quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
HeyHey.. rustig aan... niet zo PB afkraken!!!
PB is gewoon vet, en anders moeten jullie naar Heroes gaan kijken.
PB rules, en blijf erin geloven dat het na de break echt VET gaat worden.
Ik verblijf , in goede hoop, RWB
quote:Op vrijdag 16 november 2007 03:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
HeyHey.. rustig aan... niet zo PB afkraken!!!
PB is gewoon vet, en anders moeten jullie naar Heroes gaan kijken.
PB rules, en blijf erin geloven dat het na de break echt VET gaat worden.
Ik verblijf , in goede hoop, RWB
Heb je echt geen idee wat hij daar mee van plan is?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef t-x-m het volgende:
Wat deed lincoln nou met die radio en die revolver?
Check de promo maarquote:
Zij is de nieuwe Mr. Kim. Iedere keer denk je: "sterf!", maar dat duurt vast nog heel langquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Dethroned het volgende:
Ik vind dat die Gretchen echt een gruwelijke dood tegemoet moet komen en niet te snel aan haar einde mag komen
Dat is inderdaad af en toe frustrerend, maar ze kunnen niks anders. In seizoen 1 was het hele verhaal nog niet duidelijk met the company enzo. Nu is nog steeds onduidelijk wie Whistler is enzo, maar ze moeten de serie leuk houden met beelden uit de gevangenis en niet alleen beelden van erbuiten, want zoveel gebeurt daar nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Gisteren uit verveling tot ep8 gekeken en is nog te doen. Het blijft irritant dat er altijd iets tussen komt waardoor de ontsnapping of een ander event uitgesteld wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef magnifor het volgende:
Ja, die had ik ooit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:38 schreef Haunter het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een Scofield-avatar?![]()
Ik ga het echt niet super erg missen ofzo![]()
Lost is (nog) beter.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Erg goede keus om nu een Lost-avatar te hebben!![]()
![]()
quote:
*kwijl*quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Jodi Lyn O'Keefe
She's evil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |