Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".quote:
met zulke grote ratten in het huis zullen ze toch echt wat voorzichtiger met hun spullen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke is het cd'tje kwijt waar alle nummers opstaan voor de live show van a.s. vrijdag. Toeval of......
Amanda en Naad hebben aangegeven er alles aan te doen om de boel te frusteren.
Naast de beelden, hebben ze dat zinnetje ook uit de tv uitzending geknipt... heel slim.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".![]()
Nope, Carlos komt net binnen, Dennix schrijft nog steeds, Jaap, Huub en Lieke werken aan de live show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Copycat het volgende:
Mis ik iets?
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bla bla bla bla bla
noem er dan 10 als het zo eenvoudig is.
Jammiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PeterNB het volgende:
De MacDennis: Slap broodje, 12 gram halfbakken vlees, rotte tomaten, laffe
augurken en een lapje slappe kaas..........
dit heeft nu lang genoeg geduurd, en er komt niks van de 10 die je makkelijk kon noemen dus laat maar. over naar de orde van de dag: niks.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......
Ik snap dat ook niet hoor. Ze moeten gewoon treiteren. En niet elke week een half uurtjequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
Waar ben je nou mee bezig Huub?
Laat dat nadia gedoe toch zitten dwaas.
Als Huub het tegen Lieke gaat vertellen dan moet Lieke gewoon zeggen Huub ga je gang vanaf vandaag ga ik bij Jaap slapen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
quote:Als Huub heerlijk onder de zonnebank ligt komt Lieke hem storen. “Ik heb echt het cd’tje nodig”, deelt ze haar ex mee. Deze reageert meteen kribbig, hij heeft geen idee waar die ligt. Gelukkig reageert Lieke niet op zijn driftige opmerkingen en probeert rustig te blijven. “Hij ligt in de losse cd-speler in de fitness”, zegt de Oldenzaler ineens. Net had je nog geen idee, Huub, of was je gewoon een beetje ruzie met Lieke aan het zoeken.
quote:Ondertussen loopt Lieke nog steeds heen en weer door de Villa, op zoek naar de cd-speler. Ze krijgt weinig hulp van de anderen. Huub blijft lekker zonnebanken, Brian blijft heerlijk lezen en Dennis blijft slapen. Als ze uiteindelijk naar haar ex-vriendje toeloopt om hem te vertellen dat de cd niet in de cd-speler zit, krijgt ze enkel een 'g*dverdomme' van hem als respons. Je staat er echt alleen voor Lieke!
quote:“Als ik hem nu vind is het huis te klein”, moppert Huub als hij toch maar de zonnebank uitzet om te helpen zoeken. “Kun je überhaupt iets doen zonder mij in dit huis?”, gaat hij verder. Vreemd genoeg is Lieke allang weggelopen en is de Oldenzaler zijn frustratie op de lege kamer aan het afreageren. Tegen de tijd dat hij is aangekleed en het kantoor binnenloopt is hij gekalmeerd. Misschien moet je wel vaker gewoon in het niets schelden, Huub! Scheelt een hoop ruzie in de Villa…
Nog maar eentje voor jou dan, naast de bloedende lip van Jaap, de 11 mesteken van Huub en zie zijn dronken agressieve butkop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dit heeft nu lang genoeg geduurd, en er komt niks van de 10 die je makkelijk kon noemen dus laat maar. over naar de orde van de dag: niks.
Toch denk ik dat het bluf is, hij haat Naad vanuit zijn tenen. Waarom denk je dat hij het zo nadrukkelijk zegt op de streams?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.
Marionet van het hokje, dat ben je geworden![]()
![]()
Hij beschermt Amanda, hij doet alles voor Amanda. Nou het zag er erg beschermend uit!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:46 schreef SiRojK het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1
Whahahahahha...
'Zij: Maar geen hardhandige acties?
Amanda: nee, mensen speculairen sowieso
Jaap had toch het cd-tje op de trap gelegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb niks tegen lieke, maar hoe fucking stom kun je zijn als je een huis met randdebielen deelt, die je ook nog eens constant op alles willen naaien? laat lekker al je belangrijke dingen rondslingeren (bijv. brief naar vriendin of dit cd'tje) en verwacht dat ze (vooral die stationslet amandellie) die niet voor je zullen verstoppen. smart move.
hij heeft het lange tijd uitgesteld maar moet er blijkbaar toch aan geloven..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.
Marionet van het hokje, dat ben je geworden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap had toch het cd-tje op de trap gelegd?
had ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Dat filmpje van Brian dat hij zit te schokken, ik heb het idee dat het nep is, dat hij het is om indruk te maken, zodat achter beeft en Amanda ook!
Het is allemaal persoonlijk bezit, daar moet iedereen met zijn gore poten vanaf blijven, dat weten ze , de FEBO ziet het maar doet er geen moer aan. Gisteravond nog zaten die wijven te snuffelen in de lades van Lieke maar een waarschuwing, ho maar. Nee, kom eens aan een oogpotlood van N of D, dan krijgt Lieke een ton boete......hoezo meten met 2 maten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb niks tegen lieke, maar hoe fucking stom kun je zijn als je een huis met randdebielen deelt, die je ook nog eens constant op alles willen naaien? laat lekker al je belangrijke dingen rondslingeren (bijv. brief naar vriendin of dit cd'tje) en verwacht dat ze (vooral die stationslet amandellie) die niet voor je zullen verstoppen. smart move.
Ik denk dat Nadia mee mocht om op het naaiatelier een goed patroon te laten tekenen door een ervaren coupeuse.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Nadia in Eindhoven flink wordt uitgekaffert!
Daar kun je best gelijk in hebben maar dat kan toch ook in dat hok, dat is gewoon een kwestie van maten nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia mee mocht om op het naaiatelier een goed patroon te laten tekenen door een ervaren coupeuse.
Het is onmogelijk om zonder aanpassingen een bestaand patroon te gebruiken om een jurk voor dat wanstaltige lijf te maken.
Daarom wordt de jurk die voor Lieke wordt gemaakt ook tot het laatst bewaard, is heel makkelijk te maken.
Maar ik denk dat ze wel een hele goede coupeuse moeten hebben om de aanpassingen aan een patroon te maken, daarna kan Jan met veel bravoure zelf de jurk in elkaar zetten. Dat kan wel in dat hokquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kun je best gelijk in hebben maar dat kan toch ook in dat hok, dat is gewoon een kwestie van maten nemen.
Jan zei wel dat het meeste werk in de jurken van N en A zou gaan zitten i.v.m. de afwijkende proporties.![]()
het verschil met brian? hmmm, moeilijk, laat me eens even denken...quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar eentje voor jou dan, naast de bloedende lip van Jaap, de 11 mesteken van Huub en zie zijn dronken agressieve butkop.
http://www.youtube.com/watch?v=a1qEzMArDCU
Wat is het verschil met Brian......
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Dat filmpje van Brian dat hij zit te schokken, ik heb het idee dat het nep is, dat hij het doet om indruk te maken, zodat achter beeft en Amanda ook!
Ik denk het laatste. Hij is niet voor niets gister zo lang bij de Febo geweestquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:40 schreef diedirk het volgende:
Dit bedoel ik nu : Huug gaat weer risico nemen door met Nadia aan te pappen en dus Lieke op het spel te zetten.
Terwijl Dennis nooit iets doet en alleen maar reageert.....
Wanneer zal Huub ook eens gwoon gaan staken net zoals Dennis.
Gevaar van plan Huub is dat lieke ongelukkig wordt en opstapt..snapt hij dat dan niet of moet dit weer van de FEBO
Als je er aanleg voor hebt (wat hij blijkbaar heeft), en je bent aardig afgetraind zoals Brian...dan is dit geen raar beeld hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Dat filmpje van Brian dat hij zit te schokken, ik heb het idee dat het nep is, dat hij het doet om indruk te maken, zodat achter beeft en Amanda ook!
Geloof ik eigenlijk niet, hij is toch kleermaker en kan gewoon de maten nemen.......er wordt helemaal geen bestaand patroon gekozen, alles wordt op maat gemaakt. Ik vermoed eerder dat haar de mogelijkheid wordt gegeven om even met het thuisfront te babbelen? Daarnaast, iedereen heeft af en toe z'n uitje. Brian en Huub optredens, Jaap schaken, Dennis voetbal.......quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia mee mocht om op het naaiatelier een goed patroon te laten tekenen door een ervaren coupeuse.
Het is onmogelijk om zonder aanpassingen een bestaand patroon te gebruiken om een jurk voor dat wanstaltige lijf te maken.
Daarom wordt de jurk die voor Lieke wordt gemaakt ook tot het laatst bewaard, is heel makkelijk te maken.
Ja, Jaap een kopstoot geven...dat zit ook zo in zijn aard.......hij doet hele dagen niets anders daar.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het verschil met brian? hmmm, moeilijk, laat me eens even denken...
- jaap gaf huub een kopstoot voordat huub het een bloedlip gaf, actie <> reactie (trouwnes al meer
misschien kan ze naar de kleermaker van Catherine Keyl, dis is die maten en dat figuur wel gewend.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze wel een hele goede coupeuse moeten hebben om de aanpassingen aan een patroon te maken, daarna kan Jan met veel bravoure zelf de jurk in elkaar zetten. Dat kan wel in dat hok
En dan noem je het overgrote deel van de posters hier bevooroordeeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Jaap een kopstoot geven...dat zit ook zo in zijn aard.......hij doet hele dagen niets anders daar.....![]()
Ja, vind ik wel........meten met twee maten is in DGK en hier niet vreemd. Heb jij Jaap ooit iemand een kopstoot zien geven dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan noem je het overgrote deel van de posters hier bevooroordeeld.
Neem maar van mij aan dat elke kleermaker of coupeuse uitgaat van standaardpatronen en deze aanpast naar gelang de maten afwijken of het design aangepast wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geloof ik eigenlijk niet, hij is toch kleermaker en kan gewoon de maten nemen.......er wordt helemaal geen bestaand patroon gekozen, alles wordt op maat gemaakt. Ik vermoed eerder dat haar de mogelijkheid wordt gegeven om even met het thuisfront te babbelen? Daarnaast, iedereen heeft af en toe z'n uitje. Brian en Huub optredens, Jaap schaken, Dennis voetbal.......
Ik kijk geen streams, maar Guuskeee wel:quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, vind ik wel........meten met twee maten is in DGK en hier niet vreemd. Heb jij Jaap ooit iemand een kopstoot zien geven dan?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Guuskeee het volgende:
- jaap gaf huub een kopstoot voordat huub het een bloedlip gaf, actie <> reactie
Dan moet ik je toch uit de droom helpen. Mijn moeder was coupeuse en ging nooit uit van een standaardpatroon, alles op maat of iemand wilde iets nagemaakt hebben van een bestaand patroon, dat paste ze dan aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat elke kleermaker of coupeuse uitgaat van standaardpatronen en deze aanpast naar gelang de maten afwijken of het design aangepast wordt.
vraag 2, da's vanavond, doen ze gewoonlijk altijd op de dinsdag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:05 schreef Margo37 het volgende:
Misschien heeft iemand een antwoord op mijn 2 vragen??
Dat van RTL B wordt dat vanavond uitgezonden? En wanneer de uitslag van de popu is, heb er niets over gehoort![]()
Mijn schoonmoeder was coupeuse en zij gebruikte een aantal standaardpatronen voor de grote stukken zoals panden van een jas of blouse bijv. en paste deze dan aan na het opmeten van iemand, vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch uit de droom helpen. Mijn moeder was coupeuse en ging nooit uit van een standaardpatroon, alles op maat of iemand wilde iets nagemaakt hebben van een bestaand patroon, dat paste ze dan aan.![]()
Dan kijk je toch zelf even.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar Guuskeee wel:
[..]
jammer dat ik je geen PM kan sturen, dit is zo OT.quote:
Wat ziet het haar van Amanda er goed uit vandaagquote:
Heb je een estimate qua tijdstip in het filmpje waarop ik moet kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan kijk je toch zelf even.....
http://www.youtube.com/watch?v=nvU0JXDGQew
Er gebeurt toch verder niets, kunnen wij net zo goed voor bladvulling zorgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
jammer dat ik je geen PM kan sturen, dit is zo OT.
Ik dacht vanaf vijf minuten..en dat tot het eindequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een estimate qua tijdstip in het filmpje waarop ik moet kijken?
en niet alleen dr haarquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ziet het haar van Amanda er goed uit vandaag![]()
Ik zie dat er weer een touwtje loshangt bij het dekentje van Tanner, ik hoop dat daar geen oorlog van komt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Er gebeurt toch verder niets, kunnen wij net zo goed voor bladvulling zorgen![]()
ach, het grote verschil tussen brian en huub is dat in vergelijking tot brian huub nooit echt bedrijgend overkomt, het is altijd een korte uitspatting van kwaadheid. bij brian blijft deze boosheid hangen, elke dag, en worden zijn acties steeds extremer en drijgender, terwijl bij huub de acties duidelijk minder zijn en zoals gewoonlijk erg spel gericht. voor brian is het geen spel meer maar meer persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kijk je toch zelf even.....
http://www.youtube.com/watch?v=nvU0JXDGQew
Je hebt helemaal gelijk. Ik betrap mezelf er op dat ik me ook wel eens laat verleiden maar voor het bijlezen is het rete- irritant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
Ik lees de cos-sen altijd terug en het valt me nu wel heel erg op dat het wel heel veel over oude koeien gaat.
+1quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik betrap mezelf er op dat ik me ook wel eens laat verleiden maar voor het bijlezen is het rete- irritant.![]()
Ik doe hier niet aan mee, want ik hoop ook dat Huub uit zijn eigen opstapt; door zijn eigen niet langer als marionet te laten gebruiken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
De ex medewerkster zij mij het volgende (DE REGIE WIL DAT HUUB VRIJWILLIG OPSTAPT).
Werkelijk waar, die streamers die dat "in de gaten" hadden zijn tien keer dommer dan het achtereind van wilde zwijnen op de Veluwe.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
Op de fandag 28 oktober is mij de waarheid tehoren gekomen.
Tijdens de fandag ben ik uitgenodigd door een medewerkster van De Gouden Kooi om nog even na te borrelen in Hotspot.
Hier waren nog wat oud Miljonairs en medewerksters aanwezig.
Ik sta even tussen de medewerkster die mij heeft uitgenodigt en een ex medewerkster in gezellig tekletsen.
We hadden het over de opdrachten van de buren en het spel.
De ex medewerkster zij mij het volgende (DE REGIE WIL DAT HUUB VRIJWILLIG OPSTAPT).
Hiermee wil ik aan geven dat wij streamers dit al een lange tijd in de gaten hadden.
De namen van medewerkster en ex medewerkster wil ik liever nog even niet bekend maken.
Wel wil ik jullie leden vragen om de handen in elkaar testeken.
Ook wil ik het forum van Vol en Fok benaderen om een aktie te starten tegen de regie
Voor vragen stuur mij een pm.
Groetjes Irma
En als we dat doen wat dan? Ik geloof niet in acties tegen DGK, dat hebben we gezien met de avatar protest actie tegen Brian en alle postings over hem, allemaal negatief.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
Wel wil ik jullie leden vragen om de handen in elkaar testeken.
Ook wil ik het forum van Vol en Fok benaderen om een aktie te starten tegen de regie
Groetjes Irma
heeeerlijk commentaar. ik vind jou altijd zo lekker onbevooroordeeld en objectief. een leuke aanvulling op dit forum. ik snap dat brian jou favoriet is, maar is dat omdat jij zo veel op hem lijkt, of omdat je familie van hem bent?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
]
[..]
Werkelijk waar, die streamers die dat "in de gaten" hadden zijn tien keer dommer dan het achtereind van wilde zwijnen op de Veluwe.....
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
]
[..]
Werkelijk waar, die streamers die dat "in de gaten" hadden zijn tien keer dommer dan het achtereind van wilde zwijnen op de Veluwe.....
NMNS is helemaal geen fan van Brian, dus daar zit je helemaal foutquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heeeerlijk commentaar. ik vind jou altijd zo lekker onbevooroordeeld en objectief. een leuke aanvulling op dit forum. ik snap dat brian jou favoriet is, maar is dat omdat jij zo veel op hem lijkt, of omdat je familie van hem bent?
als ik hem zo zie, vind ik het zo'n scheetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Heerlijk toch hoe goed \Huub niet kan zingen, zo'n kind gun je toch een fanta
Ik lach me kapot om Huub, dat valszingen.......dat wordt lachen vanavond met Lee.quote:
okee, mijn fout.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS is helemaal geen fan van Brian, dus daar zit je helemaal fout
Japie is zijn favo....... en af en toe wat tegengas is best op zijn plek (want mijn Huub-bril is ook wel eens te roze)
Tnx Miesy nog voor je antwoord, ik las net trouwens dat Huub gisteren had gezegd dat de uitslag morgen zou komen, we wachten maar af.....heb het idee dat die Towers vanavond komt of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef miesy het volgende:
kom maar op met die popi uitslag.
gebeurt er weer wat.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Hopen jullie ook een beetje dat Jan, Nadia heeft verloren![]()
Yep die liep zondag af, en volgens Huub kwam de uitslag morgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is dat stemmen voor de popo al weer afgelopen?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Hopen jullie ook een beetje dat Jan, Nadia heeft verloren![]()
no probquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnx Miesy nog voor je antwoord, ik las net trouwens dat Huub gisteren had gezegd dat de uitslag morgen zou komen, we wachten maar af.....heb het idee dat die Towers vanavond komt of zo.
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan noem je het overgrote deel van de posters hier bevooroordeeld.
Ach ik vind hem wel leuk posten soms, ene keer bezopen en andere keer niet denk ik dan maarquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.![]()
Ik kon haar net niet cappen......ik zit te wachten op nog een close-up.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef Scandalous het volgende:
Die closeups van tangende Amanda waar de rook vanaf komt![]()
(scheer die ellende er alsjeblieft vanaf, dit kan toch niet)
Jan Bosmans is zijn naam. Hij is terug met een hysterische Naad.quote:
Ach. Hij heeft dus serieus zichzelf de naam 'janice' aangemeten omdat dat hip is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jan Bosmans is zijn naam. Hij is terug met een hysterische Naad.
Lieke wist helemaal niet dat Naad met Jan mee was, ze heeft haar niet gemist.![]()
dar kreeg ik het in mijn tiener jaren ook altijd wel warm van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda is enthousisast van het zuurstokken roze spul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ze was er zelf bij!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
Amanda zit het doucheincident weer te verdraaien.
oooohhhh waarom maken wij die heisa danquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
't Was allemaal niks, ze struikelde gewoon.
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
't Was allemaal niks, ze struikelde gewoon.
Volgens mij doen ze een dansjequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ook duidelijk te zien
[ afbeelding ]
Hij leidt een sweat shop?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Naad: Het atelier van Jan zag er wel vreemd uit. Allemaal meisjes op een rij achter een naaimachine.
Dat was idd mijn eerste gedachte.quote:
Zelf zingen is er iig ook niet bij:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Dreamboy het volgende:
Brian uit De Gouden Kooi boeken (boekingen) en informatie of contact?
http://www.lyonpartners.nl/brian_uit_de_gouden_kooi.html
quote:TIJDELIJK TE BOEKEN
Voor de periode t/m 31 december 2007 zijn de bewoners Huub en Brian samen te boeken voor een optreden. Beide heren hebben een single uitgebracht en het ziet er naar uit dat deze een groot succes gaan worden. Huub en Brian geven samen een tapeoptreden van 20 minuten. De opbrengsten van de optredens worden geschonken aan een goed doel.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda tegen Brian. hoe komt dat verhaal nou weer in de wereld dat jij mijn zwaarbehandeld hebt.
En toen greep hij haar natuurlijk per ongeluk bij de keelquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef mazaru het volgende:
Amandel zit het hele douche incident te bagataliseren. Er was niets aan de hand, ze gleed uit en Brian greep haar zodat ze niet zou vallen
Bestaat er ook zo'n site voor Huub of is dit een move van Kenneth?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zingen is er iig ook niet bij:
[..]
Huub staat eronder,,,uiteraard zonder foto. Het lijkt wel de officiele kooi-site, ook altijd met de foto van Brian.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaat er ook zo'n site voor Huub of is dit een move van Kenneth?
ik hoop het!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef Larisje het volgende:
Zou Amanda uit de Kooi worden gezet als ze haar stem langdurig kwijt is??![]()
Amanda heeft niet echt het vermogen om iets te onthouden, toen Bwian haar onder de douche frommelde was ze zo lam als een deur. Ze kan het zich dus niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef Larisje het volgende:
Brian ontkent dat Brian haar zwaar heeft mishandeld?? Ze is echt gek!!
Hij zei ook niet 'Ik ben helemaal klaar met je brodda!' maar 'ik laat je heel lekker af koelah!'quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Larisje het volgende:
Oh het was alleen om af te koelen. Wat zijn wij streamers dom he? Dat we dat zo verkeerd zien?
Ik zie het, ik werd in verwarring gebracht door de smile van Brian.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Larisje het volgende:
[..]
Huub staat eronder,,,uiteraard zonder foto. Het lijkt wel de officiele kooi-site, ook altijd met de foto van Brian.
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Borga het volgende:
[..]
Amanda heeft niet echt het vermogen om iets te onthouden, toen Bwian haar onder de douche frommelde was ze zo lam als een deur. Ze kan het zich dus niet meer herinneren
moeten ze dan niet brian,amanda en nadia de vila nu uithalen???quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio moet naar 'achter'. De manager van Lee Towers had geeist dat Japio uit de villa ging tijdens het optreden, omdat ze niet met Terror in aanraking willen komen.
[ afbeelding ]
Ik word zo gek van die rattekop steeds.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het, ik werd in verwarring gebracht door de smile van Brian.![]()
Maar straks zeker wel ouwe jongens krentenbrood met de miskende Brian...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio moet naar 'achter'. De manager van Lee Towers had geeist dat Japio uit de villa ging tijdens het optreden, omdat ze niet met Terror in aanraking willen komen.
[ afbeelding ]
Je weet toch dat Amanda niet in filmpjes geloofdquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?
Precies hij was alleen maar bezig met het beschermen van Mannie, want boze Huub en Lieke waren zoooooooooooo vervelendquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zei ook niet 'Ik ben helemaal klaar met je brodda!' maar 'ik laat je heel lekker af koelah!'
Jonguh, ik lag er toch zelluf in!!! Allemaal gemanipuleerd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef Larisje het volgende:
Maar zouden ze zo'n filmpje niet laten zien dan achter?? Ze zien toch wel meer beelden terug?
Ja ik weet het eigenlijk wel, maar ik kan het gewoon niet geloven. De volgende dag klaagt ze wel over een tand die los zit en extensions die ze kwijt is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Borga het volgende:
[..]
Je weet toch dat Amanda niet in filmpjes geloofd
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Margo37 het volgende:
Van Nowlive:
De waarheid
Op de fandag 28 oktober is mij de waarheid tehoren gekomen.
KNIP
Groetjes Irma
Oei wat is dat?? Nu word ik helemaal nieuwdgierig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
Meld ff als je het hebt, zoek ik even meequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je de link naar dat bericht er niet bij plaatst nu zoek ik me te pletter.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Punt is dat als jij dronken bent gevaarlijke situatie's bij mij ontstaan. Dus jij mag niet meer drinken"
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2195997#2195997quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Huub kijkt niet echt gelukkig......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef Desii het volgende:
Ik lig in een deuk... Japie als Lee Towers
geen streamsquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb geen streams maar ik lig nu al in een deuk om Jaap en Huub. Huub met dat sjaaltje en petje. Geweldig. En die pruik van Jaap
Fokking hell zit ik op VOL te zoek ipv Nowlife....quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Meld ff als je het hebt, zoek ik even mee
Ik heb (een hele flauwe hoop) dat de aanwezigheid van Janice leidt tot een jalouzie tussen Amanda en Nadia, waarbij ze elkaar tenslotte te lijf gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Amanda na vandaag Nadia er nooit uit gaat stemmen, wat er ook tegen haar verteld wordt over wel of niet vertrouwen. Amanda heeft zich vandaag de pleuris verveeld zonder Nadia.
Dat vind ik nu juist zo leuk aan Huub, het is af en toe net een klein jochie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:57 schreef Py het volgende:
Waaa, ik dacht eerst dat ze een f-je van Feyenoord op bezoek hadden.
Is t Huub![]()
Da's nog een maand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef noekje het volgende:
15 december is die iig opgerot.
Buiten is het veel leukerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef riri het volgende:
Die Nadia en Amanda op die bank ....ik walg van die twee![]()
![]()
![]()
Jazeker dat pleit echt enorm voor hem, misschien maakt het wel alles goed voor hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pleit voor Brian dat hij toch, in tegenstelling tot de rest, interesse heeft en meeloopt.
Geweldige gif DB,quote:
Lieke is inderdaad niet zo hysterisch als die andere twee wanna be mode-sletjes...en terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Janice: "Lieke is niet erg enthousiast" over de modeshow
Nadia: "het ligt niet aan jou hoor"
JOH! Ze heeft gewoon niet zoveel met mode, echt niet erg hoor!
En hij is nergens bang voor....echt een Pietje Bellquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik nu juist zo leuk aan Huub, het is af en toe net een klein jochie.![]()
Klopt, een van de snollen, Lieke reken ik niet mee dus, mag meelopen in een modeshow, ik meen op 10 december.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef noekje het volgende:
Amanda: mijn moeder had altijd een kledingzaak.
Die liegt zo snel en makkelijk.
Jan melde ook nog even dat hij direct al wist dat het tussen Nadia en Amanda zou gaan. Lieke dus niet en volgens mij had hij het over de modeshow.
Hoe komt die Janice erbij?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Janice: "Lieke is niet erg enthousiast" over de modeshow
Nadia: "het ligt niet aan jou hoor"
JOH! Ze heeft gewoon niet zoveel met mode, echt niet erg hoor!
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
Janice: "Zal ik voor Lieke een vierkante jurk maken?".
Omdat ze volgens hem een mannelijk figuur heeft.
Nadia en Amanda beamen dit natuurlijk.
Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is hetquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef riri het volgende:
[..]
En hij is nergens bang voor....echt een Pietje Bell![]()
Gebrek aan zelfkennis, net als Amanda?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Lieke loopt als een bouwvakkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hoe kan die bouwvakker dat nou met een strak gezicht beamen?
Hij deed het ook niet van harte hoor, kreeg het woord Feyenoord nauwelijks uit zijn strot.quote:
Maar wel mijn topdwerg!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Een over het paard gesmeten Oldenzaalse dwerg is het
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar wel mijn topdwerg!!![]()
Daar kan de rest nog een puntje aan zuigen!
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef farscapevr6 het volgende:
volgende keetr zingt ie voor ajax en dan doet ie een fopneus op
Hij heeft absoluut ook een verkeerde kant, maar over het algemeen wordt er bij en met deze "over het paard gesmeten" Oldenzaler het meeste gelachen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Is een hyperventilerend adhd teringtubbie in het kwadraat, met ook, zoald riri als zei, Pietje Bell streken.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Jan had dus alvast geoefend voor Nadia haar okselflappen.
grappen over ajaxs zijn altijd leuk........quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Borga het volgende:
[..]
leuk grapje en ook heel erg origineel, lang over na gedacht zeker![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
De hangtieten zijn ook aanwezig.
Zijn tv momentje hè.. even de act afmaken en dan kan hij weer rusten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
Jaap overdrijft nu met zijn "ik benwoedendact"...![]()
Hij kan wel toneelspelen !quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Zijn tv momentje hè.. even de act afmaken en dan kan hij weer rusten.
I do so agreequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
ik snap niet dat die zeikwijven over het figuur van Lieke kunnen zeiken. Geen een wijf daarbinnen kan in de schaduw staan van Lieke. Misschien als Lieke net zo'n slettige kleren als Amandellie aan zou trekken dat ze jalours zouden worden, maar Lieke dr figuur is gewoon 95 uit 100. Een bouwvakker en een dwerg in strippers-uitvoering, pfff, fuck 'em. Go Brian! Tuig dr maar weer een keer af, mijn zegen heb je!
Volgens mij wil Janice dat haar kont uitbundig gelikt wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe komt die Janice erbij?
Lieke heeft het gewoon erg druk met die liveshow nu
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij wil Janice dat haar kont uitbundig gelikt wordt.
Wie niet jubelt en slijmt vindt hij niet aardig.
OMG! Wat gebeurt er naast die borsten???????quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Jan had dus alvast geoefend voor Nadia haar okselflappen.
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Amanda klost ook rond als een bouwvakker, en Nadia heeft de bouw van een bouwvakker![]()
Da weet ik nie? vertel eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
OMG! Wat gebeurt er naast die borsten???????
een klein beetje maar hoorquote:
Das waar, ze is te mager.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
ik snap niet dat die zeikwijven over het figuur van Lieke kunnen zeiken. Geen een wijf daarbinnen kan in de schaduw staan van Lieke.
Tipje: Let eens op Amanda....ze heeft O benen en haar voeten zet naar buiten. Heeft niks te maken met een bouwvakker maar charmant is het allerminst.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar, ze is te mager.....![]()
Vroeg opgestaan vandaag zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das waar, ze is te mager.....![]()
Dat zal best wel maar ondanks dat loopt ze niet als een mannetje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tipje: Let eens op Amanda....ze heeft O benen en haar voeten zet naar buiten. Heeft niks te maken met een bouwvakker maar charmant is het allerminst.
Moet je toch eens opletten hoe Amanda op haken loopt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat ik het dan iets anders zeggen, Lieke loopt een beetje als een man. En dat kan je ( jammer genoeg ) niet van Amanda en Nada zeggen.
nee tis meer een biggetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zal best wel maar ondanks dat loopt ze niet als een mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |