quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:55 schreef Meddo het volgende:
wtf dat meisje met die camera bleek een jongetje te zijn
saai hequote:Op zondag 9 december 2007 11:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat erg, die BN-ers tour! Allemaal ook met zo'n rode jas aan met 'Sterren-toer' erop.
Klimmen ze portieken op van woningen van BN-ers, bekijken ze het naambordje en dan gaan ze weer....
welke jongen precies?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:55 schreef Meddo het volgende:
wtf dat meisje met die camera bleek een jongetje te zijn
Dat is echt te sneu voor woorden ja.quote:Op zondag 9 december 2007 11:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat erg, die BN-ers tour! Allemaal ook met zo'n rode jas aan met 'Sterren-toer' erop.
Klimmen ze portieken op van woningen van BN-ers, bekijken ze het naambordje en dan gaan ze weer....
Een beetje aan het begin van de aflevering, toen Jort bij de Sinterklaasviering was, praatte hij met een kind in een bodywarmer en een Burberrysjaal. Hij had een camera om z'n nek en wilde paparazzo worden.quote:
Ja inderdaad, die Sterrentour, daar heb ik ook werkelijkwaar geen goed woord voor over.quote:Op zondag 9 december 2007 15:48 schreef Smash-it het volgende:
Net alle 4 afl. even op uitzendinggemist gekeken, echt een leuk programma! Jort doet het net zo leuk als Dröge ooit zijn ding deed. En Joop met die oester was gewoon genant! Net zo genant als met een sterrentour-jas aan gaan lopen.
Leuk programma!
Ja, wie is dat eigenlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef tequi3 het volgende:
Die excuusneger op zijn scooter kwam ook weer even langs.
Renteniert die gast nu ofzo? Ik dacht dat zijn kledingzaak falliet was en hij in de schulden zit. Ik hem 2x in Rotterdam gezien, loopt ie langs met een air van weet-je-wel-wie-ik-ben. Whatever.....quote:
Ik geloof er helemala geen flikker van.quote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik zit vlakbij de PC op school, dus ik kom er soms om mn lunch te halen...fucking 500 euro voor een broodjeGelukkig is er ook een AH in de buurt haha
hahaquote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik zit vlakbij de PC op school, dus ik kom er soms om mn lunch te halen...fucking 500 euro voor een broodjeGelukkig is er ook een AH in de buurt haha
Zat er net aan te denkenquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof er helemala geen flikker van.
Daar issie weerquote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef tequi3 het volgende:
Die excuusneger op zijn scooter kwam ook weer even langs.
heb je na 15 jaar een zoon, ineens een dochter....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef borisz het volgende:
Die gast in het begin met die laarzen
Klopt helemaal,quote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef Prosac het volgende:
Josh is de naam. Nou ja, "artiesten"naam.
Jose haar echte naam. 21 jaartjes oud, ouders die niet echt blij zijn met haar relatie met ex-bajesklant Regilio. Ze noemt zichzelf Personal Fashion Assistent. Model (ook al bij Project Catwalk)
niet ingehuurd dus, maar gewoon uit "liefde" met Regilio op de scootert.
Die mogen ze echt in een verbrandingsoven gooienquote:Op donderdag 13 december 2007 23:53 schreef Florian_ het volgende:
zoo hee, die gozer die met zn "mama en papa" aan het shoppen was, wat een onuitstaanbaar joch was dat zeg
Nee dat geloof ik ook niet .quote:Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef _Henry_ het volgende:
yeah, right 500 euro.... dacht het niet
Wat een verwijfd figuur inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Die mogen ze echt in een verbrandingsoven gooien
zeker doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:47 schreef D.Licious het volgende:
Heb het tot nu toe steeds gemist (jammer genoeg, uit jullie reacties op te maken), dus zal eens een avondje uitzendinggemist.nl leegmelken
is ook BS.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook niet .
Kunnen heel wat broden kopen voor 500 euro.
Was zij het model van django?quote:Op woensdag 21 november 2007 09:44 schreef Prosac het volgende:
Josh is de naam. Nou ja, "artiesten"naam.
Jose haar echte naam. 21 jaartjes oud, ouders die niet echt blij zijn met haar relatie met ex-bajesklant Regilio. Ze noemt zichzelf Personal Fashion Assistent. Model (ook al bij Project Catwalk)
niet ingehuurd dus, maar gewoon uit "liefde" met Regilio op de scootert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |