Dan wordt het tijd dat ze als gast het hok in komt en volledig uit haar dak gaat zonder SL, hebben wij weer wat te cossenquote:Op maandag 12 november 2007 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat overlaten voor Flens anders staat ze op een droogje.![]()
Die naam alleen al (uit Brians mond), lammetjestheequote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, neem je een extra neut....of lammetjesthee.![]()
Als hij de finale zou halen. Ik vind het echt gewoon een schatje. Het is geen relnicht hoor. Beetje druk met praatjes, maar eigenlijk gewoon poepig.quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Janice kon toch niet eerder dan december??
vermoeden is erquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Scandalous het volgende:
Komt Janice echt vanavond? (kom net thuis en lees net over de boetes)
Je zou bijna denken dat ze het al weet.quote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Clank het volgende:
Amanda: Hou op.. ga weg.. ik wil je nooit meer zien!! (over Janice)
quote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Die naam alleen al (uit Brians mond), lammetjesthee![]()
Ik wil mijn 100ste verjaardag niet in het teken van DGK vieren![]()
Ze heeft wel heel veel zelfkennis voor een '19 jarige' Ze zei pas ook nog dat ze zo''n vredelievend karakter had.quote:Op maandag 12 november 2007 22:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor Amanny, ze wil toch een lingerielijn uitbrengen en ze kan heel goed tekenen(zegt ze zelf)
Zal wel Jan zijn voor de intimi.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef Py het volgende:
Ik zie t nu al. Die gast gaat rete irritant zijin![]()
Je gaf het al aanquote:
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jij ligt vanaf morgen elke dag om 20.00 uur in je mandje.quote:
Een gejat ontwerp een beetje aangepast.quote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef NG het volgende:
Ooit een modeontwerper ontmoet die geen homo is?
Had dennix geen shirtje ontworpen?
Mooi, kom ik eindelijk eens aan mijn nachtrust toe.quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk aan jou denken. Jij ligt vanaf morgen elke dag om 20.00 uur in je mandje.![]()
Ik heb het nu al...quote:Op maandag 12 november 2007 22:33 schreef pullup het volgende:
Dat was even grappig maar ik denk dat ik binnen de kortste keren een hekel aan die gast ga hebben
Kan je shaken een van de dames mag 30 nov. naar een modeshow met hem dat laten ze zich niet ontnemen.quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Darklight het volgende:
ze kunnen hem toch ook wegstemmen? Denk dat dat gaat gebeuren
Ik ondertussen ook jaquote:
doet ie idd altijd, zo irritant....quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
Huub is zwaar irritant. Haantjesgedrag.
Die heeft hij nu echt nodig.quote:
ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Ja, 'n uurtje maar niet veel meer.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Ziet het volgende:
hij gaat morgen stoffen kopen,
dan hebben we weer rust
(voor even)
Hij en Janice slaan aan op elkaar. Dat zag ik in t kantoortje.quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
Huub is zwaar irritant. Haantjesgedrag.
Ikke niet. En alle shit van het afgelopen weekend wordt zo weer lekker geschuild.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Gaat 'm niet worden helaas. Ik heb de liefdescalculator erop losgelaten en er kwam maar 27% uit.....quote:
Heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goh Janice er. Wow, hij is voor Brian en amanda en anti Huub en Lieke. Hoe voorspelbaar
Ik ook! Inderdaad wat leven in de brouwerij maar het is ook een goed joch volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.quote:
inderdaad, wat is Held huub toch ook een ongelofelijke eikel..quote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef SIRA het volgende:
en Huub weer met z'n haantjesgedrag.....
Ik heb nog niet gemerkt dat hij anti huub en lieke isquote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goh Janice er. Wow, hij is voor Brian en amanda en anti Huub en Lieke. Hoe voorspelbaar
Laat maar, ik weet het alweer.quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.
Gaat m idd niet worden. Dennis gaat alleen voor 100%quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden helaas. Ik heb de liefdescalculator erop losgelaten en er kwam maar 27% uit.....![]()
OMG daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Ziet het volgende:
herstel: ik vind hem leuk,
maar ik wil hem NIET samen met Ricardo zien!
Down The Draiin .......... Je hebt gelijk, doodsteek voor DGKquote:Op maandag 12 november 2007 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, dus we krijgen nu nog meer van die wijven stuff....ik vond dat tangen de hele dag al zo erg.... Voorlopig maar niet meer kijken dus....doodsteek voor DGK
Ze hebben weer toestemming!quote:Op maandag 12 november 2007 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Goh, kut en kutter gaan weer naast elkaar liggen omdat die ontwerphomo er is... Wat een leuk script
quote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
Hij lult 5 kwartier in een uur....dan gaat de tijd lekker snel....!
![]()
Bij Luc viel je in slaap als hij praatte, bij Janice gaan je oren klapperen....quote:
Niet een beetje jeetje luc was gewoon lekker rustig maar dit ik heb nu al hoofdpijnquote:
met steno lukt allesquote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Kan er 1 van de dames hier aanwezig even notuleren?
Knap als je dat bij kan houden!
Hij heeft toch niks met Ricardo te maken?quote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Ziet het volgende:
herstel: ik vind hem leuk,
maar ik wil hem NIET samen met Ricardo zien!
quote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Gaat m idd niet worden. Dennis gaat alleen voor 100%![]()
Hij is superdruk die Janice en hij gaat reteirritant worden, maar hij deugd wel imo![]()
dat vroeg huub zich dus ook al afquote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Stupidisco het volgende:
vast een hele aardige en leuke gast maar wat in godsnaam gaat zijn meerwaarde voor het spel zijn ?
Hij is leukquote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef T-lex het volgende:
Kunnen ze die ADHD'er ff een dummy zender geven...wat een lawaai komt er uit die kerel.
Ik zou dat kunnen maar dan wordt het wel hééééél lang.quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Mokum020 het volgende:
Kan er 1 van de dames hier aanwezig even notuleren?
Knap als je dat bij kan houden!
quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Ziet het volgende:
dit is girltalk in het vierdubbelkwadraat
Gelukkig is hij niet op zijn mondje gevallen. Verbaal is hij lekker sterk,zal huub nog wel moeilijk mee krijgen denk ik.quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
[..]
inderdaad, wat is Held huub toch ook een ongelofelijke eikel..
Alsof hij zelf iets heeft ''gepresteerd''.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij heeft toch niks met Ricardo te maken?
quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt die lullo per woord betaald![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt die lullo per woord betaald![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Geef dat geld dan maar aan noekje, zij wil wel notuleren.
Mss is hij wel een beetje nerveus en daarom drukker dan anders.quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Nomrc2 het volgende:
't gaat al wat langzamer
Fok ja, Janice nietquote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef Nomrc2 het volgende:
't gaat al wat langzamer
quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik word heel erg moe nu.......
Hoezo verbaal sterk?quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet op zijn mondje gevallen. Verbaal is hij lekker sterk,zal huub nog wel moeilijk mee krijgen denk ik.
quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zei nou over Amanda, dat haar tieten nep zijn?
Ik kan die gast echt niet volgen.![]()
Jij wilt echt de vlam in de pan.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
Ik wil Huub met Janice zien bekken.
Nee...dat gaat te lang worden.....je zal het allemaal terug moeten lezen zeg....quote:Op maandag 12 november 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Geef dat geld dan maar aan noekje, zij wil wel notuleren.
Janice: je hebt er wat voor betaald dus dan mag je het ook laten zien.quote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Wat zei nou over Amanda, dat haar tieten nep zijn?
Ik kan die gast echt niet volgen.![]()
Dat hij een jurk maakt voor d'r tieten; ze hadden per slot van rekening genoeg gekost.quote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat zei die ja maar net als jij ik kan het moeilijk volgen dat geratel
quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe zou die gast met sex zijn? Klaarkomen in sneltreinvaart?
Ik lig in een deuk hier.quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
quote:
Zal ik eensch wat zeggen!!! Dat boeit me geen zak.quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
Als hij hetero was was het niet erg;quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
Vind je het gek dat het me helemaal niks interresseert.quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo verbaal sterk?
JE kan iamnd volstorten met verbale diaree, maar dat betekend natuurlijk nog niet dat er ook maar 1 argument in zit...
De snelheid of de hoeveelheid van de tekst zegt helemaal niets over de inhoud.
Hij versprak zich net half..".ik blijf t.. een poosje" (twee weken dus)quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij heeft een modeshow op 30 november. Zo lang zal hij dus wel blijven !
quote:Op maandag 12 november 2007 23:01 schreef STAP01 het volgende:
Huub vraagt of hij wat wilt drinken, ik durf het bijna niet te vragen: een glaasje spraakwater?![]()
Of twee maandenquote:Op maandag 12 november 2007 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hij versprak zich net half..".ik blijf t.. een poosje" (twee weken dus)
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Jemig, wat moet die gozer daar?
En hij is toch niet pro Brian/Amanda hoop ik?
Ik ook, en als hij Dennis een beetje belachelijk maakt met zijn ontwerp zou ik dat zeeeer waarderen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'
Vind ik wel een goede insteek.
Dat op zich wel. Maar ja, je weet niet wat de FEBO weer wil he?quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zei wel,' Ik kom hier niet om dingen uit elkaar te trekken of ruzie te maken. We gaan het gewoon leuk hebben!'
quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef lorence1 het volgende:
ik geniet al van het moment dat amanda niet wordt uitgekozen voor die modeshow.... ze ziet zichzelf alweer helemaal lopen
Nou dat stelt mij erg gerust ja.....slaap ik wel lekker op!quote:Op maandag 12 november 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Lukt dat niet ???? Een beetje ontwerper moet dat toch kunnenquote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Da's helaas echt ijdele hoop als hij 3 outfits moet maken![]()
Lieke......quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef KimiK het volgende:
Nou heren Lieke is goed in deepthroat volgens Huub én ze is vrijgezel.......![]()
Dennis, ehm..wie was dat ook alweer precies?quote:Op maandag 12 november 2007 23:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, en als hij Dennis een beetje belachelijk maakt met zijn ontwerp zou ik dat zeeeer waarderen.![]()
Daar zeg je het zelf al...quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Lukt dat niet ???? Een beetje ontwerper moet dat toch kunnen![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 23:12 schreef KimiK het volgende:
Nou heren Lieke is goed in deepthroat volgens Huub én ze is vrijgezel.......![]()
Niet zo gaan smiley-en naar me.quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nou dat stelt mij erg gerust ja.....slaap ik wel lekker op!![]()
Eerlijk!!! Ik heb het ook gemute!quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Heb het gemute, maar zal vast en zeker veel geslijm komen van Amanda he?
Dat was te verwachten het zal amanda wel wordenquote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef lorence1 het volgende:
blah lieke ziet ie nog niet echt zitten als model... te mannelijk
Er zijn genoeg kneuzen die daar niet doorheen kijken.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Nadia toch veel make up op. Niet normaal voor een meid van 22 jaar.
Daarom vielen die snollen hem zeker om zijn nek. Ik zei het toch al hij is Anti Lieke en Huub en Pro Brian en Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef lorence1 het volgende:
blah lieke ziet ie nog niet echt zitten als model... te mannelijk
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshowquote:Op maandag 12 november 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
De sletjes hangen wel aan z'n lippen zeg. Nou, dat wordt de komende tijd weer flink ass diven.
Ze zit wel regelmatig hard te kirren.quote:Op maandag 12 november 2007 23:14 schreef Kinga het volgende:
Heb het gemute, maar zal vast en zeker veel geslijm komen van Amanda he?
idd daarom vlogen ze hem om zijn nekquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Daarom vielen die snollen hem zeker om zijn nek. Ik zei het toch al hij is Anti Lieke en Huub en Pro Brian en Amanda.
dan is het zeker een b ontwerperquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshow![]()
![]()
Om haar snor te camoufleren.quote:Op maandag 12 november 2007 22:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Nadia toch veel make up op. Niet normaal voor een meid van 22 jaar.
zou wel de verklaring voor amanda's stem kunnen zijnquote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef Marieke_B het volgende:
Gelukkig hebben we 4 streams
(ik durf het bijna niet te zeggen maar af en toe een streamlock is best lekker eigenlijk )![]()
Huub vertelt na de kooi alle renzige details over z'n sexleven met Hedda aan Jaap. Deal zegt Jaap, leuk voor in m'n boek..
Amanda en Brian doen aan wurgsex zegt Huub![]()
Ik voorspel een leuk bouwvakkerstenue voor Nadia en een ordinaire straathoerentenue voor Amanda.quote:Op maandag 12 november 2007 23:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
die sletjes hebben wel zijn voorkeur voor de modeshow![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |