Ik ondertussen ook jaquote:
doet ie idd altijd, zo irritant....quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
Huub is zwaar irritant. Haantjesgedrag.
Die heeft hij nu echt nodig.quote:
ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Ja, 'n uurtje maar niet veel meer.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef Ziet het volgende:
hij gaat morgen stoffen kopen,
dan hebben we weer rust
(voor even)
Hij en Janice slaan aan op elkaar. Dat zag ik in t kantoortje.quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
Huub is zwaar irritant. Haantjesgedrag.
Ikke niet. En alle shit van het afgelopen weekend wordt zo weer lekker geschuild.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Gaat 'm niet worden helaas. Ik heb de liefdescalculator erop losgelaten en er kwam maar 27% uit.....quote:
Heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goh Janice er. Wow, hij is voor Brian en amanda en anti Huub en Lieke. Hoe voorspelbaar
Ik ook! Inderdaad wat leven in de brouwerij maar het is ook een goed joch volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef schatje het volgende:
Ik vind Janice leuk.
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.quote:
inderdaad, wat is Held huub toch ook een ongelofelijke eikel..quote:Op maandag 12 november 2007 22:37 schreef SIRA het volgende:
en Huub weer met z'n haantjesgedrag.....
Ik heb nog niet gemerkt dat hij anti huub en lieke isquote:Op maandag 12 november 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Goh Janice er. Wow, hij is voor Brian en amanda en anti Huub en Lieke. Hoe voorspelbaar
Laat maar, ik weet het alweer.quote:Op maandag 12 november 2007 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft dat al eerder gezegd in een interview. Ben al aan het zoeken.
Gaat m idd niet worden. Dennis gaat alleen voor 100%quote:Op maandag 12 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden helaas. Ik heb de liefdescalculator erop losgelaten en er kwam maar 27% uit.....![]()
OMG daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 12 november 2007 22:47 schreef Ziet het volgende:
herstel: ik vind hem leuk,
maar ik wil hem NIET samen met Ricardo zien!
Down The Draiin .......... Je hebt gelijk, doodsteek voor DGKquote:Op maandag 12 november 2007 22:46 schreef Stupidisco het volgende:
jezus, dus we krijgen nu nog meer van die wijven stuff....ik vond dat tangen de hele dag al zo erg.... Voorlopig maar niet meer kijken dus....doodsteek voor DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |