Het is hem op het lijf geschreven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar! Dat kon niet anders, want zag je Huub en Lieke niet? Klaar om Amanda keihard aan te vallen en wat er dan zou gebeuren ...
Brian fungeert enkel als mediator. Misschien een optie om hem naar het Midden Oosten te sturen om daar wat brandjes te blussen, al dan niet mét douchekop?
[offtopic]jeondertiteldoethetnietmeerquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij kan wel een mooi verhaal gaan houden, maar als ze niks aan de logopedie oefeningen doet. Zou ik er ook niet voor lul bij gaan zitten vanavond als die vent er weer is. Beetje gelijk heeft hij natuurlijk wel.
Vorige keer deed ze ook te weinig die oefeningen, en had Brian ook zoiets van. Ga jij daar maar zitten.
Die gast van de Logopedie prees toen zelfs de aanpak van Brian, dat hij niet mee kwam als ze niet geoefend had.
Dus of ze gaat nu oefenen en dan gaat Brian vanavond gezellig mee als die neus er weer is. Of ze gaat vanavond weer alleen. Werkt wel....want ze is in ieder geval bezig.
Ja ze is gestopt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef Jenny_ het volgende:
Kan iemand mij even snel vertellen of Amanda nu echt helemaal gestopt is met roken?
Bekijk het eens positief; zijn dagen zijn geteld dat kan niet anders. En dan kan Nadia nog zo hard dekking nodig hebben als de FEBO het wil gaat hij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Het is toch eigenlijk droevig dit........dagen kan hij dit volhoden. Er zijn er voor minder getoneelhaakt.
[ afbeelding ]
één maand en een week al geloof ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef Jenny_ het volgende:
Kan iemand mij even snel vertellen of Amanda nu echt helemaal gestopt is met roken?
Je hebt gelijk ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:32 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij kan wel een mooi verhaal gaan houden, maar als ze niks aan de logopedie oefeningen doet. Zou ik er ook niet voor lul bij gaan zitten vanavond als die vent er weer is. Beetje gelijk heeft hij natuurlijk wel.
Vorige keer deed ze ook te weinig die oefeningen, en had Brian ook zoiets van. Ga jij daar maar zitten.
Die gast van de Logopedie prees toen zelfs de aanpak van Brian, dat hij niet mee kwam als ze niet geoefend had.
Dus of ze gaat nu oefenen en dan gaat Brian vanavond gezellig mee als die neus er weer is. Of ze gaat vanavond weer alleen. Werkt wel....want ze is in ieder geval bezig.
Misschien een leuke job voor Nadia als ze straks de kooi uit is?quote:Stewards mee op de bus
Marokkaanse stewards mee op bus in Ede
Marokkaanse stewards gaan vanaf volgende week meerijden op twee buslijnen in de wijk Veldhuizen in Ede. Een kleine groep Marokkaanse jongens valt daar regelmatig buschauffeurs lastig.
"roepen wij kijkers op meer (..) de streams te volgen"quote:
klaar ben je er mee als je er woont ,zooitje ongeregeld pas ze wel bijquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien een leuke job voor Nadia als ze straks de kooi uit is?
de vraag rest echter waarom Brian een paar dagen geleden stiekem een pakje sigaretten in zijn zak stopte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:39 schreef Jenny_ het volgende:
Daar zul je RTL mee hebben, staken (...) voor het gebouwquote:op nowlive zijn wij een staking aan het voorberijden tegen het beleid van rtl
we willen gaan staken voor het rtl gebouw en daar ook handtekening aan bieden
van mensen die zich opgelicht voelen door dgk
hoe meer mensen er gaan staken
hoe beter wij er voor staan
wie doet er mee
wie kan mij helpen
rl genoeg is genoeg
Staken?? Welk werk willen ze gaan neerleggen dan????quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Nowlive heeft weer een leuk actieplannetje:
[..]
Daar zul je RTL mee hebben, staken (...) voor het gebouw.
Daarom. Je gaat je eigen werkgever benadelen door elders voor de deur te gaan sta(l)ken. Tja ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:54 schreef Carlaa het volgende:
Staken?? Welk werk willen ze gaan neerleggen dan????
Voel meer voor het andere idee op vol.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:52 schreef Carlaa het volgende:
Volgens Brian speelt Amanda nu veel beter piano, vloeibaar!
Always look on the bright side of live.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Bekijk het eens positief; zijn dagen zijn geteld dat kan niet anders. En dan kan Nadia nog zo hard dekking nodig hebben als de FEBO het wil gaat hij.
Vanaf het moment dat Jan gisteren binnen kwam hebben we Dennis helemaaaal niet meer gezien of gehoord, het gaat de goede kant op. En Jan vertrekt natuurlijk niet voor de volgende ontslagronde.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:58 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een nieuwe avatar?
[ afbeelding ]
Kunnen ze een verdomd lang end lopen, want met de auto kom je daar niet als je niet op het mediapark werktquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die auto is wel handig voor het voorberijdenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen ze een verdomd lang end lopen, want met de auto kom je daar niet als je niet op het mediapark werkt. Welke dag trouwens? Dan weet ik wanneer IK met de auto moet komen
.
Op zich geen slecht idee maar onze avatars hebben ook niet geholpen, kansloos dus imo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voel meer voor het andere idee op vol.
Ik zou willen dat alle forums twee dagen lang , uit protest,
ALLEEN maar over het geweld van Brian, in al zijn facetten
incl. zijn moorddreigingen, zouden schrijven.
huh... het gaat al ruim 2 weken over Brian.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voel meer voor het andere idee op vol.
Ik zou willen dat alle forums twee dagen lang , uit protest,
ALLEEN maar over het geweld van Brian, in al zijn facetten
incl. zijn moorddreigingen, zouden schrijven.
Alle topics moeten daarover gaan en over niks anders, dan maar 2 dagen niet over de strems schrijven..... ik weet zeker dat dat ook helpt.
Nu vergoeilijken ze de persoon Brian weer, hij krijgt zelfde avond een
boekie, een gastspeler aan zijn kant enzovoort.
Forum protest en verontwaardiging blijven uitspreken
is zeker indrukwekkend als je het heel clever doet !!!!!!
Geschreven door lunalyn van Vol.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kunnen ze een verdomd lang end lopen, want met de auto kom je daar niet als je niet op het mediapark werkt. Welke dag trouwens? Dan weet ik wanneer IK met de auto moet komen
.
Na een jaar oefenen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:08 schreef Meganog het volgende:
Hoor ik daar een valse noot?
Neeman, om gas bij te gevenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Die auto is wel handig voor het voorberijden![]()
Ja, en dan kom ik bij je lunchen en dan gaan we ze uitlachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:07 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Lachen man! Ik zit naast RTL dus ik maak de foto's
![]()
Wat is hun probleem precies, dat hun favoriet niet genoeg aan z'n trekken komt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gratis reclame...die lachen zich helemaal rot! Helemaal als daardoor nog weer meer mensen DGK gaan kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze kunnen beter DOB tegen houden bij de poort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:14 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gratis reclame...die lachen zich helemaal rot! Helemaal als daardoor nog weer meer mensen DGK gaan kijken.![]()
Ga je gang, die wil ik wel eens zien dan...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch best wel erg dat er zo subjectief gekeken wordt door mensen. Ik praat Brian helemaal niet goed (Dat glas trappen en Amanda in de douche is bizar), maar nu ook dat filmpje weer met al z'n acties op een rij. Velen buitelen over elkaar heen en koesteren een imo ongezonde haat tegen sommige spelers.
Als je er goed voor gaat zitten kun je wel twintig "niet door de boch kunnende acties" van Huub op een rij zetten, maar dat wordt natuurlijk niet gedaan.
iid!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ze kunnen beter DOB tegen houden bij de poort.
je zegt 20? Noem er 10 waarvoor huub een sanctie zou moeten krijgen en niet heeft gehad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch best wel erg dat er zo subjectief gekeken wordt door mensen. Ik praat Brian helemaal niet goed (Dat glas trappen en Amanda in de douche is bizar), maar nu ook dat filmpje weer met al z'n acties op een rij. Velen buitelen over elkaar heen en koesteren een imo ongezonde haat tegen sommige spelers.
Als je er goed voor gaat zitten kun je wel twintig "niet door de boch kunnende acties" van Huub op een rij zetten, maar dat wordt natuurlijk niet gedaan.
Ik heb nog wel een pasje in de aanbieding, heb hem niet meer nodig !quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |