NMNS is helemaal geen fan van Brian, dus daar zit je helemaal foutquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
heeeerlijk commentaar. ik vind jou altijd zo lekker onbevooroordeeld en objectief. een leuke aanvulling op dit forum. ik snap dat brian jou favoriet is, maar is dat omdat jij zo veel op hem lijkt, of omdat je familie van hem bent?
als ik hem zo zie, vind ik het zo'n scheetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Heerlijk toch hoe goed \Huub niet kan zingen, zo'n kind gun je toch een fanta
Ik lach me kapot om Huub, dat valszingen.......dat wordt lachen vanavond met Lee.quote:
okee, mijn fout.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS is helemaal geen fan van Brian, dus daar zit je helemaal fout
Japie is zijn favo....... en af en toe wat tegengas is best op zijn plek (want mijn Huub-bril is ook wel eens te roze)
Tnx Miesy nog voor je antwoord, ik las net trouwens dat Huub gisteren had gezegd dat de uitslag morgen zou komen, we wachten maar af.....heb het idee dat die Towers vanavond komt of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef miesy het volgende:
kom maar op met die popi uitslag.
gebeurt er weer wat.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Hopen jullie ook een beetje dat Jan, Nadia heeft verloren![]()
Yep die liep zondag af, en volgens Huub kwam de uitslag morgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is dat stemmen voor de popo al weer afgelopen?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Hopen jullie ook een beetje dat Jan, Nadia heeft verloren![]()
no probquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnx Miesy nog voor je antwoord, ik las net trouwens dat Huub gisteren had gezegd dat de uitslag morgen zou komen, we wachten maar af.....heb het idee dat die Towers vanavond komt of zo.
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan noem je het overgrote deel van de posters hier bevooroordeeld.
Ach ik vind hem wel leuk posten soms, ene keer bezopen en andere keer niet denk ik dan maarquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit figuur gewoon op ignore zetten, werkt prima.![]()
Ik kon haar net niet cappen......ik zit te wachten op nog een close-up.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef Scandalous het volgende:
Die closeups van tangende Amanda waar de rook vanaf komt![]()
(scheer die ellende er alsjeblieft vanaf, dit kan toch niet)
Jan Bosmans is zijn naam. Hij is terug met een hysterische Naad.quote:
Ach. Hij heeft dus serieus zichzelf de naam 'janice' aangemeten omdat dat hip is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jan Bosmans is zijn naam. Hij is terug met een hysterische Naad.
Lieke wist helemaal niet dat Naad met Jan mee was, ze heeft haar niet gemist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |