abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54575281
? gek?
pi_54575286
pi_54575288
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54575297
Amanda heeft zo'n mazzel dat er geen camera's achter haar staan.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:24:41 #255
130755 Kinga
versier hier
pi_54575318
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
Ondertussen al weer OT.
Ik zag dat users een mail naar RTL hebben gestuurd.
Ik heb hetzelfde gedaan en op mijn blog gepost
Voor de liefhebbers
http://openminded.wordpre(...)nden-de-gouden-kooi/
"berijkbaar" - Bereikbaar

Zou ik even veranderen...
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:25:40 #256
17676 NG
98% sausage
pi_54575343
Dennix: Stapeltje kaarten netjes leggen.. stapeltje oppakken.. stapeltje weer netjes leggen.. Envelop pakken, envelop wegleggen.. Gaat hij nou de rest van de show tijd rekken? Worden een paar leuke maanden zo
pi_54575361
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

je zegt 20? Noem er 10 waarvoor huub een sanctie zou moeten krijgen en niet heeft gehad.
Ach joh, dat zijn er zo immens veel geweest. Gooien of slaan met een bril naar Jaap waardoor hij begon te bloeden is de eerste waar ik aan denk.
pi_54575363
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef NG het volgende:
Dennix: Stapeltje kaarten netjes leggen.. stapeltje oppakken.. stapeltje weer netjes leggen.. Envelop pakken, envelop wegleggen.. Gaat hij nou de rest van de show tijd rekken? Worden een paar leuke maanden zo
Ach, hij is daar al zeker een week minstens 5 uur per dag zoet mee.... Laat hem lekker, dan zingt hij tenminste niet!
pi_54575432
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch best wel erg dat er zo subjectief gekeken wordt door mensen. Ik praat Brian helemaal niet goed (Dat glas trappen en Amanda in de douche is bizar), maar nu ook dat filmpje weer met al z'n acties op een rij. Velen buitelen over elkaar heen en koesteren een imo ongezonde haat tegen sommige spelers.

Als je er goed voor gaat zitten kun je wel twintig "niet door de boch kunnende acties" van Huub op een rij zetten, maar dat wordt natuurlijk niet gedaan.
dat slaat echt nergens op. Huub heeft niet een vrouw dwars door een douchewand heen geslagen, of hardop gezegd dat als zijn vriendin ( en het hokje) niet naar hem luisteren, hij dan tot moord in staat is.

Het is volkomen belachelijk dat er door de redactie niet ingegrepen wordt en dat deze psychopaat niet met onmiddellijke ingang uit de villa wordt verwijderd.

De enige actie die rtl echter heeft ondernomen nav de beelden is de opname van vanmorgen waarin Brian als groot pacifier mocht vertellen dat hij het alleen heeft gedaan om Amanda te beschermen omdat Huub en Lieke bleven zuigen.

Ik ben heel benieuwd hoe rtlboulevard dit gaat beoordelen en uitzenden. De anti dgk stemming bij rtlboulevard is ook niets meer sinds dgk bij rtl hoort. Hoezo objectief...
pi_54575450
Ruimt Amanda die kast uit zichzelf op of moet ze dat doen van Brian?
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 14:30:29 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_54575462
Amanda ruikt zo af en toe is aan haar kledingstukken maar ze verdwijnen allemaal in de kast. Alles schoon en fris dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54575478
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef Lady-night het volgende:
Zo die Brian....de Beschermheer
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664
caramba, wat een bullshit. RTL aan het poetsen, gatverdamme.
pi_54575480
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:22 schreef tony39 het volgende:
? gek?
Geen anus of ster vandaag? Idd vreemd.....
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_54575486
Kunnen ze die Dennis geen toneelhaak geven?

Iedereen wordt ziek van die saaie nep relatie met Nadia en verder eet hij alleen.
En schrijft brieven.....zorg dat hij geen post krijgt kan hij ook gen brieven meer terug sturen!

Triest om er iemand in te zetten die alleen maar Huub kan bashen en lafjes zingen.
Niemand zit op single van hem te wachten, hij heeft nl. geen charisma of karakter.

Eruit met die vent, tempo in het spel.
Het spel moet gespeeld worden
pi_54575492
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch best wel erg dat er zo subjectief gekeken wordt door mensen. Ik praat Brian helemaal niet goed (Dat glas trappen en Amanda in de douche is bizar), maar nu ook dat filmpje weer met al z'n acties op een rij. Velen buitelen over elkaar heen en koesteren een imo ongezonde haat tegen sommige spelers.

Als je er goed voor gaat zitten kun je wel twintig "niet door de boch kunnende acties" van Huub op een rij zetten, maar dat wordt natuurlijk niet gedaan.
Huub doet ook een hoop verkeerd.Maar het is de manier waarop.Huub doet alles zelf en Brian stookt eerst ander op.Huub komt voor zijn fouten uit en Brian niet.Brian doet alles zo achterbaks,bijv een foto maken van Lieke die doorgelekt is in bed,dat zal Huub nooit doen.Denk dat daarom Huub met een hoop dingen weg komt.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 14:33:40 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_54575536
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:30 schreef Clank het volgende:
Ruimt Amanda die kast uit zichzelf op of moet ze dat doen van Brian?
Ze blijft maar in de camera kijken, net als N en D, dus ik denk dat het advies van het hokje is gekomen.
Kunnen ze haar zo bij VV de hemel in prijzen. VV bestaat de laatste tijd alleen maar uit hiephiephoeraverhalen van Brian en Amanda.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54575539
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft zo'n mazzel dat er geen camera's achter haar staan.

Ik vind eigenlijk dat wij daar mazzel mee hebben.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54575548
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:29 schreef Verida het volgende:

[..]
[quote]
dat slaat echt nergens op. Huub heeft niet een vrouw dwars door een douchewand heen geslagen, of hardop gezegd dat als zijn vriendin ( en het hokje) niet naar hem luisteren, hij dan tot moord in staat is.
Dan heb je nog nooit echt goed naar hem geluisterd. Hij heeft mensen genoeg en oprecht volledig dood gewenst daar. Sterker nog, hij wil na de dood van een speler er nog overheen zeiken
quote:
Het is volkomen belachelijk dat er door de redactie niet ingegrepen wordt en dat deze psychopaat niet met onmiddellijke ingang uit de villa wordt verwijderd.
Hij gebruikte tegen Amanda excessief geweld, was minimaal een reden voor een boete, mee eens.
quote:
De enige actie die rtl echter heeft ondernomen nav de beelden is de opname van vanmorgen waarin Brian als groot pacifier mocht vertellen dat hij het alleen heeft gedaan om Amanda te beschermen omdat Huub en Lieke bleven zuigen.
Huub draait net zo goed met "waarheden" die hem van pas komen. Doen ze daar allemaal, onderdeel van het spel.
quote:
Ik ben heel benieuwd hoe rtlboulevard dit gaat beoordelen en uitzenden. De anti dgk stemming bij rtlboulevard is ook niets meer sinds dgk bij rtl hoort. Hoezo objectief...
Objectiviteit is overal ver te zoeken. Zowel bij DGK, media als bij veel streamers....Allemaal lood om oud ijzer
pi_54575597
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub doet ook een hoop verkeerd.Maar het is de manier waarop.Huub doet alles zelf en Brian stookt eerst ander op.Huub komt voor zijn fouten uit en Brian niet.Brian doet alles zo achterbaks,bijv een foto maken van Lieke die doorgelekt is in bed,dat zal Huub nooit doen.Denk dat daarom Huub met een hoop dingen weg komt.
Ik schreef al dat Brian niet goed zit te praten. Maar het wordt allemaal zo eenzijdig bekeken door velen.
Ik vind én Brian én Huub beiden sukkels en losers......waarbij de één net iets meer sukkel is dan de ander.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:37:17 #270
130755 Kinga
versier hier
pi_54575626
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52254&sess=664&mvpageno=1

Jesus Christ, als Amanda geinterviewd wordt, die stem! En weer dat volume... pffffff. Shut your mouth bitch.
En ik word zó onpasselijk van hun commentaar over het douche incident.

Gadverdamme man.
pi_54575668
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Geen anus of ster vandaag? Idd vreemd.....
Dit is Tony39, die zegt dat soort dingen niet, dat laat hij over aan Tony38
pi_54575671
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan heb je nog nooit echt goed naar hem geluisterd. Hij heeft mensen genoeg en oprecht volledig dood gewenst daar. Sterker nog, hij wil na de dood van een speler er nog overheen zeiken
[..]

Hij gebruikte tegen Amanda excessief geweld, was minimaal een reden voor een boete, mee eens.
[..]

Huub draait net zo goed met "waarheden" die hem van pas komen. Doen ze daar allemaal, onderdeel van het spel.
[..]

Objectiviteit is overal ver te zoeken. Zowel bij DGK, media als bij veel streamers....Allemaal lood om oud ijzer
Als je de laatste dagen kijkt, filmpjes ziet en acties en handelingen van Brian bekijkt kun je toch niet anders dan concluderen dat deze jongen aan het eind van zijn latijn en psychisch stevig in de war is. En gevoegd bij zijn persoonlijkheid is er sprake van een wandelende tijdbom, die dus iemand kan gaan verwonden of erger. Dat kun je bagatelliseren of je kunt Huub in het verhaal betrekken, maar de streamers hebben al veel vaker gewaarschuwd voor bepaalde zaken die uit de hand gingen lopen en dat is vaak uitgekomen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:41:27 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_54575731
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:58 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog een nieuwe avatar?

[ afbeelding ]
Aaah gadverdamme wat nep dit is enkel intimidatie "kijk mannie ik ben aant schokken dus doe wat ik zeg of ik word para en dan ga ik je slaan, das dan jou schuld " en zo krijgt hij dingen gedaan en zolang er niks aan word gedaan zal hij doorgaan .. hallo febo ik denk dat ik zo iemand ga vermoorden dus geef mij heel snel een uitje anders word ik mss vet para en sta ik niet voor mezelf in.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:41:58 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_54575745
edit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_54575776
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit is Tony39, die zegt dat soort dingen niet, dat laat hij over aan Tony38
Oh shit, ik had niet door dat dit een andere Tony is. Ik raakte in de war door de sterk op elkaar gelijkende usericons. Sorry Tony!
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')