Hij heeft haar naar de douche gebracht om haar te beschermen. Helaas was het daar nogal klein en achteraf. Huub en Lieke bleven maar zuigen dus hij moest iets doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1
Jesus Christ, als Amanda geinterviewd wordt, die stem!En weer dat volume... pffffff. Shut your mouth bitch.
En ik word zó onpasselijk van hun commentaar over het douche incident.
Gadverdamme man.
Ik word gewoon ZENUWACHTIG van de traagheid van die gozer. Je zal er zo 1 opquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef NG het volgende:
Dennix: Stapeltje kaarten netjes leggen.. stapeltje oppakken.. stapeltje weer netjes leggen.. Envelop pakken, envelop wegleggen.. Gaat hij nou de rest van de show tijd rekken? Worden een paar leuke maanden zo
En de volgende keer slaat hij haar naar buiten, daar is meer ruimte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft haar naar de douche gebracht om haar te beschermen. Helaas was het daar nogal klein en achteraf. Huub en Lieke bleven maar zuigen dus hij moest iets doen.
Het had op een andere manier gemoeten, maar ze hebben er samen lekker om kunnen huilen de volgende dag. Dat is ook gezond.
Ik denk ook dat ze op moeten passen met Brian, maar ik ben geen psycholoog en heb er geen verstand van. Maar vaar niet blind op wat hij en/of anderen open en bloot op de streams zeggen. Ze hebben er allemaal een doel mee als ze dat doen. Of de Febo onder druk zetten, of streamers op het verkeerde been of nog weer iets anders......Brian is totaal maf als hij boos is, los van dat weet hij donders goed waar hij mee bezig is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je de laatste dagen kijkt, filmpjes ziet en acties en handelingen van Brian bekijkt kun je toch niet anders dan concluderen dat deze jongen aan het eind van zijn latijn en psychisch stevig in de war is. En gevoegd bij zijn persoonlijkheid is er sprake van een wandelende tijdbom, die dus iemand kan gaan verwonden of erger. Dat kun je bagatelliseren of je kunt Huub in het verhaal betrekken, maar de streamers hebben al veel vaker gewaarschuwd voor bepaalde zaken die uit de hand gingen lopen en dat is vaak uitgekomen.
totally ot........ maar zo'n collega heb ik... laat telefoon doorrinkelen, heeft om 17uur nog alle tijd...... gek word je ervanquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik word gewoon ZENUWACHTIG van de traagheid van die gozer. Je zal er zo 1 op
je werk als collega naast je hebben !!!!![]()
Netjes, hoe deed ze dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef AnTjUh het volgende:
lieke heeft brian wakker gemaakt
hij kijkt niet zo blij
Die brieven worden gewoon met heel veel zorg geschreven, over elke letter wordt nagedacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik word gewoon ZENUWACHTIG van de traagheid van die gozer. Je zal er zo 1 op
je werk als collega naast je hebben !!!!![]()
Heel mooi stukje.Alleen het belangrijke van de moord bedreiging ben je vergeten.Vind dat echt een kwalijke zaak,als iemand dat verteld terwijl er duizenden mee luisteren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
Ondertussen al weer OT.
Ik zag dat users een mail naar RTL hebben gestuurd.
Ik heb hetzelfde gedaan en op mijn blog gepost
Voor de liefhebbers
http://openminded.wordpre(...)nden-de-gouden-kooi/
Ik zou hem te koop zetten op Nowlive als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een pasje in de aanbieding, heb hem niet meer nodig !
Ik ben ooit bouwvakker geweest. Als je Dennis meeneemt naar de bouw kan hij, tegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:47 schreef Desii het volgende:
[..]
totally ot........ maar zo'n collega heb ik... laat telefoon doorrinkelen, heeft om 17uur nog alle tijd...... gek word je ervan![]()
Toch zijn de vragen wel goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Kinga het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1
Jesus Christ, als Amanda geinterviewd wordt, die stem!En weer dat volume... pffffff. Shut your mouth bitch.
En ik word zó onpasselijk van hun commentaar over het douche incident.
Gadverdamme man.
bla bla bla bla blaquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach joh, dat zijn er zo immens veel geweest. Gooien of slaan met een bril naar Jaap waardoor hij begon te bloeden is de eerste waar ik aan denk.
Ja, die kast is nu opgeruimd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:50 schreef T-lex het volgende:
Was geloof ik wel hard nodig dat Amanda die kasten is op ging ruimen...wat een bende.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |