Meestal bij dit soort series wordt aan het einde duidelijk dat die personen wel een belangrijke rol hebben gespeelt. Sucre heeft weinig toe te voegen nu, maar Bellick gaat denk ik nog een belangrijke rol spelen bij een mogelijke ontsnapping daar.quote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
ik hoop niet dat Mahone de Sjaaakz is![]()
ik mocht Mahone wel. Mijn inziens vond ik Mahone en Scofield de sterktste spelers,
Bellick voegt op dit moment niks toe,
Sucre zit er ook maar een beetje bij
Theodoro is uiteraard zn eigenlijke zelfe
wat me wel opvalt is trouwens hoe makkelijk sommige spelers wegvallen. Zo mis ik C-Note bijvoorbeeld HELEMAAAAL ! niet..
en vind ik het wel jammer dat Abruzzi pleite is.
Alsof we C-Note missen met z'n eeuwige Gezinsgejankquote:Op maandag 19 november 2007 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
ik hoop niet dat Mahone de Sjaaakz is![]()
ik mocht Mahone wel. Mijn inziens vond ik Mahone en Scofield de sterktste spelers,
Bellick voegt op dit moment niks toe,
Sucre zit er ook maar een beetje bij
Theodoro is uiteraard zn eigenlijke zelfe
wat me wel opvalt is trouwens hoe makkelijk sommige spelers wegvallen. Zo mis ik C-Note bijvoorbeeld HELEMAAAAL ! niet..
en vind ik het wel jammer dat Abruzzi pleite is.
Volgens het schema op rtl.nl gaat Prison Break idd gewoon door, maar het lijkt me dat ze die gewoon nog niet bijgewerkt hebben na de plotselinge stop.quote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat het in NL ook niet verder? Daar was toch sprake van?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:19 schreef Staafje het volgende:
Straks weer lekker Prison Break kijken!!! Spannend!! (jaaa er komen nog wel gewoon afleveringen)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:19 schreef Staafje het volgende:
Straks weer lekker Prison Break kijken!!! Spannend!! (jaaa er komen nog wel gewoon afleveringen)
Het enige stomme vond ik dat vrijwel niemand, enkele uitzonderingen daargelaten, de 8 most wanted men of America herkendequote:
Niet waarquote:
Noem er 1.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:35 schreef Geqxon het volgende:
Actrices mogen gewoon niet zwanger worden. Dat heeft een hoop series verneukt.
wow, dit is nog wel een quote waardquote:
I'D BANG EM BOTHquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:00 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
wow, dit is nog wel een quote waard![]()
Het lijkt me trouwens logisch welke je zou kiezenalhoewel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |