Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Soms is het gewoon een beetje glibberig daaronder.
En ik heb nu spijt dat ik dit gezegd heb. Kunnen we het vergeten?
![]()
.
uhhh? was het toppuntquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:24 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Kenker, echt hè. Denk van dat is echt het toppunt van FOK!, maar nee hoor, jij doet er nog een flinke schep bovenop, jezus.
ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Soms is het gewoon een beetje glibberig daaronder.
En ik heb nu spijt dat ik dit gezegd heb. Kunnen we het vergeten?
![]()
.
jukkiequote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Weet je zeker dat het niet van Jan de AnaalRidder was?
hoe de fuck moet je deppen? Ros je zo'n prop papier je reet in waardoor de stront met druk achter je nagels schiet en je met een tang die prop uit je endeldarm moet halen?quote:
Als je iets van je tapijt dept rag je toch ook niet door de vloer heen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hoe de fuck moet je deppen? Ros je zo'n prop papier je reet in waardoor de stront met druk achter je nagels schiet en je met een tang die prop uit je endeldarm moet halen?
hehehequote:Op dinsdag 13 november 2007 11:53 schreef Yankee_One het volgende:
en dan je moeder uitleggen waarom er stront aan je shirt zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |