Samen met Anita toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
quote:Ajax wil binnenkort Ajax-radio starten
Ajax heeft het plan opgevat om binnenkort te starten met Ajax-radio. Ajax wil via de service wedstrijdverslagen via internet laten horen. Daarnaast wil de club een service bieden voor blinden en slechtzienden die toch naar de wedstrijden in de Amsterdam Arena willen komen. In eerste instantie gaat het alleen om thuiswedstrijden.
ehm niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
VVV uit gaat niet in moffia toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geen idee,
Iemand die naar duitsland gaat al gaan we daarheen?
Slijngard en Anita, ja:Pquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach ja, wie de nieuwe trainer van Ajax wordt komend seizoen boeit me echt geen ene hol nu, zolang we de rest van het seizoen niet meer de koppositie opgeven!
vast bedacht door ton ojers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?![]()
Anders had je me mob horen vallen bij die kansen van Slory hehequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.
Klopt ik betaal ook voor die poeptelefoon uit Tsjechiequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza wordt misbruikt
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.quote:[..]
Positief in de tweede helft was de rentree van Nicolae Mitea. De kleine Roemeen raakte in de voorbereiding op het seizoen geblesseerd aan de enkel en kwam vanavond voor het eerst weer in actie. Na een dik uur spelen verving hij Edgar Manucharyan. ,,Maar hij was nog niet zo goed", oordeelde Winter. ,,We willen natuurlijk zo snel mogelijk iedereen weer wedstrijdfit hebben, maar Nicolae heeft nog een lange weg te gaan."
[..]
Minder vaak dan Manucharyan en geblesseerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is dus weer op de weg terug!
Uit "Jong Ajax geeft winst uit handen"
[..]
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.
"Vanavond in de Jimmy Woo koop ik je een biertje joh."quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
haquote:
NL elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat shirt van?
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
quote:'Ronald Koeman denkt aan Emanuelson'
Ronald Koeman heeft als nieuwe trainer van Valencia bovenaan zijn prioriteitenlijst voor komende winter het halen van een nieuwe linksback geplaatst. Hij zou daarvoor een lijstje van drie kandidaten hebben ingeleverd bij de technsich directeur van de club. Volgens de Spaanse krant Sport gaat het om Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Urby Emanuelson (Ajax)
Gatverdamme wat een lelijk shirt.. haha..quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar: "Moet ik weer onder die Van Basten spelen...."
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?quote:
Goeie vraag.. bel RKquote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
Jammer dat die laconiekheid laatste tijd weer te vaak voorkomt..quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef BoNi het volgende:
De slidings van Urby zijn (vaak) echt heerlijk. Hij heeft goed naar oude banden van Cruijff gekeken die het ook vaak voor elkaar kreeg om de bal al tijdens een sliding te controleren..! [afbeelding]
Het blijft jammer dat hij af en toe zo laconiek is in zijn spel.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?
Ach ze moeten iets te zeiken hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Alsof dat persplaatjes zijn....... [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Het is gewoon weer misplaatste arrogantie ten top....
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
quote:U hebt gezocht op gewent:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
gewentquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
Vooral blijven happen.. jij en je vriendjesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"? [afbeelding].
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:
Denk dat de maker van dat shirt het ook meer als grapje meent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |