef Staafje het volgende:
Straks weer lekker Prison Break kijken!!! Spannend!! (jaaa er komen nog wel gewoon afleveringen)
Het enige stomme vond ik dat vrijwel niemand, enkele uitzonderingen daargelaten, de 8 most wanted men of America herkendequote:
Niet waarquote:
Noem er 1.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Geqxon het volgende:
Actrices mogen gewoon niet zwanger worden. Dat heeft een hoop series verneukt.
wow, dit is nog wel een quote waardquote:
I'D BANG EM BOTHquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
wow, dit is nog wel een quote waard![]()
Het lijkt me trouwens logisch welke je zou kiezenalhoewel..
Iedereen? Van mij mag ze wel wegblijven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:28 schreef Atreidez het volgende:
En misschien heeft Sarah wel een tweelingzus die ineens opduiktBuiten t feit dat iedereen vind dat ze terugmoet
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |