Dennis kennende wordt het zijn biografie die hij terugschrijft.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:08 schreef Desii het volgende:
Arme Dennis, hij is een brief terug aan het schrijven aan dgk-fan..... en hij weet niet eens, dat het een nep-fan was
Wat doet die gozer daar eigenlijk behalve AL zijn fanmail te beantwoorden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:08 schreef Desii het volgende:
Arme Dennis, hij is een brief terug aan het schrijven aan dgk-fan..... en hij weet niet eens, dat het een nep-fan was
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:46 schreef STAP01 het volgende:
Kan er geen filmpje gemaakt worden op Youtube waar alle agressieve uitspattingen en uitlatingen van Brian worden getoond?
Dan krijgt DGK fan een stapeltje blanco velletjes terugquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis kennende wordt het zijn biografie die hij terugschrijft.![]()
Voor de column?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef Desii het volgende:
Nieuw onderwerp voor Amanda - leeghoofdigheid
of zou ze niet weten wat het betekend
Geintje van Desii denk ik. Het nieuwe onderwerp wordt: Schoonmoeders.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor de column?
Ik kan niet wachten!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijgt DGK fan een stapeltje blanco velletjes terug
Uiteindelijk is Brian zelf verantwoordelijk voor zijn daden, en niemand anders. Toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Desii het volgende:
[..]
eens......... maar het "hokje" moet hierin verantwoordelijkheid nemen ten behoeve van de bewoners en het programma
Dat is precies wat ik deze productie kwalijk neem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Desii het volgende:
[..]
eens......... maar het "hokje" moet hierin verantwoordelijkheid nemen ten behoeve van de bewoners en het programma
Amanda zit er helemaal in elkaar gedoken bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
En wat denk je dan als vrouw als je daar bij zit; wat hou ik toch veel van die man?![]()
Ik zou zeggen; Ren voordat het te laat is, wat een creep.![]()
En het schoonmoeder-onderwerp is wél serieus? Met persoonlijke anekdotes over de helse schoonmoeders van beide dames?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Geintje van Desii denk ik. Het nieuwe onderwerp wordt: Schoonmoeders.![]()
Dan zal ze Netty nog wel een veer ('t liefst een hele kip) in d'r achterste douwen.. want ze is zó blij met haar schoonmoeder!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje van Desii denk ik. Het nieuwe onderwerp wordt: Schoonmoeders.![]()
Ik kon het nauwelijks verstaan, haar stem is weer helemaal naar de kloten.
Die schoonmoeder had ik helemaal uit mijn gedachten geweerd. Maar dat zal inderdaad de uitsmijter wel worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Clank het volgende:
Dan zal ze Netty nog wel een veer ('t liefst een hele kip) in d'r achterste douwen.. want ze is zó blij met haar schoonmoeder!!![]()
Amanda knalt eerst nog tegen de wc deur aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat gesprek van Brian en Amanda, waar hij dat zei?
En een linkje van het douchescherm gebeuren?
Email adres RTL boulevard: rtlboulevard@rtl.nl
Jamaar, jamaar! Dat kon niet anders, want zag je Huub en Lieke niet? Klaar om Amanda keihard aan te vallen en wat er dan zou gebeuren ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:29 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda knalt eerst nog tegen de wc deur aan.
[ afbeelding ]
Hij kan wel een mooi verhaal gaan houden, maar als ze niks aan de logopedie oefeningen doet. Zou ik er ook niet voor lul bij gaan zitten vanavond als die vent er weer is. Beetje gelijk heeft hij natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Meganog het volgende:
Het sletje krijgt weer een standje van de pooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |