Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".quote:
met zulke grote ratten in het huis zullen ze toch echt wat voorzichtiger met hun spullen moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke is het cd'tje kwijt waar alle nummers opstaan voor de live show van a.s. vrijdag. Toeval of......
Amanda en Naad hebben aangegeven er alles aan te doen om de boel te frusteren.
Naast de beelden, hebben ze dat zinnetje ook uit de tv uitzending geknipt... heel slim.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je iemand beschermt zeg je altijd "Ik ben klaar met je brother!".![]()
Nope, Carlos komt net binnen, Dennix schrijft nog steeds, Jaap, Huub en Lieke werken aan de live show.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Copycat het volgende:
Mis ik iets?
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bla bla bla bla bla
noem er dan 10 als het zo eenvoudig is.
Jammiequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:28 schreef PeterNB het volgende:
De MacDennis: Slap broodje, 12 gram halfbakken vlees, rotte tomaten, laffe
augurken en een lapje slappe kaas..........
dit heeft nu lang genoeg geduurd, en er komt niks van de 10 die je makkelijk kon noemen dus laat maar. over naar de orde van de dag: niks.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bla bla bla? Beetje raar antwoord. Ik schreef dat je wel 20 niet door de bocht kunnende acties op een rij kunt zetten van Huub als antwoord op dat filmpje van Brian en ik sprak over eenzijdigheid. Jij koppeld er vervolgens boetes aan, terwijl ik die nergens genoemd had. Vervolgens noem ik een boetewaardige overtreding en je gaat er niet op in......
Ik snap dat ook niet hoor. Ze moeten gewoon treiteren. En niet elke week een half uurtjequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
Waar ben je nou mee bezig Huub?
Laat dat nadia gedoe toch zitten dwaas.
Als Huub het tegen Lieke gaat vertellen dan moet Lieke gewoon zeggen Huub ga je gang vanaf vandaag ga ik bij Jaap slapen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:38 schreef kybe het volgende:
quote:Als Huub heerlijk onder de zonnebank ligt komt Lieke hem storen. “Ik heb echt het cd’tje nodig”, deelt ze haar ex mee. Deze reageert meteen kribbig, hij heeft geen idee waar die ligt. Gelukkig reageert Lieke niet op zijn driftige opmerkingen en probeert rustig te blijven. “Hij ligt in de losse cd-speler in de fitness”, zegt de Oldenzaler ineens. Net had je nog geen idee, Huub, of was je gewoon een beetje ruzie met Lieke aan het zoeken.
quote:Ondertussen loopt Lieke nog steeds heen en weer door de Villa, op zoek naar de cd-speler. Ze krijgt weinig hulp van de anderen. Huub blijft lekker zonnebanken, Brian blijft heerlijk lezen en Dennis blijft slapen. Als ze uiteindelijk naar haar ex-vriendje toeloopt om hem te vertellen dat de cd niet in de cd-speler zit, krijgt ze enkel een 'g*dverdomme' van hem als respons. Je staat er echt alleen voor Lieke!
quote:“Als ik hem nu vind is het huis te klein”, moppert Huub als hij toch maar de zonnebank uitzet om te helpen zoeken. “Kun je überhaupt iets doen zonder mij in dit huis?”, gaat hij verder. Vreemd genoeg is Lieke allang weggelopen en is de Oldenzaler zijn frustratie op de lege kamer aan het afreageren. Tegen de tijd dat hij is aangekleed en het kantoor binnenloopt is hij gekalmeerd. Misschien moet je wel vaker gewoon in het niets schelden, Huub! Scheelt een hoop ruzie in de Villa…
Nog maar eentje voor jou dan, naast de bloedende lip van Jaap, de 11 mesteken van Huub en zie zijn dronken agressieve butkop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dit heeft nu lang genoeg geduurd, en er komt niks van de 10 die je makkelijk kon noemen dus laat maar. over naar de orde van de dag: niks.
Toch denk ik dat het bluf is, hij haat Naad vanuit zijn tenen. Waarom denk je dat hij het zo nadrukkelijk zegt op de streams?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.
Marionet van het hokje, dat ben je geworden![]()
![]()
Hij beschermt Amanda, hij doet alles voor Amanda. Nou het zag er erg beschermend uit!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:46 schreef SiRojK het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1
Whahahahahha...
'Zij: Maar geen hardhandige acties?
Amanda: nee, mensen speculairen sowieso
Jaap had toch het cd-tje op de trap gelegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb niks tegen lieke, maar hoe fucking stom kun je zijn als je een huis met randdebielen deelt, die je ook nog eens constant op alles willen naaien? laat lekker al je belangrijke dingen rondslingeren (bijv. brief naar vriendin of dit cd'tje) en verwacht dat ze (vooral die stationslet amandellie) die niet voor je zullen verstoppen. smart move.
hij heeft het lange tijd uitgesteld maar moet er blijkbaar toch aan geloven..quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge Huub, nu weer met Naad, nadat je er van de week 2 uur naast hebt gezeten toen Lieke geziekt werd.
Marionet van het hokje, dat ben je geworden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Jaap had toch het cd-tje op de trap gelegd?
had ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Dat filmpje van Brian dat hij zit te schokken, ik heb het idee dat het nep is, dat hij het is om indruk te maken, zodat achter beeft en Amanda ook!
Het is allemaal persoonlijk bezit, daar moet iedereen met zijn gore poten vanaf blijven, dat weten ze , de FEBO ziet het maar doet er geen moer aan. Gisteravond nog zaten die wijven te snuffelen in de lades van Lieke maar een waarschuwing, ho maar. Nee, kom eens aan een oogpotlood van N of D, dan krijgt Lieke een ton boete......hoezo meten met 2 maten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:47 schreef Guuskeee het volgende:
ik heb niks tegen lieke, maar hoe fucking stom kun je zijn als je een huis met randdebielen deelt, die je ook nog eens constant op alles willen naaien? laat lekker al je belangrijke dingen rondslingeren (bijv. brief naar vriendin of dit cd'tje) en verwacht dat ze (vooral die stationslet amandellie) die niet voor je zullen verstoppen. smart move.
Ik denk dat Nadia mee mocht om op het naaiatelier een goed patroon te laten tekenen door een ervaren coupeuse.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:51 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Nadia in Eindhoven flink wordt uitgekaffert!
Daar kun je best gelijk in hebben maar dat kan toch ook in dat hok, dat is gewoon een kwestie van maten nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia mee mocht om op het naaiatelier een goed patroon te laten tekenen door een ervaren coupeuse.
Het is onmogelijk om zonder aanpassingen een bestaand patroon te gebruiken om een jurk voor dat wanstaltige lijf te maken.
Daarom wordt de jurk die voor Lieke wordt gemaakt ook tot het laatst bewaard, is heel makkelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |