Ik ook! Inderdaad wat leven in de brouwerij maar het is ook een goed joch volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.quote:
inderdaad, wat is Held huub toch ook een ongelofelijke eikel..quote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef SIRA het volgende:
en Huub weer met z'n haantjesgedrag.....
Ik heb nog niet gemerkt dat hij anti huub en lieke isquote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goh Janice er. Wow, hij is voor Brian en amanda en anti Huub en Lieke. Hoe voorspelbaar
Laat maar, ik weet het alweer.quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.
Gaat m idd niet worden. Dennis gaat alleen voor 100%quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden helaas. Ik heb de liefdescalculator erop losgelaten en er kwam maar 27% uit.....![]()
OMG daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Ziet het volgende:
herstel: ik vind hem leuk,
maar ik wil hem NIET samen met Ricardo zien!
Down The Draiin .......... Je hebt gelijk, doodsteek voor DGKquote:Op maandag 12 november 2007 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, dus we krijgen nu nog meer van die wijven stuff....ik vond dat tangen de hele dag al zo erg.... Voorlopig maar niet meer kijken dus....doodsteek voor DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |