Pics van tieten is toch wel goed?quote:
MEISJES POEPEN NIET!!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Dat overkomt mij ook wel eens en het eerste wat ik dan doe is onder de douche springen. Bleh.
dat is idd ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:.
Jeeezus. Wat een verhaal.
Doe de volgende keer maar geen topic openen....
.
Iets met visualisatie enzo.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Leuk als je je shirt nog over je hoofd moet uittrekken, zit zometeen je haar ook vol met schijt.
Overigens; kwaliteitstopic.![]()
IQ van een geit?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Dat overkomt mij ook wel eens en het eerste wat ik dan doe is onder de douche springen. Bleh.
Daar heeft het niks mee te maken. Soms is het gewoon een beetje glibberig daaronderquote:
Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Soms is het gewoon een beetje glibberig daaronder.
En ik heb nu spijt dat ik dit gezegd heb. Kunnen we het vergeten?
![]()
.
uhhh? was het toppuntquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.
ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Soms is het gewoon een beetje glibberig daaronder.
![]()
.
jukkiequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Weet je zeker dat het niet van Jan de AnaalRidder was?
hoe de fuck moet je deppen? Ros je zo'n prop papier je reet in waardoor de stront met druk achter je nagels schiet en je met een tang die prop uit je endeldarm moet halen?quote:
Als je iets van je tapijt dept rag je toch ook niet door de vloer heen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hoe de fuck moet je deppen? Ros je zo'n prop papier je reet in waardoor de stront met druk achter je nagels schiet en je met een tang die prop uit je endeldarm moet halen?
hehehequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef Yankee_One het volgende:
en dan je moeder uitleggen waarom er stront aan je shirt zit![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:11 schreef murderH het volgende:
verkapt kijk-mij-bruin-willen-zijn topic![]()
Hoewel de grap niet slecht was, is het wel royal sadness om jezelf te quotenquote:
Dit is de enige gepaste reactie in dit topic.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen die naar achter vegen.![]()
![]()
nee want echte kerels vegen gewoon nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef KaterPils het volgende:
[..]
Dit is de enige gepaste reactie in dit topic.
Je bent toch geen wijf...
Stront aan je ballen smeren is lekker fris.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
![]()
Daar heb je dan zelf toch geen last van....quote:Op woensdag 14 november 2007 13:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Stront aan je ballen smeren is lekker fris.![]()
nee dat was TS nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:55 schreef Het_hupt het volgende:
Was TS ook niet die gast die bij kwam op een verlaten industrietegebied met een gebruikt condoom in zijn aars?![]()
inderdaad, daar denk ik nu ook aan. Ieder fatsoenlijk mens veegt toch van achter naar voor zijn holletje schoon. Of probeer je je te verzetten tegen de normen, waarden en traditities van het hedendaagse kapitalisme en is dit een verkapt. "ik ben een communistisch rebel topic"quote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
![]()
Als je naar voren veegt krijg je mischien stront aan je balzakquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Koploperkopper het volgende:
![]()
Yuuuu?quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
![]()
.
We hebben een expert onder ons, iedereen aanbid hemmm....quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als je naar voren veegt krijg je mischien stront aan je balzak
niet onder een steen gelegen, maar ik had ff niks te doen en keek door m'n gestarte topics en kwam dit weer tegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:32 schreef flexster het volgende:
TS heb je nou een aantal maanden onder een steen gelegen dat je nu pas je eigen topic kickt?
Kijk jij regelmatig onder je eigen ballen danquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:16 schreef makkie88 het volgende:
tip, veeg van achter naar voren, kan je alleen je ballen vies vegen...;) maar dat kan je zien...
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
Weet je zeker dat het van het vegen komt, of is je vriendje op je rug in slaap gevallen?
Verkapt-wij-hebben-een-enorm-huis-topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:46 schreef FrancesTheMute het volgende:
ik door het huis met de broek aan m'n enkels, shirt omhoog en een veeg op m'n rug om meer toiletpapier te halen. dat ging wel goed tot ik op de terugweg m'n ma tegenkwam die wakker werd van mijn zoektocht naar meer papierik liet m'n shirt omlaag en tilde m'n broek op en half glimlachend liep ik verder met het papier.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Kijk jij regelmatig onder je eigen ballen dan
Wie er daarna het eerst in post krijgt een prijs?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga binnenkort een soortgelijk topique kicken!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |